Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

syncro16gr

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About syncro16gr

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 11/05/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Το κτηνάκι!!!

Recent Profile Visitors

4,222 profile views
  1. syncro16gr

    Syncro...μώντας

    για δες τι μπορεί να κάνει!!!
  2. Φίλε sterpc, Ίσως θα έπρεπε να ανοίξει και κάποιο άρθρο, για να συζητήσουμε λιγάκι όλη αυτή την πολιτική περί δήθεν "πράσινων οχημάτων"... Αρκεί να πω ότι η παραγωγή μόνο ενός καινούργιου αυτοκινήτου, μολύνει όσο η κυκλοφορία του για 40 χρόνια!!! Ας μην ξεχνάμε ότι η συμφωνία του Kioto δεν υπογράφηκε από τις ΗΠΑ, τη χώρα με τη μεγαλύτερη "παραγωγή" CO2, επειδή προέβλεπε εφαρμογή φίλτρων και περιορισμών στη βιομηχανία. ¶ρα λοιπόν, σε ποιους απευθύνονται; Το μόνο που έφερε όλη αυτή η ιστορία, είναι αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας μέχρι και 80% με στόχο βέβαια την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το πόσο μολύνει ένα αυτοκίνητο, προφανώς δεν εξαρτάται μόνο από την ηλικία του. Υπάρχουν κακοσυντηρημένα καινουργια, τα οποία μολύνουν αφάνταστα περισσότερο απ' όσο ένα καλοσυντήρημένο παλιό. Τώρα, σχετικά με το Τ3... ναι, η αλήθεια είναι πικρή και ισχύει αυτό που λες. Και πάνω που φάνηκε κάποια μικρή... πρόοδος στην εκτίμηση προς αυτά τον τελευταίο καιρό (ειδικά στις εκδόσεις των campers), η ανακοίνωση για την αύξηση των τελών κυκλοφορίας θα φέρει οπωσδήποτε αντίθετα αποτελέσματα. Όπως και νά 'χει το πράγμα, υπάρχουν αρκετοί fans του είδους, με πολλή αγάπη για το όχημα, που είναι διατεθειμένοι να το στηρίξουν, να το διατηρήσουν και να το γιορτάσουν με κάθε ευκαιρία. Με πρωτοπόρους βέβαια τους φίλους στο εξωτερικό, που πραγματικά κάνουν ό,τι μπορούν. Και κάνουν πολλά! Συμφωνώ μαζί σου ότι κάτι πρέπει να γίνει κι εδώ και αισιοδοξώ ότι θα γίνει! Φιλικά,
  3. Αγαπητοί φίλοι, Το 2010 συμπληρώνονται 25 χρόνια από την εμφάνιση του VW Τ3 Syncro το 1985. Τα Syncro Clubs της Ευρώπης συνεργάζονται και οργανώνουν για το σκοπό αυτό μια επετειακή συνάντηση. Ύστερα από μεγάλη έρευνα για τους διαθέσιμους χώρους και δύσκολη συνεννόηση με φίλους απ' όλο τον κόσμο για το πότε και πού βολεύει να διοργανωθεί η συνάντηση αυτή, επιλέχθηκε το Mammut Freizeitpark, στην περιοχή Stadtoldendorf της Βόρειας Γερμανίας, το τετραήμερο 30 Απιλίου μέχρι 3 Μαΐου 2010. Τα βασικά οργανωτικά της συνάντησης οφείλονται στους Christoph Boltze (Γερμανία), Mike Plompen (Βέλγιο) και Henning Gramann (Γερμανία). Στην προετοιμασία επίσης συνεργάζονται οι λέσχες: http://www.club80-90syncro.co.uk/ (Αγγλία), http://syncro.club.free.fr/ (Γαλλία), http://www.syncronautslowlands.com/ (Ολλανδία), http://www.ig-syncro16.de/forum/ (Γερμανία), http://www.busman.be/ (Βέλγιο), http://www.syncro-nutz.com/ (Αγγλία) και http://www.syncro-services.com/ (Γερμανία) Η συνάντηση θα περιλαμβάνει μεγάλο πλήθος εκδηλώσεων. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα. Μεταξύ των εκδηλώσεων αυτών αναμένεται να είναι: - Εκθέσεις (φορτηγών και campers του τμήματος VWN, αυτοκίνητα κλασσικά και αγωνιστικά, των αντίστοιχων τμημάτων της VW) - Εκθέσεις μετατροπών και βελτιώσεων - Διαγωνισμοί - Καλλιστεία - Παζάρι αυτοκινήτων, κινητήρων, ανταλλακτικών, βελτιώσεων, kit, αξεσουάρ κτλ. - Περιηγήσεις σε κοντινές περιοχές - Αγώνες Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα οργανωμένης επίσκεψης στο εργοστάσιο VW στο Αννόβερο (στο οποίο παράγονται Transporters και Campers), καθώς και στο μουσείο της VW στο Wolfsburg. Στη συνάντηση αναμένεται να καταφθάσουν οδικώς φίλοι από τη Νότια Αφρική, όπου ήταν και η τελευταία παραγωγή του Τ3 το 2003. Αναμένονται επίσης και φίλοι από Καναδά και Η.Π.Α. που θα στείλουν τα οχήματά τους με πλοίο και θα τα παραλάβουν σε λιμάνι του Βελγίου ή της Γερμανίας, με τη φροντίδα των εκεί λεσχών. Περισσότερες πληροφορίες θα αναρτώνται στην κεντρική ιστοσελίδα της διοργάνωσης: www.syncro25years.eu Να είστε όλοι καλά και... προγραμματίστε το ταξίδι για τη συμμετοχή σας!!!
  4. Γεια σου φίλε manousos! Είχα μέρες να δω το φόρουμ και γι' αυτό σου απαντώ τώρα. Απ' όσο ξέρω, τα syncro έχουν τελείως μηχανικό σύστημα 4κίνησης, που λειτουργεί με το visco coupling, δηλαδή τον πολύδισκο συνεκτικό συμπλέκτη, που αντιλαμβάνεται - αυτόματα - τη διαφορική κίνηση ανάμεσα στους δύο άξονες και δίνει αναλόγως κίνηση σ' αυτόν που δεν έχει. Στο δικό σου το Τ4 είναι τοποθετημένος πίσω, αμέσως εμπρός από το πίσω διαφορικό. Το μπλοκέ διαφορικό ενεργοποιείται επίσης με μηχανικό τρόπο ή για την ακρίβεια με πνευματικό, αλλά πάντα με την επιλογή του οδηγού. Τα Τ4 με μπλοκέ διαφορικό, συνήθως έχουν ένα κουμπί δεξιά στο ταμπλώ, το οποίο όταν τραβηχτεί προς τα έξω, ενεγοποιεί μέσα από σωληνάκια με αέρα, το μπλοκάρισμα του πίσω διαφορικού. Απ' ό,τι βλέπω και στο ΕΤΚΑ, δεν υπάρχει κανένα ηλεκτρονικό σύστημα στο Τ4, ούτε για την ενεργοποίηση της τετρακίνησης ούτε για την ενεργοποίηση του μπλοκέ. Εκτός αν κάτι παραπάνω ηλεκτρονικό τοποθετήθηκε σε τελευταία μοντέλα... που δε νομίζω... θα φαινότανε... Ή εκτός αν κάποιος προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε καμιά μετατροπή... Θανάσης
  5. Εντυπωσιακό το link, φίλε Vassilis3!!! Νά 'σαι καλά!!!
  6. Γειά σου αγαπητέ φίλε με το ωραίο Τ2b! Σου δίνω τους αριθμούς των ανταλλακτικών για το μπροστινό σύστημα. Δεν κατασκευάζονται πλέον από τη vw, αλλά μπορείς να τα βρεις σε διάφορα site, ευρώπη ή αμέρικα. Μπροστινός άξονας: 211 401 061Ν (front axle beam) Ελατήρια στρέψης: 211 411 033Ε (spring bar) Γράψε τα νούμερα στο google ή κοίτα εδώ: http://www2.cip1.com/ ή έδώ http://www.busdepot.com/index.jsp ή εδώ http://www.gowesty.com/ ή εδώ http://www.kaefer-co.de/ ή εδώ http://www.guenzl-classicparts.de/index.htm Όσο για τον κινητήρα σου, μπορεί να είναι και ο αυθεντικός, μιας και τα Τ2 φορούσαν (και) τον ίδιο 1600ρη κινητήρα με τα χελωνάκια. Οι κινητήρες που φορούσε το Τ2 επίσημα, ήταν: B: 1600cc AD, AE, AS: 1600cc CA, CB: 1700cc AP, AW: 1800cc GD, GE, CJ: 2000cc Οι κινητήρες 1700 ώς 2000cc έχουν τον ίδιο κορμό και μπορείς να παίξεις με τα κυλινδροπίστονα για να ανεβάσεις κυβικά. Είναι οι γνωστοί (!) κινητήρες Type 4, που μπήκαν και στις Porsche 912 και μετέπειτα στα Τ3 αερόψυκτα (2000cc) (δες εδώ http://www.tunacan.net/t4/index.shtml). O 1600ρης που έχεις, μπορεί, χωρίς μετατροπές, να δεχτεί κυλινδροπίστονα μέχρι 1641cc (aftermarket), οπότε έχεις μια καλούτσικη βελτίωση. Σχετικά με συνεργεία Αττικής, δε μπορώ να βοηθήσω γιατί είμαι... Θεσνίκη. Αλλά μπορώ να βοηθήσω στην κιθάρα και στα τραγούδια και στις εκδρομές!!! Αν έρθεις κατά τα βόρεια, μπορούμε να βρεθούμε . Χαιρετώ, και καλή δύναμη!!!
  7. Γεια σου αγαπητέ φίλε! Πολύ χαίρομαι που μεγαλώνει η παρέα των campers, και μάλιστα με πολύ ωραία και όμορφα οχήματα που δείχνουν και το μεράκι του ιδιοκτήτη τους!!! Πολύ όμορφο το camperάκι σου! είναι βενζίνη ή ντήζελ; Εδώ στη Θεσνίκη είμαστε 8 με Τ3 camper (5 syncro και 3 δικίνητα) - εσύ πού κατοικοεδρεύεις; Ελπίζω σιγά σιγά να γίνουμε περισσότεροι και να οργανώσουμε και κάποια πανελλήνια συντάντηση. Αν έχεις τίποτε κονέ με Γερμανία για ανταλλακτικά ή εξοπλισμό, ίσως χρειαστεί μα μιλήσουμε περισσότερο... Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν και να περνάς πάντα καλά!
  8. Γεια σου αγαπητέ Βασίλη, γεια και στα λοιπά μέλη! Είχα καιρό να μπω στο φόρουμ και χαίρομαι που βλέπω τα νέα σας! Δεν ξέρω πώς μπήκες στην "τρέλλα" του Τ2, αλλά για να μπήκες δεν θα τό 'κανες κατά λάθος...! Σίγουρα μέσα από το φόρουμ αυτό, αλλά και μέσα στο δίκτυο θα βρεις χιλιάδες λύσεις για να κρατήσεις για πολλά χρόνια αυτό το καταπληκτικό όχημα. Απ' ό,τι είδα στις φωτο που έχεις βάλει, το βανάκι σου είναι σε καλή κατάσταση και αρκετά πλούσιο σε εξοπλισμό. Λίγη στοργή και προδέρμ θέλει. Κυρίως, μην τα παίρνεις όλα μαζί και τα βλέπεις βουνό! Σιγά σιγά, όλα θα τα κάνεις. Θά 'λεγα, αν η μηχανή σου πάει καλά, να ξεκινήσεις από τα "εμφανισιακά", δηλαδή δες πρώτα το αμάξωμα, σκουριές κτλ. και κάνε μια καλή δουλειά με τη βαφή. Το χρώμα σου είναι πολύ καλό και μάλλον είναι το γνήσιο - κράτησέ το. Μετά κάνε καμιά γύρα στα ωραία μέρη που είναι γεμάτος ο τόπος μας, και όρμα δυνατά και στα υπόλοιπα που θέλεις να φτιάξεις. Το καλοκαίρι είχα γνωρίσει ένα ζευγάρι με Τ1 αγορασμένο από Αυστρία, με το πρώτο χρώμα πάνω του! Κάποτε ήταν σκούρο γαλάζιο και σίγουρα γυαλιστερό. Τώρα ήταν θαμπό, σαν της αεροπορίας, και γεμάτο σκουριές. Το πανί της οροφής ήταν χάλια, αλλά αυτοί, εκεί... ακάθεκτοι!!! Κεντρική θέρμανση έχεις; Υγραέριο; Ψυγείο; Δουλεύουν; Σ' αυτά, επειδή δεν υπάρχει εμπειρία στην Ελλάδα, μαλλον θα πρέπει να ασχοληθείς μόνος σου! Υπάρχουν στο δίκτυο άπειρα σάιτ με διάφορα να πάρεις και να τοποθετήσεις, είτε ανταλλακτικά είτε εξοπλισμό. Πάρε μερικές ιδέες εδώ: http://www.busdepot.com/index.jsp http://www2.cip1.com/SearchResults.asp?Cat=1537 http://www.kaefer-co.de/ http://www.gowesty.com/ http://www.guenzl-classicparts.de/index.htm Γειά χαρά, και ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαστε!
  9. syncro16gr

    Vw T2?

    Η μόνη σίγουρη λύση αγαπητέ φίλε, είναι να βρεις κάτι απ' έξω, και ειδικότερα από Γερμανία. Εδώ στην Ελλάδα σχεδόν ποτέ δεν κυκλοφόρησαν, παρά μόνο κάποια νοσοκομειακά, κάποια της αεροπορίας (μπλε σκούρο) και κάποια του ΟΤΕ (syncro). Και βέβαια ποτέ σε εκδόσεις πραγματικού επιβατικού - δηλαδή με σωστά καθίσματα και σωστή ηχομόνωση - δηλαδή τα Caravelle. ¶ρα είναι απίθανο να βρεις εδώ καλό μεταχειρισμένο. Δες www.mobile.de και www.autoscout24.de.
  10. Αγαπητοί φίλοι, χρόνια πολλά κι από μένα, καλή και δημιουργική χρονιά! Χρόνια πολλά επίσης στους εορτάζοντες! Καλή δύναμη σε σας, στους δικούς σας ανθρώπους και βέβαια στα αγαπημένα σας αυτοκίνητα! Και πάντα, προσοχή στους δρόμους, για να το φχαριστιόμαστε όλοι . Θανάσης
  11. Γεια σου φίλε Στέργιο! Το ότι αυτά τα οχήματα απαγορεύονται στην Ελλάδα, είναι ένας μύθος. Ποτέ δεν απαγορεύτηκαν. Απλά κανείς δεν παίρνει γιατί έχουν πολύ μεγάλους δασμούς στο τελωνείο. Και επειδή οι δασμοί πάνε ανάλογα με τα κυβικά και την παλαιότητα, για τα δικά μας της εποχής του 1990, και με κινητήρες 2000+ θα πρέπει κανείς να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Για το δικό σου, με μηχανή 3200cc, θα είναι τρελλό το νούμερο! Η λύση που με βοήθησε ήταν το μαγικό "αυτοκινούμενο τροχόσπιτο" ή ελληνικά,,, wohnmobil. Με τέτοιο χαρακτηρισμό, πληρώνεις το ΜΙΣΟ δασμό. Αρκεί να είναι γραμμένο στη γερμανική άδεια. Μάλιστα ήμουν ο πρώτος στη Θεσ/νίκη που έφερε τέτοιο όχημα. Μετά τρελλάθηκαν και κάποιοι φίλοι και έφεραν κι αυτοί, ώστε τώρα είμαστε 6 syncrocamperάδες...! Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, στείλε ένα pmail να σου πώ, για να μη γεμίζουμε το χώρο αυτό. Σκέφτομαι για κινητήρα Subaru. Ξέρεις τίποτα; Καλή σου μέρα! Θανάσης
  12. font="Franklin Gothic Medium"]Γειά σας παιδιά! Είμαι ο Θανάσης από Θεσσαλονίκη. Μόλις έκανα την εγγραφή μου και γράφω δυο λόγια... Λοιπόν, μετά από πολύ ψάξιμο, περίπου τρία χρονάκια εντατικά στο mobile.de βρήκα και πήρα αυτό το θηριάκι το 2003, όπως το είχα όνειρο από μικρός. Syncro 16" Camper. Κινητήρας 2109cc, μόνιμη τετρακίνηση, μπλοκέ διαφορικά εμπρός-πίσω. Και πολλά άλλα, ώστε να πάει παντού και πάντα. Και να αράζεις όπου βρεις! Μερικές εικόνες από τα... τελευταία 4,5 χρόνια
×
×
  • Create New...