Jump to content
gxron

Μεγάλη πίκρα μετα το Service των 60.000 χλμ

Recommended Posts

Θα μοιραστω μαζι σας τον καημο μου και οποιος μπορεί να βοηθησει με καποια εγκυρη συμβουλη ειναι ευπροσδεκτος.

Το Σεπτεμβρη πέρασα το polo 1400 16v μοντελο 2002 απο service για τα 60.000 χλμ...Μεταξύ των λοιπών εργασιών και αφού αντικατασταθηκε και ο αισθητήρας λ μήπως και σβησει το καταραμενο λαμπακι του κινητηρα (το θεμα αυτο εχει εξαντληθει αλλου για αυτο δε θα επιμεινω) ηταν και η εργασια του καθαρισμου της πεταλουδας...Τα σκαω χοντρα λοιπον ελεω και αλλαγης ιμαντα και φευγω απο Αθηνα για Ροδο οπου και εργαζομαι τουλαχιστον ησυχος οτι εχω ενα σωστο αυτοκινητο!!!Αλλα απο την ακριβως επομενη μερα στο νησι με περιμενε μια εκπληξη...Το αυτοκινητο παρουσιασε -και ακομα παρουσιαζει- το εξής προβλημα...Οταν ειναι κρυο και μεχρι ο κινητηρας να πιασει τη σωστη θερμοκρασια το αυτοκινητο τρεμει!!!ειδικα αυτο συμβαινει εαν κρατησεις σταθερο το γκαζι ...δεν υπαρχει καμια περιεργη συμπεριφορα στις στροφες του αυτοκινητου και οταν αυτο ζεσταινεται η οδικη του συμπεριφορα ειναι φυσιολογικοτατη..επειδη ομως κανω κυριως μικρες διαδρομες αυτο το τρεμουλο με εχει αρρωστησει!!δεν αντεχεται...σιγουρα υποψιαστηκα απο την πρωτη στιγμη τον καθαρισμο της πεταλουδας αλλα δεν ηθελα να ανοιξω νταραβερι με ενα καινουριο συνεργειο και προτιμησα να κανω υπομονη εως οτου επιστρεψω το αυτοκινητο στην Αθηνα και στο ιδιο συνεργειο...τωρα ομως ανυσηχω μηπως προκαλεσω μεγαλυτερη ζημια..Προσφατα και με αφορμη πιθανον ολο αυτο το τρεμουλο αρχισα να ακουω εναν πολυ ανησυχητικο θορυβο...ειναι μπροστα προς την πλευρα του συνοδηγου.σαν να ακουγεται κατω απο το ντουλαπακι και βγαζει εναν ηχο τριξιματος πλαστικου.φοβαμαι για το συστημα διευθυνσης.Εχετε καμια ιδεα για το μεγεθος της ζημιας που προκειται να βρω μπροστα μου?τα οικονομικα δεδομενα της εποχης δε μου επιτρεπουν ανοιγματα.επιπλεον προερχομαι απο την τεραστια ταλαιπωρια του αισθητηρα λ και τωρα προεκυψε ολο αυτο το θεμα...Αντικατεστησα αισθητηρα και παρολα αυτα το λαμπακι μου αναβει παλι περοδικα.οποτε του βαρεσει...περιμενω με αγωνια τις αποψεις σας

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι?Μπορεί να είναι χαζό αυτο που θα πώ τεσπα...το τρεμουλο αυτο το κανει οταν κινείσαι?Αν ναι μήπως είναι τα ρουλεμαν στη ροδα ή κάτι γενικά στο σύστημα διεύθυνσης ,αν και αυτο δεν συνδέεται με το αν ειναι κρυος ή όχι ο κινητήρας...Πήγαινε το σε κάποιο συνεργείο να το κοιτάξουν!Και ας μην τους ξερεις μην το ρισκάρεις και πάθεις τπτ χειρότερα.Τουλάχιστον να το σηκώσουν να το δείτε απο κάτω.Αν στο κάνει στο ρελαντί τότε λογικά πάς για πεταλούδα κατ εμέ.

Edited by Passat_3b
Link to comment
Share on other sites

Οπως είπαμε και στο Shoutbox το μεσημέρι εώ και ο φίλος Capamaru έλενξε τον καταλύτη και προ-καταλύτη και επίσεις η πεταλούδα θέλει και πέρασμα βασικές ρυθμίσεις μόλης όμως ζεσταθεί το αυτοκίνητο πρέπει να γίνει αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Στο 9Ν μου έκαναν επισκευή στον κινητήρα για τον ίδιο λόγο επειδή το αμάξι έτρεμε. Αλλά σε εμένα κανανε επισκευή της κυλινδροκεφαλής γιατί δεν είχε καλή συμπίεση ο ένας κύλινδρος. Θα στο πούνε κατευθείαν στην διάγνωση εάν εχεις κάτι τέτοιο.

Το αυτοκίνητο στο ψυχρό είναι λογικό να κουνιέται λίγο και το λέει μέσα γιατί δεν έχουν ζεσταθεί τα λάδια. Επίσης επειδή έκανες αλλαγή στους ιμάντες χρονισμού κάτι μπορεί να μην έκατσε σωστά.

ετσι απο απορία πόσο πήγε το κόστος του σέρβις γιατί ο Παζαρόπουλος που πήρα τηλέφωνο τις προάλες μου πέταξε ενα κουφό 720 Ευρώ για εργασία και ανταλλακτικά και εμεινα κόκκαλο όπως καταλαβαίνεις γιατί αγόρασα αντλίες, ιμάντες Contitech και λουρί δυναμό για 202 Ευρώ και 100 για την εργασία.

Link to comment
Share on other sites

Στο 9Ν μου έκαναν επισκευή στον κινητήρα για τον ίδιο λόγο επειδή το αμάξι έτρεμε. Αλλά σε εμένα κανανε επισκευή της κυλινδροκεφαλής γιατί δεν είχε καλή συμπίεση ο ένας κύλινδρος. Θα στο πούνε κατευθείαν στην διάγνωση εάν εχεις κάτι τέτοιο.

Το αυτοκίνητο στο ψυχρό είναι λογικό να κουνιέται λίγο και το λέει μέσα γιατί δεν έχουν ζεσταθεί τα λάδια. Επίσης επειδή έκανες αλλαγή στους ιμάντες χρονισμού κάτι μπορεί να μην έκατσε σωστά.

ετσι απο απορία πόσο πήγε το κόστος του σέρβις γιατί ο Παζαρόπουλος που πήρα τηλέφωνο τις προάλες μου πέταξε ενα κουφό 720 Ευρώ για εργασία και ανταλλακτικά και εμεινα κόκκαλο όπως καταλαβαίνεις γιατί αγόρασα αντλίες, ιμάντες Contitech και λουρί δυναμό για 202 Ευρώ και 100 για την εργασία.

φιλε MadBrainiac το αυτοκινητο το εχω βαλει στο διαγνωστικο και μετα το service και δεν εβγαλε καποιο τετοιο προβλημα που αναφερεις παρα μονο αισθητηρα λαμδα... δεν προκειται για ενα φυσιολογικο τρεμουλο αυτο που αναφερω, ειναι προφανες οτι υπαρχει προβλημα..Οσο για το κοστος του service των 60.000 χλμ που περιλαμβανε τις τακτικες εργασιες και την αλλαγη ιμαντα εφτασε στο ποσο των 500 ευρω...αλλαξα και αισθητηρα λαμδα +200 ευρω συνολικα 700 ευρω για να εχω ενα αυτοκινητο το οποιο καθε μερα φροντιζει να μου χαλαει τη διαθεση ειτε με το τρεμουλο ειτε με το λαμπακι του κινητηρα αναμενο ειτε με τα λαδια να θελουν αδικαιολογητα γρηγορα συμπληρωμα...Αηδια....

Link to comment
Share on other sites

ώπ αν χάνεις λάδια το τρέμουλο είναι λογικό άρα κάτι ποιο σοβαρό συμβαίνει στην όλη φάση. Θα ρωτήσω και ένα φίλο μου που είχε το ίδιο πρόβλημα που του έκαιγε λάδια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.