Jump to content
XIONOULIS

ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑς!

Recommended Posts

ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΡΑΓΙΣΕΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ..ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΑ 350 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ 20VT GOLF ΤΟΥ 1998 ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ¨

1)ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ??

2)ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΟς ΤΗς ΤΟΥΡΜΠΙΝΑς ΑΥΤΗς ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΡΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ?

3)ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ GOLF4 ΜΕ ΤΑ 180?ΑΠΛΑ ΣΗΚΩΣΑΝΕ ΠΙΕΣΗ ΑΡΑΓΕ?ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΑ 180 ΚΑΙ ΟΧΙ AGU...ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙς ΜΕ ΤΑ 150 ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΩΝ 180 ΑΛΟΓΩΝ ΧΩΡΙς ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ???ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΟ23 ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΚΟ24 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ?

ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΒΓΑΖΕ 194ΑΛΟΓΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΒΓΑΖΕΙ 185...ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΡΜΠΙΝΑ ΤΟΥ 180 ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 30 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΑΡΧΗς ΜΕ ΑΥΤΟ?ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΡΜΠΙΝΑ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΑΜΑ ΟΜΩς ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕς...

4)ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΕς ΤΟΡΜΠΙΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙς ΑΛΛΕς ΑΛΛΑΓΕς ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΩΝ GOLF 4 ΣΕ AGU???

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕς ΤΟΥ ΕΙΔΟΥς ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥς ...ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΟΜΩς ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΕΧΕΙ ΡΑΓΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ...

Link to comment
Share on other sites

ΑGU --> KKK03 150

AUM --> 2001+ KKK03s 150

AUQ ---> KKK03s 180

KKK04-023 είναι από S3.

Bάλε ΚΚΚ03s δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι μικρές οι διαφορές τους και φοράς και πρόγραμμα!

Αν και τα AGU αντέχουν για άγριες κατάστασεις (βλέπε Garrett GT28R, IHI VF22, VF34 και ο Θεός βοηθός... αλλά εκεί ξεφεύγεις και απ'ότι κατάλαβα δεν είναι αυτός ο στόχος σου. Ελπίζω να σε βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα AGU αντέχουν για άγριες κατάστασεις (βλέπε Garrett GT28R, IHI VF22, VF34 και ο Θεός βοηθός... αλλά εκεί ξεφεύγεις και απ'ότι κατάλαβα δεν είναι αυτός ο στόχος σου. Ελπίζω να σε βοήθησα.

Π.Χ.Παρε παραδειγμα εμενα........ :D

Link to comment
Share on other sites

κερδιζει τιποτα με αυτην τουρμινα σε αλογα???αραγε??γιατι ειναι s?τι καλυτερο εχει απο αυτην που φοραω και μια τιμη περιπου για αυτην εννοω παντα την κκκ03s...

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις αλλος κατι παραπανω?οσο αφορα τις δυο πιο πανω τουρμπινες???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα να ευχαριστησω για τις απαντησεις σου..αλλα περα της τουρμπινας και της εξατμισης που ειναι 60 ολη και με καταλυτη με 100 τρυπες και ενα προγραμμα που ειχε ηδη το αμαξι δεν το βλεπω να πηγαινει τουλαχιστον 200 αλογα...γαμωτο νομιζα οτι με μια αλλη τουρμπινα μονο θα τα πλησιαζα αφου τωρα με χασιμο πιεσης σε τρια διαφορετικα σημεια και βγαζζει 184.ελεγα μηπως γινοταν ετσι

1)150 αλογα μαμα

2)+30 αλογα απο το προγραμμα

3)+20 αλογα αποτην τουρμπινα του 180 και με την εξατμιση που ειναι 60

=200 χιχιχι..αλλα που, εεεεε??θα βαλω την s και θα τα αφησω να ζευγαρωσουν μεταξυ τους....χαχαχχααχαχ και που ξερεις..δεν ξερω οι φοραδιτσες μετρανε για αλογα??παντα χωρις αλλα λεφτα εκτος της τουρμπινας..

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

λοιπον να τα βαλουμε σε μια σειρα...τωρα το καλοκαιρι δε βγαζεις συμπερασματα απο το αυτοκινητο...κι εμενα κανει κοψιματα και παει αστα να πανε...

τον χειμωνα με το καλο αν βαλεις K03s,ενα ιντερκουλερ μεγαλυτερο και εναν ρυθμιστη πιεσης 4μπαρο θα περασεις και τα 200 στανταρ...

τωρα να φανταστεις εμενα εχει καμια 15 αλογα λιγοτερα με αυτη την κουτσουλια για ιντερκουλερ...

επισης αν βαλεις 100αρα θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα ειδικα στα ψηλα

τα αλογα που περνεις δεν ειναι στανταρ απο το καθε τι που αναφερεις...

Link to comment
Share on other sites

λοιπον βρηκα αυτην την αναλυση εδω μεσα

.K03-052/053/058 τι λες να παρω αυτην τελικα??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????τα λεει σωστα αυτος πιο κατω??

Dear Sir,

thank you for your interest in our products.

First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can answer your questions with the following explanations.

All the following turbos have the same installation dimensions and

thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that opens the turbine bypass valve:

K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator

K03-026 180 hp, 85 N actuator

K03-035 180 hp, 85 N actuator

K03-044 150 hp, 65 N actuator

K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports

K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator

The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas pressure.

The following turbos are a further development (since 2000) and have an improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still with the same installation dimensions):

K03-052 180 hp, 85 N actuator

K03-053 150 hp, 85 N actuator

K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency. Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the limit.

With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058 against a K04 does not make a lot of sense.

I hope that these details answer your questions. If you need more info, one of our service distributors will be glad to help you. Their addresses are on our website http://www.turbodriven.com.

Mit freundlichen Gr??en/Best regards,

BorgWarner Turbo Systems GmbH

Sales IDS - Technical Support

Christian Seibert

για την τουρμπινε τι λες ???? και καλ ολα τα πιο πανω ,παω και του λεω του φιλου μου\

πως να φερει την κο3 058 και θα καταλαβει τωρα??αυτος ειναι ο κωδικος(058)????με 85 N actuator θα καταλαβουν????

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

θελω να χαλασω μεχρι 400 ευρο πανω του και να φτασει οσα περισσοτερ μπορει γιαυτο ψαχνομαι,την τουρμπινα επειδη χανει και σιγουρα χανει και αλογα θα την αλλαξω..δεν μου περισσεουν πολλα τωρα για ολοκληρωτικη αναβθιση,καταλαβα οτι αυτο θα μου προτεινες μαλλον...

Link to comment
Share on other sites

θα σου λεγα να βαλεις Κ03s αλλα τα 400 ευρω δε φτανουν...γιατι δεν ειναι παρε βαλε κι εφυγες...

εγω αν εβαζα θα εβαζα μια Κ04-023 και σιγα σιγα θα "εχτιζα" πανω σε πιο γερα θεμελια... :o

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κανένα μα κανένα λόγο quicksilver να βάλεις Κ04-023 για τον πολύ απλό λόγο ότι θα χρειαστείς full S3 setup το οποίο δεν πρόκειται να αποδόσει πάνω από 280. Οπότε αν σκοπεύεις να αλλάξεις τουρμπίνα, πολλαπλή εξαγωγής, turbo back, intercooler, μπεκ, MAF και φυσικά πρόγραμμα γιατί να βάλεις Κ04-023 και να μην πάρεις κάτι πιο δυνατό όπως IHI VF 22 ή VF 34 για πολλά παραπάνω. ¶λλη επιλογή είναι και Garrett GT28R αλλά αυτές παρόλο που είναι φτήνες έχουν ημερομηνία λήξης και σύντομο μάλιστα! Το θέμα είναι ότι από αυτά που λες παραπάνω δεν σκοπεύεις να διαθέσεις 3-4 χιλιάρικα στην καλύτερη για ένα τέτοιο setup οπότε βρες μια μεταχειρισμένη Κ03s να κάνεις τη δουλειά σου γιατί μετά η κατάσταση ξεφεύγει σε κόστος...

Link to comment
Share on other sites

ωραια ακουγονται ολα αυτα Πανο... :blink:

αν βαλει μια Κ03s ποσο θα του στοιχισουν ολα μαζι ...πολλαπλη εξαγωγης...σωληνακια υψηλης -λαδιου ...downpipe...δε νομιζω να θελει κατι αλλο...

Link to comment
Share on other sites

ωραια ακουγονται ολα αυτα Πανο... :blink:

αν βαλει μια Κ03s ποσο θα του στοιχισουν ολα μαζι ...πολλαπλη εξαγωγης...σωληνακια υψηλης -λαδιου ...downpipe...δε νομιζω να θελει κατι αλλο...

Αν θεωρήσεις ότι η Κ03s είναι bolt-on μάλλον δεν θα του κοστίσει τίποτα γιατί δεν τα χρειάζεται αυτά που είπες παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

μαρεσει που ξεκαθαρισα οτι ο προυπολογισμος της μπανανιας ειναι 400 ευρο για την αλλαγη και ηδη φτσαστε τα 4000 ευρο.βρεεεεεεεε δεν εχουμε λεφτα για πεταμα αλλο.θα με χωρισει η αλλη ετσι και μαθει οτι ξανακανα τετοια κουτουραδα ηδη χαλασα 6000+ ευρο συνολικα για το τροπετο και τις ζημιες του...ηρεμια το λοιπον.ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω για το πμ...

Link to comment
Share on other sites

Είπα να μην το συνεχίσω για θα χαθεί η μπάλα πάλι μιας και ο καθένας λέει τα δικά του...

Ούτε καν πρόγραμμα δεν χρειάζεται, δεν είναι σωστό αλλά λειτουργεί μια χαρά και έτσι!

Link to comment
Share on other sites

τελικα για την ιστορια ειχα αγορασει κο3ς απο σεατ τολεδο με 20βτ..μια χαρα εκατσε πανω στα 240 δουλευε μετα σε αλογα το μοτερακι κομενο!!!λογω μη υπαρξης ιντερκοολερ..στα 800 ευρο αγορα τοτε κανα 5 χρονια πισω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.