anestis Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι οταν ξεκιναω σε μια ελφρια κατηφορα βλεπω στο καθρεπη μου ενα μικρο συνεφο καπνου? γιατι οχι στη ανηφορα η στο ισιαδι? γιατι τοτε καιω το πιο που λαδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted July 31, 2010 Author Report Share Posted July 31, 2010 μου ειπαν τσιμουχακια η οδηγοι βαλβιδων,τα αλλαξα λοιπον αλλα η μπουφλα πισω μπουφλα, και η "καταναλωση λαδιου" αν και μειωμενη υπαρχει ακομα αρκετη. τι μπορει να παιζει καμια ιδεα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Ειναι φυσιολογικο να σου βγαζει ντουμανι οταν εχει κλιση ο δρομος...Ολα τα τουρμπο το κανουν λογω των κατακαθησεων των λαδιων στην τουρμπινα...Αλλοι λενε για αλλο λογο...Παντως ολα το κανουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 1, 2010 Author Report Share Posted August 1, 2010 εχω 165000 ειχα καταναλωση λαδιου περιπου 1λιτρο στα 1000χλμ τωρα μειωθηκε στις πρωτες μου μετρησεις στα 300ml στα χιλια και φιλε Karaman καλα θυμασε δεν ειναι turbo εινα 1.4 16v 75ps μαμα. κατεβασα κεφαλαρι αλαχθηκαν τσιμουχακια {ηταν σε καλη κατασταση τελικα} και οδγοι βαλβιδων. Ο μαστορης εκρινε οτι δεν χρειαζετε να αλλαξουμε ελλατηρια στα πιστονια γιατι η συμπιεση που μετρησε ηταν πολυ καλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 εχω 165000 ειχα καταναλωση λαδιου περιπου 1λιτρο στα 1000χλμ τωρα μειωθηκε στις πρωτες μου μετρησεις στα 300ml στα χιλια και φιλε Karaman καλα θυμασε δεν ειναι turbo εινα 1.4 16v 75ps μαμα. κατεβασα κεφαλαρι αλαχθηκαν τσιμουχακια {ηταν σε καλη κατασταση τελικα} και οδγοι βαλβιδων. Ο μαστορης εκρινε οτι δεν χρειαζετε να αλλαξουμε ελλατηρια στα πιστονια γιατι η συμπιεση που μετρησε ηταν πολυ καλη Αν δεν χρειάζεται αλλαγη ελατηρίων τοτε γιατι καιει λαδια. Το αυτοκίνητο θελει ανοιγμα του κινητήρα μέτρημα κυλίνδρων και υποχρεωτικά αλλαγή ελατηρίων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 1, 2010 Author Report Share Posted August 1, 2010 Εμενα δεν με πειραζει να καιει λαδια το αυτοκινητο αλλα σε λογικα πλαισια.ποτε δεν αφηνω να αναψει το λαμπακι. ουτε καν ξερω πως ειναι αυτο παντα το ελεγχω μια η δυο φορες την εβομαδα και συμπληρωνω.Ομως ας πουμε οτι αυτη την στιγμη το τσεκαρω ειναι οκ και φευγω.σε μια διαδομη πολης δεκα λεπτων κατεβενω μια κατηφορα και ντουμανιαζει. παρκαρω αφηνω 15-20 λεπτα να κατσουν τα λαδια στο καρτερ τσεκαρω και η σταθμη ειναι 100 ml πιο κατω απο πριν.και εδω στην Καβαλα ειμαστε μονο ανηφορες και κατηφορες.οσο για την πρωτη μετρηση με 300 καταναλωση ηταν χωρις πιεση στο αυτοκινητο.σαν στρωσιμο.αν αρχισω και το παταω τι γινεται? παιζει να ειναι καμια αντλια λαδιου? δεν την εχω αλλαξει ποτε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 Τσιμουχακια οδηγοι βαλβιδων φλατζα 4 ωστηρια 4 λιτρα λαδι στεγανποιηση καρτερ αλλαγη καδου αναθυμιασεων ολα μαζι 450 ευρα.σημερα προσεξα και κατι αλλο. οταν κατεβενω την κατηφορα με νεκρα δεν βγαζει καθολου καπνα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 Φοραω mobil 10-40 ημισυνθετικα εχεις να προτεινεις κατι? ο μηχανικος που το εφτιαξε επιμενει να βαλω OMV. Eσυ τι λες να εβαζα καποιο φουλ συνθετικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 Πριν επεμβω στο κεφαλαρι δοκιμασα τα MOBIL1 esp 5-30 ειχα δει τοτε μια διαφορα στην καταναλωση αρχικα στο μισο δλδ απο 1lt στα 500ml μετα ομως επιστρεψαμε στα ιδια και ετσι αποφασισα να το φτιαξω.Ο φιλος ομως ο Joop μου ειπε καποτε οτι αυτα ειναι εκτος της προδιαγραφης το κινητηρα. Tι λες να βαλω MOBIL 1 0-40 ή CASTROL 5-40? 5-50 εδω Καβαλα δεν μπορεσα να βρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 5-50 εδω Καβαλα δεν μπορεσα να βρω. - για Mobil-1 ρωτα εδω: http://www.steico.gr/659C34FF.el.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 castrol ειναι το καλυτερο γ το τουτου σου αλλα οπως ειπε κ ο φιλος ποιο χοντρα λαδια κ απαραιτητος ελατηρια θα σταματησουν ολα...κ μετα τα ελατηρια ενα καλο στρωσημο στα καινουργια κ τελος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Το 30αρι ειναι πολυ ψιλο, και δεν κανει για το μοτερ σου. και 0-40 ή 5-40 να βαλεις δεν αλαζεις κατι γιατι οταν ζεσταθει το μοτερ σου παλι εχεις ενα λαδι που συμπερηφερετε σαν 40αρι οπως το 10-40, για αυτο σου ειπα για 5-50 το οποιο στην κρυα εκκινηση δεν θα εχεις προβλημα με τις βαλβιδες σου που ρυθμιζονται υδραλικα και σε ψιλες θερμοκρασιες θα εχεις ενα 50αρι λαδι που ισως περναει ποιο δυσκολα απο τα ελατηρια (αν απο εκει περναει λαδι)...ολα αυτα θεωριες ετσι??? Απο την αλλη να αλαξεις μαρκα θελεις πολυ χρονο για να δεις ποιο ειναι το καταληλο λαδι, γιατι δεν θα δοκιμαζεις λαδια καθε 1000χιλιομετρα... Λοιπον! τα παρειγγιλα και θα τα δοκμασω θα εχετε νεα μου.ευχαριστω παιδια για την βοηθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Δουλεια πολυ το αμαξι πολυ καιρο στο συνεργειο,τα λαδια αργησαν να ερθουν{με χελωνα απο Αγγλια} αυτη τη εβδομαδα βαζω τα 5-50 της Mobil και βλεπουμε.Μηπως φιλε Karaman μπορεις να μου πεις οταν αναψει το λαμπακι ποσο λαδι λειπει απο το μοτορι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Δςν αφησα ποτε να αναψει το λαμπακι. δεν ξερω αν λειτουργει κιολας και φοβαμαι να το δοκιμασω αλλα ηθελα να το ξερω αυτο προς γνωσιν και συμορφωσιν.Παντως οταν παω Θεσσαλονικη πρωτα συμπληρωνω και μετα παω οσο παει. Σε ελαφρια κατηφορα ειδα 190 περιπου 3 μερες πριν. Anyway σε ευχαριστω παντως για την βοηθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Οταν λειπει ενα λιτρο στην βεργα τι ενδειξη θα εχουμε? γιατι το manual λεει οτι στο min συμπληρωνεις 0,5 λιτ. Ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Περιπου 500χλμ καμια μεταβολη στην βεργα σχεδον καθολου ντουμανι απο την εξατμιση με τα 5-50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...