makaros Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 (edited) Ξερει κανεις αν υπαρχουν διαφορες μεταξυ τους-απο αποψη γεωμετριας ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει (54,6μμ το γονατο και στα 2)- για ελατηρια αμορτισερ δεν εχω ιδεα. Εγω εχω το JETTA GT με DSG που σημαινει και εξτρα βαρος μπροστα και μου φαινετε αρκετα μαλακο(μπροστα) παρολο την σπορ αναρτηση που λεει η vw οτι φοραει.(αφηστε που χαζοσπιναρει) Edited February 8, 2009 by Makis71 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Ξερει κανεις αν υπαρχουν διαφορες μεταξυ τους-απο αποψη γεωμετριας ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει (54,6μμ το γονατο και στα 2)- για ελατηρια αμορτισερ δεν εχω ιδεα.Εγω εχω το JETTA GT με DSG που σημαινει και εξτρα βαρος μπροστα και μου φαινετε αρκετα μαλακο(μπροστα) παρολο την σπορ αναρτηση που λεει η vw οτι φοραει.(αφηστε που χαζοσπιναρει) Κοιτάζοντας το ΕΤΚΑ, ο κωδικός των μπροστά αμορτισέρ του GTi (b1T0 413031EQ) είναι διαφορετικός από τον κωδικό του Jetta (sports type running gear) (b1T0 413031 FS) και όλων των jetta που εμφανίζει το πρόγραμμα (update 656). Τώρα, τι ακριβώς διαφορά έχουν δεν γνωρίζω. Σε σχέση με το δικό μου DSG-140hp, πρέπει το GT να είναι 1,5-2 εκατ. χαμηλότερο και γενικά πιο σκληρό ελαφρώς. Σε εμένα αντιθέτως τείνει να χαζολογήσει περισσότερο η ουρά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...