Jump to content

dimosthenes

Members
  • Posts

    195
  • Joined

  • Last visited

About dimosthenes

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

5,090 profile views

dimosthenes's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Η αλήθεια είναι ότι το passat που οδηγούμε είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά και μηχανολογικά, γι' αυτό και πιστεύω πως θα κρατήσει και μια καλή μεταπωλητική αξία. Όμως το καινούριο είναι καινούριο, αν θα το αγόραζα σίγουρα θα έπαιρνα το Bluemotion που ταιριάζει στα χιλιόμετρά μου και στη σύγχρονη πραγματικότητα...
  2. Αυτά δε μετράνε στην Ελλάδα, η πετρελαιοκίνηση είναι κακή και το λενε όοοοολοι οι μεγάλοι επιστήμονες... ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Τζώνης ο Βαβούρας...όοοοολοι γι'αυτό και συ μη μιλάς για οφέλη γιατί δεν ξέρεις...
  3. Κλασσικό facelift ώστε να μοιάζει με τα υπόποιπα νέα μοντέλα - Golf, Polo.
  4. Καλορίζικες Γιώργο. Τώρα τις είδα. Ταιριάζουν με το γενικότερο στιλ που έχει το αμάξι σου, χωρίς καμία παραχώρηση.
  5. Γιώργο, η ζάντα αυτή παίζει πολύ ρέπλικα. Είναι η πρώτη ζάντα που σου προτείνουν λαστιχάδες και αντιπροσωπείες με το που αναφέρεσαι σε μαμά ζάντα. Πρόσεξε την αγορά από e-bay και δες και έξω. Η ίδια κυκλοφορεί και 18άρα (δεν το προτείνω).
  6. Καλά την εμφάνιση που αποκτά το passat με τη 18άρα δε θα τη σχολιάσω. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα Conti έχουν καλή συμπεριφορά από τα πρώτα χιλιόμετρα, ζεστά ταξιδεύουν αρκετά αθόρυβα. Στο δικό μου (TSI) σε πιο σπορ οδήγηση κόπηκαν τα πολλά σπινιαρίσματα και μπαίνεις με πιο σαφές τιμόνι στις κλειστές στροφές που όμως γίνεται απότομο αν πέσεις σε ανωμαλίες του οδοστρώματος.
  7. Καλορίζικες και από μένα, πολύ ωραίο. Φοράμε και το ίδιο λάστιχο, πιστεύω πως θα μείνεις ευχαριστημένος και από θέμα άνεσης.
  8. Όσο για τα παραπάνω κιλά της 18άρας ευκαιρία για δίαιτα
  9. Επειδή το passat σου το έχεις κάνει highline (και παραπάνω) κοίτα και τις 16άρες του highline που πιστεύω πως θα είναι και φθηνή λύση. Από κει και πέρα οι πεντάκτινες monte carlo είναι για μένα οι ομορφότερες για το χρώμα σου και οι οικονομικότερες όλων των 17΄΄ ρώτα και σε αντιπροσωπείες (όχι μόνο Θεσ/νίκης) να σου κάνουν προσφορές πριν προχωρήσεις σε μεταχειρισμένες
  10. Στην πεθερά δε θα αναφερθώ αλλά θα σχολιάσω σε ανάλογο post
  11. Από τη στιγμή που έχει ανοίξει ανάλογη συζήτηση για να μην συνεχίζουμε off topic, όποιος θέλει ας σχολιάσει εδώ. Προσωπικά θα γράψω έχοντας προσωπική εμπειρία. Το passat μου είναι 1.4 sportline και φοράει 205/55/16 χειμερινά και 235/40/18 θερινά. Καταρχήν, επειδή κάποιος το έγραψε το passat φοράει σε 17΄΄ ή 18΄΄ 235 και όχι 225. Με τις 18άρες το αυτοκίνητο είναι πιο άμεσο, η διαφορά απόδοσης είναι μικρή (θυμίζω πως το αντιπροσωπείας 1.4 r-line φοράει 235/45/17) όπως και η κατανάλωση. Όμως σαφώς όταν θα κινηθείς κάποια στιγμή σε επαρχιακό κακό δίκτυο ή μέσα στην πόλη θέλει λίγη παραπάνω προσοχή, πράγμα που δεν πρέπει να το θεωρήσουμε απαραιτήτως κακό καθώς έτσι κι αλλιώς η πιο προσεκτική οδήγηση προστατεύει επιβάτες και αυτοκίνητο. Δε νομίζω πως πρέπει να είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στο 45 και στο 40 προφίλ αναφορικά με την άνεση. Με όποιο κινητήρα και να τα συνδυάσεις το θέμα είναι η καθημερινότητα μέσα στην πόλη, αν έχεις δεύτερο κανένα πρόβλημα, διαφορετικά θέλει πολλή σκέψη. Προσωπικά αν δεν είχα δεύτερο θα το άφηνα με 16΄΄.
  12. Γιώργο καλορίζικο, πολύ ωραίο. Όσο για τα υπόλοιπα άστα. Αν τα πάρεις δε το γλυτώνεις το χαμήλωμα και μετά άσε...€€€€€€€€€€€€€€
  13. Ακριβώς όπως έγινε και με το προηγούμενο μοντέλο. Ένα εκτεταμένο facelift για να τονώσει την αγορά. Προσωπικά τη βρίσκω σωστή κίνηση ώστε να κρατηθούν καλές μεταπωλητικές τιμές στα μοντέλα πενταετίας.
  14. Ok φίλε,

    Σε περιμένω...

    Tks!

  15. Συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.