nitro2550 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Λοιπον αφου κατεληξα σε ζαντα...ηρθε η ωρα της διαστασεις...ο μαστορας για την συγκεκριμενη μου προτεινε 18''αρα....και σκεφτομαι ...λετε να κοπαναει πολυ?? να χρειαστει χαμηλωμα το αμαξι επειδη θα μοιαζει με τρακερ....???α γεμισει τον θολο?αν βαλω κοκκινα hr ελατηρια με την 18αρα λετε να γινει τουβλο???γενικοτερα πως θα φαινεται???? βοηθεια!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Λοιπον αφου κατεληξα σε ζαντα...ηρθε η ωρα της διαστασεις...ο μαστορας για την συγκεκριμενη μου προτεινε 18''αρα....και σκεφτομαι ...λετε να κοπαναει πολυ?? να χρειαστει χαμηλωμα το αμαξι επειδη θα μοιαζει με τρακερ....???α γεμισει τον θολο?αν βαλω κοκκινα hr ελατηρια με την 18αρα λετε να γινει τουβλο???γενικοτερα πως θα φαινεται???? βοηθεια!!!! Όσο ανεβαίνει η ζάντα ανεβαίνει και το "κοπάνημα". Η 18άρα για άλλους φαίνεται ότι κοπανάει πολύ και για άλλους όχι. Είχα 18άρα με 35mm χαμήλωμα και πιστεύω ότι είναι στο όριο του ανεκτού. Καλά κρατήματα με λίγες υποχωρήσεις στην άνεση. Χαμήλωμα θα χρειαστείς για να γεμίσει και ο θόλος, 25-35mm είναι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 (edited) κοιτα προφιλ 40αρι φανταζομαι θα μπει...και αν το χαμηλωνα ελεγα κανα 3ποντο με τα hr ta kokkina αλλα δεν ειμαι στην οικονομικη φαση ....δηλαδη δεν γεμιζει τον θολο η 18αρα μηπως η 17 αρα κατσει καλυτερα...??? Edited June 12, 2009 by nitro2550 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 εχω αλλαξει 4 φορες ζαντες! ειχα 19αρες με 8.5 φαρδος κ λαστιχο 235/35/19: κοπαναγε πολυ αλλα απο κρατημα πολυ καλο.... μετα εβαλα 18 με 7.5 φαρδος κ λαστιχο 225/40: εχασε λιγο σε στριψιμο, αλλα κ η καταναλωση κατεβηκε κ η αποσβεση απο τις ανωμαλιες του δρομου ηταν κατι παραπανω απο αισθητη. μετα εβαλα 17αρα με 225/45: σε κρατημα δεν ειδα διαφορα με τη 18αρα, οπως κ σε καταναλωση. λιγο ποιο ανετο τ αμαξι, αλλα εχανε πολυ σε ομορφια (υποκειμενικο αυτο) απο χθες φοραω μια ΑCE 5μπρατση. 18*8 με 225/40: μικρο το χρονικο διαστημα για να κανω συγκριση. απο λακουβες κ τα σχετικα τουλαχιστον οπως κ με την αλλη 18αρα. να ξερεις οτι παιζει ρολο το λαστιχο κ η αναρτηση σου. σε περιπτωση που θες να το χαμηλωσεις........: Εχω βαλει VOGLAND 5p, EIBACH 3p, APEX 4p. Εφοσον σε απασχολει τοσο η ανεση σου προτεινω τα eibach. ειναι πολυ μαλακα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) κοιτα προφιλ 40αρι φανταζομαι θα μπει...και αν το χαμηλωνα ελεγα κανα 3ποντο με τα hr ta kokkina αλλα δεν ειμαι στην οικονομικη φαση ....δηλαδη δεν γεμιζει τον θολο η 18αρα μηπως η 17 αρα κατσει καλυτερα...??? Η ζάντα από μόνη της δεν μπορεί να γεμίσει τον θόλο (αφού ανεβαίνοντας σε ζάντα, κατεβαίνεις σε προφίλ ελαστικού). Ένα χαμηλωματάκι θα το χρειαστείς αν θές καλύτερα αποτελέσματα. Σε 18άρα θα μπεί το 40άρι, αυτό είναι στάνταρ. Αν δεν έχεις σκόπο να το χαμηλώσεις, μάλλον καλύτερα η 17άρα (καθαρά από άποψη αισθητικής) Edit: συμφωνώ για τα Eibach όπως αναφέρθηκε στο προηγούμενο post Edited June 12, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 (edited) δεν ειναι οτι καιγομαι για την ανεση αλλα το αυτοκινητο δεν το εχω μονο για να τρεχω...θελω το αυτοκινητο να εχει ενα ικανοποιητικο κρατημα και να μην ειναι τοσο ξερο οσο να γινεται κουραστικο....αν βαλω πιο μαλακα ελατηρια δεν χανω ομως σε κρατημα??τα eibach ποσο πανε περιπου...?? εχω το tsi sta 140 kai apo φθινοπωρο παω για 200++..... Edited June 12, 2009 by nitro2550 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) δεν ειναι οτι καιγομαι για την ανεση αλλα το αυτοκινητο δεν το εχω μονο για να τρεχω...θελω το αυτοκινητο να εχει ενα ικανοποιητικο κρατημα και να μην ειναι τοσο ξερο οσο να γινεται κουραστικο....αν βαλω πιο μαλακα ελατηρια δεν χανω ομως σε κρατημα??τα eibach ποσο πανε περιπου...??εχω το tsi sta 140 kai apo φθινοπωρο παω για 200++..... αν βαλεις μονο ελατηρια χωρις αμορτισερ θα κοπαναει σαν κατσικι...ελα να δεις να δικα μου bilstein sprint me eibach κοπανανε αν και ειναι αμορτισερ ελατηρια φαντασου χωρις.... Edited June 12, 2009 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 δηλαδη αν αλλαξω τα υπαρχων ελατηρια με αλλα και αφησω τα ιδια αμορτισερ θα κοπαναω?? αμα δεν πειραξω τιποτα θα εχω μεγαλο κενο ομως....ετσι....??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 δεν χερω πως ειναι τα αμορτισερ....στο δικο μου με 17αρα ηταν μια χαρα χαμηλωμενο...ναι μονο ελατηρια κοπαναει :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 θα μου στριψει τι να κανω!!!!???????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 θα μου στριψει τι να κανω!!!!???????????? ιεραρχισε τα πραγματα λιγο μεσα στο μυαλο σου!!σχετικα με προγραμμα το ενα το αλλο καταρχας 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...