sav6n2 Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 λοιπόν,το 6ν2 μου είχε απ'την μάνα του αυτορυθμιστη ντιζά για το συμπλέκτη. όταν το αγόρασα(μεταχειρισμένο) ο συλλέκτης του ήθελε αλλαγή κ η ντιζά ήταν πολύ σκληρή κ ήθελε να την βγάζω κ να την λαδώνω συχνά κ άρπαζε από πολύ χαμηλά. αφού λοιπόν το πηγα για αλλαγή συμπλέκτη,ο μηχανικός που μου τον άλλαξε δεν συσπείρωσε την καστανιά της ντίζας όταν την έβγαλε με αποτέλεσμα όταν παρέλαβα το αμάξι μου,ο συμπλέκτης να πιάνει ακόμη πιο χαμηλά. μετά από μερικούς μήνες την Αλλαξα κ έβαλα απλή ρυθμιζόμενη αλλά δεν είδα χα'ί'ρι γιατί κ αυτή ήθελε να την βγάζω κ να την λαδώνω συνέχεια. έτσι ξανά έβαλα καινούργια αυτορυθμιστη αλλά το πρόβλημα δεν εξαληφθείκε. το μήνα μια φορά τουλάχιστον την βγάζω,την λαδώνω κ την ξανάβάζω κ εκτός των άλλων όταν σκλήρενέι κάνει κ θόρυβο όταν μετακινητε μέσα στό περίβλημα του. όπως καταλάβατε συνεχίζει να με ταλαιπωρεί το θέμα της σκληρότητας της. έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα? υπάρχει λύση? @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 είχα το ίδιο πρόβλημα σε polo gti 6Ν2 είχε μπει μια αυτορυθμιζόμενη της πλάκας όταν άλλαξα δίσκο και όλο κολούσε μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted March 29, 2008 Author Report Share Posted March 29, 2008 είχα το ίδιο πρόβλημα σε polo gti 6Ν2 είχε μπει μια αυτορυθμιζόμενη της πλάκας όταν άλλαξα δίσκο και όλο κολούσε μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά από όταν έβαλες sachs κ ύστερα,για πόσο καιρό δούλευε χωρίς πρόβλημα? παρεπιπτόντως,πόσα λεφτά έδωσες για την sachs? @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 μετά έβαλα αυτορυθμιζόμενη sachs και όλα μια χαρά υπαρχει sachs ντιζα??δεν το ηξερα!κανει δουλεια οντως?δεν πιστετω να υπαρχει και τιποτα powertech?αν ειναι παω καρφι και την αλλαζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 φυσικά και υπάρχει sachs!! ορίστε και ο κωδικός! sachs clutch cable 60 ευρώ έκανε περίπου η άλλη η ντίζα που μου βάλανε στην αρχή έκανε χαζά από την πρώτη κιόλας μέρα αυτή κράτησε μέχρι που πούλησα το αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted March 30, 2008 Author Report Share Posted March 30, 2008 φυσικά και υπάρχει sachs!!ορίστε και ο κωδικός! sachs clutch cable 60 ευρώ έκανε περίπου η άλλη η ντίζα που μου βάλανε στην αρχή έκανε χαζά από την πρώτη κιόλας μέρα αυτή κράτησε μέχρι που πούλησα το αμάξι 60 δεν είναι κ παρά πολλά σε σχέση με την ΜΑΝΙΣΙΑ. όταν λες μέχρι που το πούλησες,δηλ περιπου πόσο καιρό την δούλεψες? εσένα ταβλασάκη τι μάρκα είναι δικιά σου? η δικιά δε ξέρω αλλά όταν την αγόρασα,ο τύπος μου είπε ότι αυτή η εταιρία είναι κ προμηθευτής της vw,πράγμα για TO οποίο πολύ αμφιβάλω.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 περίπου 1.5 χρόνο μετά το πούλησα αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα η ντίζα μέχρι τότε και ούτε και πιο μετά φαντάζομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 περίπου 1.5 χρόνο μετά το πούλησα αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα η ντίζα μέχρι τότε και ούτε και πιο μετά φαντάζομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 60 δεν είναι κ παρά πολλά σε σχέση με την ΜΑΝΙΣΙΑ.όταν λες μέχρι που το πούλησες,δηλ περιπου πόσο καιρό την δούλεψες? εσένα τι μάρκα είναι δικιά σου? η δικιά δε ξέρω αλλά όταν την αγόρασα,ο τύπος μου είπε ότι αυτή η εταιρία είναι κ προμηθευτής της vw,πράγμα για TO οποίο πολύ αμφιβάλω.@ δεν ξέρω ρε φίλε τι μάρκα είναι τούτη η ντιζα πάντως εμένα μου είπε ότι είναι γνωστή εταιρία η οποία εφοδιάζει την vw με αυτόματες ντίζες αλλά έχει μονάχα το σήμα της vw επάνω..Τώρα τι να σου πω?45¤την πήρα κιόλας..Μέχρι τώρα μου έχει βγει πολύ σούπερ...Ελπίζω να μην τα φτύσει τώρα..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 1, 2008 Author Report Share Posted April 1, 2008 δεν ξέρω ρε φίλε τι μάρκα είναι τούτη η ντιζα πάντως εμένα μου είπε ότι είναι γνωστή εταιρία η οποία εφοδιάζει την vw με αυτόματες ντίζες αλλά έχει μονάχα το σήμα της vw επάνω..Τώρα τι να σου πω?45¤την πήρα κιόλας..Μέχρι τώρα μου έχει βγει πολύ σούπερ...Ελπίζω να μην τα φτύσει τώρα..! σούπερ? ντάξη,μπορεί να μη πατινάρει η καστανιά σου αλλά την τελ φορά που βολτάρισα το πολάκι που ήταν τέρμα σκληρή η ντιζά σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 αλλά την τελ φορά που βολτάρισα το πολάκι που ήταν τέρμα σκληρή η ντιζά σου. ρε φίλε μήπως η δικιά σου γίνεται τέρμα μαλακή επειδή κοτσαρεις κάθε τόσο λάδι?Εγώ όταν είχα οδηγήσει ένα 9n ήταν ένα και το αυτό με το δικό μου σε σκληρότητα.Τώρα δεν ξέρω αν αυτή η sachs που λέει ο φίλος πιο πάνω είναι πιο μαλακή από μόνη της(χωρίς λαδοξυδα εννοώ!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 7, 2008 Author Report Share Posted April 7, 2008 ρε φίλε μήπως η δικιά σου γίνεται τέρμα μαλακή επειδή κοτσαρεις κάθε τόσο λάδι?Εγώ όταν είχα οδηγήσει ένα 9n ήταν ένα και το αυτό με το δικό μου σε σκληρότητα.Τώρα δεν ξέρω αν αυτή η sachs που λέει ο φίλος πιο πάνω είναι πιο μαλακή από μόνη της(χωρίς λαδοξυδα εννοώ!) ρε φίλε,το παλιό μαζντα του πατέρα μου ήταν του 84 κ πότε δεν άλλαξε ντιζά συμπλέκτη κ δεν ήταν τόσο σκληρή όσο η δίκες μας. ρε φίλε MOY ΦAINETAI θα παω να πάρω ντιζά από κανένα γιαπονέδικο αμάξι να βάλω στό ΠΟΛΟ.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 ρε φίλε,το παλιό μαζντα του πατέρα μου ήταν του 84 κ πότε δεν άλλαξε ντιζά συμπλέκτη κ δεν ήταν τόσο σκληρή όσο η δίκες μας. ρε φίλε MOY ΦAINETAI θα παω να πάρω ντιζά από κανένα γιαπονέδικο αμάξι να βάλω στό ΠΟΛΟ.@ Θοδωρη κανεις 1 βασικο λαθος συνεχεια...συγκρινεις τα γιαπωνεζικα με τα γερμανικα(ποσο μαλλον τα παλια γιαπωνεζικα που δεν καταλαβαιναν εντελως τπτ).ρε φιλε αλλο τα mazda και αλλο τα vw!εδω εχουμε να κανουμε με γερμανικες ντιζες και αποτι φαινετε ιμιτασιον,οποτε 2ης ποιοτητας...αυτο που θελω να πω ειναι οτι ισως να μην χρειαζετ συνεχεια λαδι η ντιζα αλλα απλως να δεχθουμε οτι η σκληροτητα της ειναι αυτη!ασε που παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο ηλιος..αλλο ηλιο φοραει ενα γιαπωνεζικο και αλλο ενα γερμανικο,οπως επεισης αλλο ηλιο θα εχει εναι 1100 cc και αλλο ειναι 1400cc με 100 αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 8, 2008 Author Report Share Posted April 8, 2008 Θοδωρη κανεις 1 βασικο λαθος συνεχεια...συγκρινεις τα γιαπωνεζικα με τα γερμανικα(ποσο μαλλον τα παλια γιαπωνεζικα που δεν καταλαβαιναν εντελως τπτ).ρε φιλε αλλο τα mazda και αλλο τα vw!εδω εχουμε να κανουμε με γερμανικες ντιζες και αποτι φαινετε ιμιτασιον,οποτε 2ης ποιοτητας...αυτο που θελω να πω ειναι οτι ισως να μην χρειαζετ συνεχεια λαδι η ντιζα αλλα απλως να δεχθουμε οτι η σκληροτητα της ειναι αυτη!ασε που παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο ηλιος..αλλο ηλιο φοραει ενα γιαπωνεζικο και αλλο ενα γερμανικο,οπως επεισης αλλο ηλιο θα εχει εναι 1100 cc και αλλο ειναι 1400cc με 100 αλογα έχεις,δίκιο. δεν είναι δυνατόν να συγκρίνω μια ντιζά 20ετίας κ πάνω με μια γερμανική 5ετίας. λοιπόν,το πήρα απόφαση ότι κάθε τόσο θέλει να του ρίχνω λαδάκι κ ας πατινάρει κ κολοκαστανιά του για 2μέρες. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 έχεις,δίκιο.δεν είναι δυνατόν να συγκρίνω μια ντιζά 20ετίας κ πάνω με μια γερμανική 5ετίας. λοιπόν,το πήρα απόφαση ότι κάθε τόσο θέλει να του ρίχνω λαδάκι κ ας πατινάρει κ κολοκαστανιά του για 2μέρες. @ υπαρχει τρόπος μέσα στην καστανιά του(που είναι βέβαιο πως εκεί αναπτυσόντ οι μεγαλύτερες τριβές)να ρήξεις σπρέι γρασου,οπότε ν μην χρειάζεται ν ρίχνεις κάθε τόσο λάδι αφού η ντιζα στα υπόλοιπα μέρη της έχει σχεδόν αμελητέα σε σχέση με την τριβή της καστανιάς(τωρα δεν ξέρω όμως αν με το γρασο θ μπορεί να λειτουργήσει η θ γλυστραει συνέχεια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted April 9, 2008 Author Report Share Posted April 9, 2008 υπαρχει τρόπος μέσα στην καστανιά του(που είναι βέβαιο πως εκεί αναπτυσόντ οι μεγαλύτερες τριβές)να ρήξεις σπρέι γρασου,οπότε ν μην χρειάζεται ν ρίχνεις κάθε τόσο λάδι αφού η ντιζα στα υπόλοιπα μέρη της έχει σχεδόν αμελητέα σε σχέση με την τριβή της καστανιάς(τωρα δεν ξέρω όμως αν με το γρασο θ μπορεί να λειτουργήσει η θ γλυστραει συνέχεια) ρε φίλε,βάζω λάδι στην καστανιά για να μη βγάζω συνέχεια την ντιζά. οπότε γλιστράει το λάδι εκεί που κάνει την κούρμπα κ μαλακώνει. σκοπός δεν είναι να λαδώσω την καστανιά αλλά την ντιζά στό σημείο που κάνει κούρμπα.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Ξεθάβω το θέμα μετα απο 3 χρόνια... Έχω το 6Ν2 το 100αρι και πρόσφατα του κατέβασα σασμάν για να αλλάξω δίσκο. Με την ντίζα δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και απλά την έβγαλα για να κατεβάσω το σασμάν. Τώρα που πρέπει να την ξαναβάλω, πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση...? Χρειάζεται να την συσπειρώσω και να γρασάρω την καστάνια...? Πως γίνεται αυτό? Ανοίγει η ντίζα εκει που έχει ένα κλιπσάκι σαν βαρελάκι...? Είχα συνηθήσει με παλαιότερα αμάξια και δεν έχω ξαναδεί τέτοια ντίζα αυτορυθμιζόμενη... Μάγκες βοηθήστε με να το δέσω να τελειώνω... Edited March 23, 2011 by vagzaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...