fonstilida Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 (edited) Καμιά βαλβολίνη βάζεις πού και πού ή περιμένεις να πάρεις το σασμάν στο χέρι και μετά να του βάλεις? Edited February 25, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
white monster Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ. τι ντιζα τιν εχεις μαζεπση σοστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonstilida Posted February 26, 2007 Author Report Share Posted February 26, 2007 Τις βαλβολινες τις αλλαξα στα 100000χμ.τωρα για την ντιζα θα το κοιταξω,το παραξενο ειναι οτι καμια φορα ειδικα οταν ειναι κρυο δουλευει κανονικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 - τι βαλβολινη εβαλες ? ριξτης λιγο MotorKote να γλυκανει λιγο η αισθηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
white monster Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Τις βαλβολινες τις αλλαξα στα 100000χμ.τωρα για την ντιζα θα το κοιταξω,το παραξενο ειναι οτι καμια φορα ειδικα οταν ειναι κρυο δουλευει κανονικα. Να σοθ πω τα VW ειναι κατασκεβασμενα για ποιο ψιχρες θερμοκρασιες οποτε ειναι λογικο αυτο ποθ λες αλλα δεν ξερς και ποσο σκλιρο ειναι το σασμαν σου ακριβος γιανα σε εξιπιρετισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 - δηλαδη τα EVO,STi WRX το πρωι δεν επρεπε να παιρνουν την 1η με τιποτα επειδη ειναι για να τρεχουν στα χιονια του WRC ? δεν εχουν να κανουν παντα τα μοντελα με την χωρα και τις καιρικες συνθηκες - τα καπακια απο τα Fabia τιναζαν πεταλα στην Γερμανια αυτο φταιει επειδη ειναι Τσεχικα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 εγω παντως παιδια τις βαλβολινες τις αλλαζω στις 30.000 και βαζω συνθετικες 80-90.οταν ειναι κρυο ειναι λιγο σκληρες οι ταχυτητες οταν ανεβασει θερμοκρασια και ρολαρει το αμαξι μετα ολα ειναι κομπλε.οσο για την ντιζα στα 6n2 ειναι αυτορυθμιζομενη(εχει δικο της μηχανισμο σαν καστανια και μαζευει τα κενα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 - ριξτε μια ματια: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=195 ειναι για Βαλβολινες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 1, 2007 Report Share Posted March 1, 2007 Αν ο συμπλέκτης σου είναι αρκετά φαγωμένος (είδα 100Κ Κμ+) η αυτορυθμιζόμενη ντίζα δεν λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει τελείως. Η θα βάλεις απλή ντίζα και θα την ρυθμίσεις κατάλληλα ή αλλάζεις συμπλέκτη (δίσκο-πλατό). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonstilida Posted March 1, 2007 Author Report Share Posted March 1, 2007 Αν ο συμπλέκτης σου είναι αρκετά φαγωμένος (είδα 100Κ Κμ+)η αυτορυθμιζόμενη ντίζα δεν λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει τελείως. Η θα βάλεις απλή ντίζα και θα την ρυθμίσεις κατάλληλα ή αλλάζεις συμπλέκτη (δίσκο-πλατό). Φιλε vrache λες να ειναι φαγωμενος ο δισκος για αυτο δεν ειδα πολλα πραγματα απο την αλλαγη ντιζας μαλλον'ξαναβαλα αυτορυθμιζομενη γιατι η απλη εχω ακουσει οτι μπορει να κοπει αλλα καλυτερα να αλλαξω δισκο-πλατω αν ειναι φθαρμενος θα χρειαστει αλλαγη αργα η γρηγορα,ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 ΦΙΛΕ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΟΚ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Φίλε fonstilida το πόσο φαγωμένος και αν χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης το ξέρεις μόνο εσύ, ανάλογα την χρήση που του έκανες. Το ότι έχει φαγωθεί δε σημαίνει ότι τελείωσε κιόλας. Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις το κόστος, 20-30¤ έχει η ντίζα (η απλή) ενώ για συμπλέκτη θες 200-300¤ Αν ο συμπλέκτης σου είναι ακόμα ελαφρύς* και 10000Κm να σου βγάλει, αξίζει να βάλεις μόνο ντίζα. ¶σε που εμένα προσωπικά πάντα με ενοχλούσε το χαμηλό πιάσιμο της αυτόματης ντίζας και με βόλεψε μια χαρά η ρυθμιζόμενη. *Από τα πρώτα συμπτώματα "κούρασης" του συμπλέκτη, πολύ πριν φαγωθεί ο δίσκος, είναι η δυσκολία στο πάτημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonstilida Posted March 3, 2007 Author Report Share Posted March 3, 2007 ΦΙΛΕ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΟΚ θα σε ενημερωσω αφου το ψαξω περισσοτερο το θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonstilida Posted March 3, 2007 Author Report Share Posted March 3, 2007 Φίλε fonstilida το πόσο φαγωμένος και αν χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτηςτο ξέρεις μόνο εσύ, ανάλογα την χρήση που του έκανες. Το ότι έχει φαγωθεί δε σημαίνει ότι τελείωσε κιόλας. Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις το κόστος, 20-30¤ έχει η ντίζα (η απλή) ενώ για συμπλέκτη θες 200-300¤ Αν ο συμπλέκτης σου είναι ακόμα ελαφρύς* και 10000Κm να σου βγάλει, αξίζει να βάλεις μόνο ντίζα. ¶σε που εμένα προσωπικά πάντα με ενοχλούσε το χαμηλό πιάσιμο της αυτόματης ντίζας και με βόλεψε μια χαρά η ρυθμιζόμενη. *Από τα πρώτα συμπτώματα "κούρασης" του συμπλέκτη, πολύ πριν φαγωθεί ο δίσκος, είναι η δυσκολία στο πάτημα. παντως η δυσκολια στο πατημα εχει αρχισει εδω και χιλιαδες χμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 4, 2007 Report Share Posted March 4, 2007 Τότε άλλαξέ τον χωρίς δεύτερη σκέψη και να ζητήσεις να σου βάλουν Sachs. Κόστος ανταλλακτικού στο δικό μου (δίσκος-πλατό-ρουλεμάν) 120¤. Για εργασία δεν ξέρω να πω, γιατί έκανα και αρκετές άλλες δουλειές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 28, 2007 Report Share Posted March 28, 2007 δες εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XΡΗΣΤΟΣ Posted March 28, 2007 Report Share Posted March 28, 2007 Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ.ειχα και εγω τετοιο προβλημα στα 65.000 χλμ.δεν πατιναριζε αλλα ειχα βαρυ συμπλεκτη ετριζε και απομονωνε πολυ ψηλα.ο δισκος κραταγε ακομα αλλα το πλατο και το ρουλεμαν ηταν χαλια για αυτο και τα αλλαξα.τωρα ειναι πουπουλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...