giwrgos36 Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 8α ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ανακατασκευασμένο ή καινούργιο σασμαν για το 6n2 gti 1.6 . Σε τι τιμές κυμαίνονται και αν υπάρχει 'οριστική λύση' για το προβληματικό μέρος αυτου του αυτοκινήτου . Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός ? Γίνεται να είναι πιο μαλακός ? Δεν το είχα το αυτοκίνητο από καινούργιο αλλά το πήρα μεταχειρισμένο . Είχα το polo 6n 1.4 101hp και μου είχε βγει το πόδι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 8α ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ανακατασκευασμένο ή καινούργιο σασμαν για το 6n2 gti 1.6 . Σε τι τιμές κυμαίνονται και αν υπάρχει 'οριστική λύση' για το προβληματικό μέρος αυτου του αυτοκινήτου . Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός ? Γίνεται να είναι πιο μαλακός ? Δεν το είχα το αυτοκίνητο από καινούργιο αλλά το πήρα μεταχειρισμένο . Είχα το polo 6n 1.4 101hp και μου είχε βγει το πόδι ... Και στο gti με ντιζα ειναι, εχεις αλλαξει ποτε δισκο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos36 Posted January 29, 2011 Author Report Share Posted January 29, 2011 Και στο gti με ντιζα ειναι, εχεις αλλαξει ποτε δισκο? ο δισκος έχει αλλαχθει πριν απο 15000 χλμ . είναι σκληρος ο συμπλέκτης αλλα συμπλέκει και αποσυμπλέκει σωστά, όταν πατάς τον συμπλέκτη κάνει 'σκαλοπάτι' και πρέπει να πατήσεις περισσότερο για να βάλεις ταχύτητα. ότι έκανε και στο 6n 1,4 101 hp του 98 που είχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos36 Posted February 10, 2011 Author Report Share Posted February 10, 2011 σημερα άλλαξα δίσκο πλατό ρουλεμάν και ντίζα . ο συμπέκτης έγινε πουπουλο ! ο μηχανικός μου έιπε ότι το πλατό μετά απο κάποια χιλιόμετρα φταίει για την σκληρότητα της λειτουργιας του συμπλέκτη. Μου το εδειξε στο παλιό πλατό και έχει δίκιο. Ο δίσκος δεν είχε φαγωθεί καθολου αλλά αλλάχθηκε λόγω επισκεύής . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...