arloubas Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Χαιρετώ παιδιά.. Έχω ένα θεματάκι.. Πριν λίγο έβγαλα το καπάκι απ το φιλτροκούτι και μετά από κάποιες δοκιμές φτιάχτηκα και από θέμα ήχου και από θέμα απόδοσης.. Τα ερωτήματα μου τώρα είναι.. 1. Τι προβλήματα θα έχω αν το κυκλοφορώ έτσι? 2. Υπάρχει κάποια οικονομική λύση με παρόμοια αποτελέσματα ? (κάποιο άλλο φίλτρο) 3. Αν ναι, κάποια πρόταση? (το κάρο είναι golf 6 tsi 122) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 1) Δεν εχεις κανενα απολυτος προβλημα. 2) Ποιο οικομικη λυση απο αυτο που εκανες δεν υπαρχει. 3) Βαλε το καπακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arloubas Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 (edited) 1) Δεν εχεις κανενα απολυτος προβλημα. 2) Ποιο οικομικη λυση απο αυτο που εκανες δεν υπαρχει. 3) Βαλε το καπακι. 1) δηλαδή δεν χαλάει το φιλτράρισμα? 2) ψάχνω μια λύση που να μην ρίχνει την απόδοση του φιλτραρίσματος αλλά να μην στοιχίζει και πολύ, όπως αντικατάσταση του εργοστασιακού φίλτρου 3) οκ το έβαλα Edited August 4, 2010 by arloubas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 1) δηλαδή δεν χαλάει το φιλτράρισμα? 2) ψάχνω μια λύση που να μην ρίχνει την απόδοση του φιλτραρίσματος αλλά να μην στοιχίζει και πολύ, όπως αντικατάσταση του εργοστασιακού φίλτρου 3) οκ το έβαλα Απο οτι ξερω το φιλτραρισμα δεν ειναι οτι το χαλαει αλλα μεσα στην πολη ρουφαει πολυ ζεστο αερα γτ στην ουσια εχεις ακυρωση την σκουπα μπροστα και ρουφαει αερα απο τον χωρο που βρισκεται το μοτερ δηλαδη ζεστο αερα. Σιγουρα θα υπαρχουν καποια κιτ αλλα ειναι ακριβουτσικα. 3) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arloubas Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Α μάλιστα.. αν βάλω κάτι τέτοιο http://viewitem.eim.ebay.gr/KN_SPORTLUFTFILTER_VW_GOLF_6_SCIROCCO_III_EOS_E2014/150472283506/item θα έχει αποτελέσματα? τι συντήρηση χρειάζεται το παρόν και κάθε πότε περίπου θέλει άλλαγμα? μπορώ στο σέρβις να του πω να μην μου βάλει το προβλεπόμενο εργοστασιακό (μην το πληρώσω τζάμπα) και να του πάω ένα τέτοιο? και τέλος, το τωρινό μου φίλτρο πως μπορώ να το καθαρίσω σε περίπτωση που κυκλοφορώ χωρίς καπάκι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 (edited) http://www.vwclub.gr...c=20942&st=1760 το εχουμε 100000πει το θεμα καπακι ανοιχτο τι κερδιζω τι χανω τι προβλημα υπαρχει ρωτα κοσμα κ κτμ που τοεχουν ανοιχτο γυρω στα 2 χρονια οπου ο κοσμας το εχει ανοιχτο με το φιλτρο ΚΝ οπως ποσταρες Edited August 5, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 αλλα ο συγγεκριμενος δεν εχει για 6αρια. Το ίδιο ακριβώς είναι σε όλα τα 122 ανεξαρτήτου μοντέλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...