GTa__156 Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 καλησπερα μιας και ειχε ωραια μερα σημερα ειπα να πεδευτω λιγακι και να αλλαξω μονος μου την μαμα αγελαδα βαζωντας μια Forge . θα ακολουθησουν φωτογραφιες και περιγραφη , ομως να λαβετε υπ οψιν σας οτι δεν ειμαι μηχανικος . :mrgreen: Για αρχη βγαζουμε το πλαστικο καπακι της μηχανης οπου εμφανιζοντε τα παρακατω στη συνεχεια ξεβιδονουμε τον σφικτηρα που κραταει το maf sensor και βγαζουμε τις 2 βιδες που ειναι πανω στον maf και στο φιλτροκουτι επομενο βημα ειναι να βγαλουμε τη βαλβιδα N75 απο τη θεση της βγαζωντας τον μαμα σφικτηρα με ενα μικρο ισιο κατσαβιδι ( στη προκειμενη περιπτωση οι σφικτηρες που ειχα εγω ειναι βιδωτοι ) ειχα αλλαξει τους μαμα . επειτα βγαζουμε αυτο το σωληνακι ( που δεν ξερω τι ειναι και τι κανει ) οπως προανεφερα δεν ειμαι μηχανικος σειρα τωρα εχει η σκαστρα ( στη προκειμενη περιπτωση επειδη εχω σκαστρα ανοιχτου τυπου ) απλα ξεβιδωνω και βγαζω την ταπα μετα λυνουμε το παρακατω εξαρτημα μονο απο τη κατω μερια μιας και εχει μακρυ σωληνα και μπορουμε να το κανουμε στην ακρη χωρις να μας ενοχλει οταν βγουν ολα τα παραπανω ο σωληνας της μαμα αγελαδας ειναι ευκαμπτος και μπορουμενα τον μετακινησουμε τοσο ωστε να φανει ενας μεταλικος συνδεσμος οπου δουλεια μας ειναι με ενα μεσαιου μηους ισιο κατσαβιδι να τραβηξουμε την μεταλικη ασφαλεια που φαινεται στη φωτο αφου ειμαστε ενταξει με το τραβηγμα της ασφαλειας τοτε με ελαφριες κινησεις δεξια και αριστερα του ελαστικου σωληνα θα δουμε οτι ξεκουμπωνει απο το μεταλικο συνδεσμο και μας μενει στο χερι το αποτελεσμα ειναι να εχετε αυτο το κομματι στο χερι σας τωρα ηρθε η σειρα να λεροθουμε λιγο και το λεω αυτο λογο του οτι το αμαξι μου δεν το ανεβασα ρε ραμπα παρα χρεισιμοποιησα 2 γρυλους εναν για να σηκωσω το αμαξι και ενα για ασφαλεια ( safety first ) οταν μπουμε κατω απο το αμαξι θα προσεξουμε το παρακατω σημειο οπου δουλεια μας ειναι με ενα 5 ( Η 6 αλλεν κλειδι , δεν θυμαμε τη χρεισιμοποιησα ) να ξεβιδωσουμε τη μια και μοναδικη βιδα που κραταει το μεταλλικο μερος της μαμα αγελαδας πανω στην τουρμπινα μας μολις ξεβιδωσουμε μπορουμε να φυγουμε απο το κατω μερος ου αυτοκινητου και να παμε απο το πανω μερος της μηχανης να τραβηξοουμε σιγα σιγα και με προσοχη το μεταλλικο μερος που βγαλαμε , λεω με προσοχη γιατι εχει πανω του οπως βλεπεται στη φωτο ενα σωληνακι ( που ουτε αυτο ξερω τη κανει ) οταν ολα εχουν παει καλα η αγελαδα μας ειναι εξω και ειμαστε ετοιη για την τοποθετηση της σιλικονουχας τωρα πρεπει να ξεκινησουμε να βιδωνουμε τα πραγματα που βγαλαμε αντιστροφα απο το τελευταιο στο πρωτο , οποτε σειρα εχει το μικρο το σωληανκι που βγαλαμε τελευταιο απο τη μαμα αγελαδα στη συνεχεια πρεπει να βαλουμε εναν καινουργιο σφικτηρα στην μια ακρη της αγελαδας ( μικρη τρυπα ) καλο θα ειναι ο σφικτηρας να ειναι φαρδυς για να ποιασει καλυτερα και να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Αφου βεβαιωθουμε οτι η ακρη της αγελαδας εχει μπει στην εισαγωγη της τουρμπινας τοτε με ενα κλειδι ( καριδακι 7χιλιοστα Η κατσαβιδι μακρυ ) βιδωνουμε αρκετα σφιχτα τον σφικτηρα απο εδω και περα η βοηθεια ενος δευτερου ατομου θα ειναι ευεργετικη μιας και ο ενας πρεπει να ειναι απο κατω απο το αμαξι και ο αλλος να σπρωχνει την αγελαδα απο πανω προς τα κατω για να παει να μπει στην εισαγωγη της τουρμπινας .ΠΡΟΣΟΧΗ ( οταν η αγελαδα θα ειναι κοντα στην εισαγωγη καλο θα ηταν να μην χρεισιμοποιησετε κανα κατσαβιδι σαν μοχλο γιατι μπορει να < πληγωσετε την αγελαδα > πραγμα που δεν το θελουμε Η δουλεια μας στο κατω μερος του αυτοκινητου μολις τελειωσε και το δευτερο ατομο μας χρειαζεται μονο για να μας καθυστερη βιδονουμε τη σκαστρα ( την ταπα της σκαστρας στη προκειμενη περιπτωση ) και το αλλο το εξαρτημα που φαινεται στη φωτογραφια Βιδονουμε το σωληνακι που φαινεται στη φωτογραφια ( βαζουμε και σφιχτηρα ) απλα εμενα μου επεσε καπου και δεν εχω προσωρινα βιδωνουμε στη θεση του τον maf sensor και στην ακρη της αγελαδας βιδωνουμε την αλλη μερια του maf sensor πανω στο φιλτροκουτι και τελος βαζουμε το πλαστικο καπακι στο καπακι της μηχανης . ------------> Tips <--------------------- Εργαλεια που θα χρειαστουμε ενα μικρο ισιο κατσαβιδι για να βγαλουμε τους μαμα σφικτηρες ενα σταυροκατσαβιδο μικρο για να βιδοσουμε τους καινουργιους σφικτηρες ενα 5-6 αλλεν για να λυσουμε τη βιδα απο το κατω μερος της μαμα αγελαδας ενα μακρυ ισιο κατσαβιδι για να βγαλουμε την ασφαλεια στο συνδεσμο της μαμα αγελαδα ενα καρυδακι 7 χιλιοστα με για να σφιξουμε το σφικτηρα στην σιλικονουχα αγελαδα στην εισαγωγη της τουρμπινας Χρονος εργασιας ( ΕΓΩ ) εκανα 40 λεπτα περιπου και δεν το κατεχω το αθλημα Θα μπορουσα να πω οτι κρινεται αναγκαια η υπαρξη δευτερου ατομου για βοηθεια κοστος υλικων σφικτηρες 3 ευρο ολο το σετ και κοστος αγελαδας αναλογα με την μαρκα που θα αγορασετε Υ.Γ : ελπιζω να ειμουν αρκετα κατατοπιστηκος και ελαχιστα κουραστικος Υ.Γ : Επειδη οπως ανεφερα και στην αρχη του ποστ δεν ειμαι μηχανικος , εαν πιστευετε οτι καπου εχω κανει λαθος θα ηθελα να μοου το πειτε για να το διορθωσω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...