Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
syncro16gr

25 χρόνια Τ3 Syncro

Recommended Posts

25syn_logo1.png

Αγαπητοί φίλοι,

Το 2010 συμπληρώνονται 25 χρόνια από την εμφάνιση του VW Τ3 Syncro το 1985. Τα Syncro Clubs της Ευρώπης συνεργάζονται και οργανώνουν για το σκοπό αυτό μια επετειακή συνάντηση.

Ύστερα από μεγάλη έρευνα για τους διαθέσιμους χώρους και δύσκολη συνεννόηση με φίλους απ' όλο τον κόσμο για το πότε και πού βολεύει να διοργανωθεί η συνάντηση αυτή, επιλέχθηκε το Mammut Freizeitpark, στην περιοχή Stadtoldendorf της Βόρειας Γερμανίας, το τετραήμερο 30 Απιλίου μέχρι 3 Μαΐου 2010.

Τα βασικά οργανωτικά της συνάντησης οφείλονται στους Christoph Boltze (Γερμανία), Mike Plompen (Βέλγιο) και Henning Gramann (Γερμανία).

Στην προετοιμασία επίσης συνεργάζονται οι λέσχες:

http://www.club80-90syncro.co.uk/ (Αγγλία),

http://syncro.club.free.fr/ (Γαλλία),

http://www.syncronautslowlands.com/ (Ολλανδία),

http://www.ig-syncro16.de/forum/ (Γερμανία),

http://www.busman.be/ (Βέλγιο),

http://www.syncro-nutz.com/ (Αγγλία) και

http://www.syncro-services.com/ (Γερμανία)

Η συνάντηση θα περιλαμβάνει μεγάλο πλήθος εκδηλώσεων. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Μεταξύ των εκδηλώσεων αυτών αναμένεται να είναι:

- Εκθέσεις (φορτηγών και campers του τμήματος VWN, αυτοκίνητα κλασσικά και αγωνιστικά, των αντίστοιχων τμημάτων της VW)

- Εκθέσεις μετατροπών και βελτιώσεων

- Διαγωνισμοί

- Καλλιστεία

- Παζάρι αυτοκινήτων, κινητήρων, ανταλλακτικών, βελτιώσεων, kit, αξεσουάρ κτλ.

- Περιηγήσεις σε κοντινές περιοχές

- Αγώνες

Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα οργανωμένης επίσκεψης στο εργοστάσιο VW στο Αννόβερο (στο οποίο παράγονται Transporters και Campers), καθώς και στο μουσείο της VW στο Wolfsburg.

Στη συνάντηση αναμένεται να καταφθάσουν οδικώς φίλοι από τη Νότια Αφρική, όπου ήταν και η τελευταία παραγωγή του Τ3 το 2003. Αναμένονται επίσης και φίλοι από Καναδά και Η.Π.Α. που θα στείλουν τα οχήματά τους με πλοίο και θα τα παραλάβουν σε λιμάνι του Βελγίου ή της Γερμανίας, με τη φροντίδα των εκεί λεσχών.

Περισσότερες πληροφορίες θα αναρτώνται στην κεντρική ιστοσελίδα της διοργάνωσης: www.syncro25years.eu

Να είστε όλοι καλά και... προγραμματίστε το ταξίδι για τη συμμετοχή σας!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνωμη για το offtopic αλλα δεν ειναι για κλαμματα να γιορταζουν στο εξωτερικο τα 25 χρονια του Τ3 και εδω στην Ελλαδα αυτα τα οχηματα να τα εχουμε σε πληρη απαξιωση?

Δεν ειναι τραγικο να πληρωνουν ακριβα τελη κυκλοφοριας γιατι ειναι ρυπογονα συμφωνα με το κρατος και να μην υπαρχει ενδιαφερον γι αυτα σε ενα κρατος που κατεξοχην προσφερεται για διαδρομες, camping και δραστηριοτητες τετοιου ειδους?

Με τι καρδια να δωσεις ενα Τ3 για παλιοσιδερα συμφωνα με τη σημερινη κατασταση που το κρατος το κρινει ασυμφορο και ρυπογονο?

Με την καμια, γι'αυτο πρεπει κατι να γινει, ενα forum, ενα κατι δεν ξερω.... κατι που θα το κρατησει ζωντανο και στην Ελλαδα.

Χρονια πολλα στο T3 λοιπον!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε sterpc,

Ίσως θα έπρεπε να ανοίξει και κάποιο άρθρο, για να συζητήσουμε λιγάκι όλη αυτή την πολιτική περί δήθεν "πράσινων οχημάτων"... Αρκεί να πω ότι η παραγωγή μόνο ενός καινούργιου αυτοκινήτου, μολύνει όσο η κυκλοφορία του για 40 χρόνια!!! Ας μην ξεχνάμε ότι η συμφωνία του Kioto δεν υπογράφηκε από τις ΗΠΑ, τη χώρα με τη μεγαλύτερη "παραγωγή" CO2, επειδή προέβλεπε εφαρμογή φίλτρων και περιορισμών στη βιομηχανία.

¶ρα λοιπόν, σε ποιους απευθύνονται; Το μόνο που έφερε όλη αυτή η ιστορία, είναι αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας μέχρι και 80% με στόχο βέβαια την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το πόσο μολύνει ένα αυτοκίνητο, προφανώς δεν εξαρτάται μόνο από την ηλικία του. Υπάρχουν κακοσυντηρημένα καινουργια, τα οποία μολύνουν αφάνταστα περισσότερο απ' όσο ένα καλοσυντήρημένο παλιό.

Τώρα, σχετικά με το Τ3... ναι, η αλήθεια είναι πικρή και ισχύει αυτό που λες. Και πάνω που φάνηκε κάποια μικρή... πρόοδος στην εκτίμηση προς αυτά τον τελευταίο καιρό (ειδικά στις εκδόσεις των campers), η ανακοίνωση για την αύξηση των τελών κυκλοφορίας θα φέρει οπωσδήποτε αντίθετα αποτελέσματα.

Όπως και νά 'χει το πράγμα, υπάρχουν αρκετοί fans του είδους, με πολλή αγάπη για το όχημα, που είναι διατεθειμένοι να το στηρίξουν, να το διατηρήσουν και να το γιορτάσουν με κάθε ευκαιρία. Με πρωτοπόρους βέβαια τους φίλους στο εξωτερικό, που πραγματικά κάνουν ό,τι μπορούν. Και κάνουν πολλά!

Συμφωνώ μαζί σου ότι κάτι πρέπει να γίνει κι εδώ και αισιοδοξώ ότι θα γίνει!

Φιλικά,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon
25syn_logo1.png

Αγαπητοί φίλοι,

Το 2010 συμπληρώνονται 25 χρόνια από την εμφάνιση του VW Τ3 Syncro το 1985. Τα Syncro Clubs της Ευρώπης συνεργάζονται και οργανώνουν για το σκοπό αυτό μια επετειακή συνάντηση.

Ύστερα από μεγάλη έρευνα για τους διαθέσιμους χώρους και δύσκολη συνεννόηση με φίλους απ' όλο τον κόσμο για το πότε και πού βολεύει να διοργανωθεί η συνάντηση αυτή, επιλέχθηκε το Mammut Freizeitpark, στην περιοχή Stadtoldendorf της Βόρειας Γερμανίας, το τετραήμερο 30 Απιλίου μέχρι 3 Μαΐου 2010.

Τα βασικά οργανωτικά της συνάντησης οφείλονται στους Christoph Boltze (Γερμανία), Mike Plompen (Βέλγιο) και Henning Gramann (Γερμανία).

Στην προετοιμασία επίσης συνεργάζονται οι λέσχες:

http://www.club80-90syncro.co.uk/ (Αγγλία),

http://syncro.club.free.fr/ (Γαλλία),

http://www.syncronautslowlands.com/ (Ολλανδία),

http://www.ig-syncro16.de/forum/ (Γερμανία),

http://www.busman.be/ (Βέλγιο),

http://www.syncro-nutz.com/ (Αγγλία) και

http://www.syncro-services.com/ (Γερμανία)

Η συνάντηση θα περιλαμβάνει μεγάλο πλήθος εκδηλώσεων. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Μεταξύ των εκδηλώσεων αυτών αναμένεται να είναι:

- Εκθέσεις (φορτηγών και campers του τμήματος VWN, αυτοκίνητα κλασσικά και αγωνιστικά, των αντίστοιχων τμημάτων της VW)

- Εκθέσεις μετατροπών και βελτιώσεων

- Διαγωνισμοί

- Καλλιστεία

- Παζάρι αυτοκινήτων, κινητήρων, ανταλλακτικών, βελτιώσεων, kit, αξεσουάρ κτλ.

- Περιηγήσεις σε κοντινές περιοχές

- Αγώνες

Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα οργανωμένης επίσκεψης στο εργοστάσιο VW στο Αννόβερο (στο οποίο παράγονται Transporters και Campers), καθώς και στο μουσείο της VW στο Wolfsburg.

Στη συνάντηση αναμένεται να καταφθάσουν οδικώς φίλοι από τη Νότια Αφρική, όπου ήταν και η τελευταία παραγωγή του Τ3 το 2003. Αναμένονται επίσης και φίλοι από Καναδά και Η.Π.Α. που θα στείλουν τα οχήματά τους με πλοίο και θα τα παραλάβουν σε λιμάνι του Βελγίου ή της Γερμανίας, με τη φροντίδα των εκεί λεσχών.

Περισσότερες πληροφορίες θα αναρτώνται στην κεντρική ιστοσελίδα της διοργάνωσης: www.syncro25years.eu

Να είστε όλοι καλά και... προγραμματίστε το ταξίδι για τη συμμετοχή σας!!!

Υπάρχει εξήγηση γιατί ένα καλό SYNCRO T3 του 1990, με ABS, AIR CONDITION, 2 LOCKER, (ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ), 2.1 L, έχει την ίδια η μεγαλύτερη τιμή από ένα TOUAREG του 2000 ;

Visit My Website

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Προσπαθεί να γίνει MTM, (4o Στάδιο), BITURBO 2.7L, 420 HP, αλλά σκόνταψε σε κάτι καλόπαιδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμαν κουτι ταιριαζει, καλα δεν κοπηκε τιποτα? τι κιβωτιο χρησιμοποιηθηκε? Δωσε περισσοτερες λεπτομερειες να μας μπαινουν ιδεες! :lol: :lol: :lol:

Και τιποτα αλλες φωτο καλοδεχουμενες!

Edited by sterpc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon
Αμαν κουτι ταιριαζει, καλα δεν κοπηκε τιποτα? τι κιβωτιο χρησιμοποιηθηκε? Δωσε περισσοτερες λεπτομερειες να μας μπαινουν ιδεες! :):D :D

Και τιποτα αλλες φωτο καλοδεχουμενες!

1)Δεν κόπηκε τίποτα! Απλά ενισχύθηκε, η ήδη τερατώδης, βάση-μπάρα του κινητήρα.

2)Μετά από συμβουλή του κ. Ραπτόπουλου, (πρωταθλητής αγώνων 4χ4 1993 με SYNCRO-PORCHE 350 HP), χρησιμοποιήθηκε το ίδιο κιβώτιο-διαφορικό που αντέχουν με μόνη αλλαγή στα γρανάζια τρίτης-τετάρτης, (Τσιρίκος), κατά τις επιταγές των Αμερικανών fun.

Και φωτό:

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι τρελο project, δεν το συζηταμε καθολου, αλλα γιατι δεν σκεφτηκες κατι πιο οικονομικο? Ενα 20VT ας πουμε? οχι πως αυτο δεν ειναι καλο, αλλα ετσι απο περιεργεια ρωταω. Τετοιο μοτερ για μενα τουλαχιστον θα ταιριαζε περισσοτερο σε cruiser, σε ενα vanagon california για παραδειγμα παρα σε ενα syncro οπως αυτο, που πιστευω οτι ειναι περισσοτερο για εκτος δρομου δραστηριοτητες.

Παντως απο ροπη δεν εχεις προβλημα...

Σοκ και δεος το πραμα να το εχεις και να το χαιρεσαι οπως πρεπει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon
Ειναι τρελο project, δεν το συζηταμε καθολου, αλλα γιατι δεν σκεφτηκες κατι πιο οικονομικο? Ενα 20VT ας πουμε? οχι πως αυτο δεν ειναι καλο, αλλα ετσι απο περιεργεια ρωταω. Τετοιο μοτερ για μενα τουλαχιστον θα ταιριαζε περισσοτερο σε cruiser, σε ενα vanagon california για παραδειγμα παρα σε ενα syncro οπως αυτο, που πιστευω οτι ειναι περισσοτερο για εκτος δρομου δραστηριοτητες.

Παντως απο ροπη δεν εχεις προβλημα...

Σοκ και δεος το πραμα να το εχεις και να το χαιρεσαι οπως πρεπει!

1)Eπί επτά χρόνια κυκλοφορούσα με το ατμοσφαιρικό αδελφό μοτέρ, το V6 2.8l, (174 HP), και το είδα σαν την λογική εξέλιξη των πραγμάτων.

2)Το μεγαλείο με το SYNCRO είναι πως εκτός δρόμου έχει τρομερές δυνατότητες, (σε συγκριτικό προς TOUAREG στην Γερμανία, αναφέρεται πως είναι ικανότερο), όταν βέβαια χρησιμοποιούνται ΚΑΙ τα δύο locker, (μπρος-πίσω)!

3)Aπό την άλλη στα ταξίδια είναι άνετο και απολαυστικό! Σε αυτό συντελεί ιδιαίτερα το ύψος της θέσης οδήγησης, (το βρίσκεις και αλλού), οι μεγάλες διαδρομές και η πολύ καλή άνεση της ανάρτησης, (δεν υπάρχουν στο 2WD), αλλά και η θέση του οδηγού εμπρός από τους μπροστινούς τροχούς, με τον κινητήρα να λειτουργεί κάπου πίσω μακριά, (κοινό και στο 2 WD, αλλά δεν υπάρχει σε άλλο μαγαζί)! Είναι αυτό που λένε οι Αμερικανοί fun του syncro, "riding on air feeling".

4)Και το σημαντικότερο: η τέλεια συμπεριφορά στις δύσκολες συνθήκες ENTOΣ ΔΡΟΜΟΥ του συνδυασμού ανάρτηση-μετάδοση! Μέχρι τώρα σε δύο περιπτώσεις μου έσωσε την ζωή! Φυσικά αυτό δεν υπάρχει στο 2WD!

5)Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά εδώ και πέντε χρόνια το εργαλείο είναι σε αναμονή! Φρόντισαν αυτοί που ανέλαβαν την μετατροπή, από την μία να εισπράξουν τεράστια ποσά και από την άλλη να με αφήσουν στα κρύα του λουτρού!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να σου πω την αληθεια, με το πεμπτο γεγονος στεναχωρηθηκα.

Πιστευω για χρηση δρομου παντα και γενικα για ταξιδια, ενα set up σε ενα Τ3 2WD με ενα 1.8 Τ 20VT με μια αναρτηση χαμηλωμενη σκληροτερη και φρενα απο porsche μαζι με μια ζαντα 17 ή 18 ιντσες και ενα λαστιχο υψηλων επιδοσεων για χρηση δρομου, το κανουν ενα απο τα πιο απολαυστικα και αξιοπιστα μεσα για ταξιδι. Το προβλημα σε αυτη την λογικη ειναι το κιβωτιο. Θα ταιριαζει, δεν θα ταιριαζει? Θα πρεπει να παρω πραγματα απο diesel? Τι αλλαζει και τι κρατιεται σε αυτη τη μετατροπη εχοντας σα βαση ενα Τ3 diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο ειναι Doka syncro, αλλα τα σπαει η photo, για τσεκαρε λιγο αυτο το forum αν και δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να μην το ξερεις....

http://www.brick-yard.co.uk/

Edited by sterpc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon
Αυτο ειναι Doka syncro, αλλα τα σπαει η photo, για τσεκαρε λιγο αυτο το forum αν και δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να μην το ξερεις....

http://www.brick-yard.co.uk/

Πράγματι είναι πολύ γνωστό! Ωστόσο σε ευχαριστώ πολύ!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon
Πιστευω για χρηση δρομου παντα και γενικα για ταξιδια, ενα set up σε ενα Τ3 2WD...

Φίλε μου πριν πάρω το SYNCRO είχα το 2WD. Πολύ καλό σε σχέση με πολλά άλλα αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση με το SYNCRO κάτω από οιεσδήποτε συνθήκες...

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα, η τετρακινηση ειναι τετρακινηση... Και οπως και να το κανουμε το ονομα και μονο της Styer ειναι εγγυηση, δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που οπως ειπες στα tests βγαινει καλυτερο και απο το Touareg.

Αν και αυτο ειναι καπως αναμενομενο καθως το Touareg εχει μια πιο σοφιστικε σε σχεδιαση και υλοποιηση τετρακινηση απο το T3 Syncro. To T3 ειναι πιο σκληροπυρηνικο, με δυο μπλοκε διαφορικα ειναι κυριολεκτικα παντος εδαφους. Το Touareg ειναι παλι πιο mainstream, τουλαχιστον ετσι το βλεπω, ειναι κατι απο ολα και προσπαθει να ικανοποιησει ολους, δεν ειναι καθαροαιμο off road. Ειναι περισσοτερο παιδι του marketing παρα της περιπετειας.

Edited by sterpc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Για δείτε άλλο ένα βιντεάκι, τι μπορεί να πάθει ένα jeep χωρίς εμπρός μπλοκέ! Το βλέπουν τα SYNCRO και γελάνε!

Ο δε ιδιοκτήτης του γίνεται έξαλλος και τα δίνει όλα!

http://s361.photobucket.com/albums/oo57/he...KAITAJEEP-1.flv

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Kαι εδώ ο GORDON CRAIG, (Νότιος Αφρική), δίνει ρέστα...

Εδώ θα δείτε κι άλλα..

;)

Edited by hellenic vanagon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hellenic vanagon

Kαι επειδή το δικό μου το biturbo αργεί, είπα να σας δείξω δύο άλλα turbo!

1)Το "synfalia" το Αμερικάνικο camper:

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...