tasos_tsal Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 καλησπερα....μου εχουν προτεινει να ανταλακξω το golf Iv 1.6 που εχω, με ενα leon 20vt 1.8. το δικο μου ειναι 2002 μοντελο το generation, ενω το λεον ειναι 2001. εχει περισσοτερα εξτρα απο το δικο μου ομως, αλλα ενω εγω εχω 65000 χλμ εκεινο εχει 115.000 ειναι πρωτο σταδιο στα 225....μαρεσει το τουρμπο σκεφτομουν να βαλω τροπετο στο γκολφακι μου...ποια ειναι η γνωμη σας? να το κανω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Απορώ πως μπήκες στην διαδικασία έστω και να το σκεφτείς. Με τίποτα, κράτα το γκολφακι σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 μπηκα στι διαδικασια επειδη μου αρεσει το γκαζι....ετσι και αλλιως σε αυτο το μοτερ που εχω δε μπορω να κανω και πολλα (1.6 ΒCB).....ισως σκεφτω την λυση του τροπετου απο 1.8Τ τελικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Αν σκέφτεσαι τροπέτο τότε πάρε το Leon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Αν σκέφτεσαι τροπέτο τότε πάρε το Leon. Αλλα οχι με 115.000χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Αν του πουλήσουν αμάξι αυτής της χρονολογίας με λιγότερα χιλιόμετρα θα τον κοροϊδεύουν, 100% θα έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Φίλε πήγαινέ το σε ένα μάστορα να το δει, κάνε έναν έλεγχο την τουρμπίνα και χτύπα το. Το Leon είναι κατά πολύ καλύτερο αμάξι ενός Golf IV τροπέτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 ευχαριστω για τις αποψεις σας...αλλα ειμαι πολυ μπερδεμενος ρε παιδια....απο τη μια γουσταρω το γκαζι του λεον,και δε λεω μαρεσει σαν αυτοκινητο αν και ειναι χρωματος κοκκινου για το οποιο δε τρελενομαι....εχει περισσοτερα εξτρα απο το golf μου (ζαντες,αναρτηση κτλ)...αλλα κολλας στα χιλιομετρα επειδη ειναι σχεδον τα διπλασια....εννοειται πως πριν ξεκινησω καποια κινηση θα το ελεγξω σε δικο μου μαστορα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samteo68 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Εαν τα λεφτα ειναι καλα δηλ.στα 2000¤ αξιζει τον κοπο.Το εκανε ενας φιλος μου και ειναι υπερ ευχαριστημενος.Να συμπληρωσω πως τα 225 ειναι δευτερο σταδιο.Το πρωτο ειναι 210 με προγραμμα revo.Να κοιταξεις εαν η τουρμπινα εχει ραγισματα,εαν εχει διαροες.Το πολυ πολυ να βαλεις και μια μεγαλητερη για περισοτερες αποδωσεις.Σκοπος ειναι να μην στο τρυπακι αυτο δηλ.με την ταχυτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Kαι μετατροπη να κανεις στο δικο σου σε 20vt ασχετα τι θα σου πει ο μαντρας που θα παρεις το τροπετο μπορει να εχει και παραπανω απο 115000 χλμ...Εγω παντως αν ηθελα 20vt θα το εκανα αφου πρωτα το ελενχα σε μηχανικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samteo68 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Σιγουρα πρωτα ελεγχος καλος,εσωτερικα τωρα εσωτερικα την μηχανη δεν μπορεις να την δεις.Εκει υπαρχει ενα Προβλημα.Λογικα η μηχανη δειχνει τα χιλ ποια ειναι.Τα μοτερ αυτα ομως αιναι αξιοπιστα.Δεν ακουσα για τετοια μοτερ να σπανε ευκολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Σιγουρα πρωτα ελεγχος καλος,εσωτερικα τωρα εσωτερικα την μηχανη δεν μπορεις να την δεις.Εκει υπαρχει ενα Προβλημα.Λογικα η μηχανη δειχνει τα χιλ ποια ειναι.Τα μοτερ αυτα ομως αιναι αξιοπιστα.Δεν ακουσα για τετοια μοτερ να σπανε ευκολα οχι ειναι πολυ καλα μοτερ...Αν το πας σε μηχανικο μπορει να δει μεσω vag com τα πραγματικα χιλιομετρα οπως και διαφορες μετρησεις για να κρινει πως ειναι το μοτερ!Επισης θα το ακουσει πως δουλευει και πιστεψε με βγαζει αρκετα συμπερασματα και με το αυτι μονο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samteo68 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Ο λογος που μιλαω για την μηχανη αυτη ειναι οτι ειμαι κατοχος αυτης και ειμαι παρα μα παρα πολυ ευχαριστημενος.Κολλησα και την ψωρα σ'ενα φιλο που πηραμε ενα leon 4χ4 και την βαλαμε σ'ενα 1.6.Χωρις το διαφορικο πισω γιατι δεν γινετε.Σαν να εχει αλλο αμαξι.Εχει μετα τρεξιμο για να το δηλωσεις.Χαρτια απο την αντιπροσωπεια και τρεχαγυρευοπουλε.Τα δινεις σ'ενα μηχανολογο σου περνει κανα 100¤ ακι σου κανει την δουλεια.Ααααα και τελη κυκλοφοριας σαν το polaκι μου 250¤ οσο δηλ ενα 1400 αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samteo68 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Με αλλα λογια κρατα το δικο σου αμαξι που ξερεις τι ειναι και βαλτου μια 1800 20vt κατα την δικη μου γνωμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Ο άλλος έστω και με αυτό το μικρό πείραγμα που έχει κάνει σημαίνει ότι το έχει σκίσει. Ακόμα, με τα λεφτά που θα έβαζες μοτέρ, πουλάς και το IV, βάζεις λίγα ακόμα και παίρνεις 5άρι GTi. Να μου πεις γιατί δεν θα είναι σκισμένο αυτό? Αρκετά απ'αυτά δεν είναι , μπορείς να το καταλάβεις αμέσως από την φυσιογνωμία και την ηλικία του ιδιοκτήτη. Γενικότερα όμως μεταχειρισμένο και τύπου .,.Τ,fr,cupra,R,gti,gt,type-R klp δεν το προτείνω. Το να έχεις γκάζια και να παίζεις με τις πιθανότητες να γίνεις κολλητός με τον μηχανικό δεν μου λέει τίποτα. Ακόμα και ψυχολογικά να το δεις, αγοράζεις κάτι που ξέρεις ότι πριν είχε "πειραγμένο ιδιοκτήτη". Εγώ προσωπικά δεν μπορώ. Καλύτερα υπομονή και κάποια στιγμή καινούργιο και όπως το θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...