Guest dim TSi Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 (edited) Καλησπέρα... Ο αδερφός μου έχει ένα Passat Variant TFSi 200hp του 2007 με σπορ εργοστασιακή ανάρτηση και σύμφωνα με το συνεργείο του (αλλά και την αίσθηση του αμαξιού) ήρθε η ώρα για αμορτισέρ... η Volkswagen για τα εργοστασιακά θέλει περίπου 850¤... Έριξα μια ματιά για Bilstein και οι επιλογές είναι: Β4 Gas για σπορ ανάρτηση (ανάλογα των εργοστασιακών) όχι τα απλά Β4... Β6 Sport για πιο σκληρή συμπεριφορά... Β8 για χαμήλωμα... Επειδή το κόστος για Β6 & Β8 ξεφεύγει αλλά κυρίως επειδή δεν θέλει να το σκληρύνει περισσότερο απ' ότι είναι με την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση, λέει να βάλει τα Β4 με κόστος μόλις 250¤... Υπάρχει κανείς με ίδιο αυτοκίνητο που να έχει κάνει ανάλογη επιλογή...? Edited September 29, 2009 by dim TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Να ρωτήσω κάτι που με παρεξένεψε? Πόσα χλμ έχει κάνει κι έχει "πέσει" η μαμά ανάρτηση? Περίεργο μου φαίνεται... Αν θέλει να μην το σκληρύνει άλλο, τότε είναι καλή επιλογή αυτή του Β4. Μόνο να είναι σίγουρος για τον κωδικό του Β4, ώστε να ταιριάζει με τα πιο κοντά ελατήρια που φοράει. Αλλά μου φαίνεται περίεργο να έχουν "πέσει" τα αμορτισέρ και να κρατάει τα ίδια τα ελατήρια. Μια λύση που είναι μεν πιο ακριβή αλλά σου δίνει πάρα πολλές επιλογές ρύθμισης, είναι η Bilstein PSS10, η οποία ρυθμίζει και σε ύψος και σε σκληρότητα. Οπότε αν μια μέρα γουστάρει να πάει χαλαρό ταξιδάκι, το βάζει στο μαλακό, και αν έχει όρεξη για γκάζια και στροφιλίκια, το σκληραίνει... Εγώ αυτή φοράω και είμαι υπέρ-ευχαριστημένος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 H PSS10 είναι μονόδρομος για τέτοιες φάσεις Νικό, εγώ ρυθμισα στο 2 για άνεση δεν έχω κοπάνιμα αλλά δεν μου αρέσει αυτή η μικροταλάντευση (σημείωση είχα στο 4 πριν) εσύ που την έχεις αφίσει την ρύθμηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 H PSS10 είναι μονόδρομος για τέτοιες φάσεις Νικό, εγώ ρυθμισα στο 2 για άνεση δεν έχω κοπάνιμα αλλά δεν μου αρέσει αυτή η μικροταλάντευση (σημείωση είχα στο 4 πριν) εσύ που την έχεις αφίσει την ρύθμηση? Τώρα στο 3. Πριν το είχα στο 5, αλλά ήταν να κάνω ταξίδι... Τώρα ίσως το βάλω στο 4... Θα φανεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 δεν ξέρω εμένα μου πόνεσε η μέση στο 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Να ρωτήσω κάτι που με παρεξένεψε? Πόσα χλμ έχει κάνει κι έχει "πέσει" η μαμά ανάρτηση? Περίεργο μου φαίνεται...Αν θέλει να μην το σκληρύνει άλλο, τότε είναι καλή επιλογή αυτή του Β4. Μόνο να είναι σίγουρος για τον κωδικό του Β4, ώστε να ταιριάζει με τα πιο κοντά ελατήρια που φοράει. Αλλά μου φαίνεται περίεργο να έχουν "πέσει" τα αμορτισέρ και να κρατάει τα ίδια τα ελατήρια. Μια λύση που είναι μεν πιο ακριβή αλλά σου δίνει πάρα πολλές επιλογές ρύθμισης, είναι η Bilstein PSS10, η οποία ρυθμίζει και σε ύψος και σε σκληρότητα. Οπότε αν μια μέρα γουστάρει να πάει χαλαρό ταξιδάκι, το βάζει στο μαλακό, και αν έχει όρεξη για γκάζια και στροφιλίκια, το σκληραίνει... Εγώ αυτή φοράω και είμαι υπέρ-ευχαριστημένος!!! Έχει κάνει 77000χλμ... Όντως δεν θέλει να το σκληρύνει... για αυτό λέμε να επιλέξουμε τα Β4... Η PSS10 που αναφέρεις κοστίζει πάνω από 1000¤, είναι λοιπόν πολύ πιο ακριβή λύση... δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με τα Β4 σε καμία περίπτωση... και από τεχνικής πλευράς... ακόμα και στα πιο μαλακά της είναι πιο σκληρή από την σπορ εργοστασιακή ανάρτηση... την οποία θεωρώ και εγώ που το έχω οδηγήσει, αρκετά ικανοποιητική για τα δεδομένα του αυτοκινήτου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Έχει κάνει 77000χλμ...Όντως δεν θέλει να το σκληρύνει... για αυτό λέμε να επιλέξουμε τα Β4... Η PSS10 που αναφέρεις κοστίζει πάνω από 1000¤, είναι λοιπόν πολύ πιο ακριβή λύση... δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με τα Β4 σε καμία περίπτωση... και από τεχνικής πλευράς... ακόμα και στα πιο μαλακά της είναι πιο σκληρή από την σπορ εργοστασιακή ανάρτηση... την οποία θεωρώ και εγώ που το έχω οδηγήσει, αρκετά ικανοποιητική για τα δεδομένα του αυτοκινήτου... Φίλε Δημήτρη νομίζω ότι είναι λίγα τα 77.000χλμ για αλλαγή αμορτισέρ... Εκτός και αν κάνει χλμ σε δρόμους που είναι χάλια. Εγώ την PSS10 την άλλαξα όταν είχα 61.000χλμ με την μαμά ανάρτηση, και δεν είχα παρατηρήσει σημεία κόπωσης. Την PSS10 θα την βρεις στην αγορά περίπου 1.500€ τοποθετημένη. Σίγουρα είναι πολύ πιο ακριβή, αλλά δίνει πάρα πολλές δυνατότητες. Επειδή κι εγώ είχα πριν την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση (αυτή που είναι και 15mm πιο χαμηλή), στην θέση ένα της PSS10 είναι σχεδόν ίδια η απόσβεση, για να μην φανώ υπερβολικός και πω και πιο μαλακή από την μαμά. Το μόνο που θα αλλάξει από την τωρινή κατάσταση, είναι ότι η PSS10 σε χαμηλώνει minimum 30mm, οπότε το αμάξι θα χαμηλώσει άλλα 15mm από ότι είναι τώρα. Αν δεν είναι και πολύ του σκαλίσματος και του ψαξίματος, τότε όντως δεν αξίζει τα 1.000+€ διαφορά. Η Β4 είναι μια καλή λύση. Μόνο να δείξει την δέουσα προσοχή στο θέμα σωστού κωδικού αμορτισέρ, γιατί φοράει τα κοντά ελατήρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 (edited) Φίλε Δημήτρη νομίζω ότι είναι λίγα τα 77.000χλμ για αλλαγή αμορτισέρ... Εκτός και αν κάνει χλμ σε δρόμους που είναι χάλια. Εγώ την PSS10 την άλλαξα όταν είχα 61.000χλμ με την μαμά ανάρτηση, και δεν είχα παρατηρήσει σημεία κόπωσης.Την PSS10 θα την βρεις στην αγορά περίπου 1.500¤ τοποθετημένη. Σίγουρα είναι πολύ πιο ακριβή, αλλά δίνει πάρα πολλές δυνατότητες. Επειδή κι εγώ είχα πριν την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση (αυτή που είναι και 15mm πιο χαμηλή), στην θέση ένα της PSS10 είναι σχεδόν ίδια η απόσβεση, για να μην φανώ υπερβολικός και πω και πιο μαλακή από την μαμά. Το μόνο που θα αλλάξει από την τωρινή κατάσταση, είναι ότι η PSS10 σε χαμηλώνει minimum 30mm, οπότε το αμάξι θα χαμηλώσει άλλα 15mm από ότι είναι τώρα. Αν δεν είναι και πολύ του σκαλίσματος και του ψαξίματος, τότε όντως δεν αξίζει τα 1.000+¤ διαφορά. Η Β4 είναι μια καλή λύση. Μόνο να δείξει την δέουσα προσοχή στο θέμα σωστού κωδικού αμορτισέρ, γιατί φοράει τα κοντά ελατήρια... Τα 77000χλμ έχουν γίνει κυρίως σε εθνικές οδούς αλλά με μεγάλες ταχύτητες... και με αρκετό φόρτωμα μιας και μιλάμε για οικογένεια με 2 μικρά παιδιά άρα και τα ανάλογα μπαγκάζια... Όσο για την PSS10 θεωρώ ότι τα 1000¤ +++ διαφορά είναι πάρα πολλά για αυτό που ζητάει ο αδερφός μου... και να την βάλει δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ με ρυθμίσεις κλπ κλπ... άσε που αφού ικανοποιούνταν απο την εργοστασιακή ανάρτηση γιατί να ζητήσει κάτι παραπάνω...? εν τω μεταξύ την PSS10 την βρήκα τοποθετημένη αρκετά κάτω από 1500¤... Όσο για τους κωδικούς των Β4, όντως λέω να παραγγείλω αυτούς που διευκρινίζονται ότι είναι για Passat με σπορ ανάρτηση... http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SI...8020&ROOT=1 Edited September 30, 2009 by dim TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Τα 77000χλμ έχουν γίνει κυρίως σε εθνικές οδούς αλλά με μεγάλες ταχύτητες... και με αρκετό φόρτωμα μιας και μιλάμε για οικογένεια με 2 μικρά παιδιά άρα και τα ανάλογα μπαγκάζια...Όσο για την PSS10 θεωρώ ότι τα 1000¤ +++ διαφορά είναι πάρα πολλά για αυτό που ζητάει ο αδερφός μου... και να την βάλει δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ με ρυθμίσεις κλπ κλπ... άσε που αφού ικανοποιούνταν απο την εργοστασιακή ανάρτηση γιατί να ζητήσει κάτι παραπάνω...? εν τω μεταξύ την PSS10 την βρήκα τοποθετημένη αρκετά κάτω από 1500¤... Όσο για τους κωδικούς των Β4, όντως λέω να παραγγείλω αυτούς που διευκρινίζονται ότι είναι για Passat με σπορ ανάρτηση... http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SI...8020&ROOT=1 Όταν λες την βρήκες πολύ πιο κάτω? Πόσο? Για τον αδερφό σου μάλλον λες την Β4 με κωδκό 010026, ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Ναι την 010026 λέω ... Την PSS10 την βρήκα γύρω στα 1300¤... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 1300 PSS10 μήπως παίζει να είναι και ανακατασκευείς? 1500 πληρώσα εγώ σκέτη ανάρτηση χωρής περαστικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Όχι φίλε μου... Δεν πρόκειται για ανακατασκευή... κανονική, κανονικότατη είναι... το μόνο που δεν έχω σιγουρέψει 100% είναι αν τα 1300 περιλαμβάνουν και εργασία... Θα το σιγουρέψω αύριο πρωί και θα ενημερώσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 και όμως στην πουλάνε για καινούρια και εάν δεν ξέρεις που να την κοιτάξεις τρώς την φόλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 1400¤ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση... Φίλε Dark Angel επίτρεψε μου να ξέρω τι λέω... δεν μιλάμε για ανακατασκευασμένη σε καμία περίπτωση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 1400€ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση... Ε, εντάξει ρε συ! Τόσο την έβαλα κι εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 1400¤ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση...Φίλε Dark Angel επίτρεψε μου να ξέρω τι λέω... δεν μιλάμε για ανακατασκευασμένη σε καμία περίπτωση... απλά μου φάνικαν λίγα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...