Jump to content
GolfRS

Βελτίωση Polo Gti 125 Hp (stage 2)

Recommended Posts

Καλησπερα ρε παιδια μην μαλωνετε!!!!!Ο καθενας κανει την βελτιωση για να γουσταρει εκεινος οχι ο κοσμος,σωστα????Τωρα το ποσα αλογα ειχε ο ενας μαμα και ο αλλος παλι μαμα και φτιαγμενος κλπ ειναι και θεμα κορμου του αυτοκινητου και στρωσιματος και πολλα αλλα.....!!!!!Μην μαλωνετε....το καθε δυναμομετρο εχει διαφορες το ενα με το αλλο βεβαια και ορισμενες φορες πεφτουν καπου κοντα οπως ειπα και PGtiakias!!Τωρα σαν βελτιωτες ο καθενας κανει διαφορετικη δουλεια και αυτο ειναι αληθεια!!!!!Και κατι αλλο τα 28αλογα στροφαλο με Φ.Π.Ε ειναι παρα πολλα,αν ελεγες 10-12αλογα θα σε πιστευα και βεβαια με ολοσωμη εξατμιση οπως εχω εγω!!και κατι τελευταιο και μεγαλο λαθος που συγκρινεται αυτοκινητο 1οσταδιο με 2οσταδιου!!!!Αντε κανετε καμια κοντρα μπα και λυθουν ετσι η αποριες τις δυναμομετρησεις και του βελτιωτη!!!

Μακαρι να ημουν και εγω τωρα αθηνα να ανοιγα και εγω στην κοντρα με το ιμπιζα!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μετα απο τα προηγούμενα καταλαβαινετε πως απλα επιβαλεται συναντηση να ξεκαθαρισουν τα πραγματα γιατι πριν απο καποιο καιρο ειχα ανοιξει κ με εναν φιλο με polo gti με προγραμμα και πηγαιναμε το ιδιο...

Κανονιστε να δουμε τι γινεται γιατι μας δουλευουν οι κυριοι βελτιωτες νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μετα απο τα προηγούμενα καταλαβαινετε πως απλα επιβαλεται συναντηση να ξεκαθαρισουν τα πραγματα γιατι πριν απο καποιο καιρο ειχα ανοιξει κ με εναν φιλο με polo gti με προγραμμα και πηγαιναμε το ιδιο...

Κανονιστε να δουμε τι γινεται γιατι μας δουλευουν οι κυριοι βελτιωτες νομιζω.

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!

Όχι για λόγους ανταγωνισμού πλέον αλλά καθαρού test...

Πιστεύω την ερχόμενη εβδομάδα να έχω στα χέρια μου και το OBD II με το VAG-COM οπότε θα μπορέσουμε ίσως να κάνουμε και real time μετρήσεις. ;):thumbsup:

Γιάννη θα σε ειδοποιήσω όταν θα είμαι έτοιμος... :D

Link to comment
Share on other sites

Αλλο τουρμπο αλλο ατμοσφαιρα!!!!φιλε POLO RS κανε ροϊκη εξελιξη ρθθμισε τα γραναζια ενα δοντι ποιο μπροστα η ποιο πισω δεν ξερω για να σου πω σιγουρα και πηγαινε σε καποιον ο οποιος να ρυθμιζει προγραμματα πανω στο αμαξι με υπολογιστη και με τεστ οδηγοντας το,μονο τοτε θα βγει κατι καλο!!!!!Ακου λιγο (Polo tuner).

Oσο για τα τουρμπισια μονο με αγραφο προγραμμα δουλευουν ρολοι!!!!Π.χ εψαχνε αωθρωπος μεγαλος Σεατ λεον 400+αλογα να βρει εγκεφαλο να δουλεψει σωστα,εε μονο με αγραφο εγινε δουλεια,οπως και για S3 eγκεφαλος αγραφος(Monotronic).

Dr.Montoya(Polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Montoya, σ'ευχαριστώ για τις συμβουλές σου, αλλά έχω ήδη πεί πώς ΄χουν τα πράγματα.

Οι εκκεντροφόροι τους Schrick είναι κανίβαλλοι για το συγκεκριμένο αμάξι, και υπάρχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρόβλημα με την ενεργιτική συμπίεση που πρέπει να έχει πέσει αρκετά χαμηλά...

Αυτό ήταν και ένα απο τα συμπεράσματα που έβγαλα αφού ξαναείδα τα πιστόνια του Gti τα οποία είναι flat-top.Πιστεύω ότι η απόδοση του Gti στηρίζεται πολύ στην μεγάλη ενεργιτική συμπίεση που δημιουργείται στον θάλαμο καυσης λόγω της μικρής διάρκειας και overlap των μαμά εκκεντροφόρων.Κατά συνέπεια, το αμάξι χάνει πολύ με τους άγριους εκκεντροφόρος, αλλά πιστεύω πώς θα πάρει επείσης πολύ, όταν με την αύξηση στατικής, φέρουμε την ενεργητική τουλάχιστον στα εργοστασιακά επίπεδα.Προς το παρόν είναι άγνωστο πόσο παίρνει η κεφαλή του Gti αλλά πιστεύω γύρω στα 12:1 είναι εφικτό...

Όσον αφορά στα γρανάζια εκκεντροφόρων που αναφέρθηκες, το έχω επείσης ξαναπεί πώς λόγω τους μεταβλητού εισαγωγής, δέν αλλάζει παρα μόνο του εξαγωγής.Η θεωρία θα ήταν να δώσω λίγο αβάνς στον εξαγωγής για να μεταφέρω την δύναμη λίγο πιό χαμηλά (και ίσως να αυξήσω την ενεργιτική συμπίεση κάπως), αλλά δέν έχω ακουστά για χρονισμό ΜΟΝΟ εξαγωγής, οπότε δέν ξέρω τί αποτελέσματα θα είχε...Και εννοείται όχι ένα δόντι όπως λές, το οποίο συνεπάγεται άνω των 4 μοιρών άλλα με τα σημάδια....

Πρώτα απ'ολα βεβαια είναι..... ΤΟ ΧΡΗΜΑ.... :thumbsup::lol:

Και γι'αυτούς που ενδιαφέρονται...

ένα μικρό απόσπασμα που εξηγεί τί ακριβώς συμβαίνει στον κινητήρα αυτή την στιγμή, και ποιά είναι η λύση του....

It is instructive to remember that the static compression ratio that your engine displays on paper does not translate directly to higher cylinder pressures. The cylinder pressure (prior to ignition) during engine operation is dependent on what can loosely be called "dynamic compression ratio". The pressure is greatly affected by the timing of your valve events - i.e. cam duration and timing. Specifically, the intake valve closing point is intimately related to an engine's dynamic, or "effective" compression ratio.

Intake valve closing point At left is depicted the situation during the compression stroke of a performance engine operating at high RPM. Most are probably familiar with the strokes in a 4-stroke engine:

(1) intake (2) compression (3) power (4) exhaust.

Obviously during the intake stroke the intake valve must be open in order to let the air/fuel mixture into the cylinder. Then at BDC the intake valve closes so that the piston can move up and compress the mixture right? Wrong! The intake valve on a modern performance engine stays open well into the compression stroke.

Notice on the left that the piston has moved past bottom-dead-center (BDC), and is on its way up the bore in an attempt to compress the air/fuel mixture prior to ignition. Yet the intake valve is still open. In fact, with a any kind of performance cam the intake valve will not close until 50° - 75° past BDC! That's 28% - 42% of the way into the compression stroke!

But we just learned on the previous page that static compression ratio is directly related to stroke. In principle the piston cannot compress the mixture until the intake valve closes. Thus if the intake valve closes when the piston has already moved quite some distance up the bore, then the amount that the intake charge will be compressed is reduced. The "effective compression stroke" has been reduced. Does this mean that when an engine is operating that the dynamic compression ratio is lower than the static compression ratio? Well yes and no.

An engine with a performance cam operating at low RPM will suffer a loss of torque due to the fact that the effective compression ratio is reduced by the late intake valve closing point. However, as the RPM increases "inertia supercharging" becomes important. At high RPM's the intake charge is is moving into the cylinder at high velocity. As such it has a lot of inertia and will continue moving into the cylinder past BDC, even though the piston has changed direction and is now moving up the bore (towards the incoming charge). Ideally the intake valve will close just before the incoming air stops and reverses direction. This guarantees that the maximum amount of air/fuel mixture has been drawn into the cylinder prior to ignition. When this happens an engine is said to have "come on the cam". In order to ensure that the mixture is still compressed sufficiently over the reduced effective compression stroke it is necessary to increase the static compression ratio. This is why high performance engines with aggressive camshafts also tend to have high static compression ratios.

Bottom line: Static compression ratio and cam choice should be considered as a system.

A mild cam with an early intake valve closing point will work well at low RPM. But at high RPM the intake valve will close before the maximum amount of air/fuel mixture has been drawn into the cylinder. As a result performance at high RPM will suffer. If a high static compression ratio is used with a mild cam (i.e. and early intake valve closing point) then the mixture may end up being "over-compressed". This will lead to excessive compression losses, detonation and could even lead to head gasket or piston failure.

On the other hand, an aggressive cam with a late intake valve closing point will work well at high RPM. But at low RPM the intake valve will close too late for sufficient compression of the intake charge to occur. As a result torque and performance will suffer. If a low static compression ratio is used with an aggressive cam (i.e. a late intake valve closing point) then the mixture may end up being "under-compressed". Thus a high performance cam with long duration should ideally be combined with a higher static compression ratio. That way the engine can benefit at high RPM from the maximized amount of intake charge afforded by the late intake valve closing, and still achieve sufficient compression of the mixture as a by-product of the dynamic compression ratio.

Δυστυχώς τα νέα δέν είναι και πολύ ευχάριστα και έχουν ώς εξής.

1)Εδώ και μερικές μέρες ακούγεται σποραδικά ένα "σφύριγμα" απο τον χώρο του κινητήρα, σάν δύο μεταλικές επιφάνειες που τρίβονται μεταξύ τους...Ο ήχος αυτός αλλάζει, αλλά παραμένει σαν "γρύλισμα" απο την πλευρά των γραναζιών εκκεντροφόρων...

Μετά απο συνενόηση με τον μηχανικό μου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι ο τεντωτήρας ιμάντα εκκεντροφόρων που ούτως η άλλως θέλει αλλαγή στα 75000.

Μαζί θα γίνει έλεγχος και στην τρόμπα νερού που παίρνει κίνηση απο αυτόν.

Είναι ΑΓΝΩΣΤΟ άν έχει επιρεαστεί η συμπεριφορά των Schrick απο το γεγονός αυτό...

Μιλάμε για κόστος ΑΝΩ των 500 Ευρώ... fire.giffire.gif

....και ερχόμαστε στο δεύτερο....και κατα την γνώμη μου πιο...πώς να το πώ τώρα....

2)Μιλώντας με τον Δημητριάδη και αφού του είχα ήδη δώσει τα στοιχεία για τους εκκεντροφόρους μαμά και Schrick, για πιθανή αυξηση συμπίεσης....μου είπε τα εξής...(τα συμπεράσματα δικά σας...)

Εγώ:Απο το WinElsa οι μαμά εκκεντροφόροι φαίνονται να είναι 205 εισ./ 215 εξ.

Δημ:Δέν υπάρχουν τέτοιοι εκκεντροφόροι.Είναι αδύνατον, κάποιο λάθος κάνεις...

Εγώ:Το WinElsa έτσι τους δίνει.Εγώ τώρα τί να πώ.

Δημ:Δέν υπάρχει περίπτωση...Μάλλον τους έχεις τοποθετήση λάθος...Τί στατική συμπίεση έχει το αμάξι μαμά;;

Εγώ: 11.5: 1

Δημ:Πόσο;;Τί λές τώρα...11.5:1 Αποκλείεται...Δέν χρειάζεται συμπίεση το αμάξι...

Εγώ:Μα αφού κρεμάει χαμηλά..

Δημ:Το πιό πιθανόν είναι οι Schrick να έχουν μικρή διαφορά απο τους μαμά και ότι δέν χρειάζεται αυξηση η συμπίεση....

Εγώ:......

Μείναμε στο να τα πούμε απο κοντά..Πάντως νομίζω τελικά θα του πάω τους μαμά στο χέρι για να τους μετρήσει ο ίδιος....Δέν του είπα για το πιθανό πρόβλημα γιατί το διαπίστωσα μετά.

Τί να πώ τώρα....

Πάντως για όσους έχουν γνώσεις άν θέλουν μπορούν να κάνουν έναν υπολογισμό ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ fire.giffire.giffire.gif

Εδώ είναι τα specs απ'το WinElsa....

avytiming2hh.th.gif

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το σφυριγμα ναι πιθανων να ειναι απο τον ιμαντα των εκκεντροφων αποψη και γνωμη του μηχανικου μου αυτα ολα αλλαζονται σετ,ιμαντες,ραυλα,και τρομπα νερου ετσι ειναι για τα γερμανικα εγω τα αλλξα στις 50.000.Οσο για τους εκκεντροφορους ρε φιλε δεν εχω ξανακουσει 215 εκκεντροφορο,μονο ξερω 272 μοιρες κλπ.μου φαινεται περιεργος ο αριθμος κατι μαλλον κανεις η λες λαθος!!!!!Αντε υπομονη ρε δεν το ξερεις οτι τα φτιαγμενα εχουν και φθορες περισσοτερα!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το σφυριγμα ναι πιθανων να ειναι απο τον ιμαντα των εκκεντροφων αποψη και γνωμη του μηχανικου μου αυτα ολα αλλαζονται σετ,ιμαντες,ραυλα,και τρομπα νερου ετσι ειναι για τα γερμανικα εγω τα αλλξα στις 50.000.Οσο για τους εκκεντροφορους ρε φιλε δεν εχω ξανακουσει 215 εκκεντροφορο,μονο ξερω 272 μοιρες κλπ.μου φαινεται περιεργος ο αριθμος κατι μαλλον κανεις η λες λαθος!!!!!Αντε υπομονη ρε δεν το ξερεις οτι τα φτιαγμενα εχουν και φθορες περισσοτερα!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner).

Σ'ευχαριστώ για την συμπαράσταση ρε Montoya :lol:

Εσύ που'σαι και tuner,δέν ρίχνεις μια ματιά στην φωτό παραπάνω να μου πείς πόσο είναι οι μαμά και γιατί κρεμάει το αμάξι στις χαμηλές άν οι διαφορές δέν είναι τόσες;;;

Χμμμ;;; :thumbsup::lol:

EDIT:Με έχει πηδήξει στην κυριολεξία τελικά αυτό το αμάξι...Πόσες φορές μου περνάει απο το μυαλό γιατί του έβαλα χέρι....Και συνεχίζει να τρώει το γαμημένο!!!! fire.giffire.gif

¶ντε να δούμε πότε θα ξεμπλέξουμε...Και παίζω και μόνος μου ρε π@υστη μου.... fire.giffire.giffire.gif

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

αν το πουλησεις δε θα παρεις μια οποτε αστο η αν βγαζει προβληματα καντο νορμαλ κ παλι

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ακου εδω η φωτο δεν φαινεται καλα για να καταλαβω κατι σωστο!!!!Οποτε ακου,που φτιαχνεις το αυτοκινητο ρε?????Οπως εισαι το σαββατο πηγαινε μια βολτα στο Γιωργο Γκικα,παρτον πρωτα ενα τηλ στο 2109813680!!!!!Εχω μπροστα μου περιοδικο που εχει φτιαξει POLO GTI 1.6 με schrick 268 μοιρες ,βυθισματος 10,5mm και παραλληλο εγκεφαλο της vw motorsport και το εφτασε απο 117 στα 138αλογα.Αυτα ειναι πολυ καλος ρε και ειναι ανθρωπος πανω απο ολα και τρεχει σε ραλλυ οποτε δεν λεει παπαρολογιες κατεχει ο ανθρωπος!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Επανερχομαι κ λεω οι μαμα εκκ ειναι πολυ κοντα στους σρικ.

Γνωμη μου οι μαμα ειναι 215 και 246. Οι Shrick ειναι 246 256. Σχεδον μου το επιβεβαιωσε κ ο μπουμπης οταν τον ειχα ρωτησει για ρεπροφαιλ κ μου ειπε πως ο εισαγωγης του gti ειναι αρκετα αγριος για να του κανει ρεπροφαιλ αυτος εχει καλουπια μεχρι 244 οχι παραπανω. Οποτε ο δικος μας ειναι 244 κ πανω αρα το 246 στεκει.

Link to comment
Share on other sites

αν το πουλησεις δε θα παρεις μια οποτε αστο η αν βγαζει προβληματα καντο νορμαλ κ παλι

Κάτσε ρε σύ...Εγώ δέν είπα ότι το αμάξι δέν πάει μία...Είπα ότι θέλει ρύθμιση...Είπαμε αλλά μήν τα ισοπεδώνουμε όλα... :(:blush:

Επανερχομαι κ λεω οι μαμα εκκ ειναι πολυ κοντα στους σρικ.

Γνωμη μου οι μαμα ειναι 215 και 246. Οι Shrick ειναι 246 256. Σχεδον μου το επιβεβαιωσε κ ο μπουμπης οταν τον ειχα ρωτησει για ρεπροφαιλ κ μου ειπε πως ο εισαγωγης του gti ειναι αρκετα αγριος για να του κανει ρεπροφαιλ αυτος εχει καλουπια μεχρι 244 οχι παραπανω. Οποτε ο δικος μας ειναι 244 κ πανω αρα το 246 στεκει.

Γιάννη, όπως σου είπα και την άλλη φορά, η αντιρρήσεις μου σ'αυτό είναι οι εξής..

1)Όπως είδες το WinElsa έχει άλλα νούμερα για τους εκκεντροφόρους, και υπολογίζοντας με τον ίδιο τρόπο τον εξαγωγής και τον εισαγωγής βγαίνουν 205/215 (χρήσιμοποιόντας δλδ ATDC και όχι BTDC).

2)Μου φαίνεται περίεργο ο κατασκευαστής να έβγαζε κινητήρα με τόση μεγάλη διαφορά εκκεντροφόρων δλδ 246 με 215...Γιατί να μήν έκανε άγριο και τον εξαγωγής όπως λές...Επείσης, το είδες πώς "κρεμάει" το αμάξι χαμηλά...Δέν υπάρχει άλλη εξήγηση απο την μεγάλη διαφορά και πτώση συμπίεσης...

¶ν πάςεδώ

και βάλεις τα νούμερα του WinElsa τότε όπως λές εσύ μπορεί (άν δέν βάλεις το - για ATDC να βγάλεις 246/215 ΑΛΛΑ τότε έχεις ένα OVERLAP +35 ΜΟΙΡΕΣ !!! Κάνε υπολογισμό άν θες και πές μου....

Πάντως μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα πάω για επανέλεγχο το ποθέτησης εκκεντροφόρων και αλλάγή ιμάντων.¶ντε να βγάλουμε και αυτό απο την μέση.....

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ακου εδω η φωτο δεν φαινεται καλα για να καταλαβω κατι σωστο!!!!Οποτε ακου,που φτιαχνεις το αυτοκινητο ρε?????Οπως εισαι το σαββατο πηγαινε μια βολτα στο  Γιωργο Γκικα,παρτον πρωτα ενα τηλ στο 2109813680!!!!!Εχω μπροστα μου περιοδικο που εχει φτιαξει POLO GTI 1.6 με schrick 268 μοιρες ,βυθισματος 10,5mm και παραλληλο εγκεφαλο της vw motorsport  και το εφτασε απο 117 στα 138αλογα.Αυτα ειναι πολυ καλος ρε και ειναι ανθρωπος πανω απο ολα και τρεχει σε ραλλυ οποτε δεν λεει παπαρολογιες κατεχει ο ανθρωπος!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner).

Ρε συ Montoya...Τα έχω ξαναπεί για τον Γκίκα...Να μήν επαναλαμβάνομαι....

Όσο για την εικόνα, πρέπει να ξανακάνεις click πάνω της για να την μεγενθήνεις...¶ντε ρε Montoya δώσε τα νούμερα στον μηχανικό σου μπάς και βγάλει καμμιά άκρη ΡΕΕΕΕΕΕ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αχέμ......

Εεε λόγω ενός ξαφνικού γεγονότος-ατυχήματος, η ατμοσφαιρική βελτίωση είναι πλέον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...Κάθε εμπόδιο για καλό...

Σήμερα θα το δοκιμάσω πώς παει και απο βδομάδα πάμε για...ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ στα κάρβουνα.....Και μετα δυναμόμετροοοοοο.....

Σσσσσσσστ.....

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΕ POLO RS,ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΤΟ POLO MOY ΡΕ!!!!ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΡΚΕΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΨΗΛΑ!!!!

ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!

Dr.Montoya(Polo tuner)

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να κάνω ένα χειροποίητο στον γκόμενο της Όλιβ....

Τί θα πρέπει να του δώσω εκτός απο τα στοιχεία των εκκεντροφόρων;;;

Θα μου πεί αυτός τί "είδος" χρειάζεται;;; (4-2-1 ή 4-1)

Και το ποιό σημαντικό....

ΠΟΣΑ ΘΑ ΣΚΑΣΩ;;;

Link to comment
Share on other sites

Μιλας για χταποδι μονο η φουλ εξατμιση?

Καλυτερα να πας για φουλ εξατμιση οποτε θα εισαι γυρω στα 1000+ ευρω. Επισης μην ξεχνας πως με το χταποδι μπορει να χασεις ευκολα αν δεν γινει σωστο. Κ εφοσον μιλαμε για ενα τοσο γνωστο στους εξατμισαδες αυτοκινητο μαλλον δεν το βλεπω καλα το ολο θεμα. Οποτε πολυ ψαξιμο...

Link to comment
Share on other sites

Μιλας για χταποδι μονο η φουλ εξατμιση?

Καλυτερα να πας για φουλ εξατμιση οποτε θα εισαι γυρω στα 1000+ ευρω. Επισης μην ξεχνας πως με το χταποδι μπορει να χασεις ευκολα αν δεν γινει σωστο. Κ εφοσον μιλαμε για ενα τοσο γνωστο στους εξατμισαδες αυτοκινητο μαλλον δεν το βλεπω καλα το ολο θεμα. Οποτε πολυ ψαξιμο...

Να σου πώ Γιάννη...

Όταν είδα το μαμά χταπόδι για πρώτη φορά απο κοντά (αφαιρώντας την ασπίδα) έσκασα στα γέλια....Αυτό δέν είναι χταπόδι....ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΑΡΟΝΙ.. :wub::thumbsup::D

Ότι και να είναι πάντως χεορότερο δέν το βλέπω...¶σε που ο Π...υ έχει ΠΟΛΥ καλή φήμη..¶ν και ακριβός...

Όσο για το full catback που λές, δέν νομίζω πώς θα αλλάξω πρός το παρόν Καταλύτη+Μεσαίο και έχω ήδη τελικό, οπότε τα κόστη είναι στην ουσία Χταπόδι + μεγαλύτερες σωληνώσεις.Αυτό ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να υπερβαίνει τα 500-550 Ευρώ...

Είδωμεν.. ;):baby:

Link to comment
Share on other sites

Γιά πές μου γιατί το λές αυτό;;

Λογικά (και όπως μου είπε και ο Δημητριάδης) το βασικότερο μετά απο εκκεντροφόρους είναι το χταπόδι.

Και κατώπιν ΠΟΛΥ ψαξίματος ΣΥΜΦΩΝΩ μαζί του.

Έχοντας περισσότερο overlap υπάρχει μεγαλύτερη ανάμειξη αερίων εισ./εξ. και είναι αναγκαίο ένα καλύτερο χταπόδι για να "ρουφήξει" στην ουσία τα καυσαέρια καθαρίζοντας τον θάλαμο κάυσης.Αυτό 1)Στις χαμηλές στροφές είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ καθώς η ταχύτητα της μηχανής δέν είναι τόση ώστε να το κάνει με μεγάλο efficiency και 2)Γιατί στις ψηλές στροφές είναι τόσο μεγάλος ο όγκος ο καυσαερίων που δέν προλαβαίνει.Το προκαλούμενο backpressure όσο και άν σε μικρές τιμές είναι καλοδεχούμενο, στην περίπτωση αυτή "φρενάρει" τον κινητήρα...

Και μήν ξεχνάς...Για να φτάσουν στην εξάτμιση τα καυσαέρια περνούν πρώτα απο το χταπόδι.¶ν αυτό δέν τα.."χωράει" τί να σου κάνει η μεγαλύτερη εξάτμιση;;;;

Σ'ακούω...

Link to comment
Share on other sites

Guest PoloGti

Hello EB

Exw kanei beltiwsi protou stadiou kai afti thn stigmi foraw to 2o programma.

Me to prwto kai ton filo ftd pigename mazi(exei alaxi koronopinio).

Me to defterw programma den xerw.

Protinw meeting kapia stigmi na doume pws pane ta gti mas kai na sizitisoume apo konta.

Edited by PoloGti
Link to comment
Share on other sites

Guest PoloGti
Βρε βρε σαν τα χιονια...

Τελικα ολα τα ατμοσφαιρικα polo gti πανε το ιδιο????????

Distixw gianni mou san ta xionia....

Exoun pesei ta karavia exw.

to kalw einai oti to polo paei kala machinegun.gif

Link to comment
Share on other sites

Βρε βρε σαν τα χιονια...

Τελικα ολα τα ατμοσφαιρικα polo gti πανε το ιδιο????????

Καλησπερα ρε φιλε!!Μια ερωτηση που θαβρω ποιο κοντο κοπονωπινιο???εχω το 6Ν2 με τα 101αλογα,βεβαια εχω κανει ανακατασκευη το σασμαν με τα απο σπασιμο και εφτιαξα ποιο κοντες τις σχεσεις αλλα αμα βρω και κοντο κορρωνοπινιο θα ειναι τζετ!!!Μην μπορεις να μου πεις πληροφοριες και τιμες?????

ευχαριστω.

Dr.Montoya(Polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Να το κάνεις ΤΙ ρε Montoya το ποιό κοντό κορρωνοπήνιο;;;

Το δικό σου είναι 3.8...Τί ακριβώς ψάχνεις και γιατί;;;

Θέλεις δηλαδή τελική 150;;;

Αυτός είναι ο σκοπός σου;;;

Δέν καταλαβαίνω....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.