ferrariakos88 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Θα ήθελα να ξέρω αν και ο 80άρης που έχουν τα 9Ν3 από το 06 κ μετά και κι αυτός λάδι σαν τρελός.. Κ κάτι άσχετο.. και αυτός θέλει αλλαγή ιμάντα στα 60.000 ή παραπάνω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 με 10-40 που μου έχουν βάλει μέχρι τώρα...δεν καίει...ή μάλλον δεν φαίνεται να καίει κάτι... έχω 43000...κ γενικά το δουλεύω χαμηλά...πάνω από τις 4000 πάει μόνο στα ταξίδια με 5η, κ σε προσπεράσεις... στην επόμενη αλλαγή θα βάλω 5-30 mobil esp, ελπίζω να συνεχίσει να μην καίει... περισσότερα μετά το μάρτιο που θα γίνει η αλλαγή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrariakos88 Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 με 10-40 που μου έχουν βάλει μέχρι τώρα...δεν καίει...ή μάλλον δεν φαίνεται να καίει κάτι... έχω 43000...κ γενικά το δουλεύω χαμηλά...πάνω από τις 4000 πάει μόνο στα ταξίδια με 5η, κ σε προσπεράσεις... στην επόμενη αλλαγή θα βάλω 5-30 mobil esp, ελπίζω να συνεχίσει να μην καίει... περισσότερα μετά το μάρτιο που θα γίνει η αλλαγή... αλλαγή ιμάντα πότε θέλει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sun_night Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 αλλαγή ιμάντα πότε θέλει? καδενα εχει οχι ιμαντα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrariakos88 Posted January 23, 2010 Author Report Share Posted January 23, 2010 καδενα εχει οχι ιμαντα . Είναι σίγουρο αυτό??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 το ELSA για τον κινητηρα BUD 59kW a.k.a 80ps αναφερει ελεγχο στα 90000 χιλιομετρα και μετα καθε 30000 χιλιομετρα στον οδοντωτο ιμαντα.αν κατα τον ελεγχο διαπιστωθει φθορα τοτε πρεπει να αντικαστασταθει αμεσα.οπως ακριβως αναφερεται στο ELSA... Οδοντωτός ιμάντας και εντατήρας: Αντικατάσταση Οδηγία-Γενικά δεν είναι απαραίτητη μία αλλαγή ιμάντα πριν να φτάσει το τρέχον διάστημα αντικατάστασης. Ειδικότερα οι ρωγμές στο πίσω μέρος του ιμάντα δεν έχουν σχέση με τη διάρκεια ζωής και δεν μπορούν να θεωρηθούν μέτρο που εμπίπτει στην εξυπηρέτηση πελατών ή στην εγγύηση. ειδικοτερα,για την κατασταση του οδοντωτου ιμαντα ελεγξε για- - Ρωγμές, εγκάρσια κοψίματα - Διαχωρισμό στρώματος (σώμα ιμάντα, δέσμη λινών) - Διαχωρισμό στο σώμα ιμάντα - Κόψιμο λινών - Επιφανειακές ρωγμές (συνθετικός μανδύας) - Λάδια και ίχνη γράσου κατα τον ελεγχο προσεξε ιδιαιτερα για- A - Ρωγμές (πλευρά καλύματος) B - Φθορά στα πλαινά C - Φθορά λινών D - Ρωγμές (στα δόντια) @το χρονικο μοντελο που επιλεχτηκε ειναι ΜΥ07. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...