alex_mk2 Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 (edited) γεια σας ειμαι καινουριος στο club και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση! Εχω ενα golf mk2 στο οποιο εβαλα προσφατα μηχανη απο golf mk3 gti 2.0L, ωστοσο αντιμετωπιζω προβληματα με τη βαση καθως η παλια που ηταν για το μοτερ απο το golf 2 δεν αντεχει..τι προτεινετε???υπαρχει καποια πιο ενισχημενη??ευχαριστω.. Edited January 14, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 (edited) κα8ε 3 μηνες αλλαζα την μπροστινη βαση που τρωει και το πιο πολυ ζορι...λογικα και εσυ σαυτη εχεις προβλημα!Το προβλημα λυθηκε βαζοντας βαση απο jetta diesel!Τις αλλες αστες ιδιες...Εγω φαντασου με 20vt μοτερ που τρωω κλωτσια και ακομα δεν τις εχω κοψει! Edited November 13, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackinen Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Στο εξωτερικο (κυριος Γερμανια) στις μετατροπες σε MkII βαζουν βασεις "ξερες" , οχι αυτες του λαδιου. Και αλλαζουν την μπροστινη με τις παλιες απο τα golf πριν του '90 (με την περαστη βιδα την οριζοντια. Χανεις αρκετα σε "ανεση" ταξιδιου γιατι δεν αποσβαινουν τους κραδασμους του κινητηρα οσο οι λαδιου ,αλλα κερδιζεις σε "ακαμψια" του κινητηρα σε σχεση με το σκαφος και φυσικα σε αντοχη (ειδικα οταν "παιζει" αυξηση ιπποδυναμης). Αυτη του σασμαν παραμενει ιδια. Η πισω της μηχανης αν ειναι με 3 βιδες εχεις την επιλογη αναμεσα σε "ξερη" και λαδιου. Αν ειναι με 2 η 1 βιδα ,τοτε εχεις αλλαγμενη γεφυρα (απο Mk3). Το αμαξι σου εχει υδραυλικο τιμονι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Στο εξωτερικο (κυριος Γερμανια) στις μετατροπες σε MkII βαζουν βασεις "ξερες" , οχι αυτες του λαδιου. Και αλλαζουν την μπροστινη με τις παλιες απο τα golf πριν του '90 (με την περαστη βιδα την οριζοντια. Χανεις αρκετα σε "ανεση" ταξιδιου γιατι δεν αποσβαινουν τους κραδασμους του κινητηρα οσο οι λαδιου ,αλλα κερδιζεις σε "ακαμψια" του κινητηρα σε σχεση με το σκαφος και φυσικα σε αντοχη (ειδικα οταν "παιζει" αυξηση ιπποδυναμης). Αυτη του σασμαν παραμενει ιδια. Η πισω της μηχανης αν ειναι με 3 βιδες εχεις την επιλογη αναμεσα σε "ξερη" και λαδιου. Αν ειναι με 2 η 1 βιδα ,τοτε εχεις αλλαγμενη γεφυρα (απο Mk3). Το αμαξι σου εχει υδραυλικο τιμονι ? σε μενα λες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_mk2 Posted November 13, 2010 Author Report Share Posted November 13, 2010 Νομίζω οτι η προταση για βαση απο Jetta diesel ειναι πιο προσητη...θα δοκιμάσω αυτό για αρχή και βλέπουμε στην πορεία...ΑΑ και κατι ακομα...για λαστιχα και αναρτησεισ προτεινετε κατι??ισως κατι οικονομικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackinen Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 σε μενα λες? Οχι τον alex ρωτησα.Αν εχει υδραυλικο μαλον φοραει γεφυρα απο Mk3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 για οικονομικες αναρτησεις αλλα πολυ καλες σε σχεση με τα λευφτα τους ειναι οι FK μπες στο σιτε τους http://www.fk-automotive.de/ εχει σετ ελατηριο αμορτισερ με 300 ευρω και πιστεψε με ειναι πολυ καλα για τα λεφτα τους! για λαστιχα www.camskill.co.uk βαλε ΤΟΥΟ Τ1R τα εχει 29 λιρες το λαστιχο σε 195/50/15 δλδ συνολικα με μεταφορα υπολογισε καπου στα 170 ευρω και τα 4 λαστιχα στην πορτα σου ...με ενα 30αρι ακομα τα βαζεις και ειναι ΠΟΛΥ καλο λαστιχο να και το λινκ απο το λαστιχο http://camskill.co.uk/products.php?plid=m53b0s99p1667 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Δηλαδή εγώ που έΒαλα το ίδιο μοτέρ σε μκ1 δεν θα εχω πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_mk2 Posted November 14, 2010 Author Report Share Posted November 14, 2010 Δηλαδή εγώ που έΒαλα το ίδιο μοτέρ σε μκ1 δεν θα εχω πρόβλημα? Υποθέτω πως θα έχεις γι' αυτό προσεχε το στην αρχη μην το ζοριζεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_mk2 Posted November 14, 2010 Author Report Share Posted November 14, 2010 για οικονομικες αναρτησεις αλλα πολυ καλες σε σχεση με τα λευφτα τους ειναι οι FK μπες στο σιτε τους http://www.fk-automotive.de/ εχει σετ ελατηριο αμορτισερ με 300 ευρω και πιστεψε με ειναι πολυ καλα για τα λεφτα τους! για λαστιχα www.camskill.co.uk βαλε ΤΟΥΟ Τ1R τα εχει 29 λιρες το λαστιχο σε 195/50/15 δλδ συνολικα με μεταφορα υπολογισε καπου στα 170 ευρω και τα 4 λαστιχα στην πορτα σου ...με ενα 30αρι ακομα τα βαζεις και ειναι ΠΟΛΥ καλο λαστιχο να και το λινκ απο το λαστιχο http://camskill.co.uk/products.php?plid=m53b0s99p1667 ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonakis1992 Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 εχω προβλημα με vw golf mk3 vr6 μετατροπη απο βαση μηχανης μπροστα https://www.maxxparts.gr/vw-golf-iii-cabriolet-1e7-1-8-90hp/antallaktika/kinitiras/baseis-kinitira/baseis-kinitira-corteco-80005519.html αυτη φοραει το δικο μου. κοπηκε πολυ γρηγορα η πρωτη σε συντομο χρονικο διαστημα που την αλλαξα .( δεν ηταν corteco) μηπως θα μπορουσα να βαλω τιποτα καλυτερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...