Jump to content
stefpatras

Περι εισαγωγης αερα Golf V

Recommended Posts

Θελω τη γνωμη σας για ενα θεμα που με απασχολει.

Ξερουμε oτι οι εισαγωγες που χρησιμοποιουμε οπως vflow και atp διαθετουν μεγαλυτερη διαμετρο στη θεση του maf.

Αυτο λοιπον εχει ως αποτελεσμα απο γνωμη ενος τεχνικου που πηρα, οτι κανει το εξης.

Ο εγκεφαλος διαβαζει, λογω του οτι ειναι μεγαλυτερο το maf, οτι περναει λιγοτερος αερας απο το κανονικο και δινει λιγοτερο καυσιμο, με αποτελεσμα να γινετε το μοτερ ποιο στεγνο και να πηγαινει καλυτερα. Κατι οπως οταν παει να ξεμηνει ενα μοτερ απο βενζινη, ανεβαζει στιγμιαια στροφες και μετα σβηνει.

Αυτη λοιπον ειναι η γνωμη αυτου του τεχνικου, αλλα εγω αναρωτιεμε, ισχυει αυτο, ή ο maf επειδη ειναι μεγαλυτερος διαβαζει ο εγκεφαλος περισοτερο αερα , δινει περισσοτερο καυσιμο και για αυτο το μοτερ παει καλυτερα?

Και ακομα, εαν ισχυει πραγματι, οτι το μοτερ δουλευει ποιο στεγνα και γιαυτο παει καλυτερα, αυτο ειναι κακο για τη ζωη του κινητηρα?

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω εξ' ιδίας πείρας: Στο ΤΤ 225 που είχα πειραματίστηκα με μεγαλύτερο MAF (80άρι housing, stock αισθητήρας) και το μίγμα έγινε όντως πιο φτωχό. Ο εγκέφαλος βέβαια μπορεί να κάνει μικροδιοθώσεις (μέχρι 10% αν θυμάμαι καλά) αλλά δυστυχώς έπεφτε σε limp mode μετά από μερικές μέρες χρήσης και κάτω από συγκεκριμένα φορτία. Προκειμένου να αντισταθμίσω το πράγμα αυτό δοκίμασα αρχικά MAF από άλλο μοντέλο VAG (VR6) το οποίο μετρούσε παραπάνω αλλά άρχισα πλέον να έχω κοψίματα χαμηλά (άνοιγε η σκάστρα). Επίσης, ο MAF αυτός καιγόταν για πλάκα. Τελικά έβαλα το εργοστασιακό MAF και 3.5bar ρυθμιστή πίεσης βενζίνης που ισοστάθμισε λίγο τα πράγματα. Φυσικά το πρόγραμμα δεν ήταν καλιμπραρισμένο για τέτοιο housing και ως εκ τούτου δε δούλευε απόλυτα σωστά. Τελικά το μοτεράκι το πήρα στο χέρι από ρήγμα σε καπάκι, τουρμπίνα και πολλαπλή. Το σίγουρο είναι ότι προκλήθηκαν από θερμοκρασίες, πιθανότατα το γεγονός ότι γενικά το αυτοκίνητο δούλευε με πιο φτωχό μίγμα να έπαιξε και τον κυριότερο λόγο.

Από την άλλη και το πολύ πλούσιο μίγμα ξεπλένει το λιπαντικό από τα τοιχώματα των κυλίνδρων. Το να βρεις τη χρυσή τομή είναι δύσκολο όταν αρχίζεις και πειραματίζεσαι έτσι.

Τώρα, αυτό που πιστεύω είναι το εξής: Εϊναι γεγονός πως το MAF μετρά ταχύτητα (g/sec) και πως όταν αυξάνεις το εμβαδό του housing αυτή μειώνεται. Αυτό έχει επιπτώσεις στο μίγμα το οποίο φτωχαίνει. Το φτωχό μίγμα προκαλεί υπερθέρμανση αλλά γενικά τείνει να βοηθά τις επιδόσεις. Είμαι 100% σίγουρος πως το φτωχό μίγμα είναι που ευθύνεται για τα κοψίματα σε ορισμένους όταν βάλουν το V-Flow.

Τι μπορείς να κάνεις? Να συμβιβαστείς με μια εισαγωγή τύπου Carbonio (μέτρια κατά τη γνώμη μου) ή GruppeM (πολύ καλύτερη αλλά πανάκριβη). Ή να φτιάξεις ενα πρόγραμμα καλιμπραρισμένο για το δικό σου MAF housing. Οι περισσότεροι δεν εμπιστεύονται custom προγράμματα οπότε η λύση είναι μονόδρομος. Αν όμως θες να ξεζουμίσεις όλη τη δύναμη που μπορεί να αποδώσει μέχρι 2ο στάδιο, θες οπωσδήποτε μεγαλύτερο MAF housing και άρα νέο καλιμπράρισμα. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη χωρίς ίχνος κινδυνολογίας.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φιλε μου.

Ησουν κατατοπιστικοτατος :D

Για αυτο η giac κανει ξανα προγραμματισμο εαν της πεις οτι θελεις να βαλεις vflow.

H mtm παντος δεν κανει γιατι δεν προτεινει vflow.

Η revo δεν ξερω.

Edited by stefanos patra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.