twoface Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 ποια turbina φοράει το GTI?? και ποιά το edition? είχα μια κουβέντα και διαφονούσαμε σε αυτο το θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Μεταφέρθηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted November 28, 2007 Report Share Posted November 28, 2007 Κ03 το GTi και Κ04 το edition30...(οπως το S3-Leon) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted November 28, 2007 Author Report Share Posted November 28, 2007 Ευχαριστώ για την απαντηση.πιστευεις οτι αυτη η τουρμπίνα αντέχει?Εχω το Astra GTC 1.6T και τυχαία έμαθα οτι έχς την ίδια τουρμπίνα με του GTI γιατι και εγώ φοράω Κ03.απλά δεν έχω καταλάβει γιατι σε εμένα όταν θα φορέσω πρόγραμα μου λένε οτι αμα το παρακάνω για πάρω την τουρμπίνα στο χέρι.αφου και το GTI με πρόγραμα πάει 250. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 μηπως γιατι εχει περισσοτερα κυβικα?...λεω εγω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 (edited) νομιζω γιατι θα δουλευει σε αρκετα μεγαλυτερες πιεσεισ η τουρμπινα στο δικο σου αμαξι παρα στο GTI οπως ειπαι και ο golfakias λογω κυβικων Edited November 29, 2007 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted November 29, 2007 Author Report Share Posted November 29, 2007 πίεση δουλευω σταθερή 0.7-0.8 και over 1.3 και μια φορα πανω στην παρνηθα με 4 βαθμους έξω μου έκανε 2 φορες οβερ 1.45 ακουμπισε το 1.5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Αυτη η πιεση που δουλευεις ειναι αρκετα καλη προς πολυ. Αν ανεβασεις κιαλλη πιεση,δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι ασφαλες για το μοτερ σου. Μπορεις να παιξεις και με 1.5 αλλα θα ειναι πολυ οριο,δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι εννοω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted November 29, 2007 Author Report Share Posted November 29, 2007 ναι καταλαβαίνω τι λες.το πρωτο που θέλω να κάνω ειναι εξάτμηση η οποία είναι 55 σε εμενα και ειναι πολύ μπουκομένο.λέω για 63.5.και μετα βλέπουμε.υπάρχουν ίδι μερικοί που το έχουν φτασει 230 αλλα με προβληματίζει και εμένα η turbina.έτσι και αλλιως η δυναμομέτρηση ενως φίλου έδειξε 190 οποτε πιστευω με μια εξάτμηση θα ειμαι οκ για να φευγουν και τα αερια πιο γρηγορα.καλα μπορει να λεω και μαλακιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 το να μεγαλωσεις τη διατομη της εξατμισης δε σημαινει παντα οτι θα πηγαινει καλυτερα το αυτοκινητο...κερδιζεις αλλου και χανεις αλλου... εγω over κανω 1.5 και πεφτει σταδιακα ανα 0,1 bar μεχρι που φτανει 0,8 στις 7100rpm...Κ03s εχω με μαμα dp και κουλερ...229ps και 36kg ροπη... αν αλλαξω dp και βαλω 63αρι που σκεφτομαι το αυτοκινητο θα γωνατισει, θα θελει re-map, δε θα εχει το ξεσπασμα ροπης, θα γινει πιο ομαλο και θα δινει στα ψηλα... εξαρταται τι θελεις εσυ απο το αυτοκινητο...εμενα μ αρεσει το μπαμ που κανει στο over!!!(κρυωνει καλυτερα η τουρμπινα με 63αρι dp) οσον αφορα αυτο που ειπε ο Κωνσταντινος...το 1.5bar δεν ειναι οριο για το μοτερ ή για την τουρμπινα...ειναι οριο για τα μπεκ...(η φθορα της τουρμπινας ειναι δεδομενη σε τετοιες πιεσεις, απλα λεω για δε μπορει να δουλεψει) εγω την δοκιμασαμε στο 1.7bar...δουλεψε και πηγαινε τελεια αλλα με 99% να δουλευουν τα μπεκ καποια στιγμη θα στεγνωσει και θα παρεις το μοτερ στο χερι!!! (δεν ειναι τιποτα...βγαλε τη Ν75 εντελως και τραβα το σωληνακι της υποπιεσης που παει στην μπεκιερα...μολις σηκωσεις πανω απο 1.5 ερχεται το safe mode να σε προστατευσει) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted November 30, 2007 Author Report Share Posted November 30, 2007 η χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο δεν είναι και τόσο σκληρη.ε μια κόντρα ανα 2-3 μερες στην εθνική μπορει να την κάνω κινούμε συνέχεια πάνω απο 120 (εκτοσ απο τα μεσιμέρια που ίζω στην κινηση)και έχω ακούσει οτι μια εξάτμηση δίνει ή ανοίγει καλύτερα σε ποιό μεγαλες στροφές.και κάνω και πολλά ταξίδια.αν σκεφτεις οτι το έχω 4 μίνες ακριβώς και έφτασα 10.000 χιλιομετρα.σκέφτομουν μία εξάτμιση και ενα προγραματάκι μέχρι τα 210 το πολύ για να μην το ζορίσω άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 καλα σκεφτεσαι...αυτο να κανεις...ας ειναι και 200ps... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...