Jump to content

yositosi

Members
  • Content Count

    1,526
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

yositosi last won the day on August 15 2019

yositosi had the most liked content!

Community Reputation

203 Excellent

About yositosi

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday June 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  • Car's nickname
    CiCeRo

Recent Profile Visitors

9,686 profile views
  1. είναι λίγο χασάπης φίλε μου! 1. αν βγει ο κώλος πίσω στο κάθισμα τότε όλα καταβαίνουν χαμηλότερα. 2. αν ξηλώσει όλο το πλαστικό της κολώνας οδηγού τότε το μεγάλο τσάκισμα που κάνει το αποφεύγει. Γενικά ξεκίνησε καθετα και εγώ δεν ξέρω τι. Το μέγιστο πλατος είναι διαγώνια από το σημείο που είναι το φινιστρίνι (δεξιά) και λοξά κάτω όση γωνία μπορείς να πιάσεις 3. ΕΠΙΣΗΣ μεγάλη προσοχη και δεν το κόβεις βόλτες έτσι μόνος γιατί τα μπροστά άκρα είναι σαν "λεπίδια"! Δεν θέλει και πολύ στο κούνα πέρα δώθε να στέιλεις αδιάβαστο κανένα ΤΑΜΠΛΩ, ή κανένα ΜΠΡΑΤΣΟ (αν έχεις δέρμα), ή
  2. 1. δεν ξερω καν αν έχει η αντιπροσωπεία οροφή. Πχ στην Toyota πακέτο σε "δικό τους ταπετσέρη" είχαν στείλει τον πατέρα μου. Στην VW υποθέτω ότι θα κάνουν επίσης κάτι αντίστοιχο. Αν ήθελες να πας για αλλαγή τότε μιλάμε για πλήρη οροφή αλλαγή (όλο το κομμάτι), ΣΥΝ παρμπριζ σπάσιμο/αντικατάσταση γιατί το ELSA έτσι λέει ότι αλλάζει 2. Είτε Passat, είτε CC, είτε Merc, BMW, Audi κλπ, το θέμα είναι να πιάνουν τα χέρια του μάστορα και να δεχτεί να ΑΚΟΥΣΕΙ πως πρέπει να το βγάλει χωρίς να γ@μήσει το cardboard της οροφής (γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ακούνε, εξετάζουν, πράττουν και υπάρχουν και οι ε
  3. δεν κατάλαβα. Τι εννοείς? Στο δικό μου είχα πάει, το άφησα πρωί πρωί... το ξήλωσε, πέρασε καινούργια οροφή και επειδή βιαζόμουν το πήραν το απόγευμα. Αποτέλεσμα, να κάνω κεφάλι καζάνι από τις κόλλες, και φυσικά να κάνει καμία εβδομάδα να ξεμυρίσει το αυτοκίνητο
  4. σου έγραψα και αλλού. Βγάζεις πίσω κάθισμα, κάτω μέρος του. ρίχνεις τέρμα τα μπροστά καθίσματα. Βγάζεις τα πλαστικά της μεσαίας κολώνας μέχρι κάτω (μεριά οδηγού). Με ακροβατικό και χωρίς ιδιαίτερο τσάκισμα βγαίνει. Καλό να τα κάνει ΟΛΑ αυτά ο ταπετσέρης για να τελειώνεις μιας και μια (δουλειά του είναι άλλωστε)
  5. Βγάζεις πίσω κώλο καθισμάτων. Ρίχνεις μπροστινά καθίσματα και ξηλώνεις ΩΣ ΚΑΤΩ τα πλαστικά στην εσωτερική επένδυσης της μεσαίας κολώνας (b-pillar). Αν τα κάνεις όλα αυτά τότε με λίγο προσοχή και ελάχιστο τσάκισμα βγαίνει. Αν δεν βγάλεις πλαστικά κολώνας, περισσότερο και πιο επικίνδυνο το τσάκισμα.
  6. ξεθάβω αλλά απαντώ... ΟΧΙ κάτω από την εταζέρα έχει λαμαρίνα. Δεν βγαίνει τίποτα και φυσικά ούτε για πλάκα δεν μπαίνει σκύλος πίσω
  7. παλιό γνωστό θέμα. Να δεις όμως παιδί που το είχε πάθει σχεδόν με το καλημέρα όταν το είχε αγοράσει τότε το 2009 τσίλικο το αμάξι, και δεν μπορούσε ΚΑΝΕΙΣ να βρει τι έπαιζε και τον είχαν μουρλάνει
  8. Τώρα θα ακουστώ "κακός", αλλά αν ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ σου δεν μπορεί να διαγνώσει από που χάνει ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κύκλωμα, και ψάχνουμε να δώσουμε εμείς συμβουλές από εδώ για το πως να κάνει τη δουλειά του, τότε ταπεινή μου άποψη ότι ξεκινάμε την όλη προσέγγιση λάθος. Βήμα πρώτο... Αλλάζεις τεχνικό φίλε μου!
  9. Γιώργο, ΤΕΤΡΑΦΤΕΡΟ (δυστυχώς). Το θέμα είναι ότι τα πλακάκια είχαν μεν μικρή φθορά, αλλά παράλληλα έχουν τα περτσίνια που είναι ογκώδη, οπότε με μικρότερο πάχος φθοράς έρχονται πρόσωπο με το βολάν/πλατώ. Το βολάν το άλλαξα προληπτικά γιατί και το βρήκα φθηνά από έξω (350€), αλλά και γιατί ήθελα να γίνει πραγματικά "μαμά". Φυσικά είχε σκαψιματάκι, οπότε ευτυχώς που είχα πάρει νέο. Ο εξάφτερος είναι μαλακότερος, αλλά όταν το είδα σε άλλο αμάξι η διαφορά δεν είναι και τόσο χαώδης (ναι μεν μαλακότερο αλλά ούτε για πλάκα κοντά στο "μαμά"). Η βλακεία με τα κεραμικά υλικά είναι ότι πολύ απλά δεν πατι
  10. Γιώργο δυστυχώς κιτάκι δεν παίζει για τον συμπλέκτη. Εχω ψάξει όλο τον πλανήτη. Είτε πας σε ενισχυμένο μαμά όπου απλά έχεις παραπάνω περιθώρια και δεν είσαι για πολλά πολλά, είτε πας για λύση με κεραμικά πλακάκια. Βέβαια επειδή ΧΩΡΙΣ σπασίματα ή καγκουριές αποφάσισα να αλλάξω τα πλακάκια με ενισχυμένο δίσκο λόγω εκνευριστικής συμπεριφοράς στο δρόμο (πολύ σκληρή και απότομη η όλη υλοποίηση), μπορώ να σου πω ότι με 20000χλμ μόνο υπήρχαν μεγάλες φθορές στο σύστημα σύμπλεξης. Με το να έχεις "μαμά" μέταλλα σε πλατώ και βολάν, το να βάλεις ένα σκληρό υλικό δεν σώζει την κατάσταση μιας και αντέχει πε
  11. για να το πάρουμε από την αρχή. ΣΥΝΗΘΩΣ ρεταρίσματα έχουν να κάνουν με ρεύματα, ΑΛΛΑ αν το πρόβλημα είναι μόνο στην εκκίνηση, τότε λίγο δύσκολο... μιας και ο πολλαπλασιαστής όταν λέει το ποίημα δεν το λέει επιλεκτικά. Αντίστοιχο θέμα μπορεί να έχεις και από μπουζί πχ αλλά και πάλι δεν παίζει να σου το κάνει μόνο στην εκκίνηση! Επίσης σύνηθες πρόβλημα με ατροφίες στα CC είναι από το εγκεφαλάκι που βρίσκεται πάνω από την αντλία χαμηλής πίεσης (πίσω στο ρεζερβουάρ). Βέβαια και αυτό όποτε θυμάται χαίρεται μέχρι να καεί, και δύσκολο να σου κάνει ατροφία/σβήσιμο μόνο στην εκκίνηση. Μετά έχο
  12. εξαρτάται για ποιό 7άρι μιλάμε! Έχουν βγει πολλές βελτιώσεις αλλά και εκδόσεις!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.