nicks1974 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΕΟΤΑΤΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ. ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟ PASSAT 2,0 FSI 150HP. ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΛΑΞΩ ΜΕ ΤΟ 3,2 DSG. TO ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΟΠΩΣ 1) ΟΡΟΦΗ 2) ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ 3) AUTOHOLD. Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 32500€. ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΟΥΝ? 27000 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ? ΑΞΙΖΕΙ Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ Η ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΚΑΙΩ ΠΕΡΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ 3,2 ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 επειδη οι πλεον αρμοδιοι ειναι οι συμβουλοι στις αντιπροσωπειες,θα λεγα να τις παρεις με τη σειρα και να ρωτησεις τιμες κλπ. θα δεις οτι η μια απο την αλλη θα χουν αποκλιση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Γειά σου Νικόλα. Εγώ το Passat μου το έχω παραγγείλει, ένα 2.0Τ Tiptronic, ενώ στην αρχή πήγαινα για το 3.2. Τα έξτρα που ήθελα όμως ήταν πολλά (10-12 χιλλιάδες) οπότε έπρεπε να περιοριστώ στο αμέσως επόμενο. Διαβάζοντας μετά όμως στο φόρουμ του club, είδα ότι πολύ εύκολα και με χαμηλό σχετικά κόστος (1.000€) και χωρίς να κάνεις τίποτα extreme (εξατμίσεις με θόρυβο, ελευθεροι καταλύτες και πολλά καυσαέρια), μόνο με ένα πρόγραμμα, κάνεις το ταπεινό 2λιτρο να έχει επειδόσεις εφάμηλες του 3.2 (245 άλογα, 355ΝΜ ροπή). Η διαφορά σαφώς είναι ότι στο 3.2 έχεις ένα πακέτο με τετρακίνηση κι ένα σασμάν μια κλάση παραπάνω (και 3.2 λίτρα που πεινάνε και θέλουν οκτάνια). Σε αυτό όμως υπολογίζεις και τα 9-10 χιλλιάρικα στην διαφορά τιμής, οπότε αρχίζουν και γίνονται δύσκολα τα πράγματα για να αποφασίσεις. Στη θέση σου θα περίμενα το R36 αν ήθελα για κάτι παραπάνω, όπου εκεί το όλο πακέτο θα είχε και τα 300 άλογα όπου θα ξέφευγες μετά από τον 2.0 TFSI. Όσο για το 3.2, δες και την λύση ενός 2.0ΤFSI Tiptronic με πρόγραμμα, όπου θα είσαι σχεδόν στα ίδια με αρκετά λιγότερα χρήματα... Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Υπολόγισε επίσης ότι το 3.2 θέλει πιο πολύ βενζίνη και πληρώνεις πιο πολλά τέλη και ασφάλιστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Η καλυτερη λυση για μενα θα ηταν να εδινες το ατμοσφαιρικο και με μια σχετικα μικρη διαφορα να επαιρνες το 2,0TFSI το οποιο γινεται ανετα πιο γρηγορο απο το 3.2 Επισης το 3.2 εχει σιγουρα περισσοτερα λειτουργικα εξοδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicks1974 Posted January 31, 2007 Author Report Share Posted January 31, 2007 ΠΗΓΑ ΧΤΕΣ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ 2.0 FSI ME 20000 EURO. ΕΛΕΟΣ ΕΤΣΙ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΛΚΗΣ!ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ Κ ΣΕ ΚΑΡΕΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕ AUTOMARIN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Καλυτερα θα ηταν να κοιτουσες αν μπορεις να το δωσεις σε ιδιωτη. Θα εχεις σιγουρα 3-4000 + στην τιμη που σου δωσανε. Αν θελεις γραφε με μικρους χαρακτηρες Νικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mossel Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΟΥΝ? 27000 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟΣ ποιά έκδοση είναι? :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...