pathfinder Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Τις τιμές και τoν εξοπλισμό των A3 και Α3 Sportback με το νέο TFSI κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία της Audi. Τα γερμανικά μοντέλα έρχονται με τρία επίπεδα εξοπλισμού Attraction, Ambition και Ambiente και η τιμή τους ξεκινά από τα 25.600 ευρώ. Συνέχεια εδώ Αναλυτικά οι τιμές των Α3/Α3 Sportback: A3 Attraction 25.600¤ A3 Ambition 28.000¤ A3 Ambiente 27.800¤ A3 Attraction S-tronic 28.000¤ A3 Ambition S-tronic 30.400¤ A3 Ambiente S-tronic 30.200¤ οι τιμή καλη βεβαια με τα ιδια λεφτα (μιλάμε για την Ambition Εκδοση) περνει καποιος το GTI GOF V βέβαια αλλό GOLF και άλλο AUDI ....και οπως εχει ξαναειπωθει το ξαναλέω.....πέθαναν τα 1600 μανούλα μου πέθαναν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Το ειρωνικο ειναι οτι το ανακοινωνει καποιος με 1600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 (edited) δεν πεθαναμε ακομα.. ζουμε κ βασιλευουμε ζητω η ατμοσφαιρα!! περα απο την πλακα, αν μπορει καποιος να κανει μια αναλυση γιατι η VW προτιμα να βγαλει 170 ιππους απο 1.4 TSI ενω η Audi ιδιους περιπου ιππους απο 1.8 TFSI. ποια τα πλεονεκτηματα κ τα μειονεκτηματα. Edited March 19, 2007 by Sir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted March 19, 2007 Author Report Share Posted March 19, 2007 δεν πεθαναμε ακομα.. ζουμε κ βασιλευουμε ζητω η ατμοσφαιρα!! περα απο την πλακα, αν μπορει καποιος να κανει μια αναλυση γιατι η VW προτιμα να βγαλει 170 ιππους απο 1.4 TSI ενω η Audi ιδιους περιπου ιππους απο 1.8 TFSI. ποια τα πλεονεκτηματα κ τα μειονεκτηματα. Ισως ο TSI να ειναι πιο οικονομικος να φτιαχτει και γιαυτο τον εχει βαλει σε πιο εικονομικα μοντελα...δεν βλεπω το λογω να το δουμε σε επιπεδο αξιοπιστιας γιατι οπως και η AUDI ετσι & η VW θεωρουνται αξιοπιστες μαρκες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 εχουν κ μια βασικη διαφορα..το ενα ειναι στα ορια του για να φτασει τοσα αλογα.. το αλλο μαλλον απο εκει ξεκιναει και πηγαινει αρκετα περα να κρινω απο τον διλιτρο tfsi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 εχουν κ μια βασικη διαφορα..το ενα ειναι στα ορια του για να φτασει τοσα αλογα..το αλλο μαλλον απο εκει ξεκιναει και πηγαινει αρκετα περα να κρινω απο τον διλιτρο tfsi.. για μενα κριμα που ο 1.8tfsi αποδυκνειεται 16βαλβιδος και οχι 20βαλβιδος οπου και περιμενα να ειναι ετσι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 ο διλιτρος 16V δεν ειναι κι αυτος..?σε χαλαει δηλαδη ο "μεγαλος" tfsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 (edited) λογικα αυτο δεν θα χει κομπρεσορα. ολοι 20v δεν ηταν οι 1.8τ? Edited March 22, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 λογικα αυτο δεν θα χει κομπρεσορα. Δεν έχει. ολοι 20v δεν ηταν οι 1.8τ? Ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...