Jump to content
ioafast

Ζανφόρ

Recommended Posts

Polo 1.4 (75 ίπποι) μοντέλο 07/2003 με 85.000 χλμ.

Εδώ και μία εβδομάδα περίπου άρχισα να ακούω ένα "γδούπο" από το δεξί μπροστά αμορτισέρ κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω από λακκούβα. Με λίγη περισσότερη προσοχή όμως πρόσεξα ότι το χτύπημα αυτό ακουγόταν και σε απότομες αλλαγές κλίσης όταν συμπιέζονταν το συγκεκριμένο αμορτισέρ. Εξετάζοντας το αυτοκίνητο πλέον με προσοχή τρόμαξα καθώς ακόμα και σταματημένο, αν του ασκηθεί πίεση το αμορτισέρ χτυπάει. Η επίσκεψη όμως στο συνεργείο αποκάλυψε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη ζανφόρ! Συγκεκριμένα, η ζανφόρ στο αυτοκίνητο μας έχει δύο πλαστικές υποδοχές (σαν ούπες) που λειτουργούν σαν stop, εμποδίζοντας τη από το να μετακινείται δεξιά και αριστερά. Η υποδοχή αυτή είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα περίπου. Στο δικό μου αυτοκίνητο το δεξί stop έχει σπάσει επιτρέποντας στη ζανφόρ να μετακινείται προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν συμπιέζεται η ανάρτηση η ράβδος να βρίσκει και να προκαλεί έτσι τον θόρυβο.

Η ουσία όμως είναι πως σύμφωνα με την αντιπροσωπία (επίσημος έμπορος) το stop (υπενθυμίζω ότι είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα) δεν πωλείται ξεχωριστά αλλά πακέτο με τη ζανφόρ! ¶ρα έχουμε και λέμε: 150,00 € η ζανφόρ + 110,00 € εργασία και ζυγοστάθμιση = 260,00 € σύνολο. :huh:

Αναρωτιέμαι αν κάποιο άλλο μέλος του forum αντιμετώπισε ποτέ παρόμοιο πρόβλημα και πως το αντιμετώπισε; Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο και δεν έχει τρακάρει ποτέ. Επίσης αλλαγές σε ανάρτηση και ζάντες δεν έχουν γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία όμως είναι πως σύμφωνα με την αντιπροσωπία (επίσημος έμπορος) το stop (υπενθυμίζω ότι είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα) δεν πωλείται ξεχωριστά αλλά πακέτο με τη ζανφόρ! ¶ρα έχουμε και λέμε: 150,00 ¤ η ζανφόρ + 110,00 ¤ εργασία και ζυγοστάθμιση = 260,00 ¤ σύνολο. :angry2:

;)B) B) :huh::blink:

260,00 ¤ ??? Εγώ στο Golf4 στα 90.000χλμ. άλλαξα τις ζανφορ με 25¤ +ΦΠΑ, στην αντιπροσωπεία (Φιλοσίδης)! Εργασία δεν μου χρεώσαν το έκαναν στα πλαίσια του service. Βέβαια να σημειώσω ότι εμένα δεν ακουγόταν ακριβώς γδούπος αλλά περισσότερο κάτι σαν "τρίξιμο" έντονο. Μήπως έχει κάτι άλλο εκτός απο ζανφόρ?

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :blink: :blink: :blink:

260,00 ¤ ??? Εγώ στο Golf4 στα 90.000χλμ. άλλαξα τις ζανφορ με 25¤ +ΦΠΑ, στην αντιπροσωπεία (Φιλοσίδης)! Εργασία δεν μου χρεώσαν το έκαναν στα πλαίσια του service. Βέβαια να σημειώσω ότι εμένα δεν ακουγόταν ακριβώς γδούπος αλλά περισσότερο κάτι σαν "τρίξιμο" έντονο. Μήπως έχει κάτι άλλο εκτός απο ζανφόρ?

Adr3as, έχεις δίκιο τελικά (έστω και εν μέρει).

Επικοινώνησα και εγώ με τον Φιλοσίδη. Η μπροστινή ζανφόρ δεν έχει 25,00 ¤ αλλά 75,00 ¤. Την τιμή αυτή την εξακρίβωσα τηλεφωνώντας και σε δύο-τρεις ακόμα εμπόρους. Είναι όντως 75,00 ¤. Ίσως άλλαξες τα λάστιχα της ζανφόρ και όχι την ίδια τη ράβδο. Δέν έχει πάντως και μεγάλη σημασία καθώς σε κάθε περίπτωση η διαφορά από τα 150,00 ¤ που μου ζήτησαν στην εδώ αντιπροσωπεία είναι τεράστια και αδικαιολόγητη! Το ίδιο συμβαίνει και με τα εργατικά. Από τα 110,00 ¤ του εδώ αντιπροσώπου ο Φιλοσίδης για την αλλαγή της ζανφόρ ζητάει μόλις 50,00 ¤. Στην ουσία οι εδώ χρεώσεις είναι διπλάσιες!!! Σκέφτηκα ότι ίσως να έγινε κάποια παρεξήγηση με τον ντόπιο αντιπρόσωπο και γι'αυτό ξαναπήγα σήμερα για να εξακριβώσω τα όσα μου έχει ήδη πεί (χωρίς βέβαια να του πω τι έχω ήδη μάθει). Και όμως...Επέμεινε στα γνωστά: 150,00 ¤ η ζανφόρ και 110,00 ¤ η εργασία. Κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

παρε ενα τηλ στο καταστημα αυτο

2103466156 ΔΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ εχει γερμανικα ανταλλακτικα τα παντα για vw

και καμμια σχεση οι τιμες με την μαμα αντιπροσωπεια στην μιση τιμη τα δινει και πιο κατω ισως

Link to comment
Share on other sites

Polo 1.4 (75 ίπποι) μοντέλο 07/2003 με 85.000 χλμ.

Εδώ και μία εβδομάδα περίπου άρχισα να ακούω ένα "γδούπο" από το δεξί μπροστά αμορτισέρ κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω από λακκούβα. Με λίγη περισσότερη προσοχή όμως πρόσεξα ότι το χτύπημα αυτό ακουγόταν και σε απότομες αλλαγές κλίσης όταν συμπιέζονταν το συγκεκριμένο αμορτισέρ. Εξετάζοντας το αυτοκίνητο πλέον με προσοχή τρόμαξα καθώς ακόμα και σταματημένο, αν του ασκηθεί πίεση το αμορτισέρ χτυπάει. Η επίσκεψη όμως στο συνεργείο αποκάλυψε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη ζανφόρ! Συγκεκριμένα, η ζανφόρ στο αυτοκίνητο μας έχει δύο πλαστικές υποδοχές (σαν ούπες) που λειτουργούν σαν stop, εμποδίζοντας τη από το να μετακινείται δεξιά και αριστερά. Η υποδοχή αυτή είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα περίπου. Στο δικό μου αυτοκίνητο το δεξί stop έχει σπάσει επιτρέποντας στη ζανφόρ να μετακινείται προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν συμπιέζεται η ανάρτηση η ράβδος να βρίσκει και να προκαλεί έτσι τον θόρυβο.

Η ουσία όμως είναι πως σύμφωνα με την αντιπροσωπία (επίσημος έμπορος) το stop (υπενθυμίζω ότι είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα) δεν πωλείται ξεχωριστά αλλά πακέτο με τη ζανφόρ! ¶ρα έχουμε και λέμε: 150,00 ¤ η ζανφόρ + 110,00 ¤ εργασία και ζυγοστάθμιση = 260,00 ¤ σύνολο. :lol:

Αναρωτιέμαι αν κάποιο άλλο μέλος του forum αντιμετώπισε ποτέ παρόμοιο πρόβλημα και πως το αντιμετώπισε; Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο και δεν έχει τρακάρει ποτέ. Επίσης αλλαγές σε ανάρτηση και ζάντες δεν έχουν γίνει.

τα χλμ. σου σχετικα πάντα μιλώντας είναι λίγα, δεν σου ανέφερε τπτ ο μηχανικός σου για σινεμπλόκ, είναι οι τσιμούχες στις αντιστρεπτικές και στη σύνδεση ακραξονίου με ανάρτηση.Για ρώτα και για αυτό, είναι λάστιχα κοινώς

Link to comment
Share on other sites

Ναι μόνο λάστιχα άλλαξα όχι την ράβδο έχεις δίκαιο! Παρόλλα αυτά η αρχική τιμή που σου είπαν είναι εξωφρενική!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ήταν όντως τα στοπ τις ζανφορ. Η αντιστρεπτική του δικού μας αυτοκινήτου (χρονολογία 2003) χρησιμοποιεί δύο πλαστικά στοπ που εφαρμόζουν πάνω στην ράβδο. Δυστυχώς αν αυτά σπάσουν δεν μπορούν να περαστούν καινούρια αλλά αντικαθίσταται η ράβδος. Σε άλλη περίπτωση η ζανφορ αποκτά “τζόγο”. Το ανταλλακτικό 75,00 € και η εργασία άλλα 60,00 € (άλλαξα και σινεμπλοκ). Θα προσπαθήσω να ανεβάσω στο forum φωτογραφίες της παλιάς ζανφορ και των σπασμένων βάσεων. Φυσικά η επισκευή δεν έγινε στην επίσημη αντιπροσωπία…

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει κοπει λιγακι και εχει φυγει απο την θεση του το λαστιχο της ζαμφορ απο την πλευρα του τιμονιου

τι κοστος επισκευης λετε να εχει αυτοο γιατη πριν απο 2 χρονια το ειχα ξανααλαξει ολο το ζαμφορακιιιι

υπαρχει καμια καλητερη ποιοτητα που πρεπει να επιλεξω

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.