Jump to content
Guest chp

Απορίες περί ανάρτησης....

Recommended Posts

Posted (edited)

Θα ήθελα την βοήθεια σας για ορισμένα ζητήματα πάνω στο σύστημα αναρτήσεων....μιας και είμαι από ότι κατάλαβα άσχετος... :cry:

Λοιπόν στην παρακάτω φωτογραφία

poly.th.jpg

1.το Α είναι το αμορτισέρ, σωστά?

2.το Β είναι το ελατήριο της ανάρτησης, σωστά?

3.Τα ελατήρια (Β) αυτά υπάρχουν σε κάθε αυτοκίνητο ( ακόμα και αν δεν είναι χαμηλωμένο ) και πρέπει να αλλάζουν και αυτά κατά διαστήματα, έτσι?

4.Τα ελατήρια χαμηλώματος μπαίνουν στην θέση Β ή είναι τα ελατήρια που είναι μέσα στα αμορτισέρ όπως στην εικόνα με τα B12

75b27ad11a.jpg

Και πάμε και στο δια ταύτα ...

το Polo Sportline έχει άλλη ανάρτηση και είναι χαμηλωμένο κατά 1.5 πόντο....( Τι αλλάζει σε σχέση με το απλό....οεο???)

θα πρέπει να πάρω αμορτισέρ που να δέχονται χαμήλωμα όπως τα Β8 ή κάνουν και τα Β6 και τα υπόλοιπα normal αμορτισέρ άλλων εταιρειών, όπως τα ΚΥΒ

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να χαμηλώσω άλλο το αμάξι...

Συγνώμη που σας κούρασα...και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας...

Edited by chp
Posted (edited)

απλά πράγματα αφού δεν θές να κατέβει το αυτοκινητό σου, πάρε την Bilstein B6 Sport με H&R ελατήρια (στο ύψος του μαμά) και είσαι κομπλέ.

σε μερικά αυτοκίνιτα μπένουν έτσι όπως βλέπεις εκεί στην φώτο άλλα μπένουν όπως και ειναι στα μπροστινά διλαδι μέσα απο το ελατίριο μπένει η αμορτισέρ ;)

Edited by Dark Angel
Posted

Ευχαριστώ πολύ!!! Κάτι αρχίζω και καταλαβαίνω...! tongue.gif

οπότε το που θα μπει το ελατήριο εξαρτάται από τον τύπο του αυτοκινήτου... ;)

επειδή σκέφτομαι...να κρατήσω τα μαμά ελατήρια...(-1.5εκ, μονο 35000χλμ έχουν :whistling: ) θα έχω πρόβλημα με το Β6...ή θα πρέπει να πάω σε Β8...???

και κάτι ακόμα...μετά την αλλαγή θα χρειαστεί ευθυγράμμιση το αμάξι???

Posted

η ευθιγράμηση είναι στάνταρ! τώρα λογικά με τα Β6 θα σου δουλέψουνε με τα μαμά ελατίρια. το Β8 είναι για κατεύασμα περισώτερο απο 1,5 πόντο. τώρα εάν νομίζεις ότι θα δείς διαφορά τι να σου πώ βάλε Β8 αλλά θα είναι λίγο ποιό σκληρό ακόμα από ότι το Β6

Posted (edited)

Παραθέτω από το ΦΑΚ της dilstein για το θέμα σχετικά με την εργοστασιακή -15μμ και τα β6...

για να υπάρχει πιο πολύ και για τους επόμενους...

Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?

Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.

οπότε δεν θα έχω πρόβλημα :D

Edited by chp
Posted

πως το βλέπεις με τν Β6?

Posted (edited)
πως το βλέπεις με τν Β6?

δεν την έβαλα ακόμα....ήθελα να σιγουρευτώ επίσημα από την εταιρεία, πρώτα, ότι δεν θα έχω πρόβλημα... :D

ξεκινάω...έρευνα αγοράς από αύριο... :D

Edited by chp
Posted

καμιά ρυθμιζώμενη σκεύτεσε?

Posted (edited)
καμιά ρυθμιζώμενη σκεύτεσε?

μπα...

1. το κόστος είναι μεγάλο ;)

2.και να την βάλω θα την έχω μόνιμα σε μία θέση :rolleyes: , δεν με βλέπω να τρέχω καθε 3 και λίγο για ρύθμιση -_-

3.είναι κρίμα γιατί με την διαδρομή που κάνω καθημερινά... rocket.gif θα την πάρω στο χέρι σχετικά σύντομα

4.με λάστιχο με 55 προφίλ....πιστεύω πως δεν θα αξιοποιήσω τις δυνατότητες της .... :lol:

για αυτό το λόγο πάω προς Β6...με τα οποία πιστεύω πως δεν θα χάσω τόσο σε άνεση ενώ παράλληλα, σε συνδυασμό και με το καινούργιο λαστιχάκι worthy.gif που έβαλα προχθές ,θα βελτιωθεί αρκετά η συμπεριφορά΄του αυτοκινήτου :wacko:;)

όλα αυτά βέβαια με τα σημερινά δεδομένα....στο μέλλον βλέπουμε...αχαχαχχ

υγ:μια ερωτησούλα σχετικά με την ευθυγράμμιση.....Υπαρχουν στανταρ τιμές που ρυθμίζονται οι γωνίες ανάλογα με το αμάξι ή κανει ότι θέλει ο μάστορας κατ εκτίμηση???

Edited by chp
Posted
μπα...

1. το κόστος είναι μεγάλο :D

2.και να την βάλω θα την έχω μόνιμα σε μία θέση ;) , δεν με βλέπω να τρέχω καθε 3 και λίγο για ρύθμιση :lol:

3.είναι κρίμα γιατί με την διαδρομή που κάνω καθημερινά... rocket.gif θα την πάρω στο χέρι σχετικά σύντομα

4.με λάστιχο με 55 προφίλ....πιστεύω πως δεν θα αξιοποιήσω τις δυνατότητες της .... :lol:

για αυτό το λόγο πάω προς Β6...με τα οποία πιστεύω πως δεν θα χάσω τόσο σε άνεση ενώ παράλληλα, σε συνδυασμό και με το καινούργιο λαστιχάκι worthy.gif που έβαλα προχθές ,θα βελτιωθεί αρκετά η συμπεριφορά΄του αυτοκινήτου :(;)

όλα αυτά βέβαια με τα σημερινά δεδομένα....στο μέλλον βλέπουμε...αχαχαχχ

υγ:μια ερωτησούλα σχετικά με την ευθυγράμμιση.....Υπαρχουν στανταρ τιμές που ρυθμίζονται οι γωνίες ανάλογα με το αμάξι ή κανει ότι θέλει ο μάστορας κατ εκτίμηση???

όλα τα μηχανίματα ευθιγράμησης έχουνε γιά όλα τα μοντέλα τις σωστές ρυθμίσεις! οπότε βάζωντας τον αριθμό μηχανής και το μοντέλο και χρονολογία, το μηχάνιμα βρίσκει τα στοιχία του μοντέλου που έχεις και συγκρίνει τα νούμερα του αυτοκινήτου σου με του εργοστασίου που έχει περασμένα στο προγραμμά. και έτσι ο μηχανικός που θα κάνει την ευθιγράμηση θα σου το φτιάξει ακριβώς :D

Τώρα εάν εσύ θες να βελτιώσεις το "χώσιμο" στις στροφές... θα κάνεις ρύθμιση για "αρνητικό cumber" για να έχεις καλήτερη σταθερότητα στην στροφή! :D

Αυτά...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.