Jump to content
GolfRS

Βελτίωση Polo Gti 125 Hp (stage 2)

Recommended Posts

Guest PGtiakias

den amfivalo gia auta pu mu les gia to Gika,aloste k ego piga na gelaso otan ematha oti katafere na vgali me tus ekkedroforus sxedon osa aloga k ego xoris ekedroforus.oson afora th metrisi tu gika,den exis dikio,exei kanei k thn exo dei sth Vamag otan piga na metriso k to diko mu!

o typos pu exei to dinamometro mu to edixe mias k den pisteve oti den exo alaxei ekkedroforus!

epidi omos exo ena poly kalo programa k ena poly kalo veltioth pu tha mu to xanarithmisi analoga tha ebisteuto to gika oson afora to mixaniko meros k th topothetisi k se kamia periptosh th rithmisis tu programatos.den exo logus na amfisvitiso tis ikanotites tu pera apo ta aloga pu evgale sto diko tu GTi alla tha protomiso auton pu ebistevome.....

(an den kano lathos exume milisi kapia stigmi sto tilefono k isos thimithikes tora pios ime)

pados to siguro ine oti tha perimeno th gnomi su gia otidipote....

Link to comment
Share on other sites

Ωραια να δουμε τι θα βγαλει το πολο με σωστο προγραμμα κ επιτελους να δουμε κ στο δρομο τι θα κανει γιατι καλα τα αλογα στα χαρτια αλλα....

Οσο για εκκεντροφορους πιο ηπιους δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα κ να υπηρχαν γιατι να τους βαλεις για 5 αλογα ? Ηδη η αναλογια κερδους σε ιπποδυναμη με κοστος ειναι αρκετα χαλια γιατι να γινει χειροτερη? Επισης δεν μπορουμε να μιλαμε για αγριους εκκ με τετοιες μοιρες μην λεμε οτι θελουμε. Η γνωμη μου ειναι πως αν το αμαξι του polors ρυθμιστει σωστα δεν θα εχει προβλημα ουτε χαμηλα. Επισης μονο με τελικο εξατμισης τα πραγματα δεν μπορουν να ειναι τα καλυτερα. Θα δειξει βεβαια αφου υπαρχουν κ αλλοι υποψηφιοι μνηστηρες για εκκ οποτε θα υπαρχει αντιπαραθεση με τα ιδια.

Επισης πιστευω πως το αμαξι αυτο μπορει να ακουμπησει τα 150 αλογα με τα εξης

Εκκεντροφοροι

Προγραμμα

Φουλ εξατμιση, καταλυτης, χταποδι

Ροικη εξελιξη σε γνωστη του ειδους

'Εναν ελευθερο τροπο αναπνοης.

Κ παντα 100 αρα βενζινη!!!!

Γιαννης

Edited by ftd
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, άν είσαι ο Γιάννης με το ασημί Gti που τα έχουμε πει και απο κοντά, και εγώ πιστεύω πώς μπορεί να φτιάξει με το πρόγραμμα.¶λλωστε ο Γκίκας υποτίθεται πως με πιο άγριους εκκεντροφόρους έβαλε μόνο παράλληλο εγκέφαλο και τίποτα άλλο.Πιστεύω πως το πρόβλημα είναι στο ignition timing καθώς το άνοιγμα και κλείσιμο των βαλβίδων είναι τελέιως off...

¶ν θυμάσαι όταν το δοκίμασες, πόσο γρήγορα ανέβαζε στροφές.Απο τότε έχω κάνει κάποιες αλλαγές, όπως ο μεγαλύτερος ρυθμιστής βενζίνης, και μιά αλλαγή στην εισαγωγή, καθώς ο σωληνας του BMC που μου είχαν βάλει στην αρχή τελείωνε δίπλα στο χταπόδι (κοινώς ήταν κοντός) και στην ουσία έπερνε αέρα απο το χταπόδι !!! :D:) .Γι'αυτό και χτύπαγε πυράκια χαμηλά.¶λλαζοντας τον σωλήνα είδα τεράστια διαφορά στο πόσο στρωτός έγινα ο κινητήρας, άν και το κρέμασμα χαμηλά παρέμεινε.

Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος (πάντα ήθελα να το πώ αυτό .. :D:) )

Θα δούμε....

Edited by Drago
Link to comment
Share on other sites

Και άν σκέφτεσαι πώς ο Γκίκας τους παράγγειλε...εγώ αμφιβάλω.

Είναι στο χέρι σου λοιπόν να αποφασίσεις.... :thumbsup:  :thumbsup:

Δεν το αποκλειω να τους εχει παραγγειλει αφου βαζει ως επι το πλειστον Schrick, οπως και εχει συνεργασια με τη Vw motosport. Mια ερωτηση παντως δεν θα εκανε κακο και θα βγαιναμε απο τον κοπο να φανταζομαστε τι εχει βαλει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το αποκλειω να τους εχει παραγγειλει αφου βαζει ως επι το πλειστον Schrick, οπως και εχει συνεργασια με τη Vw motosport. Mια ερωτηση παντως δεν θα εκανε κακο και θα βγαιναμε απο τον κοπο να φανταζομαστε τι εχει βαλει.

Ας τον ρωτήσει κάποιος αν είναι ρε παιδιά, αν και δέν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος πώς άν έχει κάνει λάθος θα πεί ¨"Συγγνώμη ρε παιδιά φταίω..." :thumbsup:

Shrick μπορεί να βάζει, αλλά την αντιπροσωπεία την έχει ο Καφούνης και όλες οι παραγγελίες γίνονται μέσω αυτού.Όταν είχα την ανταλλαγή e-mail με τον Schrick του είχα ζητήσει να μου τους στείλει απ'εξω και μου είπε απλά ότι δέν πουλάει και να απευθηνθώ στον Καφούνη.

Anyway, δύο πράγματα που εμένα μου βρωμάνε στην ιστορία είναι

1)¶ν διαβάσεις το αρθρο λέει ΣΥΝΕΧΕΙΑ πώς ήρθε φουριόζος ο ιδιοκτήτης και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να είναι έτοιμο την άλλη μέρα το αμάξι.Αμφιβάλω custom cams να είναι έτοιμα σε μιά μέρα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΗΤΑΝ :rolleyes::rolleyes:

2)Απο πού κι ώς που ο ΓΚΙΚΑΣ αποφάσισε να διαγράψει τον σχεδιασμό της VW και να βάλει ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟΥΣ εκκεντροφόρους σέ ένα αμάξι με ασύμετρους;;;

Ακόμα και ο Schrick τους δικούς του τους έχει ασύμετρους.Ίσως να έχει να κάνει με τον μεταβλητό εισαγωγής.Δέν ξέρω.

Πάντως όποιος ξέρει απο την μηχανή του Gti, μιλάμε πρέπει να ξήλωσε όλο τον μεταβλητό χρονισμό, να άλλαξε το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στον εισαγωγής, και προφανώς έβαλε τον παρράλληλο της VW Motorsport , ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ :thumbsup::cry::cry:

Έεεεε ρε γέλιο.....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μηπως σκεφτηκατε το ενδεχομενο να εχει γινει λαθος απο το περιοδικο? Εχω μιλησει με Γκικα κ μου εχει πει πως βαζει τους εκκ που εχει κ ο PoloRs. Αλλωστε κ ο γκικας μιλαει για 140 ιππους στο polo gti οποτε δεν υπαρχει λογος να εχει βαλει κατι αλλο απο αυτους που δινει ο schrick. Αρα ψαχτε το λαθος στο περιοδικο κ οχι στον Γκικα. Δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται λαθος σε περιοδικο....

Link to comment
Share on other sites

Α αντιπροσωπος ειναι κ ο Μπουμπης πλεον για Schrick. Αληθεια σε τι τιμη παιζουν φιλε PoloRs?

Δέν γνωριζα για τον Μπούμπη.Ξέρω για τον Καφούνη γιατί ο Scrick βγάζει ειδικά για τις BMW.

Δέν θυμάμαι ακριβώς νούμερο αλλά νομίζω μου πήγανε γύρω στα 800 με 850 Ευρώ (μόνο τα υλικά έτσι;Η τοποθέτηση είναι εξτρά)

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias
Εχουν μπει σε καινουριο topic. Δυναμομετρηση Polo GTi

auto to topic giati den to vrisko puthena????

telika ti egine PoloRs me th veltiosh?

Link to comment
Share on other sites

auto to topic giati den to vrisko puthena????

telika ti egine PoloRs me th veltiosh?

Ψάξε λίγο και θα το βρείς.

Μέχρι τώρα πάμε καλά, αλλά περιμένω νέες εξελίξεις αυτές τις μέρες γι'αυτό δέν λέω πολλά.

Το αμάξι έβγαλε 127 άλογα και 15.1 κιλά ροπής και στον τροχό.

Πληροφοριακά "υποτίθεται" ότι βγάζει ~100 άλογα τροχό, οπότε νομίζω ~27 άλογα για εκκεντροφόρους καλά δέν είναι...;; :unsure:

Τώρα να δούμε με την συμπίεση τί θα γίνει...

Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias
Ψάξε λίγο και θα το βρείς.

ine kapio quiz auto?epsaxa k den to vrika,ine diskolo kapios na mu pei putha to vro????

nomizo oti ine arketa kala ta +27 den vriskis eukola tetia auxish sta atmosferika....

let me know pados,me endiaferei arketa to thema k h ebiria su ine politimh....

se pio veltioth piges telika?ine mistiko h ine sto allo topic pu den exo vrei akoma?

Link to comment
Share on other sites

To post είναι εδώ

Αρχικά είχε μεταφερθεί στις "Διαφωνίες" καθώς υπήρξε μια παρεξήγηση στην ροπή που είχε να κάνει με τυπογραφικό λάθος του δυναμόμετρου (έδινε ft/lbs ενώ όπως είπαν και άλλα παιδιά που πήγαν στο ίδιο δυναμόμετρο εννοεί Nm).Στο post υπάρχει και scan απο το dyno sheet.

Η βελτίωση σαν "ιδέα" δέν προήρθε απο κάποιον βελτιωτή, άν αναφέρεσαι όμως στην τεχνική διαδικασία, έγινε απο γνωστό μου (το πού προς το παρόν δέν μπορώ να το αναφέρω καθώς δέν έχω μιλήσει μαζί του).

Το καινούργιο πρόγραμμα έγινε απο τον Δημητριάδη (όπως θα διαβάσεις και στο άλλο post).

Πάντως το θέμα της εμπειρίας που λές είναι πολύ σημαντικό καθώς θα ήθελα και γώ να έχω κάποιον να με καθοδηγεί.Δυστυχώς όμως ότι κάνω το κάνω μόνος μου γεγονός που αναποφευκτα όδηγεί σε "εμπόδια" που θέλουν περαιτέρω ψάξιμο.

Πάντως το αμάξι σίγουρα δέν έχει τελειώσει ακόμα, τόσο απο πλευράς τελικής ιπποδύναμης όσο και απο πλευράς "ομοιογένειας".Θέλει ακόμα ψάξιμο σε σημεία που υστερεί.

Είναι φυσικά και θέμα οικονομικό...Βλεποντας και κάνοντας... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν....Έχουμε και λέμε...

Ψάχνοντας βρήκα κάτι ΠΟΛΥ ενδιαφέρον, και πιστεύω πώς θα συμφωνήσετε μαζί μου.

Τις μέρες που ακολούθησαν την δυναμομέτρηση, άρχισα να ψάχνω για λόγους και "θεραπεία" για την πτώση στην καμπύλη της ροπής με κορυφαίο "κατώτατο" σημείο στις 4200 στρ/λ περίπου.

Κάποιοι μου είπαν πως θέλουν χρονισμό οι εκκεντροφόροι, κάποιοι πως θέλει άλλο χταπόδι κ.ο.κ

Βρήκα λοιπόν κάτι που με καθησύχασε κάπως, χωρίς βέβαια να κρεμαστώ και απο αυτό...

Ακολουθεί ένα απόσπασμα απο ένα site το οποίο εξηγεί την μορφή της καμπύλης ροπής ενός VTEC κινητήρα με 2 διαφορετικούς εκκεντροφόρους για χαμηλές και ψηλές στροφές.Υπόψην πώς κάτι "ανάλογο" συμβαίνει και στο Gti με τον μεταβλητό χρονισμό.

VTEC Technology

VTEC uses two camshaft profiles, one will lower duration for good low speed torque and other one with longer duration and valve lift for good high speed torque. The computer switches camshafts at about half engine speed to combine the best features of each camshaft. The resulting torque curve is M shaped - it has a torque peak for the low speed camshaft and a torque peak for the high speed camshaft. The part of the torque curve in between the low and high speed camshaft peaks has a torque dip because the low speed camshaft torque is dropping off and the high speed camshaft torque is picking up. When the camshafts switch, you are actually at the lowest point of engine torque from about 2000 - 8000 rpm! I avoid this engine speed and try to keep the engine at the low speed camshaft torque peak (for normal driving) or the high speed camshaft torque peak (for getting somewhere fast).

The VTEC Arrangement

The VTEC head looks similar to the DOHC head. There is a small rocker arm for each valve and the

camshaft is positioned above this about half way along it. The difference is that there are three cam

lobes for each set of two valves (two intake or exhaust for each cylinder). When using the low speed

camshaft, the outer two cam lobes press on the rockers and open the valves in much the same way as the DOHC head. The third cam lobe (which is in the middle) just follows the cam lobe profile without doing anything else.

Switching Camshafts

When the computer decides to switch camshafts, it closes a valve that forces oil along passageways

through the camshaft into the third rocker. It has little pistons which are forced outwards (I'm a bit fuzzy here, but I think this is right) into the outer two rockers. All three rockers are then locked together and operate as one. The middle cam lobe has more lift than the outer two so it then controls the lift and duration of the set of valves. When switching back to the low speed cam the ECU just opens the valve, lets the oil out of the rockers, the pistons unlock the rockers and everything operates as before.

When to Switch Camshafts

The ECU is constantly comparing the torque curves of the low and high speed camshafts. It calculates the expected volumetric efficiency of the engine based on the current environmental conditions (air temperature and pressure) and the engine conditions (temperature, engine load, throttle position), and then derives the expected torque from the volumetric efficiency for each camshaft. Most of this has to be done anyhow in order to determine how much fuel to inject.

When conditions are right (the revs are over about 4500 rpm, the engine is warm, there is enough oil

pressure to activate the pistons and the car is moving) the ECU will switch from the low to high speed camshaft when the expected torque of the low speed camshaft equals the torque of the high speed camshaft. The ECU closes a solenoid valve that then forces engine oil, under pressure, along the camshafts to active the third rocker arm.

¶ν λοιπόν κανείς κοιτάξει την δυναμομέτρηση που υπάρχει στο άλλο post μπορεί εύκολα να καταλάβει πώς στην ουσία το VVT του Gti "μπαίνει" στις 4200 στρ/λ περίπου, όπου δηλαδή βρίσκεται και η κατώτατη ροπή στήν καμπύλη.Η διαφορά ίσως απο το μαμά είναι ότι πλέον λόγω των αγριότερων εκκεντροφόρων η "δεύτερη" ροπή είναι αρκετά υψηλότερη (κανονικά το Gti έχει μέγιστη ροπή στις 3300 περίπου.)

Παρόλαυτά, συνεχίζεται η πρόσπάθειά μου να "ενώσω" όσο το δυνατόν γίνεται τις δύο καμπύλες....

Επλίζω να οι παραπάνω πληροφορίες να σας φάνηκαν αρκετά ενδιαφέρουσες.Εγω τουλάχιστον έτσι νομίζω.....

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ βρήκα κάτι επείσης πολύ ενδιαφέρον, το οποίο πλέον ΕΙΝΑΙ το σύστημα που χρησιμοποιεί το Gti, το γνωστό σε όλους "VVT" της Toyota.....

Ένα πολύ καλό site που βρήκα εξηγεί και τις διαφορές με το VTEC.

Παραθέτω τα αποσπάσματα και τα σχεδιαγράμματα, για δική σας ευκολία.

Νομίζω αξίζει να το διαβάσετε....

A Comparison of the Toyota VVT system Vs the Honda V-TEC

On this page I talk about the two different methods used to increase the power output, and what's good and bad about them.

What the two systems are, and why they are used

By using a conventional valve system, to keep a modern multi-valve engine usable for the road, you are limited to about 85hp to 90hp per litre. You can use a bigger camshaft quite easily get a lot more power, but only at higher revs, and at the expense of power at lower revs. So, with a bit of lateral thinking, it is now becoming more common to be able to change that very cam timing that limited the engine power while the engine is running. The Toyota VVT system isn't new, however, as similar systems have been in use for many decades before. But not for a mass production engine and certainly not with the highly accurate control of the modern engine management systems. The Honda V-Tec system is a relative new comer, and by using a system of far greater complexity than that used by Toyota, Honda is now making an engine that produces as much power as many of the better racing engines!

So lets have a look at each system, and how they work ...

Toyota Variable Valve Timing system, or VVT & VVT-i

The VVT-type system has been around and in use by various companies for at least 40 years that I know of.

(I can remember seeing a 1960's catalogue from the US that showed a special cam wheel that bolted onto a small block Ford engine's cam, and it had a mechanism that worked like a mechanical advance system in a distributor, so that as the revs picked up it advanced the cam timing. I also believe that Alfa Romeo or Fiat used a similar system back around then, or maybe before)

VVT is simple and fairly effective. It consists of only two main parts; an 'oil control solenoid' and the VVT mechanism itself.

vvt1.gif

This diagram shows a few more bits & pieces, but you can clearly see the main two - the VVT pulley and the OCV. (Oil Control Valve, or oil solenoid as it's often called.)

The early VVT system was relatively simple, ie, at a specific rpm (~4400rpm on the 20 valve 4AGE's) the computer signals the OCV to open, this lets oil pressure go through a special gallery in the #1 inlet cam bearing, through the centre of the inlet cam to the VVT pulley. There's a small piston in the VVT pulley, and once it gets enough pressure behind it, it starts to move outwards, causing the outer part of the pulley to turn in relation to the inner part, due to the helical spline that guides the piston's fore & aft movement.

vvt2.gif

So, when the computer signals for the VVT to operate, the OCV opens and thus causes the VVT pulley to advance the inlet cam timing by 30°, reference the crankshaft. (15° on the pulley itself)

The rpm at which this happens is worked out by running the engine on a dynamometer with the inlet cam in both the fully advanced and fully retarded positions. Since the two different cam timing's will make different power throughout the rev range, (advanced inlet give more top end power at the expense of low end power, and vice-versa) there is a point where the power will be identical for both cam settings, and this is where the VVT is programmed to operate. Because the power output is the same with the VVT in either position, you can't feel anything when it happens. You can, however, hear a change in engine note, just before there's a big increase in power!

More detail on the the VVT logic - The VVT comes in three types for the 20 valve. To the best of my knowledge, silvertop 20v's pre May 1993 have the VVT actuate at about 4400rpm. Post May 1993 they seem to work on throttle position and ignore revs.

The blacktops seem to work like this, as described on Club4AG -

1. Starting. When you crank the starter there will be VVT operation until the engine fires up, obviously to allow more air into the engine to allow an easier fire up.

2. Coolant temp. There is absolutely NO VVT operation when the coolant tempt is below 50°C except for that brief moment when you operate the starter. Reason obvious, who want to stress a cold engine.

3. Engine rpm. VVT will operate in any rpm between the range of 1500 and 7200 when the inlet manifold pressure is right. The min and max range can be a little out because I was reading from the car tacho. Trust me they are very close.

4. Engine load/inlet manifold pressure. This seems to be the single most important parameter controling the system. The VVT will NOT operate if the inlet manifold has more than about 5 inches of vacuum (can't get the exact reading because everything happen so fast. It's very close.). This is very close to zero vacuum which is atmospheric and that is about the maximum load the map sensor will read to tell the engine in an NA car. As you can figure out the throttle will usually be in the more than 3/4 position for this to happen.

5. VVT will work without the speed sensor.

Now, back to the above schematic of the VVT. It shows the second evolution of the VVT system - called VVT-i - where instead of the simple 'on' or 'off' positions of the earlier VVT system, this version can make the inlet cam retard/advance to any angle between the maximum limits, and to do this the camshaft has a position sensor on the back of the head. This means that the engine is even more flexible in it's power output than before. The latest version, VVTL-i is described on this page. It's completely different to the original VVT system, and is more like the V-TEC in operation.

There are two engines that commonly use the VVTL-i system, the 1ZZ-FE/2ZZ-GE series and the latest (in 1999 & onwards) 3SGE, as used in the sporty Altezza. The early generation 'redtop' four 3SGE's have a single inlet VVT-i and the later 'blacktop' generation four 3SGE's have dual VVT-i controllers, one on the inlet and the other on the exhaust cam, and makes 200hp from 2 litres.

So, using VVT technology, it's pretty easy to get around 100hp per litre.

Toyota has now gone to the third evolution of the VVT, and it not only alters the cam timing, but it also alters the valve lift as well. The 'old' VVT system simply can't do this, so Toyota has gone to a system much like the .... HONDA V-TEC

Συνεχίζει με την περιγραφή του VTEC την οποία αφήνω να διαβάσετε μόνοι σας άν θέλετε....

Ελπίζω να μήν σας κούρασα...

Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias

argisa alla tora vrika to topic me th dynamometrish tu PoloRS.... :unsure::lol:

exo veltiosei protu stadiu se polo gti k paratheto tis dikes mu metrisis gia xarin ths kuvedas pu ginete edo k toses meres....

metrisa to autokinito sto Mustang tu dimitriadi prin thn veltiosei k evgala:

113.44 ps@6400

137 Nm@3700..................TROXO

meta th veltiosei to autokinito edixe:

127.3 ps@6500

146.6 Nm@5700...............TROXO

endiktika anafero oti h roph stis 3700 pu palia ixe megisto tora ine 143 Nm pu simeni oti xamila den exasa alla kerdisa meta to programa....

episis gia na ime siguros ekana k allh mia dinamometrisi sth Vamag meta to programa k to amaxi edixe:

140 ps @6750

170.5 Nm@3490..........STROFALO

ine emfanes oti oi 2 dinamometrisis diaferun se polla pragmata k etsi o kathenas borei na kratisei opoia thelei....

sto mono pu simfonun kata kapio tropo ine stis timi ths ippodinamis sto troxo afu to Vamag dini apolies 14.1 ps ara "metrise" 126 ps sto troxo poly koda sta 127 tu Mustang(to opoio den metraei apolies)

ola auta ine apotelesmata metriseon,me opio sfalma borun na exun,k oxi ikasies gia to posa aloga sinithos vgazun auta ta amaxia klp klp

kata th prosopikh mu gnomi,k tu dimitriadh, ta 14.1 aloga apolies mu fenode liga mias k ta perisotera sistimata metadosis gia autokinita me kinisi ebros exun apolies 13-15%.(nomizo kapios to kiolas anefere sto allo topic)etsi exo diavasei,alla opos ipa auto ine h prosopikh mu gnomi(aste pu exo akusei k gia 20% gia to sigekrimeno modelo....)

opos k na exei,opies k na ine oi apolies den me endiaferun afu auto pu metraei ine ta aloga sto troxo,akoma k 200 na ixa sto strofalo den tha ixe kamia simasia na to fonazo afu den boro na ta vgalo sto dromo!

skeftome k ego poly th lysh ton ekkedroforon alla me apogoiteuse to apotelesma tu PoloRS mias k oson afora th telikh timi,alla k kapies endiameses times pu pira se alles strofes sigrinodas tis dinamometrisis tu me tis dikes mu,den ida spudea diafora gia na xodepso 1000+ euro k na paramino sta idia peripu aloga.

tha se perimeno mallon file PoloRS na do an alaxei kati otan veltioseis k ta alla pu thes k tote tha do...Padon opos ipes simasia exei pu to polo su dulevei kalitera tora k kerdise 7-9 aloga,ine krima pu den to ixes apofasisi noritera....

p.s oi metrisis ine sth diathesh olon oson thelun na tis dun....

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα....

Για να ανακεφαλαιώσουμε αυτά που γράφεις παραπάνω....

1)Το αμάξι σου έβγαλε τελείως μαμά 113.44 άλογα τροχό, δηλαδή (με τις απώλειες 14 όπως λές εσύ) έβγαλε 127 άλογα στρόφαλο.Συγκριτικά ο Γιάννης (ftd) έβγαλε μαμά106.5 στον τροχό και πολλά άτομα στο uk.polos έβγαλαν κοντά στα 100, τροχό πάντα...

2)Το αμάξι σου ΜΟΝΟ με πρόγραμμα πήρε (127.3-113.44)=13.9 άλογα τροχό ή αλλιώς 13.9+14(απώλειες απαισιόδοξα)= 28 άλογα στρόφαλο !!! (άσε που άν λές για παραπάνω απώλειες μιλάμε για κοντά 30+ άλογα στρόφαλο ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ....

3)Το αμάξι σου πήρε 146.6-137=9.6 Nm ροπής ή κοινώς σχεδόν 1 κιλό ροπής ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ δηλαδή, +(απαισιόδοξα) 10% απώλειες...με πρόγραμμα...

Μάαααλιστα....

Πολύ όμορφα...

Επειδή κανονίζεται meeting κάποια στιγμή με τον Γιάννη και ένα Ιμπιζάκι, πιστεύω καλό θα ήταν να έρθεις και σύ...Να δούμε άλλωστε τί μπορεί να

κάνει το Polo σου με 1 στάδιο.Θα είναι έτσι όλα τα στάδια του αυτοκινήτου.Πιστεύω θα είναι ενδιαφέρον, ακόμα κι άν η δική μου βελτίωση δέν έχει ολοκληρωθεί....

Edited by Drago
Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias

file PoloRS boro na se rotiso kati???

ebistevese to veltioti su???(dimitriadis)

esy den egrafes poso sovaros ine,poso kalh dulia kanei k oti se voithise poly me to amaxi su???

sigekrimena ipes:"Πάντως έκανε καταπληκτική δουλειά και τον συνηστώ ανεπιφύλακτα (όποιος έχει σκοπό για πρόγραμμα ας μου στείλει p.m.)"

esy den egrafes "πολύ σωστό παιδί και μπράβο του"

den tha se rotiso perisotera,tha su apadiso omos xrisimopiodas ta logia pu ESY egrapses sto topic gia th dinamomerish su....

" Ε τώρα τί να σου πώ...

Δηλαδή αμφισβητείς το Dynojet;;;;(Mustang)

Ή δέν με πιστεύεις;;;

Και πρίν ακόμη να τα πούμε μπορείς να περάσεις απο τον Δημητριάδη να σου δείξει τη δυναμομέτρηση.

Εκτός κι αν αμφισβητείς και αυτόν...

Σε τί θα οφελούσε να λέω μαλακίες.Τα στοιχεία είναι στο computer, και το dyno sheet στην διάθεση όλων "

opos katalaves to exo ftiaxei k ego sto dimitriadh........

p.s lipame gia to yfos su giati ego den se amfisvitisa pote....

No hard feelings pados!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias
Μάλιστα....

Για να ανακεφαλαιώσουμε αυτά που γράφεις παραπάνω....

1)Το αμάξι σου έβγαλε τελείως μαμά 113.44 άλογα τροχό, δηλαδή (με τις απώλειες 14 όπως λές εσύ) έβγαλε 127 άλογα στρόφαλο.Συγκριτικά ο Γιάννης (ftd) έβγαλε μαμά106.5 στον τροχό και πολλά άτομα στο uk.polos έβγαλαν κοντά στα 100, τροχό πάντα...

2)Το αμάξι σου ΜΟΝΟ με πρόγραμμα πήρε (127.3-113.44)=13.9 άλογα τροχό ή αλλιώς 13.9+14(απώλειες απαισιόδοξα)= 28 άλογα στρόφαλο !!! (άσε που άν λές για παραπάνω απώλειες μιλάμε για κοντά 30+ άλογα στρόφαλο ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ....

3)Το αμάξι σου πήρε 146.6-137=9.6 Nm ροπής ή κοινώς σχεδόν 1 κιλό ροπής ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ δηλαδή, +(απαισιόδοξα) 10% απώλειες...με πρόγραμμα...

Μάαααλιστα....

Πολύ όμορφα...

Επειδή κανονίζεται meeting κάποια στιγμή με τον Γιάννη και ένα Ιμπιζάκι, πιστεύω καλό θα ήταν να έρθεις και σύ...Να δούμε άλλωστε τί μπορεί να 

κάνει το Polo σου με 1 στάδιο.Θα είναι έτσι όλα τα στάδια του αυτοκινήτου.Πιστεύω θα είναι ενδιαφέρον, ακόμα κι άν η δική μου βελτίωση δέν έχει ολοκληρωθεί....

k merikes dieukrinisis....(oxi mono gia ton PoloRS)

1.evgala 113.4 aloga mama....xexasa na anafero oti ixa mono ena filtro KN(pados den mu edose auto ta 7 aloga diafora apo ton ftd)...sorry alla to xexasa giati to exo parei sxedon apo tote pu pira to amaxi.

2.eipa oti to polo mu evgale sth Vamag 14 aloga apolies meta th veltiosh....opos tha xeris (an oxi rota ton dimitriadi) oi apolies den paramenun statheres me thn veltiosh alla auxanode geometrika....an to kano kapote 200 aloga den tha exei pali 14 aloga apolies!Ara borei prin th veltiosh na ixe 8-9-10-11 aloga apolies ara 113.4+tis opies apolies =ligotero h ison tu 125....

3.den ipa pote MONO gia programa,ego milisa gia veltiosh protu stadiu....diladh exatmisi-filtro-programa.k nai...odos autes ine oi times pu evgala....

opos ipame....iparxun oi dinamometrisis!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή επιμένεις ότι έβγαλες 28+ άλογα στρόφαλο απο:

-Φίλτρο στο κουτί

-Εξάτμιση

-Πρόγραμμα

127 άλογα στον τροχό (αν όπως είπες και σύ μεγαλώνουν οι απώλειες τα κάνουμε 20) σημαίνει ότι είσαι 147 άλογα στο στρόφαλο.....

Το πιστεύεις εσύ ότι το αμάξι σου είναι 147 άλογα αυτή την στιγμή απο αλλάγή των παραπάνω;;;;

Για να μήν αναφερθώ στην δυναμομέτρηση της Vamag που όπως λές έβγαλες 170.5 Nm με πρώτο στάδιο δηλαδή 20 Nm (κοινώς 2.04 κιλά ροπής!!! παραπάνω απο τις εργοστασιακές τιμές.....

¶ν παίρνει κανείς έτσι 2 κιλά ροπής να πάω να πάρω κι'εγώ.....

Είμαι περίεργος να το δώ πώς πάει στο δρόμο...

EDIT:Όσον αφορά στη ποιότητα του βελτιωτή που αναφέρεσαι...συγγνώμη δηλαδή, εσένα ο Δημητριάδης τί σου είπε πώς του φάνηκε που το αμάξι σου πήρε 28 άλογα και 2 κιλά ροπής;;;ΜΕ 1ο ΣΤΑΔΙΟ;;;Πάντως την Τρίτη θα τον δώ οπότε θα το συζητήσω μαζί του...

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias
Δηλαδή επιμένεις ότι έβγαλες 28+ άλογα στρόφαλο απο:

-Φίλτρο στο κουτί

-Εξάτμιση

-Πρόγραμμα

127 άλογα στον τροχό (αν όπως είπες και σύ μεγαλώνουν οι απώλειες τα κάνουμε 20) σημαίνει ότι είσαι 147 άλογα στο στρόφαλο.....

Το πιστεύεις εσύ ότι το αμάξι σου είναι 147 άλογα αυτή την στιγμή απο αλλάγή των παραπάνω;;;;

Για να μήν αναφερθώ στην δυναμομέτρηση της Vamag που όπως λές έβγαλες 170.5 Nm με πρώτο στάδιο δηλαδή 20 Nm (κοινώς 2.04 κιλά ροπής!!! παραπάνω απο τις εργοστασιακές τιμές.....

¶ν παίρνει κανείς έτσι 2 κιλά ροπής να πάω να πάρω κι'εγώ.....

Είμαι περίεργος να το δώ πώς πάει στο δρόμο...

EDIT:Όσον αφορά στη ποιότητα του βελτιωτή που αναφέρεσαι...συγγνώμη δηλαδή, εσένα ο Δημητριάδης  τί σου είπε πώς του φάνηκε που το αμάξι σου πήρε 28 άλογα και 2 κιλά ροπής;;;ΜΕ 1ο ΣΤΑΔΙΟ;;;Πάντως την Τρίτη θα τον δώ οπότε θα το συζητήσω μαζί του...

re file den boro na se katalavo....thn prohgumenh vdomada prospathuses (h tulaxiston etsi edixnes me auta pu egrafes)na pisis kapioius sto forum gia th diki su veltiosh epikalumenos ton dimitriadh k ths metrhshs su...tora pu ego kano to idio giati den pithese???

pos exeis thn apetisi na se pistepsun oi alloi gia to diko su amaxi otan amfisvitis ton diko su veltioth? ;):thumbsup::D

ego den prospatho na piso kanenan k den epimeno gia tipota, to amaxi mu to ftiaxno mono gia emena k gia kanenan allo....k den prokite na gini perisotera aloga an piso kapius...

ti fteo ego pu to diko su amaxi evgale sxedon ta idia aloga me to diko mu exodas valei esy k ekedroforus???

mias k asxolise me tus arithmus na diorthoso mono oti ta 14 aloga apolies apo th vamag ine h teliki timi gia tis apolies meta th veltiosh(simfona me th vamag vevea) k den katalaveno pos to ekanes +20 adi gia 14....ego ipa oti oi apolies auxanode me th veltiosh...oxi me th mera!

Tora gia to ti ipe o Dimitriadhs otan eftiaxe to amaxi mu k evgale tetia ippodinami den thimame akrivos....mallon omos tha xarike...an thes rota ton k auto th Trith k zita tu na su dixi k th dinamometrish mu gia na pisteis....(an k den tha eprepe na ftasume mexri eki....ti exo kanei gia na me vgazis psefti?.....arage th trith tha apokatastathei to onoma mu????)

telos padon,lipame pu milame se auto to ifos afu den exume da k tipote aloga na xorisume.....!

lipame episis pu thelisa na grapso th gnomh mu k thn ebiria mu apo to autokinito mu....

p.s Kalitera na min anaferis sto Dimitriadh gia th Vamag ,paroti xerei oti to exo metrisi k eki,giati ton tsadizei tromera kathe kuveda gia apolies k den tis theorei egires times....kalitera na perioristis stis dikes tu metrisis gia sigrish.....autes aloste kratao os egires k ego k autes anafero sinithos(apla egrapsa k gia th vamag gia na exun metro sigrisis osoi exun metrithei eki)

the perimeno th gnomh su th trith.....

Link to comment
Share on other sites

re file den boro na se katalavo....thn prohgumenh vdomada prospathuses (h tulaxiston etsi edixnes me auta pu egrafes)na pisis kapioius sto forum gia th diki su veltiosh epikalumenos ton dimitriadh k ths metrhshs su...tora pu ego kano to idio giati den pithese???

pos exeis thn apetisi na se pistepsun oi alloi gia to diko su amaxi otan amfisvitis ton diko su veltioth? ;)  :thumbsup:  :D

ego den prospatho na piso kanenan k den epimeno gia tipota, to amaxi mu to ftiaxno mono gia emena k gia kanenan allo....k den prokite na gini perisotera aloga an piso kapius...

ti fteo ego pu to diko su amaxi evgale sxedon ta idia aloga me to diko mu exodas valei esy k ekedroforus???

mias k asxolise me tus arithmus na diorthoso mono oti ta 14 aloga apolies apo th vamag ine h teliki timi gia tis apolies meta th veltiosh(simfona me th vamag vevea) k den katalaveno pos to ekanes +20 adi gia 14....ego ipa oti oi apolies auxanode me th veltiosh...oxi me th mera!

Tora gia to ti ipe o Dimitriadhs otan eftiaxe to amaxi mu k evgale tetia ippodinami den thimame akrivos....mallon omos tha xarike...an thes rota ton k auto th Trith k zita tu na su dixi k th dinamometrish mu gia na pisteis....(an k den tha eprepe na ftasume mexri eki....ti exo kanei gia na me vgazis psefti?.....arage th trith tha apokatastathei to onoma mu????)

telos padon,lipame pu milame se auto to ifos afu den exume da k tipote aloga na xorisume.....!

lipame episis pu thelisa na grapso th gnomh mu k thn ebiria mu apo to autokinito mu....

p.s Kalitera na min anaferis sto Dimitriadh gia th Vamag ,paroti xerei oti to exo metrisi k eki,giati ton tsadizei tromera kathe kuveda gia apolies k den tis theorei egires times....kalitera na perioristis stis dikes tu metrisis gia sigrish.....autes aloste kratao os egires k ego k autes anafero sinithos(apla egrapsa k gia th vamag gia na exun metro sigrisis osoi exun metrithei eki)

the perimeno th gnomh su th trith.....

Αρχικά μήν τα παίρνεις στραβά αυτά που σου λέω.Δέν έχω τίποτα μαζί σου, απλά έχουν ειπωθεί πολλά για την βελτίωση του συγκεκριμένου αμαξιού, και για την αρχική του ιπποδύναμη, και όλες οι συζητήσεις είναι γύρω απο αυτό το θέμα.

Το ζήτημα δέν είναι να αποδείξει κανείς κάτι, είναι απλά στο γεγονός ότι δημιουργείται μία εντύπωση πώς τελικά το 1ο στάδιο βγάζει τα ίδια άλογα με ένα (έστω και μή ολοκληρωμένο)2ο στάδιο, πράγμα ΠΟΛΥ περίεργο.Δέν είναι το δικό μου Polo Gti το μόνο με εκκεντροφόρους, και το άλλο ένα που γνωρίζω (άν και οι λεπτομέρειες αυτής της βελτίωσης είναι κάπως μπερδεμένες) έβγαλε 138 άλογα με εκκ. και παράλληλο εγκέφαλο VW Motorsport.Και αυτό ΔΕΝ έγινε απο ίδιώτη αλλά απο τον Γκίκα.

Τώρα εσύ μου λές ότι έβγαλες 140 άλογα στην VAMAG και 127 τροχό στον Δημητριάδη και όλα αυτά απο απλή τροποποίηση αβάνς και καυσίμου;;;

Πραγματικά δηλαδή πρέπει να ρωτήσω τον Δημητριάδη ΤΙ ρυθμίσεις έβαλε στο δικό σου πρόγραμμα να μου τις βάλει και μένα...

Όσον αφορά τις απώλειες, λές ότι η τελική τιμή στην VAMAG ήταν 14 άλογα...Δηλαδή μαμά το αυτοκίνητο είχε πόσο;;10 άλογα απώλειες απο σασμάν και κινούμενα μέρη;;;

Αυτό πραγματικά θα ήταν πρωτοπορειακό!!!Σκέψου ότι συνηθισμένη τιμή απωλειών είναι περίπου 13-15% κοινώς στα 127 τροχό θα είχες 146+ άλογα στρόφαλο...Εσύ το νοιώθεις το αμάξι σου για 146 άλογα;;;

Πάντως δέν τίθεται θέμα "αποκατάστασης" του ονόματός σου όπως λές, καθώς όταν το θελήσεις μπορούμε να βρεθούμε απο κοντά και να δεί ο καθένας τί ψάρια πιάνει, όπως άλλωστε έκανα και εγώ στο παρελθόν (και πάλι καλά..)

Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι με προβλημάτισες, και η συζήτηση με τον Δημητριάδη είναι επιβεβλημένη...Με περιμένει άλλωστε κάποια στιγμή να συζητήσουμε για την συμπίεση-ροική....

P.S.Μήν ανησυχείς για την VAMAG που λές, καθώς όπως είπες άλλωστε ο Δημητριάδης δέν δίνει σημασία στις μετρήσεις αυτές.Το ζητούμενο είναι ΤΙ έκανε στο δικό σου αμάξι και ΤΙ στο δικό μου (ή ΤΙ ΔΕΝ).....

Link to comment
Share on other sites

Guest PGtiakias
Αρχικά μήν τα παίρνεις στραβά αυτά που σου λέω.Δέν έχω τίποτα μαζί σου, απλά έχουν ειπωθεί πολλά για την βελτίωση του συγκεκριμένου αμαξιού, και για την αρχική του ιπποδύναμη, και όλες οι συζητήσεις είναι γύρω απο αυτό το θέμα.

Το ζήτημα δέν είναι να αποδείξει κανείς κάτι, είναι απλά στο γεγονός ότι δημιουργείται μία εντύπωση πώς τελικά το 1ο στάδιο βγάζει τα ίδια άλογα με ένα (έστω και μή ολοκληρωμένο)2ο στάδιο, πράγμα ΠΟΛΥ περίεργο.Δέν είναι το δικό μου Polo Gti το μόνο με εκκεντροφόρους, και το άλλο ένα που γνωρίζω (άν και οι λεπτομέρειες αυτής της βελτίωσης είναι κάπως μπερδεμένες) έβγαλε 138 άλογα με εκκ. και παράλληλο εγκέφαλο VW Motorsport.Και αυτό ΔΕΝ έγινε απο ίδιώτη αλλά απο τον Γκίκα.

Τώρα εσύ μου λές ότι έβγαλες 140 άλογα στην VAMAG και 127 τροχό στον Δημητριάδη και όλα αυτά απο απλή τροποποίηση αβάνς και καυσίμου;;;

Πραγματικά δηλαδή πρέπει να ρωτήσω τον Δημητριάδη ΤΙ ρυθμίσεις έβαλε στο δικό σου πρόγραμμα να μου τις βάλει και μένα...

Όσον αφορά τις απώλειες, λές ότι η τελική τιμή στην VAMAG ήταν 14 άλογα...Δηλαδή μαμά το αυτοκίνητο είχε πόσο;;10 άλογα απώλειες απο σασμάν και κινούμενα μέρη;;;

Αυτό πραγματικά θα ήταν πρωτοπορειακό!!!Σκέψου ότι συνηθισμένη τιμή απωλειών είναι περίπου 13-15% κοινώς στα 127 τροχό θα είχες 146+ άλογα στρόφαλο...Εσύ το νοιώθεις το αμάξι σου για 146 άλογα;;;

Πάντως δέν τίθεται θέμα "αποκατάστασης" του ονόματός σου όπως λές, καθώς όταν το θελήσεις μπορούμε να βρεθούμε απο κοντά και να δεί ο καθένας τί ψάρια πιάνει, όπως άλλωστε έκανα και εγώ στο παρελθόν (και πάλι καλά..)

Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι με προβλημάτισες, και η συζήτηση με τον Δημητριάδη είναι επιβεβλημένη...Με περιμένει άλλωστε κάποια στιγμή να συζητήσουμε για την συμπίεση-ροική....

P.S.Μήν ανησυχείς για την VAMAG που λές, καθώς όπως είπες άλλωστε ο Δημητριάδης δέν δίνει σημασία στις μετρήσεις αυτές.Το ζητούμενο είναι ΤΙ έκανε στο δικό σου αμάξι και ΤΙ στο δικό μου (ή ΤΙ ΔΕΝ).....

Ok den se paraxigo apla den exo diathesh k anagh na piso kanenan,ipame oti kano to kano gia emena...

oso gia th Vamag,opos su xana ipa den asxolume afu den to theoro idietera egiro...

Tha perimeno th trith k th kuveda su me to Grigori.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.