vagva Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 ABS (antilock braking system) There are sensors on the hubs that monitor wheel speed. If one or more wheels exceed a predetermined maximum deacceleration rate it will automaitically pulse that brake or brakes untill the deacceleration rate goes back with in parameters. (can not be turned off) EDL (electronic diferential lock) For speeds up to 25mph the ECU uses the ABS sensors to determine if one front wheel is spinning faster than the preset parameters and will apply braking pressure to the faster spinning wheel to get the other one up to speed. It will not prevent wheel spin only allow both wheels to spin at the same rate. (can not be turned off) ASR. (anti slip regulator) A traction control system that uses the ABS sensors on all four wheels to determine if the front wheels are spinning faster than the rear wheels. ASR will then use the DBW (drive by wire) throttle to back off power untill the front and rear wheels are accelerating at the same rate. You can turn this off when wheel spin is desirable. ESP.(electronic stability program) Combines all the features of EDL, ASR and ABS plus adds Yaw sensors to determine if the vehicle is begining to spin. In these cases it will use the DBW and ABS to bring the vehicle back in line. It will touch a brake, back off power or accelerate to control the spin. It is still possible to spin out the vehicle but it raises the limits in emergancy manuevers and loose and slippery conditions. When you turn off ESP you are turning off the ASR functions and the ability for the vehicle to automatically control a spin. This is desirerable in loose heavy gravel, Deep snow, race tracks, and when trying to acheive maxinum acceleration (such as in the 1/4 mile) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Εγώ καταλαβαίνω τι λέει αλλά καλό θα ήταν για τα παιδιά που δεν ξέρουν καθόλου η καλά αγγλικά να το κάνεις μια μετάφραση. Θα στο έκανα αλλά τώρα δεν προλαβαίνω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted December 7, 2005 Author Report Share Posted December 7, 2005 θα το έκανα και εγώ αλλά ούτε και εγώ προλαβαίνω....ελπίζω ένα λεξικό να κάνει καλά την δουλειά του...;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Oρίστε μερικές παλιότερες δημοσιεύσεις από το "4Tροχοί forum": Στο VAG group αντί για μπλοκέ διαφορικό έχουν το EDL (EDS στα γερμανικά) που αναφέρουμε εδώ το οποίο συνεργάζεται με το ASR. Το EDL δεν απενεργοποιείται ποτέ και τουλάχιστον στο Α4 λειτουργεί μέχρι τα 50χλμ/ώρα. Από εκεί και μετά απενεργοποιείται. Το ASR είναι το σύσττημα που αναλαμβάνει να κόψει την παροχή δύναμης από τον κινητήρα στους κινητήριους τροχούς ώστε να περιοριστεί ακόμα περισσότερο το σπινάρισμα... Το ASR μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως από ένα σχετικό διακόπτη στο ταμπλό. Από τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε ότι τέτοιου είδους συστήματα δεν έχουν καμμία σχέση με ένα πραγματικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το μόνο που προσφέρουν στην ουσία είναι μία ομαλή εκκίνηση και καλό στρίψιμο σε φουρκέτες με λίγα χιλιόμετρα... Είναι όμως λίγο κωμικό να κάνεις ανάβαση και να ζεσταίνονται τα φρένα σου... ;-): ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Το ESP φρεναρει τις ροδες για να επαναφερει το αμαξι στην "σωστη"πορεια. Αναλογα με την μερια που γλυστρας φρεναρει και διαφορετικη πλευρα και αξονα. Το ESR ή ANTISPIN οταν διαγνωσει σπινιαρισμα σε καποιο τροχο παταει λιγο το φρενο στον αντιστοιχο τροχο και αν χρειαστει κοβει και την ισχυ του κινητηρα.Ολα αυτα βασιζονται σε πληροφοριες που παιρνει ο εγκεφαλος απο τους αισθητηρες του ABS . Αυτό είναι τό σωστό με τη διαφορά ότι το ορθό είναι ASR και όχι ESR τουλάχιστον για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και επιπλέον το ASR δεν φρενάρει τροχό (τουλάχιστον στα VAG). Το μόνο που κάνει είναι να κόβει την ισχύ στον κινητήρα. Στο VAG (και όχι μόνο) υπάρχει και το EDL το οποίο λειτουργεί μέχρι τα 50χλμ/ώρα, δεν έχει διακόπτη απενεργοποίησης και η λειτουργία του περιορίζεται στο αν ένας τροχός σπινάρει, τον φρενάρει ώστε να περιοριστεί το σπινάρισμα και να μεταφερθεί ροπή στον άλλο τροχό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...