dimitris40 Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 καλισπερα στο forum ειμαι νεο μελος εδω θελω μια βοηθεια παιδια εχω το passat 1800 125hp με προγγραμα στα 140hp και θελω να το κανω turbo στον ιδιο κινητηρα γινετε αυτο με τα καταληλα εξαρτιματα χωρις να ανοιξω μηχανη? τurbo ψυγειο και σωληνες και αλλα εξαρτηματα υπαρχουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 (edited) Kαλησπερα και καλωσορισες φιλε!!! Το μοτερ σου ειναι 8βαλβιδο ή 16βαλβιδο? Γενικα το ολο εγχειρημα,για το 8v,γινεται αλλα δεν στο προτεινω προσωπικα και ειδικα χωρις να ανοιξεις μοτερ. Για 16v,ειναι απο δυσκολο εως αδυνατο. Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Edited June 28, 2009 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 μήπως έχει το 20ν το 1.8 το ατμοσφερικό ? το 3Β μοτνελό δλδ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris40 Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 einai 20v ατμοσφαιρικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 πολλαπλή υσαγωγής/εξαγωγής τουρμπινα, I/C, Maf sensor, Αγελάδα, το dp με τον καταλύτης και η εξάτμιση από το 1.8Τ και με ένα πρόγραμμα είσαι κομπλέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris40 Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 τουρμπο ιντερκουλερ και εξατμιση και λαστιχα υπαρχουν δεν ξερω αν θελει να ανοιχτει η μηχανι για συμπιεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris40 Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 einai 20v 125hp 2000mondelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 einai 20v 125hp 2000mondelo Το ξερω πιο λες, δεν θα εχεις προβλημα ουτε να ανοιξεις μοτερ. Εξαλου δεν θα παιξεις τρελες πιεσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris40 Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 ναι ο μηχανικος λεει μεχρι 0.6 πιεση θα δουλευει να προχωρισω λες στη μετατροπη? και με αυτο το πασσατ δεν εχει και πολυ βελτιωση ψαχνω νεο πασσατ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 ναι ο μηχανικος λεει μεχρι 0.6 πιεση θα δουλευει να προχωρισω λες στη μετατροπη? και με αυτο το πασσατ δεν εχει και πολυ βελτιωση ψαχνω νεο πασσατ Την άποψη μου σου την είπα και στο τόπικ της παρουσίασης. Μόνο το μπλοκ είναι ίδιο στα δύο μοτέρ 20v και 20vt. Θα χρειαστείς και μπεκ,εγκέφαλο κτλ. Προσωπικά τουρμπισμένο 20βάλβιδο δεν έχω πετύχει. Όλοι πηγαίνουν στην έτοιμη λύση του 20vt σαφώς πιο σίγουρη,πιο αξιοπίστη,πιο εξελίξιμη και πιο αναβαθμίσιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z@XTREMETUNING Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Πιστευω πως δεν αξιζει στον κοπο να μπεις σε τετοια διαδικασια,και απο αποψη χρηματων,αλλα και κοπου.... Αν ψαχνεις παντως για ετοιμο τουρμπατο,ριξε μια ματια... http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/246687/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...