golfakias1983 Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 (edited) ειναι πιθανο η μεγαλυτερη εξατμιση (σε mm) και το μεγαλυτερο dp να ριχνουν τη θερμοκρασια του κινητηρα? μπορει να ακουγεται παραξενο αλλα αργει εμενα να ανεβασει θερμοκρασια μετα την αλλαγη της...ή μηπως ειναι ιδέα μου? Edited February 20, 2007 by golfakias1983 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Δεν νομιζω να σχετιζονται αυτα τα δυο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manos211 Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 emena anebazei poly dyskola thermokrasia alla nomizo oti einai thermostateis!!!! xoris na eimai sigouros!!! giati exo akousei kai alla parapona!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 ειναι πιθανο η μεγαλυτερη εξατμιση (σε mm) και το μεγαλυτερο dp να ριχνουν τη θερμοκρασια του κινητηρα? μπορει να ακουγεται παραξενο αλλα αργει εμενα να ανεβασει θερμοκρασια μετα την αλλαγη της...ή μηπως ειναι ιδέα μου? [/quot φυσικα ιδεα σου................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Το μεγαλυτερο dp, ριχνει σαφως την θερμοκρασια της τουρμπινας, και των καυσαεριων συνολικα. Γιατι αποκλειετε να ριχνει και του μπλοκ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 σωστο το σκεπτικο του doc γιατι τα "αδειαζει" σχετικα πιο γρηγορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Ειδικα στα GT, που εχουν μειζων προβλημα με τις θερμοκρασιες εξαγωγης, 1150 και πλεον σε σκισιμο, ενα μεγαλυτερο dp, πιστευω θα βοηθουσε πολυ την κατασταση...Αν πεσιε η θερμοκρασια της τουρμπινας, που ειναι φατσα καρτα στο μοτερ, σαφως και θα πεσει και η εν γενει θερμοκρασια ολου του χωρου...Επομενως εγω αυτο που ειδε ο Γιαννης δεν θα το κοιταγα ως περιεργο...Εννοειται με μια αποκλιση μικρη, στα λογικα πλαισια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Το μεγαλυτερο dp, ριχνει σαφως την θερμοκρασια της τουρμπινας, και των καυσαεριων συνολικα. Γιατι αποκλειετε να ριχνει και του μπλοκ...? what is dp?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 what is dp?? DP=Downpipe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 σωστο το σκεπτικο του doc γιατι τα "αδειαζει" σχετικα πιο γρηγορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 22, 2007 Author Report Share Posted February 22, 2007 τελικα το πυρομετρο ειναι περισσοτερο χρησιμο ....μετα το μπαρομετρο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 ελα ρε γκαβακα τι θες?δεν καταλαβες τι εννοω ε?θα σου πω απο κοντα γιατι βαριεμαι να γραφω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 αυτο που επηρεαζει την θερμοκρασια του κινητηρα ειναι περισσοτερο η αναλογια μειγματος (καυσιμου,αερα).η εκρηξη του μειγματος δημιουργει τις μεγαλυτερες θερμοκρασιες και οχι αν θα εκτονωθουν πιο ελευθερα τα καυσαερια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 αυτο που επηρεαζει την θερμοκρασια του κινητηρα ειναι περισσοτερο η αναλογια μειγματος (καυσιμου,αερα).η εκρηξη του μειγματος δημιουργει τις μεγαλυτερες θερμοκρασιες και οχι αν θα εκτονωθουν πιο ελευθερα τα καυσαερια . +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 - μην ξεχναμε και το ψυκτικο μας υγρο ,αν εχει παλιωσει τι απαγωγη να κανει το ερμο απο το μπλοκ μας ? εξ'ου και τα ενισχυτικα τυπου WW που του ανεβαζουν το σημειο βρασμου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 - μην ξεχναμε και το ψυκτικο μας υγρο ,αν εχει παλιωσει τι απαγωγη να κανει το ερμο απο το μπλοκ μας ? εξ'ου και τα ενισχυτικα τυπου WW που του ανεβαζουν το σημειο βρασμου μα φυσικα σωστη η παρατηρηση,και λιγο τα λαδακια του ε?(η κανω λαθος?) ειδικα αν ειναι MOBIL ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 - ναι once Mobil-1 always Mobil-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 αυτο που επηρεαζει την θερμοκρασια του κινητηρα ειναι περισσοτερο η αναλογια μειγματος (καυσιμου,αερα).η εκρηξη του μειγματος δημιουργει τις μεγαλυτερες θερμοκρασιες και οχι αν θα εκτονωθουν πιο ελευθερα τα καυσαερια . +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 - ναι once Mobil-1 always Mobil-1 Σε μια συζητηση που ειχα για λαδια μηχανικος μου ειπε οτι δεν υφισταται mobil-1 οπως την ξεραμε παλια.. Με λιγα λογια η εταιρια εχει εξαγοραστει ή απλως χρησιμοποιουν την ονομασια.. Γνωριζεις κατι πανω σε αυτο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 - πες του οτι ανηκει στον κολλοσο Exxon και αυτο που φιγουραρει φαρδια πλατια στην F-1 ,NASCAR ,IRL ειναι διαφημιστικο τρυκ και τα λαδια ειναι αλλης μαρκας ? ρωτα τον απο ποια χωρα θελει πληροφοριες αποκλειστικα για αυτην την μαρκα: Αγγλια,Αμερικη,Ελλαδα,Μεση Ανατολη ? δωστου και αυτα τα 2 link να διαβασει: http://rds.yahoo.com/_ylt=A0geu7XuiBtG3gYA.../www.exxon.com/ http://rds.yahoo.com/_ylt=A0geu7XuiBtG3gYA....org/wiki/Exxon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) Έχει μείνει στην παλιά εποχή όπου στο Ελλαδιστάν συγχωνεύτηκε η ΒΡ με την Mobil (Hellas πάντα). Λόγω αυτής της κίνησης άλλαξαν σε μια νύχτα τα βενζινάδικα από Mobil σε BP και τα λάδια Mobil 1 σε Visco 7000 (είχε γίνει αξιόλογη διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση). Αλλά μιλάμε πάντα για το Ελλαδιστάν. Στο Αμέρικα ζει και βασιλεύει η (Exxon) Mobil. Edited April 10, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 - μιλαμε για 10ετια και βαλε ,το ανθρωπακι της Mobil με το καπελακι μαζι με την ασπιδα της ΒΡ σε καθε βενζιναδικο/καταχωρησεις περιοδικων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 13, 2007 Author Report Share Posted April 13, 2007 σε αλλα και αλλα θεματα οι moderator πρωτοι πρωτοι επεμβαινουν για τα off topic...εδω που εγινε της Ποπης για θεμα λαδιων no problem... ε ρε ξυλο που θελετε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...