Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
skaraviaios

Oldschools Mods

Recommended Posts

Χρειάζομαι βοήθεια-πληροφορίες, για το ποιο μοτεράκι θα μπορούσα να βάλω στο σκαθαράκι μου.

Απαραίτητα προσόντα:

α) Νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας

β) Γερμανικό-τύπου boxer μοτέρ

γ) Μέχρι 2.0L

δ) Κατά προτίμηση αερόψυκτο

Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρειάζομαι βοήθεια-πληροφορίες, για το ποιο μοτεράκι θα μπορούσα να βάλω στο σκαθαράκι μου.

Απαραίτητα προσόντα:

α) Νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας

β) Γερμανικό-τύπου boxer μοτέρ

γ) Μέχρι 2.0L

δ) Κατά προτίμηση αερόψυκτο

Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει!

γειασου φιλε!!!!

νεες τεχνολογιες και αεροψικτο δεν παει αλα μποριες να φτασις Euro 1 με το κινιτιρα απο το σκραβεο του μεξικου το 1600ι με 50ιππους.

αλιος αν ειναι για boxer kai νεα τεχνολογια θα πρεπει να ειναι υγροψικτος και απο τιν κλουβα Τ3 με 2,1ccm 92 i 95 ιππους (ονομασια κινιτιρα SS kai MV) και φτανει εως Euro 2 ι απο subaru π.χ. τον EJ22 και αυτος ως Euro 2.

αλλιος εναν καλο 911 μοτερακι αλα ειναι λιγο μεγαλι διαδικασια....:wacko: μη σε μπλεξω με αλφες τωρα.... :wacko:

λιπαμε περισοτερες επιλογες δεν υπαρχουν

Edited by Porschemultivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε υδρόψυκτο δηλδή υπάρχει κάτι;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε υδρόψυκτο δηλδή υπάρχει κάτι;

σε υδροψυκτο:

αλιος αν ειναι για boxer kai νεα τεχνολογια θα πρεπει να ειναι υγροψικτος και απο τιν κλουβα Τ3 με 2,1ccm 92 i 95 ιππους (ονομασια κινιτιρα SS kai MV) και φτανει εως Euro 2 ι απο subaru π.χ. τον EJ22 και αυτος ως Euro 2.

αλλιος εναν καλο 911 μοτερακι αλα ειναι λιγο μεγαλι διαδικασια....biggrin.gif μη σε μπλεξω με αλφες τωρα.... biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τώρα το επόμενο πιο σημαντικό θέμα είναι η βελτίωσηηηηη...

Τι μου προτείνεις να κάνω; Εκκεντροφόρος-εξάτμιση-2 2πλά carbs θα μπούνε οπωσδήποτε.

Τι άλλο θα μπορούσε να μπει πάνω σε αυτό το μοτέρ, για να αγριέψει λίγο (95p μου φαίνονται λίγα, παρόλο που ξέρω τι θα πει 95 boxerικά άλογα).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τώρα το επόμενο πιο σημαντικό θέμα είναι η βελτίωσηηηηη...

Τι μου προτείνεις να κάνω; Εκκεντροφόρος-εξάτμιση-2 2πλά carbs θα μπούνε οπωσδήποτε.

Τι άλλο θα μπορούσε να μπει πάνω σε αυτό το μοτέρ, για να αγριέψει λίγο (95p μου φαίνονται λίγα, παρόλο που ξέρω τι θα πει 95 boxerικά άλογα).

διπλα καρμπιρατερ δεν γινεται η μαλον δεν κανει γιατι μετα ξεχνα το Euro 2 και καταλιτι.....

τι μπορις να κανεις ειναι να βαλις στον MV/SS τα πιστονια του DJ (DJ ειναι κινιτιρας του Τ3 και εχει 112ιππους και επισις 2100ccm χωρις καταλιτι) και μπορις να ριθμισις το σιστιμα αναφλεξης λιγο νοριτερα και με βενζινα >98οκτανιον ξεπερναει τους 100 ιππους. με εκεντροφορο και εξατμισι και σωστη ρυθμιση ειναι καπου στους 120 εως 130 ιππους.

τα 3 αλογακια που λιπουνε των SS προς των MV ειναι μια επιπλεων πεταλουδα στην πολαπλη εισαγωγη που μπορις να τιν πεταξις και ειναι σαν MV. το λεω να το ξερεις αν σου κατσι κανενας τετιος....

ψυγειο ψαξε απο πολο η καπιο αλφα μου φενετε το 33 ειναι στινομακρο.

πιο σκαραβεο εχεις? ιδανικα για μια τετια μετατροπι ειναι ο 1302/1303 και προστα τι λαμαρινα απο τα αμερικανικα μοντελα με aircondition, νουμερο 23 κιτα.

post-7344-1206547994_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σκαθαράκι μου είναι μοντέλο 1971 θεωρείται σαν τύπος 1200 stadar (δεν είναι 1302/1303). Το μοτέρ του είναι 1300cc. Είναι εύκολο να μου πεις σε ποιο μοντέλο έμπαινε το μοτέρ αυτό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε ολα τα Τ3 (διλαδι η τατραγονι κλουβα οπος εχο εγω) ειτε Caravelle, Multivan, Transporter, Syncro kai 2WD απο 1985 ως 1989 (MV, 2095ccm 70 kW/95PS) και κανονικα σαζμαν και με αυτοματο ως 1990.

το SS (2095ccm 68kW/92PS) απο 1989 εως 1993 μονο με κανονικο σαζμαν.

και τα διο εχουνε καταλιτι Euro 1 και γινετε με ενα μιχανιμα επιπλεον να φτασουν εως Euro2.

τα πιστονια του DJ (2095ccm 82kW/112PS) που ανεφερα απο το ιδιο αυτοκινιτο απο 1985 εως 1991.

Edited by Porschemultivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το επιπλέον μηχάνημα τι είναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι ενα blackbox διλαδι εγγεφαλος ο οπιος σινδεεται μαζι με των κανονικα εγγεφαλο και τα πρωτα δυο εως περιπου πεντε λεπτα δινιι περισοτερο αερα μεσα οταν ειναι κριος ο κινιτιρας. κοστος εδο στι γερμανια καπου 150 ως 200 ¤ χωρις περαζμα. χρονος για το περαζμα καπου 30 λεπτα ως το πολι για εναν ασκετο μια ωρα.

Κλικ προς αναφερομενο εγγεφαλο

Edited by Porschemultivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...