cjgeorgio Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Γεια σε όλους.. Στα 130.000χλμ άλλαξα τα 2 τερματικά πίσω μιας και είχαν κοπή. Τα άλλαξα στον Καλιβίδη και σε έλεγχο που έκανε το αμάξι και στα 130.000χλμ αλλά και στα 140.000χλμ που άλλαξα τακάκια η ανάρτηση είναι μια χαρά. Η DCC βγήκε καλή. Πλέον 141.000χλμ και η ανάρτηση μια χαρά κρατά.. Παίζει ρόλο ότι τα χλμ γίνονται σε ανοιχτό δρόμο χωρίς λακούβες και σαμάρια. Θα περάσω κτεο τον άλλο μήνα να δω και τι νούμερα θα βγάλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgoschania Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Γεια σας κ απο εμενα!!! Διαβαζω με προσοχη το συγκεκριμενο θεμα, Κ νομιζω θα ηθελα μια μικρη βοηθεια. Αγορασα μεταχειρισμενο cc πριν ενα χρονο, χαμηλωμενο, με 18αρα ζαντα και 91.000 πραγματικα χιλιομετρα ( το τσεκαρα στο κτεο μεσω γνωστου σε διευθυντικη θεση). Σημερα εχει 102.000 χλμ. Εχει ρυθμιζομενη αναρτηση, την οποια δεν εχει αλλαχτει ποτε. Χρειαζεται αλλαγη, ή μπορει κ να αντεχει ακομα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Πρωταρχικά βλέπεις πως συμπεριφέρεται στο δρόμο και αν κάνει πλεύσεις (εγώ πάντα μια κλασική δοκιμή που έκανα ήταν απότομη οπισθογωνία σε αλάνα και πρώτα άφημα γκαζιού και μετά φρενάρισμα... για να δω αν θα μου έκανε "τραμπολίνο" κίνηση η μούρη - κοινώς σαν ελατήριο πάνω κάτω). Από εκεί και πέρα φυσικά κάνεις και οπτικό έλεγχο για τυχόν διαρροές επάνω στα αμορτισέρ (αν και αν χάνει λάδια τότε λογικά θα έπρεπε να σου κάνει και έντονες πλεύσεις). Γενικά λένε υποτίθεται ότι στα 100000 προτείνεται η αλλαγή αμορτισέρ, αλλά στην πράξη εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Π.χ. ναι έχουμε βαρύ αμάξι, αλλά εξαρτάται πως οδηγιέται και που οπότε για κάποιον που δεν ψάχνει για το "απόλυτο" μπορεί να το τραβήξει από παραπάνω ως πολύ παραπάνω εφόσον δεν κάνει έντονες πλεύσεις ή δεν έχει διαρροές. Παρένθεση, επειδή είπες ότι είναι χαμηλωμένο και επειδή δεν ξέρω πόσο χαμηλωμένο είναι, το μόνο σίγουρο είναι ότι το χαμήλωμα ψιλο-ζορίζει το μαμά αμορτισέρ (δεν ξέρω όμως πόσο!). Αλλά επειδή κάθεσαι πιο χαμηλά, για εμένα το πιο σωστό τεστ είναι να δεις την απόσβεση αλλά και την ταχύτητα επαναφοράς περνώντας επάνω από εγκάρσιες αναπηδήσεις ώστε να δεις πόσο γρήγορα επαναφέρουν οι τροχοί (αν κοπανάει ξερά τότε έχεις θέμα, αν επίσης το τιμόνι παραγίνεται ελαφρύ πάλι έχεις θεματάκι). Αν πατάς γκάζι απότομα και σου κάθεται ο κώλος κάτω ελαφρώνοντας τιμόνι πάλι έχεις θεματάκι (αν και εκεί παίζει και ρόλο και το λάστιχο). Γενικά it is all about your personal feel!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgoschania Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 7 hours ago , yositosi said: Πρωταρχικά βλέπεις πως συμπεριφέρεται στο δρόμο και αν κάνει πλεύσεις (εγώ πάντα μια κλασική δοκιμή που έκανα ήταν απότομη οπισθογωνία σε αλάνα και πρώτα άφημα γκαζιού και μετά φρενάρισμα... για να δω αν θα μου έκανε "τραμπολίνο" κίνηση η μούρη - κοινώς σαν ελατήριο πάνω κάτω). Από εκεί και πέρα φυσικά κάνεις και οπτικό έλεγχο για τυχόν διαρροές επάνω στα αμορτισέρ (αν και αν χάνει λάδια τότε λογικά θα έπρεπε να σου κάνει και έντονες πλεύσεις). Γενικά λένε υποτίθεται ότι στα 100000 προτείνεται η αλλαγή αμορτισέρ, αλλά στην πράξη εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Π.χ. ναι έχουμε βαρύ αμάξι, αλλά εξαρτάται πως οδηγιέται και που οπότε για κάποιον που δεν ψάχνει για το "απόλυτο" μπορεί να το τραβήξει από παραπάνω ως πολύ παραπάνω εφόσον δεν κάνει έντονες πλεύσεις ή δεν έχει διαρροές. Παρένθεση, επειδή είπες ότι είναι χαμηλωμένο και επειδή δεν ξέρω πόσο χαμηλωμένο είναι, το μόνο σίγουρο είναι ότι το χαμήλωμα ψιλο-ζορίζει το μαμά αμορτισέρ (δεν ξέρω όμως πόσο!). Αλλά επειδή κάθεσαι πιο χαμηλά, για εμένα το πιο σωστό τεστ είναι να δεις την απόσβεση αλλά και την ταχύτητα επαναφοράς περνώντας επάνω από εγκάρσιες αναπηδήσεις ώστε να δεις πόσο γρήγορα επαναφέρουν οι τροχοί (αν κοπανάει ξερά τότε έχεις θέμα, αν επίσης το τιμόνι παραγίνεται ελαφρύ πάλι έχεις θεματάκι). Αν πατάς γκάζι απότομα και σου κάθεται ο κώλος κάτω ελαφρώνοντας τιμόνι πάλι έχεις θεματάκι (αν και εκεί παίζει και ρόλο και το λάστιχο). Γενικά it is all about your personal feel!!! Α ρε yositosi εισαι Θεος ρε φιλε!!! Ξερεις τοσα πολλα!!! Κατατοπιστικοτατος!!!! Σε ευχαριστω πολυ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...