stavros geoldasis Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Γεια σας παιδες θελω να μου λυσετε μια απορια ειναι φυσιολογικο να πηγαινω ταξιδι με το αμαξι μου ενα passat 98 μοντελο 1.6L με σταθερο γκαζι 3500 στροφες και να δουλευει ο κινητηρας με θερμοκρασια 75 -80 βαθμους και ειδικα σε κατηφορα να πεφτει στους 70? Πιανω ξανα ευθεια δινω γκαζι παλι 75 -80 βαθμους. Το λεω στον μηχανικο που φτιαχνω το αμαξι και μου λεει οτι αυτο συμβαινει επειδη φοραει τον κινητηρα διαμηκη και δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου συνεχεια οτι παιρνει κινηση απο το στροφαλο. Ισχυει κατι τετοιο η υπαρχει κανενα προβλημα στο συστημα ψηξης του κινητηρα? θελω τη γνωμη σας ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Βλακειες σου λεει να του πεις.Αλλαξε συνεργειο καλυτερα φιλε μου!! Η βαλβιδα του βεντιλατερ ή θερμοστατης το προκαλει συνηθως αυτο. Το ιδιο εκανε και στο δικο μου,σε κατηφορα πχ Κατεχακη βραδυ επεφτε στους 70. Πηγαινε το σε καποιο συνεργειο και θα στο αλλαξουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 ο θερμοστάτης είναι κλασική ζημιά στα δικά μας μοντέλα. Και εγώ είχα αλάξει στα 100.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 ο θερμοστάτης είναι κλασική ζημιά στα δικά μας μοντέλα. Και εγώ είχα αλάξει στα 100.000km δεν είναι ζημία αλλα προληπτικά αλαζετε... κλασική ζημία είναι η φλάντζες ψεφτοκαπακου(τουρμπο) όπως και το λιμνιασμα στο μηχανοστασιο απο τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου.. θερμοστάτης + τρόμπα νερού πάνε πακέτο με τους ιμάντες(100.000χλμ)... αλλιώς δεν θα ήθελές να ξανατρεχεις σε συνεργείο όταν θα χάνει νερά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...