Jump to content
slowboy

Sos Sos Πλεξουδα Επειγον

Recommended Posts

Παιδιά sos sos sos , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ EΠΕΙΓΟΝ..

το αμαξι μου ειναι golf iv 1400 και πηρα οπως μερικοι θα ξερετε ολοκληρο αμαξι golf τρακαρισμενο 1.8τ.

Μου βγαλανε το μοτερ μου το 1400αρι και βγαλανε επισης και την πλεξουδα μου..με την προοπτικιη να βαλω και το μοτερ και την πλεξουδα απο το 1,8Τ.

Μολις τωρα εμαθα οτι κατι τετοιο δεν χρειαζοταν να γινει.

Οπως ενημερωθηκα , με την πλεξουδα μου απο το 1400 και με το μοτερ το 1,8Τ πανω στο αμαξι μου , θα ερχοταν ηλεκτρολογος και σε 4 ωρες πανω κατω θα μου το εβαζε μπρος.

Απλα θα επρεπε να χρησιμοποιησει μονο μερικα καλωδια απο την πλεξουδα του 1,8Τ.

Τωρα ειμαι σε διλημα...

Να ξαναπερασω την δικη μου την πλεξουδα απο το 1400 και να το κανω ετσι οπως μου ειπε ή να βάλω τελικά την πλεξούδα απο το 1800 επάνω στο αμαξι και να συνεχίσω όπως ξεκίνησα???

Kαι με τα κλειδια και imoblizer τι γινεται?Βαζω μοτερ+πλεξουδα 1,8Τ και χρησιμοποιω τα κλειδια και imobilizer του 1,8Τ ή του 1,4? Ή βάζω την πλεξουδα μου την 1,4 και με τα δικα μου κλειδια και imobilizer ρίχνω πάνω στο αμαξι μου το 1,8τ μοτερ και το φτιαχνει έτσι ο ηλεκτρολογος??

Να αναφέρω οτι το δικο μου το 1400αρι ειναι 2 πορτο και το 1800αρι τετραπορτο με ηλιοροφή.

Τα φωτα σας παιδια...ειληκρινα ειναι επειγον...

Οσοι απο εσας εχετε κανει την μετατροπη αυτη, πειτε μου τι κανατε με την ηλκετρονικη καλωδιωση..

Περιμενω οσο το δυνατον πιο γρηγορες και πιο αξιόπιστες πληροφορίες.

Ευχαριστώ.

Edited by slowboy
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Αν από το τρακαρισμένο έχεις κλειδαριές, κλειδιά, immo, κοντερ κτλ, μη το συζητάς καθόλου, βάλτα χωρίς δευτερη σκέψη. Αν όχι τότε θα έχεις ένα θεματάκι με το immo, το οποίο φτιάχνεται φυσικά, αλλά από πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους που ασχολούνται με το vag. Φυσικά μπορείς να πας κ αντιπροσωπεία αλλά εκεί θα χρειαστεί να δώσεις αριθμό πλαισίου κ κινητήρα από το 1.8 και να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν έχει δηλωθεί σαν κλεμμένο. Το θέμα με το immobilizer είναι να βρεις και τι τύπο immobilizer έχει το 1.4 και το 1.8 (immo 2 ή 3, αναφέρεται σε γενιές χρονολογικά). Κάνε μια αναζήτηση εδώ στο κλαμπ για το μέλος quicksilver που έχει κάνει αντίστοιχη μετατροπή και είχε πρόβλημα με το ιμμο του 1.4 που είχε κρατήσει. Νομίζω ότι για την κωδικοποίηση του immo θα χρειαστείς τα vin numbers τα οποία υποτίθεται ότι μόνο από αντιπροσωπεία μπορείς να τα πάρεις, αλλά κυκλοφορουν κ αρκετά κινέζικα καλώδια που στα βρίσκουν μέσω θύρας obd. Ένας καλός ηλεκτρολόγος που να έχει ξαναασχοληθεί με τέτοια μετατροπή, δε θα έχει πρόβλημα λογικά με όλα τα παραπάνω κ θα έχει κ τα κατάλληλα μέσα. Παρόλαυτά, όπως σου είπα κ στην αρχή, δε βρίσκω το λόγο να μη βάλεις τα πάντα από το 1.8 από τη στιγμή που τα έχεις + ότι θα έχεις και το κοντερ με τα 260, όπως είπε κ ο karaman, που ίσως έχει και την οθονούλα, είτε μισή είτε ολόκληρη

Link to comment
Share on other sites

Παιδια 1000 ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας..

Να είστε καλά..με ξεαγχώασατε...

Οντως έχω τα πάντα απο το 1.8Τ και τελικά θα προχωρήσω όπως με πληροφορήσατε..

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια 1000 ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας..

Να είστε καλά..με ξεαγχώασατε...

Οντως έχω τα πάντα απο το 1.8Τ και τελικά θα προχωρήσω όπως με πληροφορήσατε..

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Παιδιά και παλι ΕΠΕΙΓΟΝ και αυτη τη φορά ίσως ΠΙΟ ΠΟΛΥ απο πριν.

Μαλωσα με τον ηλεκτρολογο το πρωι που ειμουν στο αμαξι και διέκοψα την συνεργασια μαζί του γιατι μια μερα ερχόταν , μια δεν ερχοταν και οοοοταν το θυμοταν να έρθει ,δούλευε 2 ωρες και τα παραταγε.

Τωρα έχω μεινει με το αμάξι μου χωρις καθολου πλεξουδα πανω του και με το μοτερ απο το 1,8τ στην ακρη ετοιμο απο service και ΟΝΤΩΣ ειμαι σε απογνωση.

Με ενα αλλο ηλεκτρολογο που μου συνέστησαν ( ο οποιος εχει κανει οπως ενημερωθηκα παρα πολλες μετατροπες και δουλευει μεσα σε μια αντιπροσωπεια vw) και ήρθε και είδε πριν λιγο την κατασταση , συζήτησα και ζητάει 1300 euroooo γιατι έτσι όπωσ το έκανε ο αλλος λεει , για να μου το βαλει μπρος θελει τοσα...

Και θα βαλει την πλεξουδα πο το 1400 οπως σας ειπα και πιο πανω και μερικα καλωδια απο το 1,8τ θα τα ενωσει πανω στην πλεξουδα απο το 1400.

Τον ρωτησα γιατι δε βαζει την πλεξουδα απο το 1,8τ ολοκληρη και ειπε πως δεν χρειαζεται γιατι και το τρακαρισμενο αμαξι που πηρα σαν 1,8τ και αυτο μετατροπη ηταν λεει και φοραγε την πλεξουδα του 1400 τροποποιημενη για να δουλεψει με το 1,8τ.

Οπως μου τα λεει αυτος , θα το κανει ετσι και μαλιστα με τα δικα μου κλειδια και οργανα κοντερ κτλ απο το 1400.

Εχω παθει απειρα εγκεφαλικα με ολο το θεμα...

Aν είναι δυνατόν!!! Τωρα όσοι απο εσας γνωρίζετε καποιον ΚΑΛΟ ηλεκτρολογο..να μου δωσετε κανενα τηλεφωνο να μιλησω...θα το εκτιμουσα παρα πολυ...

Ηξερα οτι οι ηλετρολογοι θελουν προσοχη , αλλα πρωτου κανω κατι που θα το ΞΑΝΑμετανιώσω με τα ηλεκτρολογικα , ζηταω την βοήθεια σας..

Οκ την πατησα....το θεμα ειναι να μην την ξαναπατησω και φυσικα να τελειωσω σωστα το αμαξι με την μετατροπη...

Περιμένω αν εχετε απαντησεις να με βοηθήσετε...Ειναι κρίμα τωρα που εχω κανει τοσο καλη δουλεια στο μοτερ να κολλισω στα ηλεκτρολογικα..

Edited by slowboy
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, έχε υπομονή και μη βιαστείς, ώστε να γίνει σωστή δουλειά. Νομίζω πως τα χρήματα που σου ζήτησε ο ηλεκτρολόγος είναι υπερβολικά πολλά. Δυστυχώς δεν έχω κάποιον να σου συστήσω, αλλά με ψάξιμο και αν διαθέτεις λίγο χρόνο και έχεις κ άλλο όχημα να κινηθείς όσο είναι το αμάξι μέσα, θα βρεθεί λύση. Για αρχή θα μπορούσες να απευθυνθείς σε κάποιους "γνωστούς" βελτιωτές που σίγουρα οι ηλεκτρολόγοι τους έχουν κάνει τέτοιες δουλειές, να δεις τι θα πούνε από τιμές. Εγώ νομίζω είναι δουλειά το πολύ 450-500 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθησω να βρω οτι μπορω και εγω....τωρα οποιος εχει info για κανενα καλο ηλεκτρολογο ας με ενημερωσει ρε παιδες ...!

Ευχαριστώ παντως φιλε archon_rc.

Τωρα να προσθεσω μια σκεψη μου...

Εστω οτι το 1,8τ που αγορασα τρακαρισμενο ηταν παλιοτερα 1,4. οκ?

Γιατι ο ηλεκτρολογος που μου το ανεφερε δεν βαζει την πλεξουδα απο το 1,8τ και ας ηταν απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη με τροποποιημενη πλεξουδα απο 1,4...???

Αυτος στην ουσια θελει να μου βαλει ξανα πανω την 1,4 πλεξουδα μου και να της προσθεσει 5-10 καλωδια... ο,τι δηλαδη μου λεει πως ειχε κανει και ο προηγουμενος που εφαγε τη στουκα....

Αρα ποιος ο λογος να το κανω ετσι??

Αφου το τρακαρισμενο οταν το αγορασα το εβαλα κανονικα με το κλειδι του μπροστα και δουλευε κανονικοτατα...αρα φοραω πανω στο αμαξι μου και το μοτερ και την πλεξουδα του κομπλε με immo κτλ και με το κλειδι του για να παιρνει μπρος..

και απλα δε θα ανοιγουν οι πορτες μου με τα κλειδια του... το πολυ πολυ να αλλαξω και τους αφαλους απο τις πορτες μου και να βαλω τα δικα του τελος...

Σωστα δε τα λεω...??

Edited by slowboy
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζοταν να βγαλεις την πλεξουδα σου απο πανω τσαμπα κοπος...Οντως μπορει να μπει πανω στην δικια σου πλεξουδα οτι χρειαζετε για να λειτουργησει ο 1.8Τ...Λαθος εκανες και εβγαλες την δικη σου!Τωρα σου ζηταει οσα θελει γιατι θελει περρισοτερη δουλεια!Παντως 1300 ειναι υπερβολικα πολλα ακομα και για να στην περασει απο την αρχη!Ψαξε βρες καλο ηλεκτρολογο...Εγω στο ειχα πει και πριν λιγο καιρο!Ειναι μην μπλεξεις...Ελπιζω ολα να πανε καλα!Οσο για το immobilizer κτλπ κρατα τα δικα σου οπως ειναι δεν χρειαζετε να τα αλλαξεις!Το μονο που θα κερδισεις ειναι παραπανω εξοδα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζοταν να βγαλεις την πλεξουδα σου απο πανω τσαμπα κοπος...Οντως μπορει να μπει πανω στην δικια σου πλεξουδα οτι χρειαζετε για να λειτουργησει ο 1.8Τ...Λαθος εκανες και εβγαλες την δικη σου!Τωρα σου ζηταει οσα θελει γιατι θελει περρισοτερη δουλεια!Παντως 1300 ειναι υπερβολικα πολλα ακομα και για να στην περασει απο την αρχη!Ψαξε βρες καλο ηλεκτρολογο...Εγω στο ειχα πει και πριν λιγο καιρο!Ειναι μην μπλεξεις...Ελπιζω ολα να πανε καλα!Οσο για το immobilizer κτλπ κρατα τα δικα σου οπως ειναι δεν χρειαζετε να τα αλλαξεις!Το μονο που θα κερδισεις ειναι παραπανω εξοδα...

Εμπλεξα..όντως..

Απλα μου τον συνεστησαν με εγγυηση αυτον τον ηλεκτρογο..ειρωνεια εεε??

anyway..θα δω τι θα κανω..Ευχαριστω παντως φιλε μου..!

Το immo λες να βαλω το δικο μου?? Και απλα να βαλω το κοντερ απο το 1,8τ για να δειχνει σωστα...??

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδευεσε, το ιμομπιλαιζερ ειναι μεσα στο κοντερ σου φιξ...καλητερα να παρεις την κλειδαρια και τους αφαλους απο το τρακαρησμενο, να εχεις ποιο λιγη φασαρια,αν κρατησεις το δικο σου ιμομπιλαιζερ θα εχεις κοντερ 220κμ, και θα χρειαστεις και κωδικοποιηση του εγγεφαλου με το ιμομπιλαιζερ. Αν βαλεις το κοντερ απο το 1800 παλι θα χρειαστεις κωδικοποιηση του ιμομπιλαιζερ με τα κλειδια σου. οσο για τα 1400ε που ζητουσε ο αλλος...μαλλον τοσα του λυπανε.! Ψαξε θα βρεις ηλεκτρολογο με τα μισα και ποιο λιγα λεφτα. Και η γνωμη μου ειναι αν η πλεξουδα απο το τρακαρησμενο δεν εχει κοπει απο τον προηγουμενο ηλεκτρολογο ξηλωσε την απο το τρακαρησμενο και περασε την μονος σου και οπου σκαλωσεις τοτε πηγαινεις σε ηλεκτρολογο.

Ευχαριστώ φιλε Κaraman.. και ολους σας παιδια...ειληκρινα..!!

Θα περασω πλεξουδα κοντερ-immo κλειδια και αφαλους απο πορτες απο το 1,8τ πανω στο δικο μου και τελος.

Να ρωτησω κατι ακομα??

Οταν κουμπωθει ολη η πλεξουδα και μπει πανω το μοτερ...θα παρει αμεσως μπρος ή χρειαζεται καποια εντολη απο συδεδεμενο λαπτοπ ,στη φυσα που εχει κρυμμενη στο ταμπλω...?(πανω απο το τασακι...ελπιζω να εγινα κατανοητος...)

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε?? Εμαθα το μιζαρισες.!!

Tα εμαθες εε!!

Πολυ τρεξιμο παντως...!!

Λοιπον περασα ολη την πλεξουδα απο το τρακαρισμενο και κρατησα τα δικα του κοντερ και κλειδι.

Και τελικα ναι μιζαρισε και ακουγεται μια χαρα...!!Βεβαια τα καλωδια ακομα ειναι χύμα..στην καμπινα..δεν εχιε μπει ξανα το ταμπλω.

Περασαμε και τα brembo με rbf 600 motul και σωληνακια υψηλής ,αλλα δε χωρανε να μπουν οι ζαντες μου τωρα.(7Χ17).

Μαλλον παω για αποστατες 17-18mm.

Εβαλα 16mm και ειναι οριακα να μη βρει η μεσα μερια απο την ακτινα της ζαντας , στη δαγκανα...

Καμια αλλη γνώμη κανείς για αυτο?

Φοβαμαι οτι με 17mm αποστατες καιζαντα 7αρα θα βγαινει εξω απο το φτερο..

Περα απο αυτα , πραγματοποιηθηκε και αλλαγη τουρμπινας με την ιδια (κ03 καινουργια)

μπουζι bosch f5dpor , λαδια castrol edge 5w-30 , δισκο πλατο ρουλεμαν βολαν valeo και βαλβολινες amsoil , τρομπα νερου με μεταλλικο impeller .

Αυτα και βλεπουμε...!!! ΕΕΕ λογικα μεχρι τελος της βδομαδας θα με εχει τελειωσει και ο ηλεκτρολογος..

Και παλι ενα μεγαλο ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ οσους βοηθησαν με τις γνωσεις τους.Ασε που ολο και κατι θα χρειαστεί να ρωτησω πάλι..

Οπως ας πουμε τι διαμετρο εξατμιση να βαλω..??63?? μεχρι και την μεση φοράει 63..απο εκει και πισω?? τι να βαλω...??παλι 63??

Edited by slowboy
Link to comment
Share on other sites

Tα εμαθες εε!!

Πολυ τρεξιμο παντως...!!

Λοιπον περασα ολη την πλεξουδα απο το τρακαρισμενο και κρατησα τα δικα του κοντερ και κλειδι.

Και τελικα ναι μιζαρισε και ακουγεται μια χαρα...!!Βεβαια τα καλωδια ακομα ειναι χύμα..στην καμπινα..δεν εχιε μπει ξανα το ταμπλω.

Περασαμε και τα brembo με rbf 600 motul και σωληνακια υψηλής ,αλλα δε χωρανε να μπουν οι ζαντες μου τωρα.(7Χ17).

Μαλλον παω για αποστατες 17-18mm.

Εβαλα 16mm και ειναι οριακα να μη βρει η μεσα μερια απο την ακτινα της ζαντας , στη δαγκανα...

Καμια αλλη γνώμη κανείς για αυτο?

Φοβαμαι οτι με 17mm αποστατες καιζαντα 7αρα θα βγαινει εξω απο το φτερο..

Περα απο αυτα , πραγματοποιηθηκε και αλλαγη τουρμπινας με την ιδια (κ03 καινουργια)

μπουζι bosch f5dpor , λαδια castrol edge 5w-30 , δισκο πλατο ρουλεμαν βολαν valeo και βαλβολινες amsoil , τρομπα νερου με μεταλλικο impeller .

Αυτα και βλεπουμε...!!! ΕΕΕ λογικα μεχρι τελος της βδομαδας θα με εχει τελειωσει και ο ηλεκτρολογος..

Και παλι ενα μεγαλο ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ οσους βοηθησαν με τις γνωσεις τους.Ασε που ολο και κατι θα χρειαστεί να ρωτησω πάλι..

Οπως ας πουμε τι διαμετρο εξατμιση να βαλω..??63?? μεχρι και την μεση φοράει 63..απο εκει και πισω?? τι να βαλω...??παλι 63??

Εγω φοραω ολοκληρη 70αρα...Εβαλα αυτη για να εχω χαμηλοτερες θερμοκρασιες και επειδη καποια στιγμη θα παω για αρκετα αλογακια!Οποτε θα μου χρειαστει...Αν εχεις σκοπο να το κανει μεχρι 1ο σταδιο(225-250+ αλογα) βαλε και απο κει και πισω 63.5...Οποτε θα ειναι ολοκληρη 63.5!Μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

ok ευχαριστώ για το info.Παω για 63,5 μεχρι πίσω.

Παιζει ρόλο και τι διάμετρο θα εχει το τελικό καζανάκι??

Το λέω γιατι έχω ένα Sebring τελικό αλλά δε ξέρω αν κάνει να το βάλω παλί πανω..

εστω και προσωρινά παιδιά, γιατι ξεφραγκιάστηκα...!!!

Link to comment
Share on other sites

ok ευχαριστώ για το info.Παω για 63,5 μεχρι πίσω.

Παιζει ρόλο και τι διάμετρο θα εχει το τελικό καζανάκι??

Το λέω γιατι έχω ένα Sebring τελικό αλλά δε ξέρω αν κάνει να το βάλω παλί πανω..

εστω και προσωρινά παιδιά, γιατι ξεφραγκιάστηκα...!!!

Μπορεις να βαλεις οτι θες...Απλα να ξερεις οτι δε θα εχεις τη σωστη διαμετρο και αποδοση που θα θες!Αν το καζανακι σου εχει τη σωστη διαμετρο βαλτο...Δειξτο στον εξατμισα και θα σου πει!Αν και δεν νομιζω να κανει γιατι λογικα το ειχες στο 1.4 οποτε θα ειναι πολυ μικρο!

Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι μολις το πηρα απο μετατροπη απο 1600αρη σε gti.ο ηλεκτρολογος μου ηταν αστερι ολα οκ με το μαμα καντραν και με τα ιδια κλειδια.το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι γραφει το ταχυμετρο 20 χιλιομετρα λιγοτερο.τιποτα αλλο.θα ηθελα να ρωτησω κατι.μολις το πηρα περασα εξατμιση apo down pipe μεχρι πισω 63,5 intercooler greddy σκαστρα forge ρυθμιζομενη αγελαδα forge οργανα greddy-apexi συν το προγραμμα που φορουσε και που μου ειπαν οτι υπαρχει αφου κοφταρω 7200 και εχω 1,2 πιεση με οβερ 1,4.ηθελα να ρωτησω ειναι φυσιολογικο να κανει κατι σκασιματα η εξατμιση στην 3η 4η και καποιες φορες στην 5η οταν το πλακωνω και μια δυο φορες μου πεταξε μαυριλα πισω.ειναι απλος καπνα η πεταει ακαφτες?ξερει κανεις κανεναν καλο προγραμματιστη να το παω να το δει?το πηγα σε καποιον και αντι να κανει διαγνωση μου λεει να το δοκιμασω με κανενα μαμα octavia gt193 αν το φυγω δουλευει οκ λεει.ειναι λογικη αυτην?αν και το δοκιμασα να λεμε την αληθεια οχι με μαμα με προγαμμα abt και το εφυγα 3 αμαξια στα 0-400 αλλα ειναι λογικη αυτη για να ησυχασω?κανεναν καλο προγραμματιστη ξερουμε στα βορεια?

Edited by GOLFAKIAS_1985
Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι μολις το πηρα απο μετατροπη απο 1600αρη σε gti.ο ηλεκτρολογος μου ηταν αστερι ολα οκ με το μαμα καντραν και με τα ιδια κλειδια.το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι γραφει το ταχυμετρο 20 χιλιομετρα λιγοτερο.τιποτα αλλο.

Μπραβο ...πολλα και ασφαλή χιλιοετρα σου ευχομαι αγορινα..Πως ειναι οι εντυπωσεις να οδηγας το ιδιο αμαξι πλεον σαν 1,8τ??

Εγω το πήγα σε αλλον ηλεκτρολογο και σωθηκα...και εβαλα κοντερ και κλειδι απο το gti.Την Δευτερα το παιρνω!

Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι μολις το πηρα απο μετατροπη απο 1600αρη σε gti.ο ηλεκτρολογος μου ηταν αστερι ολα οκ με το μαμα καντραν και με τα ιδια κλειδια.το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι γραφει το ταχυμετρο 20 χιλιομετρα λιγοτερο.τιποτα αλλο.θα ηθελα να ρωτησω κατι.μολις το πηρα περασα εξατμιση apo down pipe μεχρι πισω 63,5 intercooler greddy σκαστρα forge ρυθμιζομενη αγελαδα forge οργανα greddy-apexi συν το προγραμμα που φορουσε και που μου ειπαν οτι υπαρχει αφου κοφταρω 7200 και εχω 1,2 πιεση με οβερ 1,4.ηθελα να ρωτησω ειναι φυσιολογικο να κανει κατι σκασιματα η εξατμιση στην 3η 4η και καποιες φορες στην 5η οταν το πλακωνω και μια δυο φορες μου πεταξε μαυριλα πισω.ειναι απλος καπνα η πεταει ακαφτες?ξερει κανεις κανεναν καλο προγραμματιστη να το παω να το δει?το πηγα σε καποιον και αντι να κανει διαγνωση μου λεει να το δοκιμασω με κανενα μαμα octavia gt193 αν το φυγω δουλευει οκ λεει.ειναι λογικη αυτην?αν και το δοκιμασα να λεμε την αληθεια οχι με μαμα με προγαμμα abt και το εφυγα 3 αμαξια στα 0-400 αλλα ειναι λογικη αυτη για να ησυχασω?κανεναν καλο προγραμματιστη ξερουμε στα βορεια?

Ο προγραμματιστης που σου ειπε να δοκιμασεις για να δεις αν ειναι οκ το προγραμμα να του πεις ειναι για τα πανηγυρια...Εντελως!Μην ξαναπατησεις σαυτον που σου ειπε ετσι..Αντι να δει τους χαρτες στον εγκεφαλο και να δει μηπως δουλευει πλουσια σου ειπε να δοκιμασεις? :whistling: :whistling: Πηγαινε σε καποιον προγραμματιστη να δεις τι παιζει..Το οτι κανει σκασιματα μπορει να οφειλετε στο οτι δεν εχεις καταλυτη(εχεις?) ή εχεις πλουσιο μειγμα λογω προγραμματος!Η μαυριλα παλι ισως λογω μειγματος ή εχει αρτχισει και τα παιζει η τουρμπινα σου και καιει λαδια!Πηγαινε σε ενα σοβαρο προγραμματιστη να δει τι παιζει με το προγραμμα σου γιατι οτι και να πουμε απο δω ειναι λιγο...

Link to comment
Share on other sites

Ολα ΟΚ επιτελους με τη πλεξούδα..

Το αμαξι λειτουργει πλεον κανονικά ξανά..!!!

Οι πρωτες εντυπωσεις απο τις βολτες που εχω προλαβει να κανω ειναι παρα πολυ καλες..

Κατι λεπτομερειες εχουν μεινει μονο..

Ευχαριστω και παλι ολους οσους με βοηθησαν με τις απαντησεις τους..!!

Χωρις τις καθοδηγησεις που μου δωσατε παιδια , ακομα θα ψαχνομουνα να βγαλω άκρη..!!

Link to comment
Share on other sites

Ολα ΟΚ επιτελους με τη πλεξούδα..

Το αμαξι λειτουργει πλεον κανονικά ξανά..!!!

Οι πρωτες εντυπωσεις απο τις βολτες που εχω προλαβει να κανω ειναι παρα πολυ καλες..

Κατι λεπτομερειες εχουν μεινει μονο..

Ευχαριστω και παλι ολους οσους με βοηθησαν με τις απαντησεις τους..!!

Χωρις τις καθοδηγησεις που μου δωσατε παιδια , ακομα θα ψαχνομουνα να βγαλω άκρη..!!

Με γειά φίλε.

Link to comment
Share on other sites

Ολα ΟΚ επιτελους με τη πλεξούδα..

Το αμαξι λειτουργει πλεον κανονικά ξανά..!!!

Οι πρωτες εντυπωσεις απο τις βολτες που εχω προλαβει να κανω ειναι παρα πολυ καλες..

Κατι λεπτομερειες εχουν μεινει μονο..

Ευχαριστω και παλι ολους οσους με βοηθησαν με τις απαντησεις τους..!!

Χωρις τις καθοδηγησεις που μου δωσατε παιδια , ακομα θα ψαχνομουνα να βγαλω άκρη..!!

αντε καλες βολτες και καιρος να το ευχαριστηθεις! :unsure::(

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ πολύ παιδιά!!

Ειναι σαν άλλο αμαξι πια!Λογω εργασιας δεν βρισκω την ευκαιρεια να το ευχαριστηθω οσο θελω...

Σε κανενα ρεπο μονο θα το προσπαθησω..!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.