NIO Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη σήμερα. Έχω ένα polo tsi dsg, που το παρέλαβα 23 Ιουνίου και έως σήμερα έχω κάνει 1100 km. Μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο ήταν άψογο σε όλα. Σήμερα λοιπόν διένυα μια απόσταση 27 χιλιομέτρων σε δρόμο ευθεία, με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Στα μισά της διαδρομής και ενώ πήγαινα σταθερα με 100-120, ανάβουν σχεδόν όλες οι ενδείξεις! Βλέπω αρχικα το esp,epc, την πίεση ελαστικών, και αμέσως μετα την κόκκινη ένδειξη για μπαταρία και λάδια. Για καλή μου τύχη είχα μολις αρχίσει να φρενάρω γιατι στο επόμενο χιλιόμετρο είχε φανάρι. Σταματάω στο φανάρι στη μέση του δρόμου και εκεί και έμεινα, αφού δεν μπορούσα να επαναφέρω το κλειδι για να το ξαναβάλω μπρος(αυτό ίσως και από την ταραχή μου).Τα αλάρμ και το ραδιόφωνο που είχα ήδη, δούλευαν ανενόχλητα. Μετά από αρκετές προσπάθειες, πηρε μπροστά και χωρίς να ανάψει καμία ένδειξη, συνέχισα τα υπόλοιπα 12 χιλιόμετρα κανονικότατα και μετα από κάποιες ώρες το γύρισα και πίσω παλι χωρίς πρόβλημα. Από ότι κατάλαβα το αυτοκίνητο έσβησε στη μέση του δρόμου,ενώ πήγαινα με 100 km γιαυτό και ανάψανε όλα! Ευτυχώς ήταν μπροστά το φανάρι αν και κόντευαν να με μαζέψουν οι νταλίκες όσο ήταν πράσινο. Έχω απογοητευτεί και φοβηθεί πάρα πολύ καθώς είμαι και σχετικά νέα οδηγός, φοβάμαι να το πάω και μέχρι το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο που τηλεφώνησα και απέχει 35 χιλιόμετρα. Γνωρίζει κανείς κάτι για το θέμα? Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία? Αν και δε σας το εύχομαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=37767 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35395 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIO Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=37767 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35395 Σε ευχαριστώ για τα links, έχω ήδη αρκετό καιρό που διαβάζω το φόρουμ και παρακολουθώ τις συζητήσεις που μου έδειξες, απλα θεωρώ οτι το πρόβλημα που παρουσιαστηκε σε μένα μάλλον δεν είναι το ίδιο με τα αλλα δυο και ισως έχει και άλλη αιτία, γιαυτο και το αναφερω ξεχωριστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 (edited) Να σβήσει η μηχανή ενώ πηγαίνεις με 100 όντως ακούγεται τρομακτικό. Welcome to the club που λένε με τα προβληματικά polo tsi. Δυστυχώς αυτά τα προβλήματα είναι λίγο πολύ γνωστά για την VW γιατί όλα τα νέα μοντέλα της έβγαζαν παιδικές ασθένειες. Βλέπε τα παλαιότερα polo τα golf και τώρα τελευταία τα scirocco είχαν τα δικά τους θεματάκια. Το δικό σου είναι κάτι ξεχωριστό. Πάρε τον σύμβουλο service που σε έχουν δώσει να του τα πείς 1 χεράκι. Εύχομαι να βρεί την υγειά του το polaki σου σύντομα. Edited August 4, 2010 by GERAKI123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Βλεπω οτι τα νεα polo αντιμετωπίζουν αυτο το σοβαρο προβλημα "σβηνουν" με συνεπεια την απώλεια φρενων, τιμονιού και με οτι αλλο συνεπάγεται αυτο και επειδή η μαμα ποτέ δεν θα βγάλει οδηγία ανάκλησης για αυτό ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ 1200 TSI polo και άλλα. Τουλάχιστον προς το παρόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIO Posted August 18, 2010 Author Report Share Posted August 18, 2010 Γειά σας και πάλι! Περίμενα να ξαναγράψω οταν θα υπάρχει κάποια αξιόλογη εξέλιξη αλλά επειδή δεν το βλέπω σύντομα, είπα να ενημερώσω για τα νεότερα. Το αυτοκίνητο από τότε έχει κάνει αλλα 1000 χμ και δεν έχει βγάλει το παραμικρό, αλλά αυτο δεν με καθησυχάζει. Το πήγα λοιπόν εξ'αρχής στο εξουσιοδουημένο της περιοχής μου (οι οποίοι είναι πολύ ευγενικοί και συνεπείς)και μετά από έναν σύντομο έλεγχο, μου είπαν οτι δεν κατέγραψε απολύτως τίποτα ο εγκέφαλος, οπότε και έφυγα. Με διαβεβεαίωσαν ότι θα με ξανακαλούσαν μετά από συνεννόηση με kosmocar. Μετά απο μια εβδομάδα με κάλεσαν όντως να κάνουν κάποιους ελέγχους στα καύσιμα και μου πέρασαν και δύο αναβαθμίσεις. Οι ίδιοι μου είπαν οτι δεν βρέθηκε από τι προήλθε το σβήσιμο και αυτά τα update γίνανε προληπτικά, και περιμένουμε ακόμη ένα περίπου τέλος Αυγούστου που τώρα το τεστάρουν ακόμη για τα dsg. Θεωρούν οτι το πρόβλημα είναι το ίδιο με το σβήσιμο στο ρελαντί και τις αρρυθμίες και μου ενέφεραν οτι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 80 τέτοια αυτοκίνητα μέχρι στιγμής και το θέμα είναι γνωστό. Καμία όμως διαβεβαίωση οτι κι εμένα μετα το update δε θα μου ξανασβήσει στη μέση του δρόμου με 100 χμ. ¶ρα αναμένω και πάλι και εύχομαι να λυθεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...