DubbeR_ChRoniS Posted December 18, 2006 Report Share Posted December 18, 2006 μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι η γωνια akermann? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted December 18, 2006 Report Share Posted December 18, 2006 (edited) Σε μία στροφή οι γωνίες στροφής των τροχών δεν πρέπει να είναι ίδιες, αλλά οι κάθετοι άξονες σε κά8ε τροχό πρέπει να τέμνονται στο ίδιο σημείο. Δηλαδή ,ουσιαστικά κάθε τροχός από τους μπροστινούς στις στροφές στρίβει ποιο λίγο από τον αλλο. Φίλε μου το έκανα όπως μπορούσα καλύτερα στο σχήμα.(Στο συγκεκριμένο σχήμα ο δεξιός τροχός στρίβει περισσότερο από τον αριστερό) Edited December 18, 2006 by css03038 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Όπως τα είπε ο css03038 είναι. Μόνο που ονομάζετε γεωμετρία ¶κερμαν, γιατί δεν αναφερόμαστε σε μια γωνία αλλά σε όλες τις γωνίες των μπροστινών τροχών όταν το αυτοκίνητο στρίβει. Και για να τα πω λίγο ποιο απλά γεωμετρία ¶κερμαν έχουμε όταν σε μία στροφή οι κύκλοι που σχηματίζουν οι μπροστινοί τροχοί έχουν ίδιο κέντρο με τον κύκλο που σχηματίζουν οι πίσω. (όπως φαίνεται και στο σχήμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 6, 2007 Author Report Share Posted January 6, 2007 και γιατι να στριβει πιο πολυ ο ενας τροχος απο τον αλλον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Creat0r Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 (edited) γιατί κάνει κύκλο διαφορετικής διαμέτρου...αν δεν κάνω λάθος... Edited January 6, 2007 by Creat0r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 (edited) Όταν ένα αμάξι μπαίνει σε μία στροφή οι μπροστινοί τροχοί πρέπει να έχουν διαφορετική ταχύτητα.Αν στρίβαν το ίδιο θα κινόντουσαν με την ίδια ταχύτητα.Όταν στρίβουν με διαφορετική τροχιά και οι δύο κύκλοι που σχηματίζονται έχουν το ίδιο κέντρο τότε η διαδρομή που καλύπτεται είναι η ίδια αναλογικά με την κίνηση του αυτοκινήτου πάνω στην στροφή. Πανέξυπνος ο τύπος που το σκέφτηκε όλο αυτό.........!!! Edited January 7, 2007 by css03038 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 7, 2007 Author Report Share Posted January 7, 2007 για αλλη μια γιατι δεν καταλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 (edited) Αν συμβει ομως αυτο οπως βλεπουμε ως αποτελεσμα η γωνια του εξωτερικου τροχου (blue) ΧΟΥ < (red) ΧΟΖ Ολο αυτο το concept λεγεται Ackermann effect/steering (Και οχι γωνια η γεωμετρια ουτε Akerman) Μα λογικα δεν ειναι ολα αυτα βασει γεωμετριας?Και οτι το τοξο θα ειναι μεαλυτερο κτλ κτλ.Γιατι δλδ να ειναι κατι το ιδιαιτερο που θα το ονομασουμε και Ακερμαν? (Εξαιρεση σε ολα αυτα ειναι τα γαλλικα που ως cruachan εχουν το καταλληλο σχημα-μισοφεγγαρο για να στριβουν δεξιοστροφα χωρις κανενα προβλημα και να κανουν σβουρες σε ολες τις αριστερες ) Στις αριστερες εχουν προβλημα δλδ? Ενα σχηματακι μπορεις να κανεις? Edit: Βρηκα αυτο και καταλαβα περι τινος προκειται. Καλο σχηματακι: Edited January 11, 2007 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 (edited) Ξαναδιαβασε τι εγραψα (και να μην την λες στον giannispolo ξανα)Πμ / MSN αν δεν βγαλεις ακρη Αναφερομουν σε αυτο: Εφοσον πηραμε το πρωταθλημα απο τον γεναρη φετος και δεν εχω με τι να ασχοληθω ας πω και την δικη μου λαθος αποψη !(Εξαιρεση σε ολα αυτα ειναι τα γαλλικα που ως cruachan εχουν το καταλληλο σχημα-μισοφεγγαρο για να στριβουν δεξιοστροφα χωρις κανενα προβλημα και να κανουν σβουρες σε ολες τις αριστερες) Και αφου εισαι και ετσι καπατσος απαντησε μου:Πως και γιατι το 1800 ασχοληθηκαν με το πως στριβει το VW? ε? Για το λογο που εφηυραν τη ζαντα πριν χιλιαδες χρονια! Edited January 16, 2007 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι η γωνια akermann? Για να πούμε και μερικά πρακτικά πράγματα για την Ackermann, αυτή επηρεάζεται (ρυθμίζεται) από την σύγκλιση/απόκλιση (toe in/toe out) των μπροστινών τροχών. Η Ackermann κατά συνέπεια επηρεάζει την συμπεριφορά του μπροστά άξονα στις στροφές. Σε ότι αφορά τις περιστροφές των τροχών (εσωτερικού/εξωτερικού) θα πρέπει να θυμάστε ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν διαφορικό στον μπροστά άξονα που διευθετεί αυτό το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...