Jump to content

Haldol

Members
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

About Haldol

  • Birthday 05/18/1990

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Διονύσου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Haldol's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Για τακάκια δε γνωρίζω. Για δίσκο όμως ανάβει σίγουρα. Τα τακάκια όμως όταν φαγωθούν "γκρινιάζουν" από μόνα τους. Θα το καταλάβεις απ'τον ήχο. Όταν φτάνουν προς το τέλος τους, αρχίζουν ανά διαστήματα να ... στριγκλίζουν.
  2. Και τα δύο έχουν 5×100 καρέ. Γενικά, όλα τα στοιχεία "δείχνουν" ίδια εκ πρώτης όψεως. Εάν δε βγει κάποιος να πει ότι ξέρεις, δε ταιριάζουν γιατί το ένα έχει το τάδε και το άλλο το δείνα στοιχείο, θα προχωρήσω.
  3. Καμία ιδέα παιδιά, κανείς; Από όσα έχω δει σκόρπια στο ίντερνετ φοράνε ίδιους δίσκους, αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος, μη πετάξω τα λεφτά μου. Κάποιος που να 'χει εμπειρία (ή έστω να γνωρίζει τι είναι το κάθε νούμερο );
  4. Καλησπέρα! Ταιριάζουν οι μπροστά δισκόπλακες του προηγούμενου Audi A3 ('96 - '03) σε Polo 9Ν3; Ξέρω ότι και το Polo μπροστά φοράει αεριζόμενες 256mm με 65mm διάμετρο στο κέντρο, για τα υπόλοιπα στοιχεία δεν είμαι σίγουρος... Οι δισκόπλακες του Audi:
  5. Όντως η τελευταία γενιά στα Polo ταλαιπώρησε αρκετό κόσμο. Το Blue GT όμως, δεδομένου ότι δεν είναι από τις "αρχικές" εκδόσεις, μάλλον θα είναι καθαρό από παιδικές ασθένειες... εγώ θα το τόλμαγα. Αν και νομίζω ότι το πιο σίγουρο στοίχημα είναι το επόμενο Polo. Το facelift δηλαδή, που παραδοσιακά, είναι διορθωμένα όλα τα προβλήματα.
  6. Σχετικά με το κόστος, να έχετε στο νου σας ότι τα "ενδιάμεσα" προφίλ (35, 45, 55, 65) τείνουν να είναι ακριβότερα από τα "ολόκληρα" (40, 50, 60, 70). Άλλοτε λίγο, άλλοτε πολύ, γενικά συμβαίνει όμως. Έχει τύχει να δω τιμές για ίδιο λάστιχο, σε πολύ κοντινή διάσταση, να έχει 400€ το 55άρι προφίλ και 270€ το 50άρι! Τόσο μεγάλες μπορούν να είναι οι διαφορές...
  7. Το 1.2 TDI θα κόψει τρελά με 17άρα... είναι που είναι τάφος (το είχα οδηγήσει πρόσφατα σε test drive), μη το επιβαρύνεις κι άλλο...
  8. Το πιθανότερο που θα διαβάσεις εδώ μέσα, είναι ότι ο 1.4 75ps (πραγματική απόδοση 83ps) δεν "αξίζει" βελτίωση. Εν γένει αυτό είναι σωστό, μιας και τα "κέρδη" δε μπορούν να είναι πολλά ότι και να κάνεις, αλλά ο αντίλογος λέει ότι αν δε βελτιώσεις κάτι που χρειάζεται παραπάνω δύναμη, τι θα βελτιώσεις; Κάτι που είναι ήδη κτήνος δύναμης; Αυτό στο λέω για να μη σε αποθαρρύνουν όσα θα διαβάσεις αργότερα! Κατά τα άλλα, βαρελάκια, σκούπες και λοιπά, είναι ιστορίες για αγρίους. Πολύ καλή δουλειά θα κάνεις και με ένα απλό φίλτρο ελευθέρας στο εργοστασιακό φιλτροκούτι, με το 1/4 των χρημάτων. Φυσικά, όλα αυτά προϋποθέτουν ότι θα κάνεις ένα πλήρες 1ο στάδιο (ΦΠΕ). Διότι καλός ο παραπάνω αέρας, αλλά άμα δε μπορεί να τον εκμεταλλευτεί το πρόγραμμα, ψεκάζοντας την ανάλογη βενζίνη, ποιο το νόημα; Και αν μετά η εξαγωγή σου δε μπορεί να διώξει γρήγορα όλη την ποσότητα των καυσαερίων, τι κατάφερες; Οπότε πρέπει να τα κάνεις όλα μαζί... κι ακόμα και τότε, μη περιμένεις θαύματα! Ούτε 7-8 ps δε θα πάρει αυτό το μοτέρ.
  9. Το κατάφερες; Και με τι θερμοκρασία; Σκέφτομαι κι εγώ να βγάλω το 1.4 από την πίσω μεριά (έχω θερμοπίστολο). Επ' ευκαιρίας, από τη νομική πλευρά, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα που έβγαλες ακόμα και το μοντέλο του αυτοκινήτου;
  10. Ύστερα από τα άπειρα θετικά (και ενθουσιώδη) σχόλια που διάβασα, αποφάσισα να εμπιστευτώ κι εγώ στον κ. Δήμο το Polάκι μου. Ανυπομονώ να έρθει η Δευτέρα να το δω από κοντά ξανά! Ελπίζω να μη το αναγνωρίζω!
  11. Μόνο εγώ ρίχνω το λάδι χωρίς χωνί και δε χύνεται καθόλου;
  12. Το μαύρο δείχνει σαν ατσαλόζαντα. Χάλια. Ανθρακί θα είναι ωραίο.
  13. Παναγία μου οι κλέφτες. Μα 800€ για έναν απλό καταλύτη; Βάλε έναν aftermarket μεταλλικό ―πιο ελεύθερο― με κάτω από 500€ μαζί με την εργασία και είσαι ήσυχος για πάντα.
  14. Στα 101ps, ναι, είναι σίγουρο. Όλα έχουν το πρόβλημα καθότι είναι σχεδιαστικό λάθος στον κινητήρα. "Συνέπειες" δεν έχει, εφόσον το γνωρίζεις και φροντίζεις να αναπληρώνεις το λαδάκι που χάνεται. Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα είναι το οικονομικό, ιδιαίτερα αν προτιμάς ακριβά λάδια. Κατά τα άλλα θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το πόσο λάδι θα χάσεις, εξαρτάται άμεσα από την οδήγησή σου... εάν το πηγαίνεις τέρμα χαλαρά, από μήνα σε μήνα μπορεί να μην καταλάβεις καν απώλεια λαδιού... αν από την άλλη το "σκίζεις", μπορεί να χάσεις ακόμα και λίτρο (!) στα 1000 χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα θα έλεγα να μην φοβάσαι το γκάζι. Δε παίρνεις και αυτοκίνητο 300ps για να πεις ότι μπορεί να "ξεφύγει". Όλα στο μυαλό σου είναι... εσύ οδηγείς, εσύ πατάς το γκάζι. Κι άλλωστε, σε ένα ταξιδάκι, το παραπάνω γκάζι σημαίνει ασφάλεια. Θα έλεγα να χτυπήσεις το 101ps.
  15. Κάπου μπερδεύεσαι. Κατανάλωση λαδιού έχει το 1.4 των 101ps. Το «μικρό» δε καίει τίποτα, ότι και να του κάνεις.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.