LiakosR5 Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Καλησπερα σας,εχω βρει ενα γκολφ 3 1,4 πολυ προσεγμενο και ειναι πραγματικη ευκαιρια το αμαξι... επειδη δεν προκειται να το κρατησω σαν 14αρι και με ενδιαφερει να βαλω ενα ABF 2.0 16v,μπορει να μου πει καποιος γνωστης τι θα χρειαστει να αλλαξω και ποσο μπορει να μου κοστισει περιπου. Ακουσα διαφορα για το συγκεκριμενο απο πολλους γιαυτο και θελω να μου πει καποιος που ξερει!!! ΥΓ:αν γνωριζει και κανενας κανενας για το τι βελτιωσεις παιρνει το ABF και τι κοστος θα το εκτιμουσα πολυ!!! Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Ρε φιλε τι 2λιτρο και χαζα?πανε βρες ενα 20βαλβιδο που εχει και περισσοτερες και πιο ευκολες λυσεις για βελτιωση.Με ενα προγραμμα θα εισαι 50 αλογα πανω απ το 2λιτρο και αρκετα γρηγοροτερο.Για να πεις να κανεις το 2λιτρο 200αλογα θελεις πολυ περισσοτερα χρηματα...αν κραταει η τσεπη σου βεβαια το κανεις και αεροπλανο .Εχει πολλες λυσεις...απλα ψαξου λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 αν θελεις να εισαι ατμοσφαιρα...υπολογισε κανενα 1200 ενα τροπετο + κανενα 1000 να στο βαλουν απο εκει και μετα θελεις και φρενα + αναρτησεις + αξονα πισω με δισκοφρενα κτλ κτλ οπως και ενα γενικο service στο μοτερ με αντλια νερου-ιμαντα χρονισμου κτλ κτλ απο εκει και περα οπως ειπε και ο φιλος ....καλυτερα να βαλεις ενα 1800 20vt ααπλα θελεις περισσοτερα $$ για να το βαλεις αλλα σαν επενδυση αξιζει περισσοτερο.......πολυ ποιο βελτιωσημο απο το ABF και σε περιπτωση που θελεις να το δηλωσεις ...ειναι και 1800cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 20vt και απο εμενα, δεν αξιζει να κανεις μετατροπη και να βαλεις ABF. Συμφωνω οτι το ABF ατμοσφαιρικα εχει πολλα να δωσει αλλα αμα αρχισει και φυσαει η τουρμπινα τα ξεχνας ολα. Ασε που τα 20vt εφταναν χωρις να εχει ανοιχτει το μοτερ κοντα στα 400 αλογα. Αντεχουν και μαλιστα αν θες να εχεις μια καλη βαση για μετατροπη να προτιμησεις ενα απο τα πρωτα AGU 150 αλογα ντιζατο, εχουν λιγο μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη απο τα υπολοιπα. Αλλα αφου θα ειναι που θα ειναι εξω το μοτερ δεν το ανοιγεις να βαλεις πιστονια, μπιελες, βαλβιδες nicasil στην εξαγωγη, εκκεντροφορους απο το ατμοσφαιρικο 20vt με τα 125 αλογα (ειναι λιγο αγριοτεροι και ταιριαζουν just), μεγαλυτερη πεταλουδα, να χτυπησεις και μια precision αγωνιστικη τουρμπινα 1000 ευρω τις δινει ο παπαφιλλιπου και να εισαι... ο αρχοντας της Βουτας? Μην καταφυγεις σε υπερκυβισμο σε 2 λιτρα γιατι το μοτερ χανει σε στροφαρισμα και δεν κερδιζεις και πολλα. Τωρα για look φροντισε να μην φαινεται τιποτα, κοψε προφυλακτηρα απο μεσα, βαψε μαυρο το intercooler, δεν ξερω τι θα κανεις αλλα καλυτερα να εισαι διακριτικος και παντα ΟΕΜ. Οταν ειναι να δικασεις στο φαναρι, θα δικασεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiakosR5 Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Ευχαριστω πολυ για τις αποψεις σας αλλα το μονο που με ενδιαφερει ειναι το τι χρειαζετε το 14αρι για να γινει μετατροπη σε 2λιτρο.. ΥΓ:1200 ευρο ειναι παρα πολλα για τροπετο 2.0,εδω θεσσαλονικη 5-6 κατοσταρικα το πολυ για μοτερ σασμαν.. ΥΓ2:φιλε sterpc δεν θελω να ασχοληθω με 20vt γιατι παει πολυ η μετατροπη,γνωριζω πολυ καλα τα 20vt και τι δυνατοτητες εχουν και φυσικα πως βελτιωνονται. δεν θελω φιλε να κανω αμαξι καθαρα για κοντρες και να ανεβοκατεβαινω την βουτα γιατι αν ηθελα αμαξι για κοντρες ουτε γκολφ 3 θα επαιρνα ουτε και με 20vt θα ασχολιομουν θελω απλα να κανω κατι ατμοσφαιρικο το οποιο θα ειναι τερμα στα ταξιδια αλλα θα παταει που και που απο σταση :p Ευχαριστω προκαταβολικα παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Ευχαριστω πολυ για τις αποψεις σας αλλα το μονο που με ενδιαφερει ειναι το τι χρειαζετε το 14αρι για να γινει μετατροπη σε 2λιτρο.. ΥΓ:1200 ευρο ειναι παρα πολλα για τροπετο 2.0,εδω θεσσαλονικη 5-6 κατοσταρικα το πολυ για μοτερ σασμαν.. ΥΓ2:φιλε sterpc δεν θελω να ασχοληθω με 20vt γιατι παει πολυ η μετατροπη,γνωριζω πολυ καλα τα 20vt και τι δυνατοτητες εχουν και φυσικα πως βελτιωνονται. δεν θελω φιλε να κανω αμαξι καθαρα για κοντρες και να ανεβοκατεβαινω την βουτα γιατι αν ηθελα αμαξι για κοντρες ουτε γκολφ 3 θα επαιρνα ουτε και με 20vt θα ασχολιομουν θελω απλα να κανω κατι ατμοσφαιρικο το οποιο θα ειναι τερμα στα ταξιδια αλλα θα παταει που και που απο σταση :p Ευχαριστω προκαταβολικα παντως φιλε μου δεν σου κανει σκετο μοτερ-σμασμαν.....θελεις και πλεξουδες και ακρα και βασεις μοτερ και εξατμιση και ψυγεια νερου-air contition , βεντιλατερ ..κτλ κτλ .....οποτε αγοραζεις ενα τροπετο με κανενα 1200 και τα εχεις ολα! + ταμπλο Gti (το "μαλακο" δλδ)οπως επισης υπαρχουν και πολλα με clima οχι απλο air contition διαφορετικα κομματι- κομματι να τα αγορασεις μετα θα σου βγει ποιο ακριβα.. για αυτο σου ειπα για τροπετο...τα εχεις ολα πασ το τροπετο στο μηχανικο και μετα ειναι βγαλε-βαλε ουτε να ψαχνεσε για την "ταδε" βαση που σου λυπει,,,η το "ταδε" κολαρο η η πλεξουδα του 1400 δεν ταιριαζει ακριβως και ψαχνεις να βρεις φισες μετα ....και παει λεγοντας..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...