Jump to content
kartsoukis

Servis 18T

Recommended Posts

Eιμαι καινουργιοσ στην παρεα σαs,και θα ηθελα εαν γνωριζη καποιοs να μου πη μετο ιδιο αυτοκινητοποτε αλλαζω ιμαντα χρονισμου.εχω κανη 65,000κμ.μοδελλο του 2003.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν τον εχεις αλαξει καμια φορα απο το 2003 καλα ειναι αν και δεν εχεις συμπηρωσει τα χιλιομετρα (καθε 90000km) να τον αλαξεις γιατι εχουνε περασει 7 χρονια και ισως ο ιμαντας να εχει χασει την μαλακοτητα του...

οι προδιαγραφές για αλλαγή ιμάντα ο οποίος καλύτερα θα είναι να αλλαχτεί με τρόμπα νερού + τεντοτηρες ειναι στα 90000χλμ η 5χρονιά! μπορεί να το αλλάξεις και σε 7 αν δεν έχει συμπληρώσει τα χλμ αλλά θα πρέπει να γίνετε έλεγχος σε κάθε ετήσιο σέρβις για την κατάσταση του( μαλακότητα)

ενδεικτικά αναφέρω και εγώ στα 90000χλμ τον άλλαξα και 7 χρονιά καθώς η χρήση που γίνετε είναι ευλαβική!

( καλύτερα να μην σου πω ποσό πήγε το μαλί εντός αντιπροσωπίας για όλα αυτά μαζί με το καθιερωμένο σέρβις!)

Link to comment
Share on other sites

οι προδιαγραφές για αλλαγή ιμάντα ο οποίος καλύτερα θα είναι να αλλαχτεί με τρόμπα νερού + τεντοτηρες ειναι στα 90000χλμ η 5χρονιά! μπορεί να το αλλάξεις και σε 7 αν δεν έχει συμπληρώσει τα χλμ αλλά θα πρέπει να γίνετε έλεγχος σε κάθε ετήσιο σέρβις για την κατάσταση του( μαλακότητα)

ενδεικτικά αναφέρω και εγώ στα 90000χλμ τον άλλαξα και 7 χρονιά καθώς η χρήση που γίνετε είναι ευλαβική!

( καλύτερα να μην σου πω ποσό πήγε το μαλί εντός αντιπροσωπίας για όλα αυτά μαζί με το καθιερωμένο σέρβις!)

ENA ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥΝ ΣΤΗΝ SEAT MOY EIPE KAI AYTO STA 90.00ΚΜ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΧΡΙ 160.

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΚΑΝENΑ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΔΟΥΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΕΔΩ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΝΩ ΜΕ ΓΔΕΡΝΟΥΝΕ.ΕΤSΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.

ΦΘΑΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ VW.PASSAT KAI TRANSPORTER Τ5 EGV,POLO KAI GOLF ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.

ΤΟ ΠΟΛΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ 120ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Η VW ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ SEAT KAI TA AΛΛΑΞΕ ΜΕ 60ΕΥΡΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΑΛΛΑ SΕΑΤ.

MOY EIPANE OTI KAI H ΣΕΑΤ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΛΕΟΝ.ΜΗΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΡVΙS STHN ΣΕΑΤ.GNURIΖΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ;

GIA NA PROTMHSV TO SERVIS THS SEAT ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ.ΣΤΑ 90.000 ΠΟΣΟ ΝΑ ΣΤΟΙΧΙΖΗ ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ:

ME ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Γυρω στα 90.000χλμ καλο ειναι να τους αλλαξεις τους ιμαντες μαζι με αντλια νερου οπως σου ειπαν και τα παιδια πιο πανω.

Απο την στιγμη που εισαι εκτος εγγυησης,προσωπικη μου αποψη να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο και να τους αλλαξεις μιας και θα γλυτωσεις αρκετα χρηματα με αυτον τον τροπο.

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΚΑΜΟΙΑ 400Ε ΓΙΑ ΟΛΑ ΙΜΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΟΤΗΡΕΣ Κ.Τ.Λ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΣ ΕΧΕ ΥΠΟΨΥΝ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΔΥΣΙΜΟ ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΡΕΣ Κ.Τ.Λ.Π.

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΣΑΚΟΥΡΕΛΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΟ

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΚΑΜΟΙΑ 400Ε ΓΙΑ ΟΛΑ ΙΜΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΟΤΗΡΕΣ Κ.Τ.Λ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΣ ΕΧΕ ΥΠΟΨΥΝ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΔΥΣΙΜΟ ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΡΕΣ Κ.Τ.Λ.Π.

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΣΑΚΟΥΡΕΛΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΟ

D

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.Ο ΤΣΑΚΟΥΡΕΛΗΣ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ;ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΝΣΠΟΡΤΕΡ,ΜΗΠΩΣ ΕΧΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;

ME ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ειναι να παρεις τιμες απο περισσοτερα απο ενα συνεργεια,γιατι πιστευω οτι θα βρεις διακυμανσεις στις τιμες.Για τα υπολοιπα θα συμφωνησω και με τα παιδια πιο πανω.

Παρακαλω να γραφετε με μικρους χαρακτηρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ειναι να παρεις τιμες απο περισσοτερα απο ενα συνεργεια,γιατι πιστευω οτι θα βρεις διακυμανσεις στις τιμες.Για τα υπολοιπα θα συμφωνησω και με τα παιδια πιο πανω.

Παρακαλω να γραφετε με μικρους χαρακτηρες.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελη τοσο πολυ γδυσιμο αφου η μηχανη ειναι στα πλαγια.Στο audi4χ4 που εχη ενασ φιλοs μουτ του ελυσαν ολη την μουρη.

η τρομα γιατι θελη αλλαγη; Mε πολλοys χαιρετισμουs

GERONTAS

Link to comment
Share on other sites

Οι ιμαντες στα δικα μας αυτοκινητα,επειδη η μηχανη ειναι στα καθετα τοποθετημενη,βρισκονται πισω απο την μετωπη.

Ετσι,βγαζοντας προφυλακτηρα,το συστημα της τραβερσας,ερχεσαι φατσα με τους ιμαντες και ειναι πολυ ευκολο μετα να αλλαχτουν.Το ιδιο ισχυει και για το Α4.

Βεβαια,σαν διαδικασια ακουγεται μεγαλη,αλλα επειδη την εχω δει να γινεται,δεν ειναι πραγματικα κατι το φοβερο για εναν μαστορα που ξερει.

Η τρομπα,παροτι στο manual,δεν αναφερει αλλαγη της,καλο ειναι να αλλαζεται γιατι ειναι πλαστικη και φθειρεται και σχεδον παντα,μετα τους ιμαντες,αν δεν αλλαχτει,την ακουει.Και αν χαλασει η τρομπα μετα,περαν της ζημιας που μπορει να παθεις,θα πρεπει να ξανακατεβει η μετωπη,αρα δεν συμφερει οικονομικα.Για τον λογο αυτο,αλλαζεται μαζι με τους ιμαντες,προληπτικα,μιας και εχει ηδη λυθει ολο το συστημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.