Jump to content

twoface

Members
  • Posts

    864
  • Joined

  • Last visited

About twoface

  • Birthday 07/20/1986

Contact Methods

  • MSN
    geomikrou@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

twoface's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Ρε Νίκο επειδή βλέπω ότι υποστηρίζεις πολύ το δυναμόμετρο του Μαραβέλια, και την δικιά μου άποψη την ξέρεις , απάντα μου σε 2 απλές ερωτήσεις. Πόσα 1.4TSi με Stock turbo κρατάτε για 1.000 στροφές 40 κιλά ροπή ;;;; Ο BlackMan με φτερωτή εισαγωγής μεγαλύτερη έβγαλε 265Hp... Ο άλλος 262hp stock Turbo ;; Η ο Μάκης ήταν μ@λ@κ@ς που έβαλε φτερωτή ή τα 262hp είναι φάντασμα Για Maha η πρότασή μου είναι στον Τσαγκανίκα
  2. Εντάξει με το δυναμόμετρο του Μαραβέλια απλά σηκώνω τα χέρια ψηλά. Μόνο μια λέξη υπάρχει. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ! Απο τις 5.000 μέχρι τις 6.600 έχει τραπέζι 260 άλογα , όταν του Νίκου υβρίδιο είχε πάλι απο τις 5.000 στροφές 260 ! (εποχές 270 τότε ) http://img8.imageshack.us/img8/8497/tsimr.jpg Ακόμα περισσότερο ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ είναι η ροπή σε αυτό το δυναμόμετρο που ξεπερνάει κάθε φανταστία. 40 κιλά ροπή ;;; Εποχές Νίκου στα 300Hp την ίδια μέρα το μέτρησε, http://img819.imageshack.us/img819/4089/golf6tsihybrid.jpg 46 κιλά Μαραβέλια , http://img828.imageshack.us/img828/8288/golf6tsihydrid2.jpg 39Maha Αγγελίδη. Και φυσικά η διαφορά στην ροπή είναι εμφανές και στην υποδύναμη σε όλο το φάσμα. Πάμε τώρα και σε φίλου αμάξι που έχουμε τα ίδια αυτοκίνητα, Το δικό του έβγαλε http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/336231_10150478194905446_2035722682_o.jpg και το δικό μου http://postimage.org/image/gzh00g8mr/. Στις μεσαίες έχουμε μια διαφορά 70 άλογα ! Παρ όλα αυτά ρίχνω 1 αμάξι
  3. Να το πω κόμπλεξ ; Μπορώ να σου πω πολλά θετικά και πολλά αρνητικά και των 2 εταιριών. Τι πρόγραμμα θα του βάλεις στο Corsa ;
  4. Επειδή μάλλον δεν καταλαβαίνεις και πρέπει να πόνεσαν τα κενάκια που έφαγες, τι γεύση είχε το τσάι ;;; Απλά μετέφερα το post του Street ΕΔΩ. Δεν μου είπε κανείς τίποτα. Το αλλο πατημα εγινε με ενα passat cc 1.8 tsi με k04 φ.π.ε κ αυτο με προγραμμα E-tuners.. Το παλικαρι δηλωσε 360ps πραγμα που "μαλλον" δν μπορει να ισχυει διοτι η διαφορα ηταν στα 3 κενα υπερ του ΤΤ..Το πατημα εγινε απο 3ες κ 70km με την διαφορα να μην μειωνεται μεχρι τα 240km..Να τονισω οτι το passat ειχε 3 ατομα μεσα ενω το ΤΤ 2..To TT ειναι φουλ 1ο σταδιο με υβριδικο turbo Κ04 αλλα προς το παρον δουλευει χαμηλη πιεση..Προσφατα επισης εγινε κ δυναμομετρηση η οποια εδειξε 270 αλογα..Αυτα για σημερα.. Καλό σου απόγευμα !!
  5. Εγώ προσωπικά δεν είπα τίποτα γιατί δεν έχω ιδέα απο Θεσσαλονίκη. Η διαφορά με αυτούς ξέρεις ποια είναι ; Ότι εσύ τα πατήματά σου τα γράφεις στο VWclub ενώ αυτοί στο Street. Όλοι χόμπι κάνουμε , όποιος ασχολήται εμπαγκελματικά πατάει με λεφτά! Κατέβα λίγο απο το καλάμι και μην μιλάς έτσι για τους εκατοντάδες χρήστες του Street
  6. Όπως έχεις μάθει να νικάς πρέπει να μάθεις και να χάνεις. Μετέφερα το Post που έγινε εδώ μέσα γιατί φανταζόμουν ότι δεν θα ήξερες ότι γράφτηκε το πάτημα (μιας και δεν βλέπω να γράφεις στο Street) και μου ζύτησες να το σβίσω. Μπήκε στο Street και άρχισες να κράζεις και λες βλάκες και χωριάτες αυτούς που μπαίνουν σε αυτό το Site (μέσα σε αυτούς και εγώ, προφανώς εσύ είσαι ένας Ευρωπαίος πολιτισμένος ). Μάθε να χάνεις ,δεν σου φταίει κανένας που με πολλά προβλήματα όπως δήλωσες έχασες. 2 επιλογές είχες, ή να μην πατήσεις και όλα ωραία ή πάτα αλλά μετά μην βγαίνεις και κράζεις. ΥΣ. 1)Passat CC και πας κόντρα τρικάβαλο ; :acute: 2) Λες ότι δεν ήταν 270 αλλά παραπάνω. Αλήθεια τότε γιατί έριξε μόνο 2 αμάξια σε Corsa πρώτο στάδιο με σφυριά που με το ζόρι φτάνει 250 σκασμένα ;
  7. Μπράβο Θέμη και Κρι Κρι για το ενχείρημα. Με βάζετε σε σκέψεις τώρα να μην δώσω το Turbo Πως κούμπωσε το turbo στο μαμά μαντέμι ;;;
  8. Royleman λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν έχει ιδέα. Χοντρικά χοντρικά για να έχεις φτωχό μείγμα στα πλαίσια Stock Ecu πρέπει να έχεις προσεγμένη πίεση μοίρες κλπ... Όταν βάζεις πρόγραμμα έχεις περισσετες μοίρες, πίεση κάνεις πιο πλούσιο το μείγμα που κατα κύριω λόγο μας ενδιαφέρει στις υψηλές στροφές , στις μεσαίες πάντα είναι πιο φτωχό όπως λες και εσύ που κρατάς 11.2 !
  9. Έπρεπε απο εχθές να είχες πάει το αμάξι να σου φτιάξουν το πρόβλημα. Ενδεικτηκά να σου πω εγώ που είμαι σφυρήλατος δουλεύω την Κ03 11.8AFR Έχεις καταλάβει πως οι συμβουλές που δίνεις είναι επικίνδυνες ;;
  10. Άμα ανοίξεις μοτέρ καλύτερα να βάλεις και πιστονια. Μπιελες πιστονια κουζινετα και διάφορα παπαρακια μαζί με εργασία θα σου παει κανά 2000 €
  11. cjgeorgio Πλάκα του έκανα Οι εγκέφαλοι της opel είναι καινούργιοι σε σχέση με αυτούς που είχε πριν και τώρα βγάζουν εργαλεία για να τα προγραμματίζουν. Σκέψου στα 1.8TSi που θέλανε σχεδόν 2 χρόνια μέχρι να τα προγραμματίσουν, μέχρι και παράληλο εγκέφαλο βάζανε
  12. Δεν μας ενδιαφέρει φίλος τι κάνεις στο opel σου. Εδώ είναι VWClub !!!
  13. Sorry αλλά η παροχή της K03 δεν φτάνει για αυτά τα άλογα
  14. Μάκη γιατί λες ψέματα ;;; Εμένα μου είπες ότι αλλαξες μόνο τελικό
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.