Jump to content
alexts

Αναρτηση Σε Golf 4 1.6

Recommended Posts

καλησπερα. εχω ενα golf 4 1.6 2003. σκεφτομαι να το χαμηλωσω 3 - 3,5 cm . τι μου προτεινετε.? με ενδιαφερει βασικα να μην χασω τοσο πολυ την ανεση μιας και κανω ταξιδια. σκεφτομαι για bilstein sprind με καποιο σετ ελατηρια. τιμες μεχρι 700 ευρω. ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. εχω ενα golf 4 1.6 2003. σκεφτομαι να το χαμηλωσω 3 - 3,5 cm . τι μου προτεινετε.? με ενδιαφερει βασικα να μην χασω τοσο πολυ την ανεση μιας και κανω ταξιδια. σκεφτομαι για bilstein sprind με καποιο σετ ελατηρια. τιμες μεχρι 700 ευρω. ευχαριστω.

Βαλε καμιά 150άρα ευρώ παραπάνω και βάλε την pss που είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος. Θα μείνεις πλήρως ευχαριστημένος και θα είναι αρκετά άνετη δεδομένου του ότι θα χαμηλώσεις αρκετά. Αν πας για spint με hr ή eibach θα είσαι ευχαριστημένος στην αρχή, αλλά όσο γράφεις χιλιόμετρα θα σκληραίνει όλο και περισσότερο και τελικά θα γίνει κούτσουρο. Από θέμα κρατήματος δε συζητάμε ότι και να βάλεις θα τρελαθείς με τη διαφορά. Πάντως αν δίνεις τόσα χρήματα, κάνε υπομονή μάζεψε λίγα παραπάνω και βάλε μία πλήρως ρυθμιζόμενη. Είτε kw ή pss9 ή weitech κτλ. Η weitech είναι θυγατρική της kw, είναι αρκετά καλή και πιο οικονομική της αντίστοιχης kw. Εγώ φοράω εδώ και 90000χλμ pss9 και είμαι 100% ευχαριστημένος. Πριν την pss9 φόραγα bilstein sprint λεπτομπούκαλα (400 ευρώ τότε) + eibach 3ποντα (230 ευρώ τότε) και τα είχα 110000 χλμ. Τα κρατήματα ήταν πολύ καλά, αλλά μετά τα 45000 χλμ το αμάξι κοπάναγε σαν τρελό. Τα ελατήρια Hr είναι λίγο πιο ήπια από τα eibach αλλά δίνουν πιο έντονες κλίσεις στις στροφές σε σχέση με τα eibach. Γνώμη μου αν πας για sprint + ελατήρια, μη βάλεις κάτι διαφορετικό από τα χιλιοδοκιμασμένα eibach ή Hr. Τέλος υπολόγισε στην τελική τιμή και καμιά 100 με 150 ευρώ εξτρα για καινούργιες βάσεις αμορτισερ. Άλλαξέ τις ακόμη και να σου πουν ότι έχουν ακόμη ζωή (εκτός αν τις άλλαξες πρόσφατα). Με την ευκαιρία μπορείς να αλλάξεις και σινεμπλοκ ψαλιδιών με ενισχυμένα ή oem από s3 (30 ευρώ περίπου) ή για powerflex. Θα γλυτώσεις από έξτρα περαστικά και ευθυγραμμίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

βαζεις H&R με ΚΟΝΙ κοκκινα ...μιας και θελεις ανεση

δεν θα κοπαναει το αμαξι στις λακουβες

δεν θα τρεμει στις κυματοειδης ανωμαλιες της εθνικης οδου

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις , βασικα με ενδιαφερει να μην ειναι κουραστικο σε ταξιδια και στις ανωμαλιες της εθνικης οδου.

φιλε μου phoiniex ποιο σετ ελατηρια εχεις? ποιο χρωμα? εχεις τους κωδικους ?

Edited by alexts
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερίζω τα παιδιά του forum, νέος και εγώ εδώ κάτοχος ενός vw golf mk4 1.4 mod 2002 generetion έκδοσης, 3dr.

Ζητώ τη βοήθειά σας στην αναζήτηση αμορτισέρ για τη golfo μου αφού έχω φτάσει στα 115,000 km με τα εργοστασιακά! Φοράω 205/55/R 16 και είμαι ανάμεσα στα:

->Bilstein B8 sprint + eibach pro kit 30 mm

->KW sport suspension kit

->Koni str.t + eibach pro kit 30mm

->Bilstein B6 sport αν δεν το χαμηλώσω καθόλου.

-> Επίσης μου έχουν προτείνει και την λύση των Bilstein B4 από Audi A3 Ambition (τα χαμηλώματος, ειδική έκδοση για το Α3) με ελατήρια eibach pro kit 30 mm.

το εύρος τιμών είναι 500 έως 700, όχι παραπάνω, γιατί ξέρω παίζουμε σε coilover καταστάσεις και δεν αξίζει για 75hp. θέλω ένα σωστό στήσιμο σε αυτά τα λεφτά, το best value for money δοκιμασμένο σto mk4.

Η χρήση του είναι καθημερινή σε Αθήνα, Αττική οδό περισσότερο και εθνικές οδούς. Δεν έχω οικογένεια για να φοβάμαι μην κουράσω τα μώρα... αλλά δεν θέλω να γίνει και ανυπόφορο στην άνεση του, κούτσουρο ποθ λέμε.

ακούω τις γνώμες σας σε κάτι δοκιμασμένο από τα παραπάνω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερίζω τα παιδιά του forum, νέος και εγώ εδώ κάτοχος ενός vw golf mk4 1.4 mod 2002 generetion έκδοσης, 3dr.

Ζητώ τη βοήθειά σας στην αναζήτηση αμορτισέρ για τη golfo μου αφού έχω φτάσει στα 115,000 km με τα εργοστασιακά! Φοράω 205/55/R 16 και είμαι ανάμεσα στα:

->Bilstein B8 sprint + eibach pro kit 30 mm

->KW sport suspension kit

->Koni str.t + eibach pro kit 30mm

->Bilstein B6 sport αν δεν το χαμηλώσω καθόλου.

-> Επίσης μου έχουν προτείνει και την λύση των Bilstein B4 από Audi A3 Ambition (τα χαμηλώματος, ειδική έκδοση για το Α3) με ελατήρια eibach pro kit 30 mm.

το εύρος τιμών είναι 500 έως 700, όχι παραπάνω, γιατί ξέρω παίζουμε σε coilover καταστάσεις και δεν αξίζει για 75hp. θέλω ένα σωστό στήσιμο σε αυτά τα λεφτά, το best value for money δοκιμασμένο σto mk4.

Η χρήση του είναι καθημερινή σε Αθήνα, Αττική οδό περισσότερο και εθνικές οδούς. Δεν έχω οικογένεια για να φοβάμαι μην κουράσω τα μώρα... αλλά δεν θέλω να γίνει και ανυπόφορο στην άνεση του, κούτσουρο ποθ λέμε.

ακούω τις γνώμες σας σε κάτι δοκιμασμένο από τα παραπάνω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Για μένα η πρώτη λύση από την άποψη ότι είναι χιλιοδοκιμασμένη. Το αποτέλεσμα θα είναι η μέρα με τη νύχτα. Αν ψάχνεις να συνδυάσεις και ομορφότερο αποτέλεσμα εξωτερικά με το χαμήλωμα, δεν θα μείνεις ευχαριστημένος. Θα πρέπει να πας σε 4,5 εκατοστά. Εγώ είχα αυτά με το λεπτό καλάμι και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Να ξέρεις ότι μέχρι τα 40 - 45000 χλμ θα είσαι σχετικά οκ με το συμβιβασμό άνεσης κρατημάτων, αλλά μετά τα εν λόγω χλμ, θα αρχίσει να κοπανάει πραγματικά πολύ και να χειροτερεύει όσο συνεχίζεις να γράφεις χλμ. Από κρατήματα πάντως, μέχρι την τελευταία μέρα που τα άλλαξα, έστριβε σαν τρένο.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από τόσο καιρό και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω. κατά πάσαν πιθανότητα κλείνω προς Bilstein B6 sport διότι μετά από ώριμη σκέψη ε΄δα πως το χαμηλωμένο αμάξωμα θα με δυσκολέψει στις καθημερινές μου μετακινήσεις και δεν θα το ευχαριστηθώ στους δρόμους της πρωτεύουσας μιας και η χρήση του είναι καθημερινή. πιστεύω όμως πως με τα Β6 θα πλησιάσω τα "θέλω" μου. Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να με φωτίσετε είναι όσoν αφορά τα silent blocks μιας και αποφάσισα να αλλάξω και αυτά να γλιτώσω τις διπλές ευθυγραμμίσεις! Λοιπόν μου είπαν για τα ενισχυμένα από ΤΤ και οτι κάλο 8α ήταν να αλλάξω και τα 2 δηλαδή και το μπροστινό και το πίσω του μπροστινού ψαλιδιού και τα 2 με ενισχυμένα από ΤΤ. Η τιμή είναι στα 110 euros κομπλέ για τα 4 silent blocks των εμπρός ψαλιδιών, και 75 euros για τα απλά τα μαμίσια. εσείς τι προτείνετε? επίσης έχω ακούσει ότι τα μπροστινά από ΤΤ δεν ταιριάζουν στο mk4 ισχύει κάτι τέτοιο? αξίζουν του ΤΤ ή να βάλω τα απλά της μάνας του και να ξεμπερδέψω?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από τόσο καιρό και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω. κατά πάσαν πιθανότητα κλείνω προς Bilstein B6 sport διότι μετά από ώριμη σκέψη ε΄δα πως το χαμηλωμένο αμάξωμα θα με δυσκολέψει στις καθημερινές μου μετακινήσεις και δεν θα το ευχαριστηθώ στους δρόμους της πρωτεύουσας μιας και η χρήση του είναι καθημερινή. πιστεύω όμως πως με τα Β6 θα πλησιάσω τα "θέλω" μου. Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να με φωτίσετε είναι όσoν αφορά τα silent blocks μιας και αποφάσισα να αλλάξω και αυτά να γλιτώσω τις διπλές ευθυγραμμίσεις! Λοιπόν μου είπαν για τα ενισχυμένα από ΤΤ και οτι κάλο 8α ήταν να αλλάξω και τα 2 δηλαδή και το μπροστινό και το πίσω του μπροστινού ψαλιδιού και τα 2 με ενισχυμένα από ΤΤ. Η τιμή είναι στα 110 euros κομπλέ για τα 4 silent blocks των εμπρός ψαλιδιών, και 75 euros για τα απλά τα μαμίσια. εσείς τι προτείνετε? επίσης έχω ακούσει ότι τα μπροστινά από ΤΤ δεν ταιριάζουν στο mk4 ισχύει κάτι τέτοιο? αξίζουν του ΤΤ ή να βάλω τα απλά της μάνας του και να ξεμπερδέψω?

Του TT θα είναι σίγουρα πιο σκληρά πάντως.

Link to comment
Share on other sites

τελικά λές να βάλω τα δικά του? αξίζει να αλλάξω και τα μπροστινά η τσάμπα λεφτά? μόνο τα πίσω "μαμά" μου τα χρεώνουν κομπλέ με εργασία + ευθυγράμμιση 45 euros και ολο το σέτ με τα μπροστινά πάει στα 75 euros πάλι κομπλέ εργασία κλπ. τι λές?

Link to comment
Share on other sites

τελικά λές να βάλω τα δικά του? αξίζει να αλλάξω και τα μπροστινά η τσάμπα λεφτά? μόνο τα πίσω "μαμά" μου τα χρεώνουν κομπλέ με εργασία + ευθυγράμμιση 45 euros και ολο το σέτ με τα μπροστινά πάει στα 75 euros πάλι κομπλέ εργασία κλπ. τι λές?

Όχι μη βάλεις τα "μαμα". Η αίσθηση που θα αποκτήσει κλίνει πιο πολύ προς το στιβαρό και όχι τόσο προς το πιο σκληρό, βάζοντας του tt ή του s3. Εγώ έχω βάλει powerflex και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά απόσο γνωρίζω η λύση από s3 είναι εξίσου καλή και πιο οικονομική. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα διορθώσεις και ένα πρόβλημα στο οποίο πονάνε τα 4άρια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.