olindo Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 (edited) Έχω ένα GOLF FSI του 2006 1.4 Πριν ένα χρόνο αναγκαστικά άλλαξα το μπροστινά αμορτισέρ επειδή με τραχαρε ένας. Στο συνεργείο που το πήγα μου βάλανε bilstein μαύρα.( μονο μπροστά ) Μετά από ένα χρόνο σκέφτηκα να αλλάξω και τα πίσω, και τα αλλαξα (bilstein μαύρα) Επειδή το αμάξι είχε πέσει από το ύψος πίσω αποφάσισα να βάλω και ελατήρια πισω. Τα εβαλα και το αμαξι σικοθηικε. Ο μιχανικος εβαλε ελατιρια (μια σουηδική μαρκα) Όμως τώρα βλέπω ότι το αμάξι δεν εκεί την άνεση που είχε πριν, αλλα κοπανάει σε λακκούβες. Πήγα στο μάστορα και του είπα αν θα μπορούσαμε να βάλουμε τα bilstein κίτρινα., αλλα αυτός είπε ότι με τα κίτρινα θα νιώθεις χειρότερα στις λακκούβες, δηλαδή θα κοπανάει χειρότερα.. Ποια λύση μου δίνετε εφόσον ο μηχανικός δέχεται να αλλάξουμε τα πίσω αμορτισέρ με καλύτερα...? Edited November 24, 2010 by olindo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Έχω ένα GOLF FSI του 2006 1.4 Πριν ένα χρόνο αναγκαστικά άλλαξα το μπροστινά αμορτισέρ επειδή με τραχαρε ένας. Στο συνεργείο που το πήγα μου βάλανε bilstein μαύρα.( μονο μπροστά ) Μετά από ένα χρόνο σκέφτηκα να αλλάξω και τα πίσω, και τα αλλαξα (bilstein μαύρα) Επειδή το αμάξι είχε πέσει από το ύψος πίσω αποφάσισα να βάλω και ελατήρια πισω. Τα εβαλα και το αμαξι σικοθηικε. Ο μιχανικος εβαλε ελατιρια (μια σουηδική μαρκα) Όμως τώρα βλέπω ότι το αμάξι δεν εκεί την άνεση που είχε πριν, αλλα κοπανάει σε λακκούβες. Πήγα στο μάστορα και του είπα αν θα μπορούσαμε να βάλουμε τα bilstein κίτρινα., αλλα αυτός είπε ότι με τα κίτρινα θα νιώθεις χειρότερα στις λακκούβες, δηλαδή θα κοπανάει χειρότερα.. Ποια λύση μου δίνετε εφόσον ο μηχανικός δέχεται να αλλάξουμε τα πίσω αμορτισέρ με καλύτερα...? απο το gt sport να βαλεις ειναι πιο σκληρα απο τα νορμαλ του γκολφ κ δεν κοπανανε καθολου! απλα θελεις κ μπροστά αν τα αλλάξεις.. γτ πίσω θα ειναι σκληρο κ μπροστά μαλακο!.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olindo Posted November 27, 2010 Author Report Share Posted November 27, 2010 απο το gt sport να βαλεις ειναι πιο σκληρα απο τα νορμαλ του γκολφ κ δεν κοπανανε καθολου! απλα θελεις κ μπροστά αν τα αλλάξεις.. γτ πίσω θα ειναι σκληρο κ μπροστά μαλακο!.. ---------------------- Tι μάρκα φοράει το gt και ποσο κοστίζουν..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 (edited) ---------------------- Tι μάρκα φοράει το gt και ποσο κοστίζουν..? δεν ξέρω ποσό κοστίζουν! εγω μιλάω για gt sport οχι gt! έχουν διαφορά!! επιδη εισαι 1.4 φσι είσαι πιο κοντά στις προδιαγραφές του golf 5 gt sport 122ps h sto antistixo sportline δικό σου ... η μαρκα ειναι μια που φορανε η οριτζιναλ¨ειναι τις sachs performance! απο εκει κ περα απ οτι καταλαβες οι βιλσταιν συμφονα με τιν ιδια τη βιλσταιν λεει οτι ειναι 15%πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα πρωτης τοποθετισης! τελικα η λυση στο προβλημα σου ειναι να πεταξεις τα σουηδικα ελατηρια! καθος θα ειναι οτι να ναι προδιαγραφες! κοστος ελατηριων 200 ευρο max! πιστυω οτι δεν εχει να κανει στανταρ η ανεση σου με τα αμορτισερ αλλα με τα ελατήρια! χωρις να ειμαι ειδικος τιν αποψη μου λεω!..καθος οταν βαλεις αλλα ελατηρια πχ πιο σκληρα το αμαξι κοπαναει...κ δεν εμφανιζει κλισεις το αμαξομα! Edited November 27, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...