Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

yositosi

Members
  • Content Count

    1,518
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

yositosi last won the day on August 15

yositosi had the most liked content!

Community Reputation

201 Excellent

1 Follower

About yositosi

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday June 5

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  • Car's nickname
    CiCeRo

Recent Profile Visitors

9,251 profile views
  1. Τώρα θα ακουστώ "κακός", αλλά αν ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ σου δεν μπορεί να διαγνώσει από που χάνει ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κύκλωμα, και ψάχνουμε να δώσουμε εμείς συμβουλές από εδώ για το πως να κάνει τη δουλειά του, τότε ταπεινή μου άποψη ότι ξεκινάμε την όλη προσέγγιση λάθος. Βήμα πρώτο... Αλλάζεις τεχνικό φίλε μου!
  2. Γιώργο, ΤΕΤΡΑΦΤΕΡΟ (δυστυχώς). Το θέμα είναι ότι τα πλακάκια είχαν μεν μικρή φθορά, αλλά παράλληλα έχουν τα περτσίνια που είναι ογκώδη, οπότε με μικρότερο πάχος φθοράς έρχονται πρόσωπο με το βολάν/πλατώ. Το βολάν το άλλαξα προληπτικά γιατί και το βρήκα φθηνά από έξω (350€), αλλά και γιατί ήθελα να γίνει πραγματικά "μαμά". Φυσικά είχε σκαψιματάκι, οπότε ευτυχώς που είχα πάρει νέο. Ο εξάφτερος είναι μαλακότερος, αλλά όταν το είδα σε άλλο αμάξι η διαφορά δεν είναι και τόσο χαώδης (ναι μεν μαλακότερο αλλά ούτε για πλάκα κοντά στο "μαμά"). Η βλακεία με τα κεραμικά υλικά είναι ότι πολύ απλά δεν πατινάρουν, οπότε το αμάξι το λειτουργείς με "δαγκώματα". Για το DSG, για εμένα πάντα, θέλεις και ένα γενικό σέρβις αν πηγαίνεις για μεταχειρισμένο... και σίγουρα αλλαγή και όλα τα "αναλώσιμα" γιατί αν σου βγάλει μετά το παραμικρό, τα κόστη ξεφεύγουν
  3. Γιώργο δυστυχώς κιτάκι δεν παίζει για τον συμπλέκτη. Εχω ψάξει όλο τον πλανήτη. Είτε πας σε ενισχυμένο μαμά όπου απλά έχεις παραπάνω περιθώρια και δεν είσαι για πολλά πολλά, είτε πας για λύση με κεραμικά πλακάκια. Βέβαια επειδή ΧΩΡΙΣ σπασίματα ή καγκουριές αποφάσισα να αλλάξω τα πλακάκια με ενισχυμένο δίσκο λόγω εκνευριστικής συμπεριφοράς στο δρόμο (πολύ σκληρή και απότομη η όλη υλοποίηση), μπορώ να σου πω ότι με 20000χλμ μόνο υπήρχαν μεγάλες φθορές στο σύστημα σύμπλεξης. Με το να έχεις "μαμά" μέταλλα σε πλατώ και βολάν, το να βάλεις ένα σκληρό υλικό δεν σώζει την κατάσταση μιας και αντέχει περισσότερο ο δίσκος αλλά φθείρονται πολύ γρηγορότερα όλα τα άλλα γύρω γύρω. Επόμενη μετά λύση (πέρα από αυτόματο), είναι και βολάν μονής με ενισχυμένο πλατώ αλλά χάνεις ακόμα παραπάνω σε άνεση/συμπεριφορά
  4. https://www.autocodes.com/p0171_volkswagen.html
  5. για να το πάρουμε από την αρχή. ΣΥΝΗΘΩΣ ρεταρίσματα έχουν να κάνουν με ρεύματα, ΑΛΛΑ αν το πρόβλημα είναι μόνο στην εκκίνηση, τότε λίγο δύσκολο... μιας και ο πολλαπλασιαστής όταν λέει το ποίημα δεν το λέει επιλεκτικά. Αντίστοιχο θέμα μπορεί να έχεις και από μπουζί πχ αλλά και πάλι δεν παίζει να σου το κάνει μόνο στην εκκίνηση! Επίσης σύνηθες πρόβλημα με ατροφίες στα CC είναι από το εγκεφαλάκι που βρίσκεται πάνω από την αντλία χαμηλής πίεσης (πίσω στο ρεζερβουάρ). Βέβαια και αυτό όποτε θυμάται χαίρεται μέχρι να καεί, και δύσκολο να σου κάνει ατροφία/σβήσιμο μόνο στην εκκίνηση. Μετά έχουμε το θέμα της μάκας στην πολλαπλή εισαγωγής αλλά και στην πεταλούδα. Από εκεί μπορείς να έχεις θέματα ειδικά αν το αμάξι σου έχει πολλά χιλιόμετρα. Αυτό θέλει άνοιγμα και έλεγχο. Το μεγάλο όμως θέμα είναι η καδένα, και ειδικότερα ο τεντωτήρας. Είναι υδραυλικός και λειτουργεί με τα λάδια του μοτέρ, οπότε στην εκκίνηση υπάρχει ένα θεματάκι αν είναι "στα παράξενα του", και αν σου κάνει καλό πήδημα παίρνεις μοτέρ στο χέρι. Η καδένα πριν πει το ποίημα, είτε σου ανάβει λαμπάκι (αν είσαι δυνατός), είτε ακούγεται έντονα μπροστά. Σε όλες των περιπτώσεων, μοτέρ που κοπανάει δεν το αφήνουμε έτσι. Από το ιντερνετ ο καθένας θα σου πει τη μ@λ@κία του γιατί πολύ απλά γίνεται "τηλεδιάγνωση". ΕΠΙΣΗΣ, επειδή το΄εχω δει σε καλό φίλο το παραμύθι να μην του βγαίνει καλά, εγώ θα το πήγαινα για πλήρη διάγνωση σε αντιπροσωπεία. ΝΑΙ είναι κλέφτες, ΝΑΙ είναι βλάκες ενίοτε. ΑΛΛΑ αν δεν σου το φτιάξουν, και αν γίνει το οτιδήποτε μετά μπορείς να τους τρέξεις. Σε "τρίτα συνεργεία", επειδή οι άνθρωποι δουλεύουν για το μεροκάματο, αν δεν του βγεί από την αρχή, τότε μετά θα αρχίσει να σε παίζει μπάλα. Οσο καλός και χρυσός και αν είναι, η οποιαδήποτε λάθος διάγνωση οδηγεί σε υλικά που κοστίζουν, και κανένας δεν κάνει δουλειά που να μπαίνει μέσα στο τέλος (τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω κανέναν για να μην είμαι απολυτος!)
  6. εξαρτάται για ποιό 7άρι μιλάμε! Έχουν βγει πολλές βελτιώσεις αλλά και εκδόσεις!!!
  7. τι εννοείς "μη καλή εισαγωγή αέρα"?
  8. δες πολλαπλασιαστή, αλλά δες και μην παίζει θέμα με καδένα. ΜΗΝ το αφήσεις!
  9. Δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Βασικά, είναι ευθεία με το πορτ μπαγκάζ, οπότε αν βάλεις κάτι από πάνω του (πέρα από φιλμ) αυτομάτως θα πετάγεται πιο πάνω από το πορτ μπαγκάζ και δεν θα φαίνεται ωραία. Ισως να το είδες πουθενά στο ebay στη μεταλλική του έκδοση, που είναι και η καινούργια που δίνει η VW εδώ και μερικά χρόνια (από τότε βασικά που άρχισαν να τους τα χώνουν άσχημα ιδιοκτήτες οι οποίοι πλήρωναν για ανταλλακτικό το οποίο έσπαγε ξανά και ξανά)
  10. αυτός είναι ο μηχανισμός του "τζουκμποξ". Θα πρέπει αφού το ξηλώσεις και ανοίξεις με προσοχή να δεις που είναι τα κέρματα και να τα βγάλεις και να το μοντάρεις όπως φαίνεται στο βίντεο. Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου τότε το πας σε μάστορα
  11. το έχουμε αναλύσει εκτεταμένα σε άλλο θέμα. Θα βγάλεις ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ λάστιχα από όλες τις πόρτες γιατί παντού θα έχεις θέματα. Θα το φτιάξεις, και θα το ξαναπάθει φυσικά αργότερα οπότε να το προσέχεις
  12. Είπε και το δικό μου φέτος να ανοίξει, και επειδή είπε να το κάνει, το έκανε μεγαλειωδώς ανοιγοντας σε δύο σημεία με το που έπιασε το πρώτο κρύο. Το άλλαξα, και επιβεβαιώθηκε ότι ο κωδικός ίδιος αλλά το νέο ανταλλακτικό είναι μεταλλικό! Το αστείο βέβαια είναι οι χρεώσεις... Πλεξούδα πορτ μπαγκάζ κωδικός 3C8971182E Τιμή ΕΤΚΑ €38 / Τιμή Καρέντα €45.59 + εργασία €91 Διακοσμητικό κωδικός 3C8853465A041 Τιμή ΕΤΚΑ €175 / Τιμή Καρέντα €207.86 + εργασία €38 τις τιμές τις έδωσαν μετά από ερώτημα μου για τιμή ανταλλακτικού... και εξτρά τη χρέωση τοποθέτησης για να δω που θα τα βάλω. Αφού λοιπόν μου έδωσαν τις τιμές μου είπαν ότι "αν τα βάλετε σε εμάς -15% σε εργασία και ανταλλακτικά". Συγκρίνοντας λοιπόν την τιμή που βρήκα ΕΤΚΑ και την τιμή που μου είπαν, αν βγάλουμε το 15% της "εκπτωσάρας" που δίνουν, καταλήγουμε στην τιμή που θα έπρεπε να πουλάνε από την αρχή!!! Τελικά δεν είναι τυχαίο ότι αυτός ο τόπος είναι εδώ που είναι...
  13. και πάλι σκ@τ@ θα γίνει! Τα πλαστικά είναι injection painted (χρώμα σε πούδρα που γίνεται μίξη μαζί με τους κόκκους του πλαστικού κατά τη μορφοποίηση του). Δεν υπάρχει πιθανότητα με βαφή σπρέι να καθίσει σωστά και να φαίνεται "φυσική" η οποιαδήποτε βαφή.
×
×
  • Create New...