iasonas Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Καλημέρα, θέλω βοήθεια σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Το αυτοκίνητο, στις 3500 στροφές ψοφάει και ρίχνει την πίεση στα 0,3 Bar. Αυτό δε συμβαίνει πάντα, ας πούμε τώρα το πρωί ήταν μια χαρά αλλά χθες που ταξίδευα την περισσότερη ώρα το έκανε. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες και αν ρίξει την πίεση, δεν ανεβάζει ξανά εκτός αν βάλεις 2 ταχύτητες π΄΄ανω, οπότε και είναι κάτω από 3500 στροφές οπότε και γεμίζει πάλι μέχρι τις 3500. Επαναλαμβάνω, μετά από λίγο δεν το κάνει ή το ξανακάνει κατ επιλογή του... ¶λλαξα σκάστρα την προηγούμενη εβδομάδα που το παρουσίασε, το παρατήρησα ξανά το ΣΚ, οπότε δεν ήταν εκεί το πρόβλημα. Το αυτοκίνητο ΔΕ φοράει πρόγραμμα, είναι Gt V Dsg του 07 με 53,000 χλμ. Το διαγνωστικό φυσιοκά και δε δείχνει τίποτα. Any ideas??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Καλημέρα, θέλω βοήθεια σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Το αυτοκίνητο, στις 3500 στροφές ψοφάει και ρίχνει την πίεση στα 0,3 Bar. Αυτό δε συμβαίνει πάντα, ας πούμε τώρα το πρωί ήταν μια χαρά αλλά χθες που ταξίδευα την περισσότερη ώρα το έκανε. Το κάνει με όλες τις ταχύτητες και αν ρίξει την πίεση, δεν ανεβάζει ξανά εκτός αν βάλεις 2 ταχύτητες π΄΄ανω, οπότε και είναι κάτω από 3500 στροφές οπότε και γεμίζει πάλι μέχρι τις 3500. Επαναλαμβάνω, μετά από λίγο δεν το κάνει ή το ξανακάνει κατ επιλογή του... ¶λλαξα σκάστρα την προηγούμενη εβδομάδα που το παρουσίασε, το παρατήρησα ξανά το ΣΚ, οπότε δεν ήταν εκεί το πρόβλημα. Το αυτοκίνητο ΔΕ φοράει πρόγραμμα, είναι Gt V Dsg του 07 με 53,000 χλμ. Το διαγνωστικό φυσιοκά και δε δείχνει τίποτα. Any ideas??? Σκαστρα άλλαξες βαλβίδα μεταγωγής άλλαξες. Το διαγνωστικό δεν την βρίσκει Οδηγίες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850 Edited November 23, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 Σκαστρα άλλαξες βαλβίδα μεταγωγής άλλαξες. Το διαγνωστικό δεν την βρίσκει Οδηγίες εδω http://www.vwclub.gr...showtopic=31850 Tks Νίκο. Το διάβασα και το τύπωσα. Η διαφο΄ρά που βλέπω είναι ότι το δικό μου δεν επανέρχεται μετά. Δηλαδή δεν κάνει κενό για να ξαναγεμίσει μετά. Αν ρίξει την πίεση, μένει εκεί μέχρι τον κόφτη. Μακάρι να είναι κάτι τέτοιο πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Tks Νίκο. Το διάβασα και το τύπωσα. Η διαφο΄ρά που βλέπω είναι ότι το δικό μου δεν επανέρχεται μετά. Δηλαδή δεν κάνει κενό για να ξαναγεμίσει μετά. Αν ρίξει την πίεση, μένει εκεί μέχρι τον κόφτη. Μακάρι να είναι κάτι τέτοιο πάντως. Ναι παίζει σε ποιο σημείο έχει κολλήσει η Ν75. Βέβαια με τους TSI πότε δεν ξέρεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Tks Νίκο. Το διάβασα και το τύπωσα. Η διαφο΄ρά που βλέπω είναι ότι το δικό μου δεν επανέρχεται μετά. Δηλαδή δεν κάνει κενό για να ξαναγεμίσει μετά. Αν ρίξει την πίεση, μένει εκεί μέχρι τον κόφτη. Μακάρι να είναι κάτι τέτοιο πάντως. H Ν75 ειναι.Και σε μενα μια απο τα ιδια.Στις 3500 εκανε ενα σκαλοπατι αλλα στη συνεχεια ναι μεν επιταχυνε αλλα οχι με τον ρυθμο που το εκανε κατω απο τις 3500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 H Ν75 ειναι.Και σε μενα μια απο τα ιδια.Στις 3500 εκανε ενα σκαλοπατι αλλα στη συνεχεια ναι μεν επιταχυνε αλλα οχι με τον ρυθμο που το εκανε κατω απο τις 3500. Έχεις μπαρόμετρο?? Το τρελό σκαλί που είναι αντιλληπτό όχι μόνο από τον οδηγό αλλά και από τους επιβαίνοντες, επιβεβαιώνεται. Από 1 bar βουτάει στο 0,3 και παραμένει εκεί. Επιταχύνει ναι, αλλά σαν απλό 1400... Στο έκανε συνέχεια? Ή κάποιες φορές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Έχεις μπαρόμετρο?? Το τρελό σκαλί που είναι αντιλληπτό όχι μόνο από τον οδηγό αλλά και από τους επιβαίνοντες, επιβεβαιώνεται. Από 1 bar βουτάει στο 0,3 και παραμένει εκεί. Επιταχύνει ναι, αλλά σαν απλό 1400... Στο έκανε συνέχεια? Ή κάποιες φορές? Δεν εχω μπαρομετρο και δεν μπορω να ξερω ποση ηταν η βουτια.Καλα δεν επιταχυνει και σαν 1400αρι.Αλλα επιταχυνει αισθητα πιο αργα.Μου το εκανε μια στο τοσο αρχικα και με τον καιρο πιο συχνα ωσπου εγινε σχεδον μονιμο.Μαζι με το φαινομενο αυτο, ακουγα και τον ηχο που εχουν αναφερει πολλοι σαν "σκουριασμενη κουνια".Αλλαξα μονο ν75 και ολα καλα. Edited November 23, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 Δεν εχω μπαρομετρο και δεν μπορω να ξερω ποση ηταν η βουτια.Καλα δεν επιταχυνει και σαν 1400αρι.Αλλα επιταχυνει αισθητα πιο αργα.Μου το εκανε μια στο τοσο αρχικα και με τον καιρο πιο συχνα ωσπου εγινε σχεδον μονιμο.Μαζι με το φαινομενο αυτο, ακουγα και τον ηχο που εχουν αναφερει πολλοι σαν "σκουριασμενη κουνια".Αλλαξα μονο ν75 και ολα καλα. Eγώ ξεκίνησα από σκάστρα και θα συνεχίσω με Ν75 (Ελπίζω να τελειώσω κιόλας εκεί για να μην εκνευριστώ ) Eυχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Δεν εχω μπαρομετρο και δεν μπορω να ξερω ποση ηταν η βουτια.Καλα δεν επιταχυνει και σαν 1400αρι.Αλλα επιταχυνει αισθητα πιο αργα.Μου το εκανε μια στο τοσο αρχικα και με τον καιρο πιο συχνα ωσπου εγινε σχεδον μονιμο.Μαζι με το φαινομενο αυτο, ακουγα και τον ηχο που εχουν αναφερει πολλοι σαν "σκουριασμενη κουνια".Αλλαξα μονο ν75 και ολα καλα. Μην το παιδεύετε αυτες οι δυο βαλβίδες εχουν προβλημα και καθε δυο χρόνια (μαλλον) θελουν άλλαγμα. Απο πληροφορίες που εχω κυκλοφορεί μια Ν72 κόκκινη την οποια εχει φέρει η κοσμοκαρ αλλα δεν την δινει ακόμα, ψαχτε το λιγο πριν την αντικατάσταση Edited November 23, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...