Jump to content
angelo1

Χταπόδι 4-2-1 / Αναλογία Αέρα - Κάυσιμο

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, καλή χρονιά.

Ειμαι κάτοχος VW Corrado G60 από το 2005. Το είχα πάρει σε μέτρια κατάσταση και το έκανα πιστεύω καλή ανακατασκεή. Παντος καλός ή κακός μέσα απο την ενασχόληση μου με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έμαθα αρκετά - έσπασα αρκετά ανταλλακτικά (πχ ηλιοροφή) -ξοδεψα αρκετα χρήματα.

Αυτές τις μέρες αντιμετοπίζω ένα άλλο προβλημα και θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος άλλος έχει αντιμετοπίσει κάτι παρόμοιο. Πρόσφατα αγόρα από γερμανία ένα χταπόδι για corrado G60 .Δεν

είναι αγωνιστικό, ειναι 4-2-1. Το πρόβλημα είναι ότι μόλις το περάσαμε το χταπόδι αρχισε να είναι το αγωνιστικό 4-1 αλλά 4-2-1. Όταν πέρασα το χταπόδι και έκανα τις πρώτες δοκιμές παρατήρησα ότι κοκκινίζει πολύ έντονα. ιδίος μετα τις 3000 στροφές ..... το πήγα σε έναν μηχανικό και μου είπε ότι το χταπόδι κοκκινίζει διότι το μίγμα είναι φτωχό. Μετρήθηκε η αναλογία καυσίμου - αέρα και είδαμε ότι είναι περιπου 14 με 15. Ο μηχανικός είπε πως θα έπρεπε να είναι γύρω στα 12,5 με 13 και οτι εαν το κυκλοφορήσω έτσι σίγουρα το πιστόνι θα λιώσει. Καθαρίσε τα μπεκ - αυξησε την πίεση στα 3,5 bar , επαναπρογραμματισε το τσιπ ...ΤΙΠΟΤΑ η αναλογία παραμένει περίπου στο 14 με 14,5 .Τι γινετε ρε παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας ειπες τι αλλο εχεις κανει στη μηχανη.

Η αναλογια καυσιμου οταν ειναι μαμα το αυτοκινητο δεν αλλαζει βαζοντας χταποδι.

Πριν δεν φαινοταν το πυρωμα του χταποδιου γιατι πολυ απλα ειχες τη μαντεμενια εξαγωγη(αυτη για να πυρωσει θελει να παει στο χυτηριο).

Το τσιπακι σου πως το επαναπρογραμματισε???Ετσι απλα το εβγαλε το εβαλε στο μηχανημα κι ετοιμο???Για να πεις οτι κανεις προγραμματισμο θελεις δυναμομετρα κλπ κλπ.

Μηπως εχεις βαλει και ρυθμιζομενο γραναζι?Απο τι εβαλες απο 8βαλβιδο οτι να ναι????Θέλει απο G60 γιατι εχει αλλου τη σφηνα για τον εκκεντροφορο.

Τσεκαρε παλι το χρονισμο της μηχανης αλλα και του ντιστριμπιτερ.

Τελος κοιτα τον αισθητηρα για τα πυρακια(κρουστικο) μπορει να εχει κοπει και να διαβαζει οτι να'ναι για αβανς.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και ευχαριστω για την απαντηση. Εδώ στην Κατερινή υπάρχει ένας μάστορας που έχει δυναμόμετρο και κάποιος που τσιπάρει τα άυτοκίνητα με βάση τις απαιτήσεις του πρώτου.Το φτωχό μίγμα το είδα στο δυναμόμετρο. Το μίγμα πάντως πρέπει να ήταν φτωχό και πρίν διότι είδα ραγισμα στην μαντεμενια πολλαπλη.Ρυθμιζόμενο γρανάζι δεν έχει.

τον αισθητήρα για τα πυράκια δεν τον κοιταξα καθόλου. Παντως ο μαστορας μου είπε σήμερα οτι η μηχανή δεν ειναι χρονισμενη καλά.Συγκεκριμένα μία σφήνα κάτω στον στροφαλοφόρο έχει φαγωθεί με αποτέλεσμα στροφαλοφόρος και εκεντροφόρος να παρουσιάζουν διαφορά φάσης....σε κάθε απότομι γκαζια..το γεγονός αυτό ξεριθμίζει τον εγκεφαλο.

Θα δούμε ...

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και ευχαριστω για την απαντηση. Εδώ στην Κατερινή υπάρχει ένας μάστορας που έχει δυναμόμετρο και κάποιος που τσιπάρει τα άυτοκίνητα με βάση τις απαιτήσεις του πρώτου.Το φτωχό μίγμα το είδα στο δυναμόμετρο. Το μίγμα πάντως πρέπει να ήταν φτωχό και πρίν διότι είδα ραγισμα στην μαντεμενια πολλαπλη.Ρυθμιζόμενο γρανάζι δεν έχει.

τον αισθητήρα για τα πυράκια δεν τον κοιταξα καθόλου. Παντως ο μαστορας μου είπε σήμερα οτι η μηχανή δεν ειναι χρονισμενη καλά.Συγκεκριμένα μία σφήνα κάτω στον στροφαλοφόρο έχει φαγωθεί με αποτέλεσμα στροφαλοφόρος και εκεντροφόρος να παρουσιάζουν διαφορά φάσης....σε κάθε απότομι γκαζια..το γεγονός αυτό ξεριθμίζει τον εγκεφαλο.

Θα δούμε ...

Ευχαριστώ

Τοτε φιλε μου λυπαμαι που θα στο πω αλλα πας για μηχανη.

Βγαλε το γραναζι που εχει φαγωθει και τσεκαρε το στροφαλο, μηπως και εισαι τυχερος και δεν εχει φαγωθει κι αυτος.Ειναι συνηθισμενο προβλημα αυτο σ'αυτους τους κινητηρες.Αν δεν εχει προβλημα ο στροφαλος μπορεις να βαλεις γραναζι απο οποιοδηποτε μοτερ:PL,KR,PB,ABS,PG,RP,1F,RP,PP κλπ (βασικη προϋποθεση να ειναι το κοντο μπλοκ γιατι το μακρυ εχει πιο μεγαλη σφηνα).

Αν(που σιγουρα) θα εχει ζημια ο στροφαλος εχεις 3 επιλογες:

1)Αλλαζεις μηχανη.

2)Κατεβαζεις τη μηχανη λυνεις το στροφαλο και πας σε ενα τορνο να σου κανει 3 τρυπες και να περασει μεσα 3 ατσαλινα πυρακια,θα σου κανει και 3 τρυπες στα αντιστοιχα σημεια του γραναζιου ετσι ωστε να σταθεροποιηθει το γραναζι και να μην παιζει.

3)Κατεβαζεις τη μηχανη και αλλαζεις το στροφαλο μαζι με το γραναζι μπαινει απο οποιοδηποτε 1,8 ειτε 8ν ειτε 16ν (και μιας και εχεις το στροφαλο λυμενο στο χερι κανεις και οτι σου ειπα στο (2) για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

Link to comment
Share on other sites

ακούγετε τρελό αλλα τουλάχιστο τώρα θα ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα.. Το ατελείοτο ψαξιμο δεν παλέβετε. Και να φανταστείς ότι το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου.. Οτι περίεργο θόρυβο και αν ακούω .. κατευθείαν στο συνεργείο του θείου για να δω τι έχει. Το πλούσιο μίγμα και και τον κακό χρονισμό τα βρήκε ένας άλλος μαστορας που

κάθησε και ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο ..Το σόι μου μέσα...

Πάντως δεν βλέπω να αλλάζω μηχανή . Με φτωχό μίγμα το δυναμόμετρο έδειξε 154 άλογα. Μάλλον βλέπω πολύ καλή την τρίτη λύση. Διαφορετικά βλεπω 16V G60

Ευχαριστώ πάντος για τις απάντήσεις σου. Από ότι φαινεται έχεις πολύ καλές γνώσεις, θα έχεις φάει και εσύ πολλές φρίκες..

Link to comment
Share on other sites

TO IΔΙΟ ΕΙΧΑ ΠΑ8ΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝΕ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΦΑΓΟΜΑ ΜΕΤΑ ΤΡΙΠΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΟΦΑΛΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΠΑΣΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ ΑΛΛΕΝ ΧΩΡΙΣ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΣΤΡΟΣΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΑΡΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΙΔΑ ΚΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΣΑ ΤΙΣ ΒΙΔΑΣ ΚΑΙ ΣΦΙΞΙΜΟ ΛΕΕΙ Η VW 90ΝΜ+90 ΜΟΙΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδία. Τελικά όντος το κοκκινισμα στο χταποδι ήταν από τον χρονισμό. Ευτυχώς ο στρόφαλος φαγώθηκε ελάχιστα. θα τον ενισχύσω όπως με καθοδηγήσατε σε ένα μήνα όταν έρθει ο δεύτερος comressoras που έχω από γερμανία ανακατασκευασμένος + RS1 και 70 mm τροχαλία. Τοτε οι δυνάμεις που θα δεχθεί ο στροφαλός θα είναι μεγαλύτερες όποτε για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου θα το κάνω.

Ευχαρίστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

θα πιγενει πολυ σφαιρα το corradaki σου αν βαλεις και εκκεντροφορο 268/276 μοιρες και τα πραγματα που θα βαλεις αλλα θελει καλη ρυθμιση το αβανσ και το μονοξειδιο

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα corrado G60.θέλω να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις πάνω στον εκεντροφόρο

α) για εκεντροφόρο 268/276 ακουσες καλές κριτικές ή φορά στο δικό σου corrado

:good: αγορασες το corrado με αυτό τον εκεντροφόρο ή τον άλλαξες εσύ

γ) εάν τον άλλαξες εσύ σε πια περιοχή στροφών είδες βελτίωση

δ) εκτός από εκεκτροφόρο τι άλλο αλλαξες (οδηγού , ελατήρια βαλβίδων, καπελότα...)

ε) την έφτιαξες σε μηχανουργίο ή αγορασες από Γερμανία

ζ) πόσο πήγε το project ?

Link to comment
Share on other sites

Sorry *μη επιτρεπόμενη λέξη*

Καλησπέρα corrado G60.

θέλω να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις πάνω στον εκεντροφόρο

α) Για εκεντροφόρο 268/276 ακουσες καλές κριτικές ή φοράς τέτοιον εκεντροφόρο στο δικό σου corrado

β) Αγορασες το corrado με αυτό τον εκεντροφόρο ή τον άλλαξες εσύ.

γ) Εάν τον άλλαξες εσύ σε πια περιοχή στροφών είδες βελτίωση

δ) Εκτός από εκεκτροφόρο τι άλλο πρέπει ν'αλλαξεις για να μην έχεισ προβλημα ? (οδηγούς βαλβίδων , ελατήρια βαλβίδων, καπελότα, ρυθμιζόμενη τροχαλία...)

ε) Τον έφτιαξες σε μηχανουργίο ή αγορασες καινούριο από Γερμανία

ζ) Πόσο πήγε το project ?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

τοω εκκετροφορο τον αγωρασα εγω απο γερμανια ειναι ο καλυτεροσ για g60 χωρις ασταθιες στο ρελαντι και περνει σε ολο το φασμα ολοι αυτον βαζουνε στα forum και κανει δουλεια με προγραμα theibach rs chip ,68 τροχαλια ,εξαγωγη απο το g lader rs ,63.5 εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω ,φιλτρο K&N,εκκετροφοπος schric 268/276 εβγαλε 218ps kai 30.5kg/m ροπη παει πολυ δυνατα ετσι για τιμεσ δεσ στο theibach.de απλα πρεπει να τον πεις το setup σου για φτιαχει το προγραμα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.