Peris74 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Καλησπέρα είμαι καινούργιος στο forum . Είμαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου Golf iv 1.6 SR μοντέλο 2000 και αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με την θερμοκρασία. Συγκεκριμένα μετά από περίπου 10 με 15 χιλιόμετρα οδήγησης μου εμφανίζει το εξής περίεργο ενώ πηγαίνω με 80-90 χλ/ωρα και η θερμοκρασία είναι 90C όταν επιταχύνω ανεβαίνει περίπου 93C μένει εκεί για λίγο και μετά ή συνεχίσω να επιταχύνω ή αφήσω το γκάζι επανέρχεται στους 90C. Γνώσεις πολλές δεν έχω από αυτοκίνητα . Όπου και να το πήγα δεν μπόρεσαν να μου πουν τι ακριβώς συμβαίνει . Εκτός από ένα που μου λένε ότι έχει φθαρεί η τρόμπα νερού επειδή πλαστική είναι και πρέπει να αντικατασταθεί. Φοβάμαι για τη φλάντζα βασικά. Μπορεί κανένας να βοηθήσει ; Το αυτοκίνητο έχει 70.000Κm και το πρόβλημα το κάνει από τα 47.000Κm περίπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 και το προβλημα ποιο ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris74 Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 Για αρχη αλαξε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και βλεπεις, αν ηταν αντλια και δεν δουλευε θα σου ανεβαζε θερμοκρασια... Εδώ είναι το παράξενο ότι έχω αλλάξει προληπτικά πρόσφατα και θερμοστάτη και τον αισθητήρα αλλά το πρόβλημα παρέμεινε . Βασικά για την φλάντζα φοβάμαι . Επίσης πρέπει να αναφέρω ότι δεν έχω απώλεια ψυκτικού υγρού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Αν δεις και ανεβαίνει παραπάνω από τους 100 βαθμούς τότε έχεις πρόβλημα. Το γεγονός ότι όταν επιταχύνεις πέφτει η θερμοκρασία είναι φυσιολογικό γιατί εισέρχεται κρύος αέρας στο κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris74 Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 Αν δεις και ανεβαίνει παραπάνω από τους 100 βαθμούς τότε έχεις πρόβλημα. Το γεγονός ότι όταν επιταχύνεις πέφτει η θερμοκρασία είναι φυσιολογικό γιατί εισέρχεται κρύος αέρας στο κινητήρα. Δεν πάει καν 95C. Να το αφήσω έτσι και αν το πρόβλημα δεν μεγαλώσει να μην το πειράξω ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 αν εχεις θέμα με τη φλάτζα θα παρατηρήσεις πτώση στη στάθμη του ψυκτικού υγρού αν συνεχώς μειώνεται τοτε προφανώς κάπου χάνεις. απο φλάτζα ή αντλία. Πρέπει να τσεκάρεις αν το ψυκτικό υγρό σου είναι βάσει προδιαγραφών του αυτοκινητου, δες το manual. δινει τις προδιαγραφές. Τέλος, τσέκαρε οτι ο θερμοστάτης που σου έβαλαν είναι σίγουρα για το δικό σου αμάξι και αυτό γιατί αναλόγως τον κινητήρα ο θερμοστάτης δίνει εντολή και ξεκινά η κυκλοφορία του νερού σε συγκεκριμένη κάθε φορά θερμοκρασία. Νομιζω σε εσένα αυτη η θερμοκρασία είναι 86βαθμούς αλλα αν φοράς έναν λάθος θερμοστάτη που δίνει εντολή στους 90βαθμούς; τοτε η θερμοκρασία θα ανέβει στους 93μεχρι να ψυξει και ξανακατέβει. για παράδειγμα αυτη η εντολή στο gti δίδεται στους 103!!!!!!!!!!!!!!!!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris74 Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 (edited) αν εχεις θέμα με τη φλάτζα θα παρατηρήσεις πτώση στη στάθμη του ψυκτικού υγρού αν συνεχώς μειώνεται τοτε προφανώς κάπου χάνεις. απο φλάτζα ή αντλία. Πρέπει να τσεκάρεις αν το ψυκτικό υγρό σου είναι βάσει προδιαγραφών του αυτοκινητου, δες το manual. δινει τις προδιαγραφές. Τέλος, τσέκαρε οτι ο θερμοστάτης που σου έβαλαν είναι σίγουρα για το δικό σου αμάξι και αυτό γιατί αναλόγως τον κινητήρα ο θερμοστάτης δίνει εντολή και ξεκινά η κυκλοφορία του νερού σε συγκεκριμένη κάθε φορά θερμοκρασία. Νομιζω σε εσένα αυτη η θερμοκρασία είναι 86βαθμούς αλλα αν φοράς έναν λάθος θερμοστάτη που δίνει εντολή στους 90βαθμούς; τοτε η θερμοκρασία θα ανέβει στους 93μεχρι να ψυξει και ξανακατέβει. για παράδειγμα αυτη η εντολή στο gti δίδεται στους 103!!!!!!!!!!!!!!!!. Αυτή την εντύπωση έχω και εγώ όταν οδηγάω μια μικρή καθυστέρηση στη λειτουργία του θερμοστάτη. Απώλεια ψυκτικού υγρού δεν έχω καθόλου. Μου είπαν όμως ότι μπορεί να έχουν φαγωθεί τα πτερύγια της αντλίας νερού επειδή είναι πλαστικά και να έχει πέσει η απόδοση της με αποτέλεσμα να αργεί κάπως να γυρίσει τα νερά. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο; Edited March 19, 2011 by Peris74 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 εντάξει, μηχανικός δεν είμαι βέβαια, αλλα έχω την εντύπωση πως σε αυτη τη περίπτωση δεν θα είχες αποτελεσματική ψύξη (μπορεί να υπήρχε και ο χαρακτηριστικός ήχος της σπηλαίωσης) και ίσως είχες ένδειξη για υψηλή θερμοκρασία ψυκτικού μέσου απο τον αισθητήρα του αυτοκινητου εννοώ. Επειδή όμως άβυσσος...το μοτερ του αυτοκινήτου πήγαινε κάπου να το δείς, εγω τουλάχιστον πανικοβάλλομαι λίγο με τις θερμοκρασίες γενικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris74 Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αν καταφέρω να βγάλω άκρη θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...