Jump to content
sav6n2

Polo 6N2 και προβλήματα με Ντίζα Συμπλέκτη

Recommended Posts

λοιπόν,το 6ν2 μου είχε απ'την μάνα του αυτορυθμιστη ντιζά για το συμπλέκτη.

όταν το αγόρασα(μεταχειρισμένο) ο συλλέκτης του ήθελε αλλαγή κ η ντιζά ήταν πολύ σκληρή κ ήθελε να την βγάζω κ να την λαδώνω συχνά κ άρπαζε από πολύ χαμηλά.

αφού λοιπόν το πηγα για αλλαγή συμπλέκτη,ο μηχανικός που μου τον άλλαξε δεν συσπείρωσε την καστανιά της ντίζας όταν την έβγαλε με αποτέλεσμα όταν παρέλαβα το αμάξι μου,ο συμπλέκτης να πιάνει ακόμη πιο χαμηλά.

μετά από μερικούς μήνες την Αλλαξα κ έβαλα

απλή ρυθμιζόμενη αλλά δεν είδα χα'ί'ρι γιατί κ αυτή ήθελε να την βγάζω κ να την λαδώνω συνέχεια.

έτσι ξανά έβαλα καινούργια αυτορυθμιστη αλλά το πρόβλημα δεν εξαληφθείκε. το μήνα μια φορά τουλάχιστον την βγάζω,την λαδώνω κ την ξανάβάζω κ εκτός των άλλων όταν σκλήρενέι κάνει κ θόρυβο όταν μετακινητε μέσα στό περίβλημα του. όπως καταλάβατε συνεχίζει να με ταλαιπωρεί

το θέμα της σκληρότητας της.

έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα?

υπάρχει λύση?

@

Link to comment
Share on other sites

είχα το ίδιο πρόβλημα σε polo gti 6Ν2

είχε μπει μια αυτορυθμιζόμενη της πλάκας όταν άλλαξα δίσκο και όλο κολούσε

μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

είχα το ίδιο πρόβλημα σε polo gti 6Ν2

είχε μπει μια αυτορυθμιζόμενη της πλάκας όταν άλλαξα δίσκο και όλο κολούσε

μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά

από όταν έβαλες sachs κ ύστερα,για πόσο καιρό δούλευε χωρίς πρόβλημα?

παρεπιπτόντως,πόσα λεφτά έδωσες για την sachs?

@

Link to comment
Share on other sites

μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά

υπαρχει sachs ντιζα??δεν το ηξερα!κανει δουλεια οντως?δεν πιστετω να υπαρχει και τιποτα powertech?αν ειναι παω καρφι και την αλλαζω

Link to comment
Share on other sites

φυσικά και υπάρχει sachs!!

ορίστε και ο κωδικός!

sachs clutch cable

60 ευρώ έκανε περίπου

η άλλη η ντίζα που μου βάλανε στην αρχή έκανε χαζά από την πρώτη κιόλας μέρα

αυτή κράτησε μέχρι που πούλησα το αμάξι :)

Link to comment
Share on other sites

φυσικά και υπάρχει sachs!!

ορίστε και ο κωδικός!

sachs clutch cable

60 ευρώ έκανε περίπου

η άλλη η ντίζα που μου βάλανε στην αρχή έκανε χαζά από την πρώτη κιόλας μέρα

αυτή κράτησε μέχρι που πούλησα το αμάξι :)

60 δεν είναι κ παρά πολλά σε σχέση με την ΜΑΝΙΣΙΑ.

όταν λες μέχρι που το πούλησες,δηλ περιπου πόσο καιρό την δούλεψες?

εσένα ταβλασάκη τι μάρκα είναι δικιά σου?

η δικιά δε ξέρω αλλά όταν την αγόρασα,ο τύπος μου είπε ότι αυτή η εταιρία είναι κ προμηθευτής της vw,πράγμα για TO οποίο πολύ αμφιβάλω.@

Link to comment
Share on other sites

περίπου 1.5 χρόνο μετά το πούλησα αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα η ντίζα μέχρι τότε και ούτε και πιο μετά φαντάζομαι

Link to comment
Share on other sites

περίπου 1.5 χρόνο μετά το πούλησα αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα η ντίζα μέχρι τότε και ούτε και πιο μετά φαντάζομαι
Link to comment
Share on other sites

60 δεν είναι κ παρά πολλά σε σχέση με την ΜΑΝΙΣΙΑ.

όταν λες μέχρι που το πούλησες,δηλ περιπου πόσο καιρό την δούλεψες?

εσένα τι μάρκα είναι δικιά σου?

η δικιά δε ξέρω αλλά όταν την αγόρασα,ο τύπος μου είπε ότι αυτή η εταιρία είναι κ προμηθευτής της vw,πράγμα για TO οποίο πολύ αμφιβάλω.@

δεν ξέρω ρε φίλε τι μάρκα είναι τούτη η ντιζα πάντως εμένα μου είπε ότι είναι γνωστή εταιρία η οποία εφοδιάζει την vw με αυτόματες ντίζες αλλά έχει μονάχα το σήμα της vw επάνω..Τώρα τι να σου πω?45¤την πήρα κιόλας..Μέχρι τώρα μου έχει βγει πολύ σούπερ...Ελπίζω να μην τα φτύσει τώρα..!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω ρε φίλε τι μάρκα είναι τούτη η ντιζα πάντως εμένα μου είπε ότι είναι γνωστή εταιρία η οποία εφοδιάζει την vw με αυτόματες ντίζες αλλά έχει μονάχα το σήμα της vw επάνω..Τώρα τι να σου πω?45¤την πήρα κιόλας..Μέχρι τώρα μου έχει βγει πολύ σούπερ...Ελπίζω να μην τα φτύσει τώρα..!

σούπερ?

ντάξη,μπορεί να μη πατινάρει η καστανιά σου αλλά την τελ φορά που βολτάρισα το πολάκι που ήταν τέρμα σκληρή η ντιζά σου.

Link to comment
Share on other sites

αλλά την τελ φορά που βολτάρισα το πολάκι που ήταν τέρμα σκληρή η ντιζά σου.

ρε φίλε μήπως η δικιά σου γίνεται τέρμα μαλακή επειδή κοτσαρεις κάθε τόσο λάδι?Εγώ όταν είχα οδηγήσει ένα 9n ήταν ένα και το αυτό με το δικό μου σε σκληρότητα.Τώρα δεν ξέρω αν αυτή η sachs που λέει ο φίλος πιο πάνω είναι πιο μαλακή από μόνη της(χωρίς λαδοξυδα εννοώ!)

Link to comment
Share on other sites

ρε φίλε μήπως η δικιά σου γίνεται τέρμα μαλακή επειδή κοτσαρεις κάθε τόσο λάδι?Εγώ όταν είχα οδηγήσει ένα 9n ήταν ένα και το αυτό με το δικό μου σε σκληρότητα.Τώρα δεν ξέρω αν αυτή η sachs που λέει ο φίλος πιο πάνω είναι πιο μαλακή από μόνη της(χωρίς λαδοξυδα εννοώ!)

ρε φίλε,το παλιό μαζντα του πατέρα μου ήταν

του 84 κ πότε δεν άλλαξε ντιζά συμπλέκτη κ δεν ήταν τόσο σκληρή όσο η δίκες μας.

ρε φίλε MOY ΦAINETAI θα παω να πάρω ντιζά από κανένα γιαπονέδικο αμάξι να βάλω στό ΠΟΛΟ.@

Link to comment
Share on other sites

ρε φίλε,το παλιό μαζντα του πατέρα μου ήταν

του 84 κ πότε δεν άλλαξε ντιζά συμπλέκτη κ δεν ήταν τόσο σκληρή όσο η δίκες μας.

ρε φίλε MOY ΦAINETAI θα παω να πάρω ντιζά από κανένα γιαπονέδικο αμάξι να βάλω στό ΠΟΛΟ.@

Θοδωρη κανεις 1 βασικο λαθος συνεχεια...συγκρινεις τα γιαπωνεζικα με τα γερμανικα(ποσο μαλλον τα παλια γιαπωνεζικα που δεν καταλαβαιναν εντελως τπτ).ρε φιλε αλλο τα mazda και αλλο τα vw!εδω εχουμε να κανουμε με γερμανικες ντιζες και αποτι φαινετε ιμιτασιον,οποτε 2ης ποιοτητας...αυτο που θελω να πω ειναι οτι ισως να μην χρειαζετ συνεχεια λαδι η ντιζα αλλα απλως να δεχθουμε οτι η σκληροτητα της ειναι αυτη!ασε που παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο ηλιος..αλλο ηλιο φοραει ενα γιαπωνεζικο και αλλο ενα γερμανικο,οπως επεισης αλλο ηλιο θα εχει εναι 1100 cc και αλλο ειναι 1400cc με 100 αλογα

Link to comment
Share on other sites

Θοδωρη κανεις 1 βασικο λαθος συνεχεια...συγκρινεις τα γιαπωνεζικα με τα γερμανικα(ποσο μαλλον τα παλια γιαπωνεζικα που δεν καταλαβαιναν εντελως τπτ).ρε φιλε αλλο τα mazda και αλλο τα vw!εδω εχουμε να κανουμε με γερμανικες ντιζες και αποτι φαινετε ιμιτασιον,οποτε 2ης ποιοτητας...αυτο που θελω να πω ειναι οτι ισως να μην χρειαζετ συνεχεια λαδι η ντιζα αλλα απλως να δεχθουμε οτι η σκληροτητα της ειναι αυτη!ασε που παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο ηλιος..αλλο ηλιο φοραει ενα γιαπωνεζικο και αλλο ενα γερμανικο,οπως επεισης αλλο ηλιο θα εχει εναι 1100 cc και αλλο ειναι 1400cc με 100 αλογα

έχεις,δίκιο.

δεν είναι δυνατόν να συγκρίνω μια ντιζά 20ετίας κ πάνω με μια γερμανική 5ετίας.

λοιπόν,το πήρα απόφαση ότι κάθε τόσο θέλει να του ρίχνω λαδάκι κ ας πατινάρει κ κολοκαστανιά του για 2μέρες.

@

Link to comment
Share on other sites

έχεις,δίκιο.

δεν είναι δυνατόν να συγκρίνω μια ντιζά 20ετίας κ πάνω με μια γερμανική 5ετίας.

λοιπόν,το πήρα απόφαση ότι κάθε τόσο θέλει να του ρίχνω λαδάκι κ ας πατινάρει κ κολοκαστανιά του για 2μέρες.

@

υπαρχει τρόπος μέσα στην καστανιά του(που είναι βέβαιο πως εκεί αναπτυσόντ οι μεγαλύτερες τριβές)να ρήξεις σπρέι γρασου,οπότε ν μην χρειάζεται ν ρίχνεις κάθε τόσο λάδι αφού η ντιζα στα υπόλοιπα μέρη της έχει σχεδόν αμελητέα σε σχέση με την τριβή της καστανιάς(τωρα δεν ξέρω όμως αν με το γρασο θ μπορεί να λειτουργήσει η θ γλυστραει συνέχεια)

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει τρόπος μέσα στην καστανιά του(που είναι βέβαιο πως εκεί αναπτυσόντ οι μεγαλύτερες τριβές)να ρήξεις σπρέι γρασου,οπότε ν μην χρειάζεται ν ρίχνεις κάθε τόσο λάδι αφού η ντιζα στα υπόλοιπα μέρη της έχει σχεδόν αμελητέα σε σχέση με την τριβή της καστανιάς(τωρα δεν ξέρω όμως αν με το γρασο θ μπορεί να λειτουργήσει η θ γλυστραει συνέχεια)

ρε φίλε,βάζω λάδι στην καστανιά για να μη βγάζω συνέχεια την ντιζά.

οπότε γλιστράει το λάδι εκεί που κάνει την κούρμπα κ μαλακώνει.

σκοπός δεν είναι να λαδώσω την καστανιά αλλά την ντιζά στό σημείο που κάνει κούρμπα.@

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα μετα απο 3 χρόνια... :cry: Έχω το 6Ν2 το 100αρι και πρόσφατα του κατέβασα σασμάν για να αλλάξω δίσκο. Με την ντίζα δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και απλά την έβγαλα για να κατεβάσω το σασμάν. Τώρα που πρέπει να την ξαναβάλω, πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση...? Χρειάζεται να την συσπειρώσω και να γρασάρω την καστάνια...? Πως γίνεται αυτό? Ανοίγει η ντίζα εκει που έχει ένα κλιπσάκι σαν βαρελάκι...? Είχα συνηθήσει με παλαιότερα αμάξια και δεν έχω ξαναδεί τέτοια ντίζα αυτορυθμιζόμενη...

Μάγκες βοηθήστε με να το δέσω να τελειώνω... :hyper:

Edited by vagzaf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.