anestis Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Εχετε παρει νερα απο το φιλτρο καμπινας μεσα στο αυτοκινητο και αν ναι τι κανατε?Εβρεξε τρελα εδω Καβαλα και μπηκα στο αυτοκινητο με γαλοτσες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Εχετε παρει νερα απο το φιλτρο καμπινας μεσα στο αυτοκινητο και αν ναι τι κανατε?Εβρεξε τρελα εδω Καβαλα και μπηκα στο αυτοκινητο με γαλοτσες. Πήγαινέ το κάπου (από πλυντήριο μέχρι αντιπροσωπεία - όπου θες ακόμα και μόνος αν πιάνουν τα χέρια σου) να σου τα λύσουν όλα μέσα, να βγει η μοκέτα για να στεγνώσουν τα πάντα, αλλίως θα σου μυρίσει μουχλίλα. Το έχω πάθει κ γω εν κινήσει, αφού έλειπε τάπα στο πάτωμα από το εργοστάσιο. Όταν με το καλό το πάρεις πίσω, κάνε έναν οπτικό έλεγχο από εμπρός εώς πίσω ότι όλα τα πλαστικά είναι σωστά τοποθετημένα και ότι δε λείπει καμία βίδα, αλλιώς θα αρχίσουν τα τριξίματα. Τώρα τι φταίει που μπήκε από το φίλτρο καμπίνας, είναι άλλο θέμα. Είσαι σίγουρος πως μπήκε από εκεί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Το έχω πάθει και γω με το polo 6N... Το πρόβλημα οφείλεται σε βουλωμένες (πλήρως ή μερικώς) υδροροές . Κάτω από το πλαστικό κάλυμα που βρίσκεται κάτω απο τους υαλοκαθαριστήρες αν ανοίξουμε καπώ, καταλήγει το 'αποχετευτικό' σύστημα του αυτοκινήτου, αν βουλώσει εκεί και βρέξει πολύ έχουμε διαρροή από το φίλτρο καμπίνας. Δυστυχώς κανένας δεν τα καθαρίζει αυτά στα πλαίσια του service/συντήρησης. Μόνο αν το πάθεις ξέρεις πλέον... Καλό είναι να γίνεται ετήσιο καθάρισμα στα λούκια και φύσημα με πεπιεσμένο αέρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted February 12, 2010 Author Report Share Posted February 12, 2010 Το έχω πάθει και γω με το polo 6N... Το πρόβλημα οφείλεται σε βουλωμένες (πλήρως ή μερικώς) υδροροές . Κάτω από το πλαστικό κάλυμα που βρίσκεται κάτω απο τους υαλοκαθαριστήρες αν ανοίξουμε καπώ, καταλήγει το 'αποχετευτικό' σύστημα του αυτοκινήτου, αν βουλώσει εκεί και βρέξει πολύ έχουμε διαρροή από το φίλτρο καμπίνας. Δυστυχώς κανένας δεν τα καθαρίζει αυτά στα πλαίσια του service/συντήρησης. Μόνο αν το πάθεις ξέρεις πλέον... Καλό είναι να γίνεται ετήσιο καθάρισμα στα λούκια και φύσημα με πεπιεσμένο αέρα Ετσι το επαθα κι εγω.Ξηλωσα ολο το πλαστκο καλυμα κατω απο το παρμπριζ για να δω τη γωνια του συνοδηγου βουλωμενη.Ετσι οπως ειπες και εσυ επαθα και τωρα εμαθα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...