sav6n2 Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 εκτός από τον χώρο να πούμε ότι είναι και το θέμα της ροής του αέρα.Δ σημαίνει ότι αν βάλω φ80 θα πηγαίνει καλύτερα(ούτε το ίδιο με φ63),αν βάλω δηλαδή σωλήνα από αποχέτευση(φ125)θα πετάξει??Αν μεγαλώνεις τόσο πολύ τον σωλήνα τότε είναι πολύ πιθανόν ο αέρα ν στροβιλίζεται κατά την εισαγωγή με τρόπο που χάνεις αισθητά σε απόδοση +100000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafos16v Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 παιδια δεν διαφωνω με αυτα που λετε απλα οταν τον πηρα δεν ειχε πιο μικρη διατομη σε ευκαμπτο που ηθελα,δεν ειπα οτι οσο πιο μεγαλος τοσο καλητερα......ασε που η διαφορα που λετε απο στροβιλισμο ειναι απιροελαχιστη!εδω οι μισοι απο εμας ειμαι σιγουρος πως πως κοικλοφορουν με κομενα σολινακια υποπιεσης......και απο την φοτο που εχω απο το καρο μου δεν νομιζω να διχνω για ανθρωπο που δεν προσεχω την λεπτομερια.... εμενα χωραει παντως ρε παιδες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 εδω οι μισοι απο εμας ειμαι σιγουρος πως πως κοικλοφορουν με κομενα σολινακια υποπιεσης...... για ποια υπόπίεση μιλάς? υπόπιέσεις έχουν μόνο τα καρμπιρατερ,κάνω λάθος? επίσης σε κατηγορούμε ότι αυτό που έκανες είναι λάθος,απλά συζητάμε για το πως μπορεί να γίνει καλύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 ασε που η διαφορα που λετε απο στροβιλισμο ειναι απιροελαχιστη!εδω οι μισοι απο εμας ειμαι σιγουρος πως πως κοικλοφορουν με κομενα σολινακια υποπιεσης...... για τα άτομα που έχουν κομμένες επιστροφές συμφωνώ μαζί σου φίλε tafos.πολυ σκεφτόμαστε"τι είναι αυτό?Επιστροφή?Ωχ μωρέ τώρα βλακιες...Τσαμπα βάρος"και δρόμο!Όμως αυτό που σου είπα για τους στροβιλίσμους να το προσέξεις φίλε μου,γιατί όπως αναφέρεις δεν είσαι άτομο που κάνει τσαπατσουλοδουλειές,οπότε καλό είναι να σκεφτείς και το πρόβλημα αυτό μιας και όταν θα είσαι με το γκάζι στο πάτωμα οι στροβιλίσμοι του αέρα θα κάνουν το αυτοκίνητο σου να"κοντόστέκετε"στιγμιαία όπως φυσικά θα επηρεάσει και την όλη απόδοση του.Αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafos16v Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 για ποια υπόπίεση μιλάς?υπόπιέσεις έχουν μόνο τα καρμπιρατερ,κάνω λάθος? επίσης σε κατηγορούμε ότι αυτό που έκανες είναι λάθος,απλά συζητάμε για το πως μπορεί να γίνει καλύτερο. Μιλαω για την αρνητικη πιεση που εχει η εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα,δηλαδη την υποπιεση.με αυτην την υποπιεση εχει επαναφορα το σερβο και με αυτην ενεργοποιητε η βαλβιδα ανακυκλωση των καυσαεριων (egr).με την ιδια υποπιεση δουλευει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 (edited) Μιλαω για την αρνητικη πιεση που εχει η εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα,δηλαδη την υποπιεση.με αυτην την υποπιεση εχει επαναφορα το σερβο και με αυτην ενεργοποιητε η βαλβιδα ανακυκλωση των καυσαεριων (egr).με την ιδια υποπιεση δουλευει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινης. Edited April 23, 2008 by sav6n2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted April 23, 2008 Author Report Share Posted April 23, 2008 έτσι πρέπει να ρυθμίσεις την πεταλούδα να μένει μια ιδέα ανοιχτή αν κανεις κάτι τέτοιο,έτσι den είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Μιλαω για την αρνητικη πιεση που εχει η εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα,δηλαδη την υποπιεση.με αυτην την υποπιεση εχει επαναφορα το σερβο και με αυτην ενεργοποιητε η βαλβιδα ανακυκλωση των καυσαεριων (egr).με την ιδια υποπιεση δουλευει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινης. καλά και αγία όλα αυτα που λες φίλε μου όμως εμείς εδώ μιλάμε για την διάταξη πριν την πεταλούδα.αυτές οι υπόπιέσεις που αναφέρεις είναι μετά την πεταλούδα και ουδεμία σχέση έχουν με το φίλτρο.στον αγωγό του φίλτρου αέρα,μέχρι την πεταλούδα,καταλήγει μόνο ο αγωγός των αναθυμιάσεων,γιαυτό τον λόγο ρωτούσε ο φίλος σάβ "για ποιες αναθυμιάσεις μιλάς?" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafos16v Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 δεν διαφονω,δεν ειπα πως ειναι πριν την πεταλουδα...ο σαν ρωτησε για τισ υποπιεσεις και οχι για αναθυμιασεις. μπλεξαμε λιγο τα μπουτια μας...... καλο πασχα παιδια!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 27, 2008 Report Share Posted April 27, 2008 δεν διαφονω,δεν ειπα πως ειναι πριν την πεταλουδα...ο σαν ρωτησε για τισ υποπιεσεις και οχι για αναθυμιασεις. μπλεξαμε λιγο τα μπουτια μας...... καλο πασχα παιδια!!!!! ναι,επειδή μου έκανε εντύπωση να MIΛHΣOYME για υποπιέσεις στην διάταξη πριν την πεταλούδα. ενώ τα καρμπιρατερια,στην διάταξη της πεταλούδας(ακριβώς πριν το δύχαλο) έχουν μια ή δύο ή τρεις,ανάλογα,υποπιέσεις. γι'αυτό ρώτησα γιατί κατάλαβα ότι αναφέρεσαι σε κάτι παρόμοιο. χριστός ανέστη. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...