twincharged Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 Για να ακούσω γνώμες για τα συγκεκριμένα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 Για να ακούσω γνώμες για τα συγκεκριμένα... Σε τι διάσταση σε ενδιαφέρουν και για τι χρήση τα προορίζεις; Τα έχω οδηγήσει σε 106 gti σε 15άρια. Στο δρόμο είναι εκπληκτικά, με σαφώς λιγότερο θόρυβο κύλησης από τα Silverstone που φοράω στο Golf και πολύ καλύτερα κρατήματα, κυρίως λόγω της μαλακότερης γόμας που ζεσταίνεται πολύ πιο γρήγορα από τα σκληρά Silverstone. Στην πίστα των Σερρών είναι πολύ καλά άλλα όχι για πολλούς συνεχόμενους γρήγορους γύρους γιατί από κάποιο σημείο και μετά υπερθερμαίνονται. Επίσης σε χρήση πίστας φαγώνονται αρκετά γρήγορα. Περισσότερες πληροφορίες βέβαια θα σου δώσει ο Doctor που ήδη φοράει τη 2η τετράδα 18άρια R888 και τα έχει περπατήσει σε όλες τις συνθήκες και σε πίστα. Έχεις οδηγήσει άλλη φορά semi slick λάστιχο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 22, 2007 Author Report Share Posted February 22, 2007 Σε τι διάσταση σε ενδιαφέρουν και για τι χρήση τα προορίζεις; Σε golf tsi 205-55-16 και χρήση δρόμου πάντα. Έχεις οδηγήσει άλλη φορά semi slick λάστιχο;Όχι γι' αυτό και ρωτάω ποια ειναι η συμπεριφορά τους σε όλες τις συνθήκες δρόμου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 (edited) Λοιπον τα ειχα για 20000χλμ, και δυο φορες πιστα, με συνολο σχεδον 100 γυρους στην πιστα των Σερρων σε αρκετα καλους χρονους, κοινως δεν τα λυπηθηκα. Τα ειχα αρχικα για 15000χλμ, και δεν ειχαν φαγωθει, ειχαν απλα γυαλισει. Αν δεν τα βαλεις πιστα, μην τα βαλεις μονο για δρομο, γιατι γυαλιζουν...Θελουν αγριεμα κοινως... Μετα τα 15000 τα ξεσκισα στην πιστα, δυο φορες, σε δυο διαφορετικα track day. Μετα, εντελως σλικ πλεον, τα κρατησα, εκανα ταξιδι, τα εβαλα σε βροχη, σε πλημμυρα, να δω τι και πως. Σε πληροφορω, πως και ακομα και φουλ σλικ, τα λαστιχα αν δεν ειχε πλημμυρα, συμπεριφερονταν πολυ καλα. Περιεργο, και ομως. Οταν ηταν με χαραξη, δεν το συζητω, σε μη-πλημμυρα, καλυτερα απο συμβατικο. Υψηλος θορυβος κυλησης σε σε σχεση με πολιτικο λαστιχο (νιωθεις οτι εχεις κ αλλο αμαξι διπλα σου), αυξημενες τριβες, το αμαξι δεν επιταχυνει μετα τα 130 οπως με τα συμβατικα, απιστευτο κρατημα οταν ζεσταθουν, αυξημενη καταναλωση. Πριν μερικες μερες, εβαλα το 2ο σετ μου. Επισης να πω για την πολυ υψηλη τιμη σε σχεση με απλα λαστιχα,ειδικα για 18αρια που φοραω εγω. Επισης ειναι πιο βαρυ λαστιχο. Εχει πολυ σκληρο σκελετο, και δεν μαγουλιαζει. Θα το εκμεταλλευτεις και ευχαριστηθεις με μια πολυ καλη αναρτηση. Προσωπικα, δεν τα αλλαζω με τιποτα. Ο,τι αλλο θες, και επισης αν θελεις φωτο, πες μου να σε βοηθησω. PS : Μεχρι και σε χιονι τα εβαλα να πατησουν. Aν δεν τα θες για πιστα, αστο καλυτερα, και βαλε ενα πολυ καλο λαστιχο δρομου...Γνωμη μου παντα Edited February 22, 2007 by -Doctor- Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 23, 2007 Author Report Share Posted February 23, 2007 (edited) Thanks doctor για τις πληροφορίες. Σε 205/55/16 είναι γύρω στα 70€-90€ ακριβότερα από τα κανονικά.Τα έχω δει τα λάστιχα live σε 19άρια βέβαια. Απλώς να πω ότι η ανάρτηση είναι η εργοστασιακή προς το παρον. Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι ότι σε χρήση δρόμου σαφώς έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα συμβατικά και θέλουν αρκετή προσοχή όταν είναι κρύα και σε λιμνάζοντα νερά κτλ... Θέλω να μου πεις πόσο μειωμένη θα είναι η διάρκεια ζωής σε χρήση δρόμου και αν μπορεί να γίνει επικύνδυνο σε ορισμένες συνθήκες; Βασικά αυτό που ψάχνω είναι ένα πραγματικά άριστο για στροφες και εκκινήσεις κυρίως ελαστικό, πολύ ποιο sport από το άθλια εργοστασιακά michelin energy... Αν δεν πάω για τα r888 θα βάλω t1r. Edited February 23, 2007 by Γιάννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Thanks doctor για τις πληροφορίες. Σε 205/55/16 είναι γύρω στα 70¤-90¤ ακριβότερα από τα κανονικά.Τα έχω δει τα λάστιχα live σε 19άρια βέβαια. Απλώς να πω ότι η ανάρτηση είναι η εργοστασιακή προς το παρον. Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι ότι σε χρήση δρόμου σαφώς έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα συμβατικά και θέλουν αρκετή προσοχή όταν είναι κρύα και σε λιμνάζοντα νερά κτλ... Θέλω να μου πεις πόσο μειωμένη θα είναι η διάρκεια ζωής σε χρήση δρόμου και αν μπορεί να γίνει επικύνδυνο σε ορισμένες συνθήκες; Βασικά αυτό που ψάχνω είναι ένα πραγματικά άριστο για στροφες και εκκινήσεις κυρίως ελαστικό, πολύ ποιο sport από το άθλια εργοστασιακά michelin energy... Αν δεν πάω για τα r888 θα βάλω t1r. θα μεινω στην τελευταια σου φραση. Τ1-R και θα εισαι πολυ ευχαριστημενος...Το φορανε δυο κολλητοι μου με πανω απο 250 αλογα και οι δυο, ο ενας σε προσθιοκινητο και ο αλλος σε 4 κινητο και ειναι περαν του δεοντος ευχαριστημενοι και στο στριψιμο και στο μαγουλιασμα, και σε ολα. Και οικονομικα. Οποτε καλυτερα αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 θα μεινω στην τελευταια σου φραση. Τ1-R και θα εισαι πολυ ευχαριστημενος... τα φοραω εγω τωρα και μπορω να πω ειναι παρα πολυ καλα.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Θέλω να μου πεις πόσο μειωμένη θα είναι η διάρκεια ζωής σε χρήση δρόμου και αν μπορεί να γίνει επικύνδυνο σε ορισμένες συνθήκες; Τα semi λάστιχα για να ζεσταθούν και να φθαρούν σε συνθήκες δρόμου πρέπει να πιέσεις τρελά σε στροφές (για να δουλέψει όλο το λάστιχο). Αν δεν τα δουλεύεις τα semi πετρώνουν επιφανειακά και γλυστράνε περισσότερο στις καθημερινές συνθήκες. Για να επανέλθουν τη θέλουν την πίστα τους, ώστε να φαγωθεί η επιφανειακή γόμα και να γίνει το επιφανειακό "γρέζι" από φαγωμένο λάστιχο που θα προσφέρει την επιπλέον πρόσφυχη στην άθλια, σχεδόν γυαλί, άσφαλτο των ελληνικών δρόμων. Αν δεν έχεις σκοπό να βάλεις το Golf σε πίστα και δεν κάνεις συχνές εξορμήσεις σε στροφιλίκια βουνίσια ώστε να έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κρατήματα ΜΗ βάλεις semi. Θα σε δυσκολέψουν περισσότερο, απ΄ ότι θα σε διευκολύνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw78 Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 θα μεινω στην τελευταια σου φραση. Τ1-R και θα εισαι πολυ ευχαριστημενος...Το φορανε δυο κολλητοι μου με πανω απο 250 αλογα και οι δυο, ο ενας σε προσθιοκινητο και ο αλλος σε 4 κινητο και ειναι περαν του δεοντος ευχαριστημενοι και στο στριψιμο και στο μαγουλιασμα, και σε ολα. Και οικονομικα. Οποτε καλυτερα αυτα Τα T1-R ta εβαλα και εγω στο GTI, καμια σχεση με τα μαμα dunlop... το λαστιχο μαμαει για τα λεφτα του.. (517 ¤ η 4δα, 225/45/17) Γιαννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Τα έχω πεί αυτά εγώ απο καιρόόόόό....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw78 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Τα έχω πεί αυτά εγώ απο καιρόόόόό....... Ti εχεις πει βρε? Γιαννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 25, 2007 Author Report Share Posted February 25, 2007 Και εγώ για τα t1r θα πάω τελικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Ti εχεις πει βρε? Γιαννης Ότι το Τ1-R όπως και το Τ1-S πιο πρίν είναι ΠΟΛΥ καλό λάστιχο. Δέν συγκρίνεται με το Goodyear που όλοι θέλουν να μας πίσουν ότι μαμάει. Και έχουν και ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Παει ξεφυγε το θεμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 25, 2007 Author Report Share Posted February 25, 2007 Μιας και λύθηκαν οι απορίες μου για τα r888, μπορεί κλειδωθεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...