Jump to content
Haldol

Περίεργα Προβλήματα Σε Polo 9N3

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Πριν καιρό το αμάξι είχε κάτι προβληματάκια τα οποία είχα αποδώσει σε χάλια βενζίνη. Ύστερα από παρότρυνση μέλους του forum για πολλαπλασιαστές το πήγα για έναν έλεγχο σε Vag-COM το οποίο όμως δεν έδειξε το παραμικρό. Δεν είχε καταγράψει σφάλματα. Ούτε για πολλαπλασιαστές ούτε τίποτα. Αυτά που βρέθηκαν ήταν μπουκωμένα μπεκ (τα οποία καθαρίστηκαν με υπερήχους - πλην ενός επίμονου) και ένα μπουζί σε όχι και τόσο καλή κατάσταση. Το αμάξι όμως έκανε τα δικά του, ακόμα και μετά τον καθαρισμό...

Συγκεκριμένα:

1. Το μοτέρ τρέμει έντονα στο ρελαντί, ιδίως όταν είναι κρύο. ¶μα δώσω γκάζι (με νεκρά) σταθεροποιείται κάπως.

2. Έχει αργή απόκριση στο γκάζι και "μπερδεύεται" πολλές φορές. Πατάω να επιταχύνει και κομπιάζει για λίγο. Μετά φεύγει κανονικά, μετά ξανά θα κόψει. Και ξανά. Αυτό διορθώνεται όταν ανεβάσει στροφές, (πάνω από 3000RPM) όπου πλέον πάει πιο στρωτά.

3. Υπάρχει μυρωδιά άκαυστης βενζίνης. Και η απόληξη της εξάτμισης έχει πάρει καρβουνί χρώμα στην έξω μεριά για 1cm. Λευκό/μαύρο καπνό δεν έχει.

4. Έχει αυξηθεί αισθητά η κατανάλωση (συνέπεια του αποπάνω λογικά). Εκεί που με 20¤ καύσιμο έβγαζε 150+ χιλιόμετρα, την τελευταία φορά μου έβγαλε ~200 πριν χτυπήσει ρεζέρβα, ενώ είχα βάλει 40¤ 100RON.

5. Έχει πέσει πολύ η δύναμη. Για προσπέραση σε εθνική δε συζητάω. Με 3η στο κιβώτιο και σκορτσάρει πολλές φορές στα 40-50 km/h.

Όλα αυτά χωρίς κάποια ένδειξη. Δεν ανάβει το παραμικρό.

Κι ένα περίεργο περιστατικό (σημερινό). Πορεία σε εθνική, σε κανονικό ρυθμό χωρίς σκίσιμο. Σε ένα σημείο πατάω να επιταχύνω και καταλαβαίνω ότι "δε νιώθει". Τέρμα το γκάζι, μηδέν επιτάχυνση. Οι στροφές αντί να ανέβουν... έπεφταν! Μετά από λίγο έκατσε στις 2500RPM με τέρμα γκάζι. Κατέβασα 4η κι αυτό αργά και βασανιστικά πήγε λίγο πιο πάνω από 3000RPM... "κλείδωσε" εκεί και δεν έλεγε να πάει παραπάνω. Βγαίνω σε έξοδο, τρελό σκορτσάρισμα σε οποιαδήποτε σχέση εκτός από τις πολύ χαμηλές. Και πάλι να μη λέει να ανεβάσει στροφές. Ψιλιάζομαι safe mode, κάνω δεξιά και σβήνω... μόλις έβαλα μπρος ξεκίνησε κανονικά. ¶ρα είχε μπει σε safe mode... χωρίς check engine όμως! Το ίδιο συνέβη και στην επιστροφή.

Έχει κανείς καμιά ιδέα; Την περίπτωση για πολλαπλασιαστή την έχω ψιλο-απορρίψει μιας και κομπιάζει στην επιτάχυνση σε τυχαίες στιγμές. Εκτός κι αν έχει κάψει πολλαπλαστιαστή συν τίποτ' άλλο. Αλλά χωρίς check engine όλα αυτά;

:heart:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλησπερα!!! θελω να σου πω οτι αν τα μπεκ εχουν παρει χωμα απο βενζινη οπως εγινε με το δικο μου πολο ειναι αδυνατον να καθαριστουν 100% για μενα καλο ειναι να κοιταξεις την πεταλουδα σου μιας και λεσ οτι το αυτοκινητο μυριζει βενζινη η σε ακραια περιπτωση κοιτα και την βαλβιδα θερμοκρασιας ειναι η βαλβιδα που στελνει μηνυμα στον εγκεφαλο για την θερμοκρασια που εχει ο κινητηρας!!!! προσοχη ομως οχι τον θερμοστατη αλλα την βαλβιδα θερμοκρασιας!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε πρόβλημα η πεταλούδα όμως δε θα είχα αστάθεια στις στροφές στο ρελαντί; Σε μένα μένει καρφωμένο ~800 αφού ζεσταθεί, όπως πάντα.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ HALDOL ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΑΥΤΗ ΔΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΓΑΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΣΕΙ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑς ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΖΕΣΤΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΚΑΥΣΤΗ ΓΙΑΥΤΟ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΑΚΙ ΣΟΥ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΛΟ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΑΣΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΑ ΜΠΕΚ. ΔΕΝ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΣΩΣΤΑ!!! ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΕΑ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε koby10! :thumbsup:

Αρχίζω όμως να φοβάμαι ότι κάποια από αυτές τις μέρες θα με αφήσει. Εχθές σε ένα φανάρι δεν έλεγε να ξεκινήσει. Πρώτη, γκάζι... και ίσα που έφευγε. Για λίγα δευτερόλεπτα δε μπορούσε να ανεβάσει καθόλου. Πιο σιγά και από πεζό πήγαινε. Μετά σιγά-σιγά άρχισε να βγάζει δύναμη. Έσβησα και ξανάβαλα μπρος και έφτιαξε. Στο επόμενο φανάρι τα ίδια. Και ξανά μετά, μέχρι που δε μπορούσε να πάρει μπρος κιόλας. Έκανε τον κλασσικό ήχο αλλά δε ξεκίναγε. Πήρε με την 3η προσπάθεια. Πριν λίγα λεπτά όμως που το άναψα να δω πόση βενζίνη έχει πήρε κανονικότατα, αμέσως. Οπότε παίζει και να συμβαίνει αυτό που λες, δεδομένου ότι τώρα που ήταν κρύο πήρε αμέσως.

Σήμερα δε το κίνησα καθόλου. Πήρα ένα καθαριστικό της Cyclo για τα μπεκ (δεν βρήκα STP δυστυχώς) να δοκιμάσω αργότερα το βράδυ στην εθνική μπας και στρώσει. Όχι τίποτα άλλο, αλλά φεύγω για Αθήνα το Σ/Κ και φοβάμαι μη μείνω και μεσ' το πλοίο. :thumbsup:

Έχω κλείσει για τη Δευτέρα στην Αθήνα να το τσεκάρουμε μπας και βγει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Και τα νεότερα: ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου εκτός, τα μπουζί σε άσχημη κατάσταση. Δύο μάλιστα καρβουνιασμένα σε τραγικό σημείο. Εν ολίγοις δε δούλευε καθόλου ένας κύλινδρος κι οι υπόλοιποι υπολειτουργούσαν. Ο καμένος πολλαπλασιαστής αλλάχτηκε, όπως και τα μπουζί (όλη η τετράδα).

Το τρέμουλο όμως υπάρχει ακόμα. Αύριο μεταφέρεται για έλεγχο και πιθανή αντικατάσταση των μπεκ. Αν και πάλι δε γίνει τίποτα θα χρειαστεί να ανοίξουμε το καπάκι.

Σε αναμονή λοιπόν! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Φύγαν και τα μπεκ με νέα... το αμαξάκι έστρωσε επιτέλους! :rolleyes:

Μόνο που έγινε πολύ βρωμόγκαζο πλέον. Παλιά (και πριν το πρόβλημα) δε θυμάμαι να ήταν έτσι. Τώρα τσιμπάω λίγο το γκάζι και πετάγεται σα διάολος μπροστά. :p

Link to comment
Share on other sites

Φιλε haldol τελος καλο ολα καλα λιγο προσοχη στο πολακι σου οσον αφορα το καυσιμο και τα λαδια και θα σου βγαλει πολλα μα πολλα χιλιομετρα γιατι απο κινητητρα ειναι σκυλι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.