Jump to content
midiangr

Εξυπηρέτηση Από Κατάστημα Τεχνολογίας Και Αγορά Κινητού

Recommended Posts

Στέλνω για να ενημερώσω και να πάρω γνώμες σχετικά με την πολύ πρόσφατη εμπειρία μου, μετά από αγορά ενός κινητού τηλεφώνου Sony Ericsson C903

Το κινητό αγοράστηκε από το Πλαίσιο Κηφησιάς στις 30 Δεκεμβρίου, και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στις 2 Ιανουαρίου. Μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου, 4 με 5 φορές πάθαινε το εξής: εν μέσω συνομιλίας έπαυε να ακουγεται ο συνομιλητής και να σε ακούει. Το κινητό κολλούσε και ήθελε επανεκκίνηση.Επίσης, είχε κάνει restart μόνο του 2 φορές.

Έτσι, το άφησα στο Πλαίσιο Κηφισιάς στις 7 Ιανουαρίου, ατόφιο στο κουτί του, με τα πάντα, σχεδόν αχρησιμοποίητο (4 μέρες) και αγρατζούνιστο-καθώς έχω κόλλημα με αυτά. Ζητώ να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί, ως DOA. Στις 12 Ιανουαρίου με κάλεσαν, λέγοντάς μου πως δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα -"ο τεχνικός μας κάνει συνεχώς τηλέφωνα με κινητό από όταν το φέρατε και δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα".

Ζητώ να σταλεί στην αντιπροσωπεία ώστε να είμαι σίγουρος ότι είναι εντάξει, για να μην τρέχω ξανά στο μέλλον.

Φτάνει στη Sony Ericsson στις 20 Ιανουαρίου, γίνεται αναβάθμιση λογισμικού και φεύγει από εκεί στις 26 Ιανουαρίου. Γυρνά στο Πλαίσιο, και παραλαμβάνω το κινητό στις 3 Φεβρουαρίου από το Πλαίσιο με αναφορά από τη Sony Ericsson ότι το τηλέφωνο, κατά την παραλαβή ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ, όπως και φαινόταν άλλωστε.

Το γυρνάω την επόμενη μέρα πίσω, ζητώντας αντικατάσταση της συσκευής με νέα ίδια, ή επιστροφή των χρηματων μου, καθώς έδωσα ένα κινητό καινούργιο, με πρόβλημα, και μετά από ένα μήνα, μου επιστρέφουν ένα κινητό χτυπημένο + την όλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί.

Μετά από 2 ημέρες με καλεί ο "υπεύθυνος" του service και μου δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν δεχόμαστε ευθύνη για το χτύπημα, μου προσάπτει πως το είχα προκαλέσει εγώ από πριν και δεν το πρόσεξε κατά την παραλαβή, και το μόνο που δέχετε να κάνει είναι να το στείλει πάλι πίσω στην αντιπροσωπεία για αλλαγή πρόσοψης!

Μετά από 10λεπτη συζήτηση δεν καταλήγουμε πουθενά, και αποφάσισα να το αφήσω έτσι και να το πάρω πίσω, με σκοπό να κινηθώ με οποιονδήποτε τρόπο εναντίον τους, και να ενημερώσω όλους τους υπόλοιπους για το πάθημά μου, ώστε να γνωρίζετε τί εστί Πλαίσιο Κηφισιάς.

Περιττό να αναφέρω τα τηλέφωνα και τις ώρες ασχολίας που κατανάλωσα για το συγκεκριμένο θέμα όλο αυτό τον καιρό.

Έχε χάρη που λείπω στη Κρήτη αυτό τον μήνα και δεν είμαι στην Αθήνα...

Δυστυχώς, όλο αυτό τον καιρό λείπω εκτός Αθηνών και η παραλαβή και παράδοση του προϊόντος έγινε με αντιπρόσωπό μου, ενώ η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου.

Θα ήθελα τη γνώμη σας στο θέμα παρακαλώ, να διαπιστώσω ότι και εγώ δεν κάνω κάπου λάθος, και προτάσεις για το τί μπορεί να κάνει καάποιος σε αντίστοιχη περίπτωση.....Ευχαριστώ.

Edited by midiangr
Link to comment
Share on other sites

Στείλε ένα εξώδικο αρχικά και αν δεν καταφέρεις κάτι πήγαινε στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα και κατέθεσε μια μήνυση.

Επίσης υπάρχει μια υπηρεσία που δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της για την προστασία των καταναλωτών. Βρες τη και χτύπα και κει ένα τηλέφωνο.

Πάντως γενικά μη δώσεις λεφτά σε π.χ. δικηγόρους γιατί δεν πρόκειται να τα πάρεις ποτέ πίσω.

Δεν ξέρω αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις η μοναδική λύση που θαρρώ πως θα "πιάσει" είναι να πας μια μέρα που θα είναι κλειστά και να πετάξεις μια πέτρα στην τζαμαρία τους. Περνάς ακριβώς την επόμενη και ζητάς να δεις τον υπεύθυνο του service λέγοντας του: "Χθες, είδα ένα γυφτάκι να πετάει μία πέτρα στη τζαμαρία σας. Κάτι μου λέει πως θα ξανά έρθει... Α... Με εκείνο το κινητό μου, τι λέτε να κάνουμε;"

Link to comment
Share on other sites

Στείλε ένα εξώδικο αρχικά και αν δεν καταφέρεις κάτι πήγαινε στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα και κατέθεσε μια μήνυση.

Επίσης υπάρχει μια υπηρεσία που δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της για την προστασία των καταναλωτών. Βρες τη και χτύπα και κει ένα τηλέφωνο.

Πάντως γενικά μη δώσεις λεφτά σε π.χ. δικηγόρους γιατί δεν πρόκειται να τα πάρεις ποτέ πίσω.

Δεν ξέρω αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις η μοναδική λύση που θαρρώ πως θα "πιάσει" είναι να πας μια μέρα που θα είναι κλειστά και να πετάξεις μια πέτρα στην τζαμαρία τους. Περνάς ακριβώς την επόμενη και ζητάς να δεις τον υπεύθυνο του service λέγοντας του: "Χθες, είδα ένα γυφτάκι να πετάει μία πέτρα στη τζαμαρία σας. Κάτι μου λέει πως θα ξανά έρθει... Α... Με εκείνο το κινητό μου, τι λέτε να κάνουμε;"

Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο...

Έστειλα στο ΙΝ.ΚΑ., το Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. mail και στη Sony Ericsson...

Λεφτά δεν πρόκειται να δώσω, αλλά και γενικά με εξώδικο ή οτιδήποτε δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη,

καθώς δυστυχώς δεν πήρα πιστοποίηση κατά την πρώτη παράδοση του κινητού στο Πλαίσιο, ότι δεν έχει γρατζουνιές...

Όσο για το τελευταίο, νομίζω ότι περισσότερο θα μπλέξω, παρά θα λύσω το πρόβλημα...

Thnx πάντως!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, έχω ακούσει οτι εντός ενός εξαμήνου μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν αν και μονο αν παρουσιασει καποια βλαβη ή οτιδήποτε..αυτο δεν το ξερουν πολλοι και γιαυτο την πατανε! απλα θα πας και θα του πεις οτι θες να μιλησεις με εναν υπεύθυνο και θα του πεις οτι η συσκευή εκτως του οτι την παρελαβες χτυπημενη, παρουσίασε βλάβη και οτι συμφωνα με το νομο περι προστασίας καταναλωτη απαιτείς αντικατάσταση ή τα λεφτα σου πίσω! Δεν ειναι αερολογιες τα παραπάνω διοτι μου τα ανέφερε αξιοπιστη πιγη!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, έχω ακούσει οτι εντός ενός εξαμήνου μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν αν και μονο αν παρουσιασει καποια βλαβη ή οτιδήποτε..αυτο δεν το ξερουν πολλοι και γιαυτο την πατανε! απλα θα πας και θα του πεις οτι θες να μιλησεις με εναν υπεύθυνο και θα του πεις οτι η συσκευή εκτως του οτι την παρελαβες χτυπημενη, παρουσίασε βλάβη και οτι συμφωνα με το νομο περι προστασίας καταναλωτη απαιτείς αντικατάσταση ή τα λεφτα σου πίσω! Δεν ειναι αερολογιες τα παραπάνω διοτι μου τα ανέφερε αξιοπιστη πιγη!

Πολύ ενδιαφέρον, και μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο...

Στους όρους που δίνουν πάντως για επιστροφές, εγγυήσεις κλπ πάντως, δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο...

Μήπως μπορείς να με διαφωτίσεις περισσότερο, σε ποιες περιπτώσεις ισχύει, πού είναι γραμμένο, κλπ?

Ίσως και με ένα ΡΜ...

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, απλα στην περίπτωσή μου, ειχα ενα iphone το οποιο το έκανα μπάνιο και το επαιζα κινεζος και ρώτησα τον πατερα της κοπελας μου που ειναι σχετικος και μου ειπε να κανω αυτο αλλα παρελειψα να πω οτι το ειχα κανει εγω :good: τελικα πληρωσα +200¤ για φτιαξιμο αλλα δεν μπορουσα να κανω και αλλιως γιατι εγω το ειχα ξεκανει... εκτως αυτου, τις ίδιες αποριες ειχα! αλλα το μονο που μου ειπε ειναι οτι εχει επιβληθει απο ΕΕ αυτος ο νομος! και οντως ισχυει! μου εχει τυχει να παρω μπλουζα απο το αττικα και να εχει τριπιτσα καπου και την πηγα με την αποδειξη αγορας και την αλλαξανε επιτοπου...δεν ξερω τιποτα αλλο σχετικο :/ μπορώ αν θες να ρωτήσω την κοπελα μου να τον ρωτήσει σχετικα!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, έχω ακούσει οτι εντός ενός εξαμήνου μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν αν και μονο αν παρουσιασει καποια βλαβη ή οτιδήποτε..αυτο δεν το ξερουν πολλοι και γιαυτο την πατανε! απλα θα πας και θα του πεις οτι θες να μιλησεις με εναν υπεύθυνο και θα του πεις οτι η συσκευή εκτως του οτι την παρελαβες χτυπημενη, παρουσίασε βλάβη και οτι συμφωνα με το νομο περι προστασίας καταναλωτη απαιτείς αντικατάσταση ή τα λεφτα σου πίσω! Δεν ειναι αερολογιες τα παραπάνω διοτι μου τα ανέφερε αξιοπιστη πιγη!

Ήμαρτον, ποιος τα λέει αυτά; Διαβάστε και λίγο τον Ν3043/2002. Όχι και 6 μήνες DoA.... Το DoA (Dead On Arrival) για ηλ. συσκευές είναι για 7 ημέρες όπου μπορείς να ζητήσεις άμεση ατικατάσταση.... Μετά εμπίπτει στην εγγύηση. Η εγγυήση είναι για 2 ΕΤΗ (και ας λένε ορισμένοι οτι ισχύει για 1 χρόνο) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Edited by Clopyright
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.