Jump to content
adam81

Passat 1.4tsi

Recommended Posts

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ PASSAT 1.4TSI ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ.

ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ.

ΕΧΩ ΨΑΧΤΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕΣΩ ΤΣΙΠ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ PASSAT 1.4TSI ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ.

ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ.

ΕΧΩ ΨΑΧΤΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕΣΩ ΤΣΙΠ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

κατ'αρχην καλοριζικο και καλοταξιδο το εργαλειο αν το αποφασισεις...εγω εχω προγραμμα και το εβαλα μεσα στην αντιπροσωπεια και η εγγυηση σε καλυπτη κανονικοτατα και για τα παντα.ρωτα πρωτα απο ολα την αντιπροσωπεια σου αν συνεργαζεται με καποια εταιρια και μετα κανε και μια βολτα σε αλλες να δεις τι παιζει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου...

Πιστεύω ότι δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Αν δεν θες να κάνεις χρονομετρημένες αναβάσεις το passat κινείται αξιοπρεπώς για τα κυβικά του και τα κιλά του.

Σε δυναμομέτρηση που έκανα δίνει 20 κιλά ροπή σταθερά απο τις 2.000 στροφές αν θυμάμαι καλά http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=280514 .

Δεν νομίζω να σε προβληματίσει.

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Έχω 1.4 tsi SPORTLINE και κάνω 3000km το μήνα εθνική και επαρχιακό δίκτυο. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από θέμα δύναμης και απόδοσης. Η ροπή είναι πάντα εκεί που τη θέλεις και είναι αρκετή ακόμη και για σπορ οδήγηση (τηρουμένων των αναλογιών). Το θεωρώ πολύ καλή λύση για Ελλάδα, εκμεταλλεύεσαι τον μικρό κινητήρα και τα χαμηλά επίπεδα ρύπων για φορολογικούς λόγους και ταυτόχρονα έχεις δύναμη. Εγώ το προτίμησα από το 1.8 και τη διαφορά τιμής τη μετέφρασα σε εξοπλισμό. Τώρα μάλιστα ως R-LINE και με τα σωστά έξτρα το θεωρώ πολύ καλή επιλογή... B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.